(enquesta) hermione
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
jo crec que l'hermione del llibre acabarà amb algú que la valori tal com és, tingui les dents llargues o no...la seva passió pels llibres...el coneixement...acabarà amb algú que ELLA es mereixi...i no serà ni el Harry ni el Ron...
per contra, la hermione de la pel·lícula acabarà soltera, perquè ningú vol una noia vestida de rosa i que es preocupi per com li queden els cabells per darrera (algun dels nois aquí presents la voldria una noia així?) bah...
i pel que fa a l'actriu...es convertirà amb una actriu famosa i es passarà la vida casant-se i divorciant-se...que és el que fan els actors mediocres (huhu, he creat un tema polèmic)
(la diferenciació entre hermione, hermione peli i emma watson, le trobat necessaria)
per contra, la hermione de la pel·lícula acabarà soltera, perquè ningú vol una noia vestida de rosa i que es preocupi per com li queden els cabells per darrera (algun dels nois aquí presents la voldria una noia així?) bah...
i pel que fa a l'actriu...es convertirà amb una actriu famosa i es passarà la vida casant-se i divorciant-se...que és el que fan els actors mediocres (huhu, he creat un tema polèmic)
(la diferenciació entre hermione, hermione peli i emma watson, le trobat necessaria)
- Finalpotter
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1414
- Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
- Nom: Tània
- Ubicació: Badalona (BCN)
- Contacta:
- Finalpotter
- lunalovegood
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 248
- Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
- Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...
- moony
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 246
- Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
- Ubicació: barna
- Contacta:
jajajjaa de polèmic res! Tens tota la rao!llewellyn ha escrit:jo crec que l'hermione del llibre acabarà amb algú que la valori tal com és, tingui les dents llargues o no...la seva passió pels llibres...el coneixement...acabarà amb algú que ELLA es mereixi...i no serà ni el Harry ni el Ron...
i pel que fa a l'actriu...es convertirà amb una actriu famosa i es passarà la vida casant-se i divorciant-se...que és el que fan els actors mediocres
Pero el q si q no stic dacrod es amb q lhermione no acabara am el Ron, pero si está mes cla q laigua!
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)
doncs jo no ho veig tan clar...aquesta fixació ntre les parelles harry-hermione o en aquest cas ron-hermione...no són més que pures imaginacions dels propis fans i dels productors de les pel·lícules , en el llibre no es dóna a entendre...és cert que s'aprecien, però jo aprecio a moltes persones i no n'estic enamorada ...però clar, sempre dóna més joc creure que hi han parelles...moony ha escrit:jajajjaa de polèmic res! Tens tota la rao!llewellyn ha escrit:jo crec que l'hermione del llibre acabarà amb algú que la valori tal com és, tingui les dents llargues o no...la seva passió pels llibres...el coneixement...acabarà amb algú que ELLA es mereixi...i no serà ni el Harry ni el Ron...
i pel que fa a l'actriu...es convertirà amb una actriu famosa i es passarà la vida casant-se i divorciant-se...que és el que fan els actors mediocres
Pero el q si q no stic dacrod es amb q lhermione no acabara am el Ron, pero si está mes cla q laigua!
sé que molts no hi esteu d'acord però més igual (amb carinyu eee ) ale! ja m'he quedat descansada, m'en vaig a estudiar