Moments curiosos o divertits de la vostra vida

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

no!!!!!!!!!!!!!!!! només he perdut l'agenda la llibreta d'esborrany la red know book 40€ i unes quantes coses més...
és el meu unic defecte... :roll:
Imatge

Avatar de l’usuari
Anna Molins
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 02, 2005 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Anna Molins »

ya ya!! Laura k poketes coses eh!! xD jo diria k es un dels teus grans defectes x això et vull ajudar mirant com vas vestida cada dia, i intentaré mirar k no et deixis re enlloc xDD. No és broma això!! Però k ets despistada amb ganes es veritat ( wno fisns i tot t'ho mateixa ho reconeixes) :roll: :lol:

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

uix uix x despistada jo... smp em deixo coses xDD i lo de les sabates d' estar x casa tmb mi vaig trobar un cop xDDD vaig sortir fins a l' entrada i dic merd. !!!

Jo men recordu d'una vegada k era al cole i sento un gos un gos!!!! i jo juer un gos aki dintre i de cop veig un gos k entra a la klasse corrents i jo ostiia!!!! si es el meu gosss xDDD visc a l' altre punta del cole xo no havia tancat b la porta i m' havia seguit fins a classe xDD i jo flipan xD vaig dir wueno no passa res el treiem a fora i ja tornara a casa i com akell gos era un crack x suposat va tornar solet fins a casa xD. Pobret meu :'( la va palma era molt gran.

xDD x cert la primera historia es molt bona i sta explikada amb gracia :lol: :lol: :lol:
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

doncs jo vaig perdre 5€ una vegada k vai trobar miraculosament al meu calaixet dl cole, m'estranyava k algu no l'hagués robat...

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

uo! molt divertides els vostres estones divertides!! Riure Riure

kuan feia 4rt uns kuants de la classe vam fer una manifestacio contra els dictats (la ultima classe k haviem fet dictats van castigar a una a 1er xk havia aixecat un paper k i posava "no als dictats"). llavors als k estavam a la taula sens va ocorrer fer una manifestacio. la nostra tutora es va enfadar mol pro en canvi la k ens feia els dictats no. van trukar a uns kuants de la classe (a mi no :mrgreen: )
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

ostres... nosaltres no ens hem revelat mai contra els professors...ens cauria un puro k no me'l vull ni imaginar...

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

xD nusatres vam fer algo semblant...picant a les taules i cridant...una altra classe (akest cop no erem ls de la nostre mireu k ni ha de pitjors! xd :wink: ) van girar les taules, mirant cap al cantó contrari del profe i la paret i es van posar a aplaudir.
Una altre molt tipica (suposo k leu feta tots) el profe explica, algu diu u, dos, tres en veu baixa i totom fa kom si li cau el cap tipo anunci Flex! xD i fent el soroll de roncar...xd kines estones...en akests dies de vakanses les trobo a faltar..vosaltres n? xd
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

_Be, oj tink un moment curios, be, l'explico

En Harry Potter em va salvar la vida

Be, ara ho relatare en versio llarga

Bé, fa un temps, va nevar molt, i la piscina de casa es va congelar, jo, com sempre, em vaig posar a fer el burro i vaig caure a la picina glaçada, i vaig trencar el gel, com es lògic. Llavors vaig pasar uns segons a l'aigua intentant desesperadament sortir-ne, el meu nebot intentant salvar-me, pero no podia, i va anar a cridar a ma mare, jo no era conscient de k podia morir congelat... En el temps k esperava ma mare, em vaig posar reflexionar... vaig recordar k portava els cromos de la 1ra peli de Hp a sobre, a la butxaca de l'abric, i k s'estaven mullant, llavors, per salvar els cromos, vaig sortir de l'aigua, i vaig anar caminant fins dins de casa, on m'esperava a ma mare, k estava sortint a buscar-me... em vaig poder dutxar amb aigua bullint i tapar-me amb 4 mantes molt gruixudes... havia estat a punt de morir congelat...unes hores mes tard, vaig sortir del meu llit, tindriem k haber anat a urgencies, pero no va fer falta... em vaig recuperar, i vaig salvar els cromos, k encara conservo, els vaig posar el radiador i per sort, estan prou ben conservats, pero no se ben be on estan... be, en definitiva, es com si Hp m'hagués salvat la vida!! XD

PD: TOT el k he posat, es completament cert!!
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

xD a qui se l'hi acudeix posar-se a sobre la piscina gelada :riure:

Jo vaig salvar la vida d'una meva amiga :peace: :imslow: d'una manera indirecta...(bé,no li vaig salvar,peró ella s'ho creu...xD) :lol: Era el dia de la festa del barri i jo vaig fer un globus d'aquells llargs,vaig fer-ne un barret i li vaig donar a la meua amiga...I ella s'el va posar,la pobra... :P
Després estavem amb uns amics i tiravem petards,i unali va tirar un al front de la meva amiga i li va petar el globus...El que jo li havia fet... :evil: I així el petard no la va arribar a tocar. :boohoo: xD
____________________________________________________________

Un altre cop,per les fires,jo tenia 3 anys,i anava amb el meu germà i la meua cosina,que tenia un any més que jo.Vam anar al laberint dels miralls,i ells van passar per un passadís ple de miralls i jo,justmament jo,PLAF! Em vaig enclasatar contra el mirall :jawdrop: i ells vinga a riure i jo plorant :cry: :evil:
Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Els cromos k se salvin per aso e Roni...tu no pensis en k t pots kedar allà, pensa en els cromos..XD k bo!
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

m'acaba de venir al cap...

Kuan vam ana de vacances a Alemanya stavem a un camping amb un llac...I
hi havia un rodelbann (de fet no s'escriu així,peró bé,l'alemany es l'alemany ¬¬) Bé x si de cas explico k es un RodelBann...
És com una mena de tobogan que vas am una vagoneta petitona,peró no té res a veure amb una vagoneta...es com una plataforma petitona i tu hi vas assentat,i hi ha una palanca que és el fre...I tu vas vaixant pel tobogant.Peró aquell que hi havia al camping era molt llarg,i tenia una corva molt...diguem dificil de passar,havies d'anar a poc a poc...I als costats d'aquesta corba hi havia xarxes penjades al voltant per si queies.
Amb el meu germá vam fer una aposta "Hem de passar a maxima velocitat a la corva aquella tan grossa"... I ja us imagineu...
Jo a tota pastilla a la corba i plafffff vaig caure i em vaig quedar penjada de les xarxes :jawdrop: només aguantada per una xarxa...Si la xarxa queia
jo em moria...Penseu que estavem molt amunt... I jo alla pensant "ara la xarxa cau i jo tb aiaiai que puc fer" i... El meu germà anava despres de mi i passa a tota pastilla i com si res,ell va passar sense cap dificultat :evil: :evil: :evil: ARGGGGGGGGGG i van estar una hora per treure'm d'allà :roll: quina vergonya que vaig passar :oops: ___________________HISTORA VERDADERA ________

:rage:

--------------------------------------------
I també als roddelban,quan arribaves al final travessaves una mena de "cortina"no se com diró,pero nomes t'hi passava el cap.I,jo,justament JOOOOOOOOO,me la vaig emportar un bon tros,fins que es va acabar la via...ARGGGGGGGGGGGGGGGG :rage: :rage: quina rabia... :cry: :evil:
--------------------------

:shithappens: :shithappens: :shithappens: :shithappens: :shithappens:
Imatge

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

siiii!!!
A suissa hi vaig anar i tb hi habien tobogens d'aquests!!!!
eren super merdosos(almenys al que jo vaig muntar)

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

recordo que a la meva classe un cop hi van portar un periquito molt monu que es deia "Pichi" i a la setmana de tenir-lo a classe, quan tornavem de gimnàstica, el vam trobar mort. Suposo que era de l'estrès dels nens que cada dia corrien a pòsar-se guants i a agafar-lo per treure'l de la gàbia per emprenyar-lo... :(

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

nosaltres a cinque vam tnir pollets i un la va dinyar pk li vam obrir l'ou...blecs...po la veritat s k els altres eren mol monus

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

akesta m va paxar ahir... :oops:
tot va cumensar pk jo stava al messenger (x variar) :P i m vaig aixecar per anar a buscar les ulleres... una cosa ben simple, sense risc... si no fos per un petit detall. Aquí l'escriptori fem servir una p--- cadira k ja està molt vella i estava mig trencada i jo, que sóc tan educada, seia molt bé: com els indis, cames creuades. Total que akesta cadira a la k li fas una mica de força pos cumensa a fer kreks :? po wnu...me mare sempre em deia k segués b, k kauria....k va! cm vols k caigui d'una cadira? total k m vaig anar a aixecar i a la k vax ferna mika d forsa... :juggle: pam! kadira a terra trenkada, terrabastall, mon pare cridan: k coñ a passat!? me mare k apareix x fotrem bronca x no hacver segut b i dir la tipika frase: te lo dije (xD) i jo a terra trunxanme pk segons jo (i ho segueixo dien) peazo kaiguda, x enviar-la a videos de primera :riure: semblava una casa de bojos...ara escric aso i metik petan el cul...m podria haver fet mal, po..i k? xd si jo un dia em trenkaré el cap i faré una festa! xD po es k va ser boníssim...i me mare cridan: xo de k rius? k testik futen bronca! escolta! xd :ballar:
jo i les meves caigudes...no són gaires po kuan caic... :oops: :lol:
SEMPRE ACLEE!

Respon