Els nostres somnis

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

A mi em passa el mateix... bé, de l'últim que me'n recordo és jo pensant...: collons quant m'adormiré!
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Somiar somia tothom una cosa és que un no se'n enrecordi xo sino somiessim el nostre cervell no descansaria. Que te'n recordis o no d' un somni depen de si et trobes a una fase poc profunda de son o molt profunda. Els somnis de la fase profunda no els recordem. Perquè quan somiem tenim diferents fases es podria representar com en una ona i quan estem en una fase de son poc profund es quan ens despertem més facilment. A mesura que un va envellint les ones son més seguides per tant tenim menys estona de somni profund i es més fàcil llevar-nos.

Cientificament els somnis premonitoris son simplement coincidencia . Quants cops somiem k ens passa algu i no passa??? Xo el dia k passa pos Ohhh ens en enrecordem. També pot ser k tinguessim indicis de que aixo passaria i sense adonarnosen en el subconcient ho haguem relacionat.


Quan ens sembla k allo ja ens ha passat algun cop cientificament és un "record del present".

Jo el somni que més m'ha impresionat va ser kuan veia una monja amb la cara blanca superfina i de cop penso merd.. es una nina de porcellana com a les pelis de por i ara riure com un pallasso assasi d' akells i hem dic a mi mateixa llebat k aixo et fara por i despres t' espantaras i vaig i hem llevo .
I llavors tink tmb els tipiks conduir un cotxe i no en se, surtir sense alguna cosa de roba o caure (akest el te molta gent)
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

beryl Malfoy ha escrit:Somiar somia tothom una cosa és que un no se'n enrecordi xo sino somiessim el nostre cervell no descansaria. Que te'n recordis o no d' un somni depen de si et trobes a una fase poc profunda de son o molt profunda. Els somnis de la fase profunda no els recordem. Perquè quan somiem tenim diferents fases es podria representar com en una ona i quan estem en una fase de son poc profund es quan ens despertem més facilment. A mesura que un va envellint les ones son més seguides per tant tenim menys estona de somni profund i es més fàcil llevar-nos.
Ok, merci beryl Malfoy. Ja em pensava que era això... però no n'estava segura. Així és que estic tan cansada que dormo profundament.... Tot i així tardo a adormir-me... :?
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Jo tb tardu mol a adurmirme, i nu c pq. en canvi la meua germana s'adorm super rapid. Kina rabia! Mai dormu profundamen, axo sta kla, pq u sentu tot, ni k sigui la meua germana pujan x les escales silenciosamen a les 4 d la matinada...
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

hahahaha ostres, a mi també em passa que sento a la gent, em desperto de seguida... i tardo a adormir-me.... però en canvi no me'n recordo dels somnis!!! Llavors què? Dormim profundament (i per això no ens enrecordem de res) o no i som unes despistades? xD
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

O.o no entenc com et costa tant adormirte amb lot ard k vas a dormir xDDD Smp hi ha gent k s'entenra més de les coses k els altres xo k somieu SEGUR!! Aixo va a epoques x lo menys jo avanç tardava molt adormirme i ara no se si es x l' hora o pq dormu pok xo m' adormu molt ràpid. I profundament en un moment o altre de la nit si dorm tmb.
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Com saps si vaig a dormir tard o aviat??? :roll:
Doncs a veure... suposem que somio. Llavors per què no me'n recordo de res? (La resposta seria que tinc un somni profund). Però llavors com és que sento sorolls i em desperto?? :cry: Bé... és un misteri sense resoldre...
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Roser estem parlant sobre els somnis de la gent normal no pas de les persones que son derivades d'un o varios huracans.

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Finalpotter ha escrit:Roser estem parlant sobre els somnis de la gent normal no pas de les persones que son derivades d'un o varios huracans.
hahahahaha Quina gràcia que m'ha fet llegri això!!! xD
Ei doncs tens raó... perquè a la Giny_Bell també li passa i de rang ja li ha demanat a en Jomast que li posi "Coderivada d'huracans". Seeee!!! :)
Les persones derivades d'huracans per què no se'n recorden dels somnis??
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

No no esk lo de l' hora nava x la Ginny. Sobre lo teu una possiblilitat seria lo dels huracans xDD i l' altre suposo k cada persona es diferent i tu x profundament k dormir els sorolls et desperten, aixo deu nar dpn de la persona. El k he scrit avans es la teoria cientifica o x lo menys de una meva ex professora i la vaig trobar motl coherent xo tmb te limitacions com tot xDD
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Ah, d'acord merci. És interessant saber això, però com tot.. no hi pot haver una regla per a totes les persones.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

jo acostumo a somir coses molt extranyes:
una vegada vaig somiar que anava a Finlàndia am el tren S1 Terrassa, i k Finlàndia era com Miami Beach :boig:

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Roser ha escrit:
Finalpotter ha escrit:Roser estem parlant sobre els somnis de la gent normal no pas de les persones que son derivades d'un o varios huracans.
hahahahaha Quina gràcia que m'ha fet llegri això!!! xD
Ei doncs tens raó... perquè a la Giny_Bell també li passa i de rang ja li ha demanat a en Jomast que li posi "Coderivada d'huracans". Seeee!!! :)
Les persones derivades d'huracans per què no se'n recorden dels somnis??
no fa gaire que soc aqui i m'agradaria saber que és aixo de "derivada d'huracans", algu mu pot explica pliiiis???

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

És tota una història del fòrum que serà millor que t'expliquin la Roser o la Ginny Bell que hi gaudiran... a part que és molt llarg i fa mandra

Mit Salut! :juggle:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

O millor clika damunt la firma de la Roser, i veuras aj¡kell tema del forum q va esdevenir d'uns huracans...u_u

Respon