en la mateixa tomba.Roser ha escrit:Ja veurem si en Ron i l'Hermione acaben junts o no...
(enquesta) hermione
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1414
- Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
- Nom: Tània
- Ubicació: Badalona (BCN)
- Contacta:
- moony
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 246
- Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
- Ubicació: barna
- Contacta:
estic totalment d'acrod amb tu amb una cosa llewenyll, i es que hi ha parelles que son pura invenció cinematografica per crear expectació (la gran pregunta: Amb qui es quedarà l'hermione? Amb el Harry o amb el Ron?). En canvia als llibres esta clar q el harry i lhermy res de res, tot i q hi ha gent per tot
Ara,, em costa de creure q encara i hagi gent que negui que hi ha signes evidents de felling entre el Ron i l'Hermione als llibres (es q qui no ho veu es pq no vol ), però cada loco con su tema, el tiempo todo lo resuelve
Jo personalment fa segles q tinc ganes de marro ossigui q a veure quan pasa alguna cosa interessant
Per cert q aquest debat no es el mateix pels q ja s'han llegit el sisè
Ara,, em costa de creure q encara i hagi gent que negui que hi ha signes evidents de felling entre el Ron i l'Hermione als llibres (es q qui no ho veu es pq no vol ), però cada loco con su tema, el tiempo todo lo resuelve
Jo personalment fa segles q tinc ganes de marro ossigui q a veure quan pasa alguna cosa interessant
Per cert q aquest debat no es el mateix pels q ja s'han llegit el sisè
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)
Jo crec que en Ron i l'Hermione, acabaran junts ( s mes clar k l'aigua!!). D'altre banda crec que en harry i l'Hermione no poden acabar junts de cap de les maneres!! Només molt amics i poru (com son ara esclar)....Pel k fa en Krum esta penjadíssim de l'Hermione, po crek k o te magre....Com no canviin les coses....
RON HERMIONE
P.D: po axo nomes es una opinio, com totes les altres
Nmes es pot fer una cosa per saver-ho....continuar llegint ...XD
RON HERMIONE
P.D: po axo nomes es una opinio, com totes les altres
Nmes es pot fer una cosa per saver-ho....continuar llegint ...XD
" va enfilar cap a la sortida, amb la Hedwig al costat, somrient per la cara de terror que feia el titet Vernon, convençut, que aqull estiu seria molt millor que l'anterior."
- Noia_Weasley
- Alumne/a de 2n
- Entrades: 68
- Membre des de: dc. des. 14, 2005 5:24 pm
- Ubicació: al CAU
- lunalovegood
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 248
- Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
- Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
- marta_draco
- Alumne/a de 2n
- Entrades: 58
- Membre des de: ds. oct. 15, 2005 10:08 pm