Us n'heu adonat que ja només queden dos llibres?!

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
camporan
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dj. juny 02, 2005 11:10 pm
Ubicació: el pont de suert (catalunya, pel pirineu perdut)

Entrada Autor: camporan »

jo crec que kuan acabin els llibres, si no els anem rellegin, els acabarem oblidant, i al cap dun temps, rellegirlos ens sera com tornar a començar
(suposo)
"Intel·ligència militar són dos termes contradictoris."

Grouxo Marx

dardreg
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dg. juny 26, 2005 9:39 pm
Ubicació: Granollers!
Contacta:

Entrada Autor: dardreg »

ome potser al cap d'aqui a uns quants anys (bastants) tornara a aparèixer un altre "fenòmen" com hp que ens farà oblidar-lo, com pasa amb tot (o quasi tot)

Avatar de l’usuari
Tess2
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: ds. abr. 09, 2005 8:27 pm

Entrada Autor: Tess2 »

D'alguna manera serà raro ke s'acabi, tot i ke enkara falta bastant :wink: , pensant amb les pelis i tot plegat...
I al cap de molts anys si es tornen a llegir es tornen a descobrir detalls ke s'han oblidat 8)
I en la seva pàgina oficial a la pregunta: what are you going to write after Harry? va contestar: There are things languishing in various drawers that I might return to, but I might write something completly different. I really don't know.
>>HARRY & HERMIONE<<

cromelnordic

Això continuarà segur.

Entrada Autor: cromelnordic »

No crec que la Rowling deixi córrer el negoci aquí, de ben segur que hi haurà algunes continuacions o primeres parts com Star Wars :mrgreen:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Continuació de Harry Potter...no ho veig!
La veritat és que fins que no sapiguem el final de la batalla de Voldemort - Harry, no es pot especular amb continuacions! Jo és que tinc la teoria que han de morir tots dos, i llavors, continuació poca... :wink:
Però això de l'estil "Star Wars" si que és posible, no se, quan la Rowling s'adoni que se li acaba el "chollo", fer histories dels "Marauders" o com es diguin..bé, l'Enllunat, Cuapelada, lladruc i Forcat!
I sap que amb això es treurà pasta, perquè tots els fans els comprarem!!

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Jo vaig llegir no sé on que la Rowling tenia pensat escriure més llibres, que narrarien la vida d'en Harry després de Hogwarts. No hi havia pensat més, perquè fa molt temps que ho vaig llegir, però ara m'hi heu fet pensar. No estaria tan malament, no?

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Però això és en el cas que en harry viski després de Hogwarts... :wink:

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Em sembla que sí que sobreviurà, pk un món dominat per les Forces del Mal no és bo. Fixa't: Star Wars i ESDLA, per exemple. Sempre acaba guanyant el bé. També pot ser que en Harry i Voldemort morissin, tots dos...

Jo també tinc els 4 llibres d'Artemis Fowl. Penso que estan molt bé. N'hi han d'altres que tambá estan molt bé, també de fantasia: Eragon, de Cristopher Paolini (a Anglaterra ja ha sortit el segon llibre; aquí es dirà L'hereu) i La Resistència, de Laura Gallego, de a sèrie Memòries d'Idhun (http://www.memoriasdeidhun.com). Tots dos llibres són molt recomanables, però si voleu veure una relació amorosa (bastant extranya, pk la protagonista es lliga al dolent i al bo...), us recomano La Resistència.

Me n'oblidava: també hi ha la famosa sèrie de llibres de la Dragonlance (on també acaba guanyant el bé). Si voleu començar a llegir-la, SOBRETOT llegiu primer les Cròniques de la Dragonlance, de Margaret Weis i Tracy Hickman. A mi em ténen enganxat...

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

La vida es aixi, tot te un final i no nomes estan be els llibres amb un final feliç, un llibre en que al final es mori algu bo pot ser un final precios (ex: la trilogia del Vent en Flames de William Nicholson). Alguna historia els sobre els "Marauders" no crec que funcioni,a no ser que ho inclogui,en un llibre explicant com Voldemort va aconseguir el poder i com va anar tot fins que va caure,a mans de qui tots ja sabem.

Avatar de l’usuari
camporan
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dj. juny 02, 2005 11:10 pm
Ubicació: el pont de suert (catalunya, pel pirineu perdut)

Entrada Autor: camporan »

pot ser que si que funciones, pero la rowling se'l hauria de currar molt!!
"Intel·ligència militar són dos termes contradictoris."

Grouxo Marx

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

Guenu, ara q ja tinc el sisè ja nomes faltea un llibre! A mi pensar en això em provoca estrés mental. No es q sigui una fanàtica incurable q no llegeix re més però esq els llibres d'HP sempre man anat molt bé per no pensar en res mes quan esticestressada mentalement...

I sobre el final jo crec q el Harry no morirà però tampoc crec que hi hagui una continuació cap a endavant. Cap a enrere staria be però linconvenient seria q mentre llegueixes com n'eren de felicos aquells quatre niries pensant q qui havia de dir q acabarien tant malament (a mi em deprimiria una mica... :( )
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Moony de llibres ni han molts i aqui hi ha un tema que es diu " recomanacions d'altres llibres " (aprox.) en que jo i uns quants mes hem ficat recomanacions.
Sobre que si la Rowling escrivis algun llibre sobre la vida del James i companyia, estaria be perque llavors sabriem que van ser feliços almenys en la joventut ( soposo que deurien ser feliços, no crec que la Rowling hagues creat uns personatges que no fossin feliços, en cap moment i a mes a mes els prepares el futur que els ha preparat) i de pasada hauria d'explicar el canvi que va ser per la comunitat magica pasar de tenir un Tom Ridle a tenir un Lord Voldemort.

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

Ja em faria molta ilu k explikes sobre ells , molaria molt.

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

0stres

Entrada Autor: Elenagir »

Ostres noi es veritat...AI!
No es pas veritat.La JK Rowling va dir que potser faria un 8é llibre (el meu FF va d'aquest llibre :wink: )

I a +, no li costaria gens trobar un editorial que li publiques!!! :reading: :riure:

Bye!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Elenagir tens rao ho va dir, pero repeteixo POTSER. En canvi, mes d'un cop a dit que nomes fara set llibres del Harry Potter i que ja tindrem prou historia de fons :wall: Aixo si, vaig llegir (si no em falla la memoria) que te en el pensament una historia per un llibre, pero aquest cop per adults :wink:

Bloquejat