Destrossen el Hogwarts Express

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Destrossen el Hogwarts Express

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Vandals smash up Harry Potter train
YOUNGSTERS running amok around the district have caused more than £50,000 of damage to Lancaster's historic Priory Church and a steam train in Carnforth which featured in the Harry Potter films.

Uns vandals destrossen el Hogwarts Express

Un grup de joves que es mouen per el districte han causat danys, valorats en més de £50,000 (uns 73.598 euros), a una esglèsia del Priorat de Lancaster i un dels trens que surten a les pel·lícules de Harry Potter.

Per a més info:
http://www.the-leaky-cauldron.org/#article:9638

En aquest enllaç podreu veure una foto d'alguna de les destrosses

http://www.lancastertoday.co.uk/ViewArt ... ID=2141763
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Aquí teniu una mini foto de com ha quedat el tren xDDD

Imatge

Més preocupant que hagin destrossat el Hogwarts Express o no (segur que amb 2 dies el tenen arreglat) és el fet que els que van destrossar-lo tenien 10 anys ... :roll: Que amb 10 anys jo jugava a nines i aquestes coses! No agafava extintors per destrossar trens!! :boig: :boig:

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Dic el mateix que la Padfoot, el problema no es la trencadissa sinó el greu problema mental dels nens que ho han fet que per tenir deu anys sembla que estan força passats de rosca. Tan malement puja la canalla anglesa que no tenen res millor a fer que atemptar en contra de les esglèsies i dels trens? estaria bé que en comptes de dedicar-se a trencar coses aprenguessin una mica d'educació....

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Una notícia molt interessant, no per la destrossa del tren o de la església sinó, com ja han dit, per l'edat dels culpables. Collons que encara són nens (ni joves nii punyetes: NENS) ara seva edat això no se m'hauria passat pel cap i molt menys fer-ho. Si ara que són nens fan això d'aquí a cinc o vuit anys què faran? A vosaltres no ho sé però a mi això em fa por i més si aquest fet és l'inici d'una sèrie d'actes d'aquest tipus protagonitzats per crios.

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Exacte. Un nen sempre sera una mica bixu, però això que han fet no crec que capiga dins d'aquesta paraula. L'educació que reps quan ets petit és molt important, i si els pares no saben que fan els seus fills...
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Suposo que deu ser l'entorn que ja hi ajuda. Anglaterra és un dels països on l'índex de violència juvenil és més alt. Els nens ja des de petits estan descontrolats i els pares no saben què fer amb ells. I sinó mireu la Supernanny!

Avatar de l’usuari
africa_dama_lunnaris
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 59
Membre des de: dg. feb. 25, 2007 8:44 am
Nom: Àfrica
Rang: Gat cavallesc
Ubicació: parlan x msn/llegint llibres/menjan cereals i miran la tele/am els amics
Contacta:

OSTRES QUÈ FORT!

Entrada Autor: africa_dama_lunnaris »

Encara s'han de fer programes com els de la Supernanny...? què trist :| .
Això és massa. Que uns tios de 19 o 20 anys estiguin borratxos, drogats, etc i que destrossin un tren, a veure... no està gens bé, però ja són grans.. el que si preocupa és que uns nens de 10 anys vagin on els dóna la gana, vagin fent el que volen, i destrossant trens. Això és de bojos... :roll: Jo, si tingués aquest tipus de fills, us ho ben juro que els fotria (i perdó per l'expressió) de cap a un internat.
P.D.: Però tampoc em semblaria normal lo dels tios de 20 anys, eh! :evil:
La lladre de llibres

Avatar de l’usuari
*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Re: Destrossen el Hogwarts Express

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

Que fort!!! Jo tinc deu anys, i ni tan sols m'hauria passat pel cap fer això! (a més no se ni on es el tren aquest) És que no entenc que li troben de divertit, a fer destrosses..., a més, després ho paguen els pares, que no en tenen culpa, potser una part de culpa sí, però... No hi ha dret. :avall
Aquest nens aviat aniran a un reformatori, i quan siguin més grans a la presó...
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

Bloquejat