MATEU-Me !!! acabo de comprar-me....
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- calis
- Membre del Wizengamot
- Entrades: 611
- Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
- Ubicació: Les masmorres
- Contacta:
MATEU-Me !!! acabo de comprar-me....
M'acabo de comprar l'àlbum de cromos i tinc 17 anys XDDD això és molt trist però hi ha moltes imatges que estan força bé!! ^^
- calis
- Membre del Wizengamot
- Contacta:
Hahahahha
si si ^^ faré la col·lecció de cromos!!! voleu k us posi els k tinc "repes" ? xDDD
a la portada hi surt un pallasso que fa por...potser és un impostorus?
Waaaaaa em faré fan de la emma Watson xDDDD !!!! Em vestiré com ella i tot...aquesta hermione crea moda ^^ Sabeu què em fa molta ràbia? k totes les fotos són herm+ harry... I en aquest llibre totes haurien de ser harry + Ron, no? per alguna cosa es piquen amb ella durant tot el llibre....
Hi ha 1 foto del harry a la infermeria després del partit de quidditch... però no hi ha el roure...tal com van dir
si si ^^ faré la col·lecció de cromos!!! voleu k us posi els k tinc "repes" ? xDDD
a la portada hi surt un pallasso que fa por...potser és un impostorus?
Waaaaaa em faré fan de la emma Watson xDDDD !!!! Em vestiré com ella i tot...aquesta hermione crea moda ^^ Sabeu què em fa molta ràbia? k totes les fotos són herm+ harry... I en aquest llibre totes haurien de ser harry + Ron, no? per alguna cosa es piquen amb ella durant tot el llibre....
Hi ha 1 foto del harry a la infermeria després del partit de quidditch... però no hi ha el roure...tal com van dir
- calis
- Membre del Wizengamot
- Contacta:
Ei ei...k jo colecciono totes akestes coses k jhas dit...i tb pastilles ( d medicaments i tal...) , anelles de coca-cola....records xorres co pulseres fetes amb fusta de palmera... xDD nose...
Però si voleu algun dia us escanejo un cromo i tal.... xD
Que consti k no m'avergonyeixo de fer la col·lecció...estic massa acostumada a fer el ridícul constantment pk m'afecti,,,,
Però si voleu algun dia us escanejo un cromo i tal.... xD
Que consti k no m'avergonyeixo de fer la col·lecció...estic massa acostumada a fer el ridícul constantment pk m'afecti,,,,
Calis estic amb tu!!!!!!!!!!!!! jo tmb m'el compraria si no em fes vergonya i tingues peles.
tmb he vist lo de la imatge a la infermeria, quan li porten la ninbus 2000 feta pols oi?
el q m'he estat preguntant es on esta el ROURE com poden fer quidditch sense el roure i a més guanyar la copa, pero si surt no esta a la llista del casting, aixì q ho dubto
tmb he vist lo de la imatge a la infermeria, quan li porten la ninbus 2000 feta pols oi?
el q m'he estat preguntant es on esta el ROURE com poden fer quidditch sense el roure i a més guanyar la copa, pero si surt no esta a la llista del casting, aixì q ho dubto
esk a mi Calis em van els tios ( krek k igual k a tu) alesores kom sigui l'Umbridge mes kompletament igual. Preferexo que siguin bons actors, pero si a mes estan bons.... més que res, k la majoria dels d HP no son ni bons actors ni stan bons, i el Roure dons almenys estava bo, i jo crec k ho feia prou bé kom a Roure.