Pottermore

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Pottermore

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

hpkarina ha escrit:eieiei entre amics ens hem d'ajudar! No us podeu guardar els trucs per a vosaltres! XD Jo sóc una pobra Hufflepuff que li agradaria guanyar algun duel :'(
Doncs ja som dues Huffies que volem guanyar alguns puntets...! hahaha

Recordeu de dir sobrenoms complets per poder-vos agregar (i si us agrada el sistema d'escollir-los o preferiríeu que fossin lliures), varetes i residències!!!
I respecte a això, que a l'últim post ho he deixat a mitges, em dic MagicElm19827, la meva vareta és de fusta de vinya, amb cor de drac, bastant flexible i de 12 inches i 1/2 i sóc, com acabo de dir, Hufflepuff.

I sobre si crec que s'haurien de deixar triar els sobrenoms... bé, en certa manera sí, perquè cadascú té dret a triar com es diu, i Pottermore... és important, poca broma (xD). Però per altre banda, molt millor que et deixin triar d'entre uns quants, perquè així no hi ha els típics _ISshABelIiTaHH_ o per l'estil. A més, així tot és sobre Harry Potter, que és del que es tracta la pàgina :)
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Pottermore

Entrada Autor: hpkarina »

Una pregunta, algú de vosaltres és UnicornWormwood?? és que ja no sé qui és qui xD
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Re: Pottermore

Entrada Autor: Joaquim_Link »

Sóc jo (UnicornWormwood189)!!! Per? :)

I tu qui ets? :wink:

Joaquim_Link :mrgreen:

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Pottermore

Entrada Autor: marta_ginny »

Us vaig agregant! :) Me n'he fet aquest matí vaig pel capítol 9, em dic SnidgetHowl15253 i estic a Gryffindor (nooo! TT jo volia Ravenclaw :(). M'hi estic vicant molt, així que espero veure'ns per allà! :P
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Pottermore

Entrada Autor: hpkarina »

És que m'acabes d'agregar i no sabia qui era!! Ara t'accepte!! :P jo sóc VidenteEscarlata (que cutreeeeeeee!!!!!)

PD: no et queixes, jo volia Gryffindor, i estic Hufflepuff xD
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Pottermore

Entrada Autor: JoanaPotter »

Els que us queixeu que no podeu passar al tema dos: he llegit explicitament a la pàgina que solament hi ha el primer llibre.
He passat al 5.2!!! Ueee. Gràcies Belit, la teva explicació dels tres fons m'ha ajudat moltissim.

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Pottermore

Entrada Autor: JoanaPotter »

Hola!
Ara us dono la meva informació ;):
Nom: ThestralGafe16869
Residència:Gryffindor... encara que jo em mereixo Ravenclaw!
Mascota: Gat tigrat, únic xD
Vareta: VID CONDRAGÓN CENTRO, TREINTA Y UN CENTÍMETROS Y CUARTO, INFLEXIBLE
Altres: el nom de les botiques m'ha confós una mica, però ja m'hi estic acostumant :mrgreen: . Aviat podré estar amb els avançadets lluitant contra ells per l'honor de la meva residència.

Avatar de l’usuari
Juliet Bell
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dt. maig 04, 2010 10:26 pm

Re: Pottermore

Entrada Autor: Juliet Bell »

EP! Acabo de veure aquest tema! Per fi Pottermore està obert a tothom!! Viscaa!!
La merda que no es pugui entrar al sergon llibre és bastant considerable.. però bé, què hi farem...

Però al tema: jo soc LeviosaRuna22141 vaig triar aquest nom perquè soc moooolt fan de l'hermione! Totes les meves amigues diuen que m'hi assemblo molt! (en caràcter)

I, per tant, soc a Gryffindor! (juro que no vaig fer trampes!!!)

M'encantarà veure'us per allà! Per cert... els que us heu acabat el primer llibre... la poció que et diu que pots provar de fer.... no hi ha manera de que em surti! Algú l'ha sabuda preparar bé??

Merci! I espero trobar-vos a tots i totes per Pottermore! (i esperem que deixin de ser uns merdes i que donin accés a tots els llibres!)

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Pottermore

Entrada Autor: hpkarina »

Bé, jo avig a donar les meues dades

Nom: VidenteEscarlata21156
Residència: Hufflepuff
Mascota: Gat negre
Vareta: Largo: 25 cmMadera:AlisoCentro:UnicornioFlexibilidad:ligeramente elástica

:D
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Pottermore

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Weeeee! Ja m'ho he passat! Haviat sabre a on vaig! I no ho se, soc valenta com els Gryffindors, lleal com els Hufflepuff, inteligent com els Ravenclaw i (com veis) modesta com els Slytherin.

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Pottermore

Entrada Autor: Arwen Black »

Si veieu que us ha agregat una tal FireboltPhoenix49 no prepareu el foc, que sóc jo :D Espero no haver-me deixat ningú xD
Que bé que ja estigui obert a tothom! :D
Apa, siauuuuuu

Ah per cert, per si algú no se n'hagués adonat, a dalt et dóna l'opció d'entrar-hi amb un altre idioma, és a dir que s'hi pot navegar en idioma espanyol (a veure si algun dia hi ha el català! :D) i és útil sobretot al fer pocions... Sí, d'acord, jo vaig tardar una eternitat en adonar-me'n XD
Autor: harry_james_potter: Algú sap què vol dir "swishy"? Gràcies.
Crec que pottermore ho tradueix com "sorprenentemente susurrante" (a saber què vol dir amb això, però m'agrada lo de
Autor: BelitBlack: A mi em sembla que es refereix a que és útil per fer floritures i moviments delicats, volàtils i elegants. Mira que bonic!
)
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Pottermore

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Soc Slytherin!!! Una de les millors cases ja que esta el meu Draquet precioset (L) i hi varen voler enviar al meu Harriet guapet (L).
Nom: CharmMoon3544
Residència: Slytherin amb el Draquet
Mascota: Gat siames
Vareta: Largo: 31.25 cm Madera: Fresno Centro: Pluma de fénix Flexibilidad: dura

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Re: Pottermore

Entrada Autor: Gemms »

Sí!!!!! Jo també ja hi he entrat!!!!!!

En un diumenge em vaig fondre tot el primer llibre. He sentit dir que no trigaran en obrir el segon, a veure si és veritat. I a veure què vol dir: no trigaran! jajajajaja

Dades!

Nom: PatronusTritón10883 (ja veieu, era el millor jajajaja)
Casa: Gryffindor (juro que jo tampoc he fet trampes! jaja Tinc una amiga que diu que li va donar a triar entre Gryffindor i Slytherin, com al Harry!)
Mascota: gat negre
Vareta: 26.75cm, picea, pluma de fénix, ligeramente elástica.

Jo miraré d'agregar a algú de vosaltres!! (als que sigui capaç de llegir! jajaja)
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Re: Pottermore

Entrada Autor: anna_lovegood »

Ei! Jo també estic a Pottermore! Em dic StormVuelo20600 (Sí, era el més maco u.u), i sóc Hufflepuff! (Em va deixar triar entre Hufflepuff, Slytherin i Gryffindor. Vamos, que em va insinuar que no era gaire llesta, pel que es veu xDD)

La veritat és que només vaig arribar fins la selecció i encara no he m'ho he mirat molt, però espero explorar-ho més a fons aviat. Ah, si em voleu agregueu no us talleu! ^^

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Pottermore

Entrada Autor: Arwen Black »

Qué bé tu, se suposa que he guanyat punts als duels sense haver-ne completat cap! XD Visca jo! :clap:
pottermore.jpg
Autor: Gemms: Tinc una amiga que diu que li va donar a triar entre Gryffindor i Slytherin, com al Harry!
Autor: anna_lovegood: (Em va deixar triar entre Hufflepuff, Slytherin i Gryffindor. Vamos, que em va insinuar que no era gaire llesta, pel que es veu xDD)
Ostres! No sabia que això podia passar, qué interessant ^^ anna_lovegood, si t'arriba a deixar triar entre les 4... bé, no cal, suposo que amb 3 possibilitats el barret s'hi estaria una bona estona pensant on posar-te mentre tu esperaries sentada al taburet de Hogwarts davant de tots els alumnes :D Podries ser un cas d'aquells que només passen molt de tant en tant (ara no en recordo el nom) :)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Respon