Relació ginny i harry

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

a mi la relació harry -ginny,no m'ha semblat tan sobtada com algú ha dit.En harry s'en adona per fí de la seva "presencia",per dir-ho d'alguna manera,cuan passen tot l'estiu junts.Fins a aquell moment ginny era sols la germana petita del seu millor amic a més que no la tenia massa tratada.Cuan la coneix millor i s'en adona de com és ,s'enamora d'ella.Pot passar a la vida real ,no?

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

A mi m'ha agradat, perquè la JK Rowling no ho ha centrat tot en el tema Harry-Ginny. Em refereixo a que, com tots sabem, Harry Potter no és un llibre d'amor, i ha centrat tota l'atenció en els altres temes principals, sense donar gaire importància al que sentia per la Ginny (si que n'hi donava, però no exageradament). Que parlar de temes d'aquests és bo, però qui vulgui llegir una apassionada història d'amor que es compri una novel·la especialment per això o que miri passion de gavilanes... Llavors, bé, suposem que quan facin la pel·licula 6ena ho centraran tot en la relació -_- com és habitual en ells i lo fidelment que transformen la novel·la en una pel·lícula ¬¬'

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Marinabcn
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: ds. març 11, 2006 9:24 pm
Ubicació: BCN!

Entrada Autor: Marinabcn »

Desde l primer llibre la meva cosina deia k la ginny i el harry sortirien junts!! i jo no u veia gens klar xk ella gairebe no sortia!! xo al segon llibre kuan ella va anar agafant protagonisme ya vaix veure k era x anarnus preparant!! i fins ara! menkanta la parella ginny harry igual que hermione ron!!
vaix x la pag 300 del sise llibre xo la meva kosina (kom no) al llegirsel en angles m va xplikar tot el k passava entre ells XD
i ara kada dia ansiosa busko un tros enk estigin els dos junts!! :) :) :)
weno dew!!
Ginny(L)Harry Hermione(L)Ron

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

jo no ho veig clar aixo d' en Harry i la Ginny junts :? , mala parella no fan però es molt tret del no res, la Ginny sortia amb altres tios i si estaven enamorats de debo en Harry no noatria des de sempre el monstruito que deien al llibre, no ho se però em pensava que anava una mica aixi...

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Jo ho veig clar, es veia a venir... el primer llibre la Ginny no surt quasi res, però fixeu-vos en el segon... ja té molta més importància, tercer, quart... quan vaig llegir el cinquè ho vaig veure claríssim, estava guanyant un paper important en la història... el que tothom s'espera, i sé que passarà, és el Ron i l'Hermione, que personalment... a veure no em desagrada però no duren ni dos telediaris junts... en la vida normal, és clar, la Rowling no els separarà, acabaran la saga junts aquestes dues parelletes... (o morts?) però aquí ja entrem a discutir com acabaran si vius o fiambres... és un tema a part! :riure:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Jo al principi de llegir els llibres pnsava que el Harry acabaria amb la Hermione, pero vaig anar llegint als llibres i en el terceri quart vaig començar a veure que aquesta parella no seria sino que seria Ron i Hermione i llavors vaig pnsar i el Harry?? Pos anava am la Xo pero no em qeia b fins q al anar llegint dic, la Ginny... ui la Ginny... i mencata la parella q fan! Per fi en Harry s'adona que existeix i es quan realment s'enamora d'ella! Q monos ells...
Pero no entenc xq tallen, el Harry segueix estimant la Ginny i aixo Voldemort o sap i per molt q no surtin junts utilitzara igualment a la Ginny si en algun moment agues d fer anar al Harry algun lloc per la força.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Això ja ho ha utilitzat la Rowling... el Sirius (encara que no era real), no ho repetirà dues vegades... no vull veure un Harry rescatant a la Ginny per segona vegada... massa repetitiu

Voldemort no utilitzarà la Ginny

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Ja es veritat, potser no lutilitzara dos cops, pero la por del Harry es aquesta... Igualment encara q ja lagi utilizat no sera el matex cas sera diferent, pero el Harry a de tornar am la Ginny clarissimament!!!! Si te tmps... xq el futur dl Harry es veu molt negre (tema a part... dxemlo star...)
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

La vritat kuan al principi del llibre ja diu k el harry ja comença a sentir algo per ella...ja m'imaginava que pasaria algo, pk l'heroi sempre te k tenir una noia. Ara vurem lo q pasa al final, pk com k sembla q a la Rowling li ha pillat gustet a matar, q no ens la mati o faci coses axi rares....Esperem que com a minim aixos ho respecti.
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
_cfs_
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: dv. feb. 24, 2006 5:18 pm
Ubicació: A un ciber, no sé quin...

Entrada Autor: _cfs_ »

M'agradaria saber una cosa. Què és un spoiler? :? És k no m'empano del que és
<<—No hi ha ningú de sang pura, en aquest món—va dir en Bob Oden fredament, i el respecte del Harry per en Bob Ogden va augmentar.>>

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Un espòiler és quan t'abancen el que passarà d'un llibre, una pel·lícula... i t'ho espatllen, em sembla que la traducció d' "spoiler" en castellà era alguna cosa així com "alerón". I ara em preguntaràs, què és un alerón? Doncs no ho sé xD

A veure si apareix algú culte i ens ho aclareix (Eric Ardan, vine!!)

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Re: Relació ginny i harry

Entrada Autor: Uriel Michaels »

marroneta_wapa ha escrit:SER DE BONES FONTS QUE EL SISE LLIBRE EN HARRY I LA GINNY S´ENAMOREN , SEMPRE HE APOYAT AQUESTA RELACIO I AQUESTA PARELLA M´AGRADARIA SABER QUE N´OPINA LA GENT
.... Deixant a part el que has fet (deixar un espòiler que es pot veure , a la meva millor amiga li has fotut la lectura), m'agradaria que fessis unes quantes classes de català, per començar el verb "APOYAR" es un castellanisme com una casa si s'utilitza en una frase en català... en tot cas, RECOLZAR.

Pd: Jo també APOYU aquesta relació....XDD

No tho agafis malamen , tots em comes faltes dakesta magnitud algun cop a la vida :wink: :wink:

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

Trobu k en Harry i la Ginny fan molt bona parella i k ja e sveia k en harry i la ginny akabarien junts.
[..::lAiA::..]

nedy
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dj. jul. 20, 2006 6:41 pm
Ubicació: Bllk

Entrada Autor: nedy »

Sincerament, jo mo esperava pero no magrada la parella. Nuse perque pero no magrada, la Cho per massa plramikes i sincermant crec que sen va anar cap al Harry pk el tio savia tornat super famosillo al colegi. I am la Ginny... allo de sortir am la germana del millor amic... nuse, jo a la vida real ne vist casos i mai han acabt be. Se que no te res a veure pero suposo que es el meu pesim motiu per dir k no magrada la parella. Nuse pel Harry magradava algú més despreocupat, mes feliç no tan relacionat amb ell desde le principi, com la Luna, que es el meu personatge preferit!!! XD

PETONS

NADIR

Avatar de l’usuari
Laieta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 6:52 pm
Ubicació: Barcelona, vallvidrera

Entrada Autor: Laieta »

jo tampoc m'esperava que sortissin quan la gen no u deia, es a dir en els llibres 3,4 etc. perque semblava que el harry no tenia cap "interes" en la Giny :heart: pero ara penso que fan molt bona parella i m'agraden molt. Llàstima que de moment hagin tallat, crec que en el 6e llibre la rowling fa passar molt ràpid el temps que estan junts, ho podria haver allargat una mika nop?
wenu, no xe.. :lol:

Bloquejat