Ron i Hermione

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

te futur la parella den ron i l´hermione

si
180
88%
no
24
12%
 
Vots totals: 204

Avatar de l’usuari
Tess2
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: ds. abr. 09, 2005 8:27 pm

Entrada Autor: Tess2 »

Aixo ara no ho puc entendre, no deieu tots sempre ke era en el quart on es veia ke al Ron li molava l'Hermione, i ki no ho veia es ke no ho vol veure? i ke per aixo estava gelos d'en Krum :?: :?: :?:
>>HARRY & HERMIONE<<

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

X mi k tant la Fleur com lHermione serien futures parelles equivocades x en Ron :oops: ell es mereix una bona noia xo k no sigui ni molt millor k el sino kom ell una persona normal.LHermione es mes sabia de lo normal i la Fleur es familiar duna bela (o com sescrivi) de ki li ve els seus cabells.

Avatar de l’usuari
Tess2
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: ds. abr. 09, 2005 8:27 pm

Entrada Autor: Tess2 »

X mi k tant la Fleur com lHermione serien futures parelles equivocades x en Ron ell es mereix una bona noia xo k no sigui ni molt millor k el sino kom ell una persona normal.LHermione es mes sabia de lo normal i la Fleur es familiar duna bela (o com sescrivi) de ki li ve els seus cabells.
La lluna! Seria ideal x ell :D
I ella sap reaccionar de la manera correcta kuan en Ron explota, cosa ke l'hermione no sap :wink:
A part ke una relació entre ells dos segur ke seria molt divertit :lol2:
>>HARRY & HERMIONE<<

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

sortiran junts xo no te futur....

Visitant

Entrada Autor: Visitant »

No crec ke arribin a surtir :roll:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Potser si k sortiran aixo si, si la Lluna estigues sempre centrada com en alguns moments i la Rowling lintegra al grup, tant com els bessons,la Giny o el Sirius, si k podria ser possible.

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

8) m'agrada q es torni a obrir el debat (bona cita tess :wink: )

personalment crec q la parell ron luna seria massa grotesca. No ho vist mai clar i crec q la gent treu conclusions precipitades només pq la luna li va riure un xiste dolent (tan desesperats esteu per trobarli una parella q no sigui l'hermione? :roll: )

I aixo de q al quart tothom sta amb la parella equivocada estic dacord q la del ron seria la fleur, poq de fet (tot i q es veu molt cla q va darrera della) ell no admet q li agrda l'hermione, per tant no es pot haver equivocat encara. :D :D :D :D :D

POLEMICA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VULL BARALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

ja em veig als webmasters demanat q no fomenti la violencia, jeje :roll: 8)


PD: Tess no hi ha cap comentari teu en els ultims dos caps de la meva fanfic...... :roll:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
Tess2
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: ds. abr. 09, 2005 8:27 pm

Entrada Autor: Tess2 »

@Moony: no sabia ke l'havies continuat, ja me la llegire kuan pugui :wink: , i tu enkara no m'has dit ke penses de la teoria :cry:
personalment crec q la parell ron luna seria massa grotesca. No ho vist mai clar i crec q la gent treu conclusions precipitades només pq la luna li va riure un xiste dolent (tan desesperats esteu per trobarli una parella q no sigui l'hermione? )
No és només per lo del xiste dolent, xo si no em recordu malament ja et vaig dir arguments per akesta parella :wink:
I aixo de q al quart tothom sta amb la parella equivocada estic dacord q la del ron seria la fleur, poq de fet (tot i q es veu molt cla q va darrera della) ell no admet q li agrda l'hermione, per tant no es pot haver equivocat encara.
Encara que no ho admeti, segons vosaltres ja ho esta no? enkara ke no ho vol acceptar xo ho esta. Això és el ke sempre deieu, si no corregiu-me. Per tant (enkara ke no ho admeti), si ho esta, es ke esta enamorat de la persona equivocada.
>>HARRY & HERMIONE<<

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Moony no crec k la Rowling els faci sortir junts (en plan parella) pk llavors k seria del Harry, en les excursions a Hogsmeade lo normal seria k volguessin sortir junts, mentrestant en Harry k faria anari sol, amb la nova novia o potser anar a parlar amb cada professor x augmentar el nombre damics Riure Riure A + a + jo trobo k no farien bona parella, massa diferents i massa baralles (ni k siguin x tonteries).
lo de la Lluna,pq no?
I sobre k estem deseperats x trobar una novia xl Ron k no sigui lHermione no estem deseperats, al cap i a la fi ki diu k ha de tenir novia durant els llibres.

Avatar de l’usuari
Tess2
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: ds. abr. 09, 2005 8:27 pm

Entrada Autor: Tess2 »

llavors k seria del Harry, en les excursions a Hogsmeade lo normal seria k volguessin sortir junts, mentrestant en Harry k faria anari sol, amb la nova novia o potser anar a parlar amb cada professor x augmentar el nombre damics A + a + jo trobo k no farien bona parella, massa diferents i massa baralles (ni k siguin x tonteries).
Exactement, i a part ke si surissin junts, la historia principal d'amor ja no seria la del Harry. Seria la d'ells dos. I ell es el protagonista no? Ell kedaria com arraconat si els seus dos millors amics surtissin.
Estik molt d'acord amb el ke has dit :wink:

Jo pensu ke la Lluna es la persona ideal per en Ron.
Ella sap kom actuar xq en Ron no s'enfadi, cosa ke de l'Hermione no podem dir. I a part del xiste dolent d'en Ron, i ke xiuli "Weasly is our king" kuan esta amb la reunio de la Rita i l'Hermione, ve expressament a la taula dels Grifindors x desitjar bona sort al Ron, no al Harry, tot i ke ell també esta present :wink:
I em puk imaginar ke despres d'haver acompanyat al Harry a la Sala de Misteris, ja no sigui tan mal vista en el grup :ballar:
>>HARRY & HERMIONE<<

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

Aquí hi ha teca! :hungry: Ueeeee!!!!
finalpotter ha escrit:Moony no crec k la Rowling els faci sortir junts (en plan parella) pk llavors k seria del Harry, en les excursions a Hogsmeade lo normal seria k volguessin sortir junts, mentrestant en Harry k faria anari sol, amb la nova novia o potser anar a parlar amb cada professor x augmentar el nombre damics Riure Riure A + a + jo trobo k no farien bona parella, massa diferents i massa baralles
No crec q si sortissin junts deixessin el Harry de banda, més haviat crec q tot seguiria com sempre (fins i tot seguirien picant-se, cosaq no crec q sigui incompatible amb el fet q siguin parella, jeje :lol: )
Tess2 ha escrit:Jo pensu ke la Lluna es la persona ideal per en Ron.
Ella sap kom actuar xq en Ron no s'enfadi, cosa ke de l'Hermione no podem dir. I a part del xiste dolent d'en Ron, i ke xiuli "Weasly is our king" kuan esta amb la reunio de la Rita i l'Hermione, ve expressament a la taula dels Grifindors x desitjar bona sort al Ron, no al Harry, tot i ke ell també esta present
Ara si q recordu q em vas donar més arguments pq la Luna anés per al Ron, i eren aquest! Però ja et vaigdir quelu de la cançó tampoc té pq ser un simbol de recolsament envers el Ron, pq la versió original la van inventar els Slitherin per fer-li la punyeta, i quan va a desitjar-li sort el primer q penses es q la necessita pq els primers partits ho va fer fatal... Amb això no vull dir q la Luna vulgui desanimar el Ron però crec q es una manera magistral de mostrar la personal del personatge pq aquestes situacions són molt iròniques i no saps com interpretar-les com pasa amb la Luna ()Li està donant ànims o se'n està rient? i la mateixa pregunta val per lu del xiste) 8)

La Luna està tan boja com jo!!!! :D

8O moony 8O
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

B ara arriba el contraatac Starwars lo normal seria k els dies k es pot anar a Hogsmeade volguessin estar ells sols ( em refereixo a lHermione i el Ron). Tu en el seu cas k preferiries, estar a soles amb ell/a, o juntamment amb el harry? Jo a soles, sense mirades indiscretes i podent actuar lliurement i sense controlarme :oops: ( be, controlarme el minim, res de no faig aixo xq no estic nomes amb ell/a).
I sobre la futura parella den Ron podria ser k esbrinessim k a ? li agrada en Ron en el combat final quant un dells, la ? o el Ron, moris a mans den Voldemort. Aixo seria una bona sorpresa al mig dun capitol daccio.

Avatar de l’usuari
Tess2
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: ds. abr. 09, 2005 8:27 pm

Entrada Autor: Tess2 »

la meva opinio :wink:
No crec q si sortissin junts deixessin el Harry de banda, més haviat crec q tot seguiria com sempre (fins i tot seguirien picant-se, cosaq no crec q sigui incompatible amb el fet q siguin parella, jeje )
Jo pensu ke igual amb kin dels dos surti, canviara la cosa entre ells, no vui dir amb aixo ke no continuarien siguent amics, xo és diferent si dos d'ells són novios. Perquè voldrien estar sols en determinades situacions, com el dia de surtir a Hogsmeade, i el Harry es kedaria una mika en plan: aki no sobra algu?
Si l'Hermione i en Ron surtissin, x força en alguns moment en Harry estaria apartat, i tot es gira al voltant d'ell, i no d'en Ron i l'Hermione. Si surten l'historia d'amor ke atraura més al lector no sera la d'en Harry, si no d'ells dos, i amb això en Harry perderia protgonisme.
I xq sino la JKR va dir ke si l'Hermione fos un nen, en Harry x força hagues tingut ke ser una noia??? :D
A part ke una relació entre ells no seria directa x el lector, seria com u veu en Harry. No sabriem mai ke senten nomes es podrà especular. I no estaria al centre, estaria una mika arraconat.. no creus? Al ke em refereixu es ke no llegirem; estava tan prop meu, cada cop mes... o un sentiment raru s'expandia x el seu cos, etc... :roll:

Ara si q recordu q em vas donar més arguments pq la Luna anés per al Ron, i eren aquest! Però ja et vaigdir quelu de la cançó tampoc té pq ser un simbol de recolsament envers el Ron, pq la versió original la van inventar els Slitherin per fer-li la punyeta, i quan va a desitjar-li sort el primer q penses es q la necessita pq els primers partits ho va fer fatal... Amb això no vull dir q la Luna vulgui desanimar el Ron però crec q es una manera magistral de mostrar la personal del personatge pq aquestes situacions són molt iròniques i no saps com interpretar-les com pasa amb la Luna ()Li està donant ànims o se'n està rient? i la mateixa pregunta val per lu del xiste)
I ke en dius ke va venir a la taula dels Grifindor abans del partit i va dir: bona sort Ronald!
No, bona sort als dos, o ke us vagi b el partit nois! no. Va dir Ronald. Tot i ke en Harry esta present.

Per cert, ke penses al final de la teoria :?: o no te l'has llegit :(
>>HARRY & HERMIONE<<

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

Tess2 ha escrit:Jo pensu ke igual amb kin dels dos surti, canviara la cosa entre ells, no vui dir amb aixo ke no continuarien siguent amics, xo és diferent si dos d'ells són novios. Perquè voldrien estar sols en determinades situacions, com el dia de surtir a Hogsmeade, i el Harry es kedaria una mika en plan: aki no sobra algu?
HARRY=ESPELMA!!!!!! jajaja. No dona no, jo crec q la cosa seguiria bastant igual perq els altres dos no el deixarien de banda. Vull di q ja tindrien temps per estar sols en qualsevol altra moment (no sempre van tots tres junts a tot arreu absoluntament). A més s'han de tenir en compte dues coses més:
1- No crec q el Ron i l'Hermione fossin la típica parella empalagosa que no es desenganxa ni un moment, crec q laseva relació no seriamolt diferent de com fins ara... No se si m'entens... :?
2- El Harry no te pq fer despelma si ell tb troba una novia.... :roll: :D
Tess2 ha escrit:I xq sino la JKR va dir ke si l'Hermione fos un nen, en Harry x força hagues tingut ke ser una noia??? :D
jaja, pos ho deuria dir pq volia que hi hagues una noia al grup! jaja :lol: (jo no li trobu el doble sentit 8) )
Tess2 ha escrit:Si surten l'historia d'amor ke atraura més al lector no sera la d'en Harry, si no d'ells dos, i amb això en Harry perderia protgonisme.
A part ke una relació entre ells no seria directa x el lector, seria com u veu en Harry. No sabriem mai ke senten nomes es podrà especular. I no estaria al centre, estaria una mika arraconat.. no creus? Al ke em refereixu es ke no llegirem; estava tan prop meu, cada cop mes... o un sentiment raru s'expandia x el seu cos, etc... :roll:
mmmm... q romantic... :lol:
No, si això q dius jo ja u donu per sentat. Es evident q la relacio entre en Ron i l'Hermione seria explicada d'una manera totalment indirecte i subjectiva però jo no m'esperu res més, ja és a això. I presisament això és el q fa q la seva relació no sigui la més important per al lector pq tampoc en coneix tots els detalls. En canvi la relació q segur q prendràprotagonisme sera la q tingui el Harry amb la persona X pq si q estara explicada directament (tot i q fins ara la JKR no sembla molt propensa a relatar escenes damor, prefereix la censura.... 8) )
Tess2 ha escrit:I ke en dius ke va venir a la taula dels Grifindor abans del partit i va dir: bona sort Ronald!
No, bona sort als dos, o ke us vagi b el partit nois! no. Va dir Ronald. Tot i ke en Harry esta present.
El q vaig dir sobre la conçó tb es pot aplicar aqui. Crec q quan la Luna li desitja sort es dificil saber com agafarso pq el primer q penses es q la necessita pq la pot tornar a cagar. No se si m'explico, no crec q la Luna ho faci em mala intenció però intenció però crec q en aquests casos es casi com si es rigués del Ron (no es exactament això pero esq no se com explicar-ho :? ). No saps si prendretu com una cosa bona o dolenta...
A més el Ron sa convertit en el protagonista dels derrers partits (per be o per mal...) i es relativament normal q es dirigeixe exclusivament a ell.
No se... La cosa es: Quina cara posa el Ron quan la Luna li desitja sort :?:
Tess2 ha escrit:Per cert, ke penses al final de la teoria :?: o no te l'has llegit :(
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Va, ara mi posu una estona :wink:
Pero amb la condició q et llegeixis els nous cap de la meva ff i em deixis un comentari 8) :wink:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
Tess2
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: ds. abr. 09, 2005 8:27 pm

Entrada Autor: Tess2 »

HARRY=ESPELMA!!!!!! jajaja. No dona no, jo crec q la cosa seguiria bastant igual perq els altres dos no el deixarien de banda. Vull di q ja tindrien temps per estar sols en qualsevol altra moment (no sempre van tots tres junts a tot arreu absoluntament). A més s'han de tenir en compte dues coses més:
1- No crec q el Ron i l'Hermione fossin la típica parella empalagosa que no es desenganxa ni un moment, crec q laseva relació no seriamolt diferent de com fins ara... No se si m'entens...
2- El Harry no te pq fer despelma si ell tb troba una novia....
Ja entenc el ke vols dir, xo jo segueixu pensant el mateix ke abans.
jaja, pos ho deuria dir pq volia que hi hagues una noia al grup! jaja (jo no li trobu el doble sentit )
Jo si, xq no iclou a en Ron. No diu, ke si l'Hermione hagues sigut un noi, en Ron x força hagues tingut ke ser una noia; no se si m'entens, xo va dir ke era important ke en Harry i l'Hermione fossis de diferent sexe.
mmmm... q romantic...
No, si això q dius jo ja u donu per sentat. Es evident q la relacio entre en Ron i l'Hermione seria explicada d'una manera totalment indirecte i subjectiva però jo no m'esperu res més, ja és a això. I presisament això és el q fa q la seva relació no sigui la més important per al lector pq tampoc en coneix tots els detalls. En canvi la relació q segur q prendràprotagonisme sera la q tingui el Harry amb la persona X pq si q estara explicada directament (tot i q fins ara la JKR no sembla molt propensa a relatar escenes damor, prefereix la censura.... )
La història den Harry i l'Hermione, seria molt més impactant x al lector ke la d'una noia nova, o una ke no coneguem tant.
Tot i ke no se'n parles tan de la relació d'en Ron i l'Hermione, x al lector seria la ke més interesseria. Xq sincerament, si dos del trio surten, akesta sera la ke importara més al lector, i en la kual es fixaria més.
El q vaig dir sobre la conçó tb es pot aplicar aqui. Crec q quan la Luna li desitja sort es dificil saber com agafarso pq el primer q penses es q la necessita pq la pot tornar a cagar. No se si m'explico, no crec q la Luna ho faci em mala intenció però intenció però crec q en aquests casos es casi com si es rigués del Ron (no es exactament això pero esq no se com explicar-ho ). No saps si prendretu com una cosa bona o dolenta...
A més el Ron sa convertit en el protagonista dels derrers partits (per be o per mal...) i es relativament normal q es dirigeixe exclusivament a ell.
No se... La cosa es: Quina cara posa el Ron quan la Luna li desitja sort
Jo no u trobu "relativament normal", ke nomes li desitgi bona sort a ell si el Harry esta al custat i tmb jugara.
I la cara ke posa, kadasku se la pot inventar, xq en el llibre no fica res de com reacciona en Ron. Aixi ke...
Va, ara mi posu una estona
Pero amb la condició q et llegeixis els nous cap de la meva ff i em deixis un comentari
Jo ja m'he llegit els kapituls ke em faltaven, i te pusat un comentari en kadaskun d'ells, avera si tu tmb compleixes la teva paraula :wink: :hug:
>>HARRY & HERMIONE<<

Respon