weno, teniu raó... jo m'ho imaginava tot molt diferent... (rosmerta x mi ha d'estar molt mes bona, pero cal dir q la meva visió no es valida pq a la McGonagall me la imagino com la Quistis d FF8 (rossa jove i q sta molt bona, no devia llegir b la definició que se'n fa a la PF) aixi q no m feu gaire cas...). I per altre banda, lo d majors d'edat s'ho han tret d la maniga... sense cap mena d motiu (pq vosaltres li veieu alguna utilitat dins d la peli??). Per lo d la porta s poden haber pensat q s'ha tancat malament o algo, no te mes, i amb les tanques d'aquest tipus passa sovint (al meu poble n tenim una d'aquestes).
j tink un profe de castella k podria fer de troll. i tmb i podrim posar el de gimnastika. i de fer de diggory a l´ies vik hi han molts aspirants............
Pot ser posen que al Ron li mola per donar a entendre que és atractiva, o que pot agrdar als alumnes, o potser l'hermione ho deia simplement per picar-lo.
Que no puguin entrar no té lógica, només serveix per a que només el Harry ho escolti i després cridi i tot el rotllo dramatic.
Per cert no intentis trobar logica a les pelis.
COm que ja hem vist que segons Cuaron a l'HErmione li mola en Ron, potser li diu això per veure que li contestarà, però tots sabem que en Ron preferiria incestar amb la Ginny que no pas tirar-se a madame Rosmerta, i que per tan aquesta frase és falsa.
Jo penso kom l'Aina, k l'Hermione li diu x pikar-lo, i xk es vegi k li agrada el Ron, jo no li donaria importancia, ho veig kom un detall x donar a veure k l'Hermione vool cridar l'atenció del Ron i nomes ho sap fer molestanlo o posantse gelosa a ella mateixa....
El que no quadra es que "les tres escombres" sigui exclusiu per adults, però no diu en cap moment que sigui "les tres escombres", segurament ja inventaran alguna cosa per solucionar-ho o nop! Potser no els fan entrar a "les tres escombres" mai.