Kin personatge no suportarieu k morís?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Sempre el podem deixar viu però mutilat...

Podem fer una enquesta preguntant quina extremitat preferiríeu que perdés!! :ballar: :riure: :mrgreen:
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Sectumsempra
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dv. ago. 05, 2005 6:44 pm
Ubicació: Montreal/Canada

Entrada Autor: Sectumsempra »

b si el harry mor significa que el voldemort viu... perque la profecia diu que un dels dos matara a laltre.... osigui k o el harry vui o el voldemort viu ooooo la rownling es treu una altra profecia o algun as de la maniga i sels carrega els dos. A menys que quedin els dos vius esclar .... xo aixo seria una merda

jo crec k akestes son les opcions
Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

voldy ha escrit:Sempre el podem deixar viu però mutilat...

Podem fer una enquesta preguntant quina extremitat preferiríeu que perdés!! :ballar: :riure: :mrgreen:
Si, estaria bé!! xD

Jo voto el cap d'en Harry, i que continui viu...Si no el fa servir, igualment...U_U

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

sempre estem igual... la profecia no diu això, la profecia diu que els dos no poden viure... hi ha una diferència...
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

Això...

Entrada Autor: shiro_17th »

shi, té raó... poden morir tots dos, o un... k seria lu millor... lu ñúnic k no pot se sk viskin els 2 alhora ^^

Po en kuan al harry mutant.. nu c, putse k li faltés la mà a l'estil Anakin Skywalker (kuan numes li falta la mà...no a lu Dark Vader, eh!!! jeje) >.<
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

bitxuindi
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:10 pm

Entrada Autor: bitxuindi »

jo no crec que en Harry mori en l'últim llibre, perquè em sona d'algun llibre (ara no em recordo de quin) que li insinua a en harry que un cop mort en Voldemort , la cicatriu del cap li marxarà, i no crec que doni aquest detall com perquè ara acabi morint-se, perquè ha de viure sense la cicatriu per ser la persona normal que sempre ha volgut ser no?. :)

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Doncs jo crec que t'has emocionat una mica :riure:
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
el cant del fènix
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 17
Membre des de: dg. ago. 07, 2005 9:59 pm
Ubicació: països catalans

Entrada Autor: el cant del fènix »

Doncs, jo crec q el harry viurà i amb cicatriu i tot. És el seu tret distintiu, el símbol d'una època i una lluita per la llibertat! :boohoo:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

La cicatriu d'en Harry simbolitza una lluita per la llibertat¿? :eh:

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

Jo, buenoo...ja coneixeu les meves preferències...no soportaria que es morís el SEVERUS... :cry: :cry: :cry:
Tot i que m'ha dolgut molt que es morís qui vosaltres ja sabeu al sisè llibre....M'ha dolgut molt i mooooolt...pq penso que ell i en Harry encara tenien moltes coses per descobrir i parlar junts... :cry:

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Ostres ara que penso...sempre ens mata personatges (al menys als dos ultims) que sembla que el harry hauria necessitat més endebant..quina mala bruixa que esta feta akesta rowling.
Ara ens matarà el Severus quan comencem a agafar-li carinyo o quan pugui servir d'ajuda al harry o a qualsevol altre...com la ginny? uuui no sabem encara de q es capaç akesta dona
Mentres no em toqui al Remus :pray: jeejjee
Imatge

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Jo crec que els matarà a tots... farà la gran carnisseria i deixarà el ronnie i la hermy vius ^_^ Huhuhuuh (per alguna cosa ella s'identifica amb la ehrmy, i un amic que va tenir de jove amb el ronnie)

Avatar de l’usuari
Txema
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. des. 26, 2004 7:00 am
Ubicació: En algun lloc o altre

Entrada Autor: Txema »

Home, nomes el Ron i L'Hermy, de tots el personatges com el Weasleys, o la Tonks i de L'Ordre del Fenix, no crec...seria massa no? En deixara més de vius no fara la gran massacre. Una cosa, L'Slgurhon tornara a sortir al sete? (es k enkara no m'akabu de creure k tankin Hogwarts, no mu vull kreure)...

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

´`

Entrada Autor: shiro_17th »

yo diria k dels k coneixem ne matarà 2... x feru brutal i x demustrarnus k's macro dolent.. i d la resta d bruixots... la tira
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

1- The big fat kill?? :riure:
2- La cicatriu representa la lluita per la llibertat? :wall:
3- M'encanta que hi hagi tants de morts... m'imagino tots els nens plorant, traumatitzats... xdd :lol:
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Bloquejat