Cada cop les pelis són més diferents al llibre

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Cada cop les pelis són més diferents al llibre

Entrada Autor: anna_xo »

el primer cop que vaig anar a veure la primera peli m va encantar eprquè era igual que el llibre ( si més no en casi tots els aspectes). però a emsura que els pelis han nat avanaçant amb les coses que s´han dit o s´han fet en els anteriors: resultat:
les pelis cada cop són mes diferents al llibre.si les pelis dón dels llibres que siguin iguales perquè despres surts decebut.

què en penseu ???'

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Com que a les pelis no es pot posar el libre, les pelis han de tenir vida pròpia. Això no pot agradar a tothom.

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

No estic dacord amb que la primera peli fos més semblant al llibre que la tercera. Jo he vist millor la última, nosé s'adabta més a l'ambient que té el llibre. Les primeres són massa infantils i no s'assemblen tan al llibre.

En la meva opinió les pelis han anat millorant alhora que els llibres, tot i que mai seran tan bones com voldriem. La primera és massa infantil i el Radcliffe ho fa fatal (veure cicatriu!Argh!), la segona és millor que la 1a pero encara segueix essent infantil i es deixa moltíssims detalls, tot i que el Kenneth Branagh clava el paper de Decors no fa tanta rabia com en el llibre, i la tercera és la millor i té molts més detalls i un ambient molt fosc, però és massa ràpida, passen moltes coses en poc temps.

Personalment sempre m'han semblat pelicules com a trossos, no us passa a vosaltres?? segurament es qe les veig pensant en el llibre i sembla que faltin trossos, que no estigui del tot lligada la peli. :?
Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Home, doncs a mi m'agraden les pelis, les han fet molt bé!
L'única pega és que es salte molts trossos dels llibres, però és comprensible! No poden fer les pelis que més serien al nostre gust, de 5 o 6 hores! :roll:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A mi al principi em va decebre la 1a peli nesperava mes del k oferia, la 2a esperava k millores xo no 3/4 del mateix i en la 3a no esperava res de bo, xo la vaig anar a veure xq el tercer llibre es el meu prefe, i llavors... sorpresa¡ Em va agradar faltaven trossos xo en conjunt estava be i xl k he vist la 4a te molt bona pinta la suficient com x no decebre a cap fan.
Pel k fa a les 2 primeres estic dacord amb lAina al veureles es k com si veies un album de fotos (xo amb fotos en moviment) en el cual nomes apareixen alguns moments fragments de listoria.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

¬¬'

Falten trossos.... Home, no! Et posaran tot el llibre a la pel·li!!!
Arghh...

A veure... Una cosa és la pel·li... i una altra, el llibre. No podeu comparar perquè no és ni el mateix llenguatge ni res!

Si voleu veure alguna cosa exacta al llibre... Agafeu els llibres.
Si voleu veure una cosa DIFERENT, enfocada d'una altra manera, etc. ... Mireu les pel·lis!
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

HpConan ha escrit:¬¬'

Falten trossos.... Home, no! Et posaran tot el llibre a la pel·li!!!
Arghh...

A veure... Una cosa és la pel·li... i una altra, el llibre. No podeu comparar perquè no és ni el mateix llenguatge ni res!

Si voleu veure alguna cosa exacta al llibre... Agafeu els llibres.
Si voleu veure una cosa DIFERENT, enfocada d'una altra manera, etc. ... Mireu les pel·lis!
No si ho deies x mi o no :evil: , xo ho tinc ben clar i se perfectament k han de faltar trosso i k no es el mateix, si hi fiquessin tot el k passa en el llibre les 3 primeres pelis durarien 4 o 5 hores i llavors en la 5a quant tindria k durar el doble o + si ho fikessin tot.
X cert prefereixo els llibres sense cap mena de dubte xo les pelis magrad veureles pq diferent al llibre, sino no valdria gaire la pena k les fessin, nomes estaria be per veure lhistoria amb imatges en moviment.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Per a mi els llibre són millors que les pelis, és clar!!
Però veure després les pelis està molt bé, tot allò que t'havies imaginat, veure-ho...
Però això és el que li passa a tots els fans, o que espereu amb més ganes, la 4ª peli o el 6è llibre????????
(ara és quan vosaltres dieu...el llibre! :D )

Avatar de l’usuari
black_23
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: black_23 »

yo sí que prefereixo el llibre... !!! encara que també tinc moltes ganes que surti la 4a peli!! més que res per curiositat!! em fa il·lusió saber com representaran les proves del torneig, lu del cementiti, el ball d'hivern...

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No anava per ningú, anava en general.

I és clar que primer vull que surti el 6è llibre. ^^


Però és que no es pot comparar... també tinc motles ganes de que surti la pel·li... Són coses diferents!
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

odio les pelis, les odio les odio les odio les odio.... a mes jo crec k kreen una imatge dels llibres k no es. com x exemple infantilitzaro (ara cada cop menys tot sa de dir)

Visitant

Entrada Autor: Visitant »

hola a tots! bueno soc nova i mestic mirant aqi les converses i bueno si sa de triar entre el llibre o la peli em qedaria...

NO SE AGAFARIA ELS DOS COSES XO ELL IBRE MINTERESA MES

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

noxi, jo crec ke tas pasat una mica, les pelis tenet les seves coses bones... :boohoo:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

A mi no m'agraden. Les veig, bàsicament, per saber com les han enfocat i tal. Sé que no es pot plasmar un llibre en pel·lícula a la perfecció, aquí ve la gràcia dels llibres, però trobo que es deixen detalls importants i es basen en xorrades de l'estil "així és com em queden els cabells per darrera?"

Tampoc estic d'acord en que la primera fos la que més s'assemblava, quan vaig sortir del cine, vaig sortir decepcionada; en la segona es van deixar molta informació i en la tercera...es van deixar moltíssimes coses i moltíssima informació (l'explicació del sírius explicant tot), trobo que també van perdre molt el temps en que si cau una fulla...que si vola un ocell...que si neva...podien haver invertit el temps millor.

però això és el que hi ha, i he de dir que veuré les altres pel·lícules encara que només sigui per criticar-les.... :riure: :riure: :riure: :wink: :wink:

(que bé que m'he quedat) :juggle: :juggle: :juggle:

Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

Estic d'acord amb que les dues primeres pelis són massa infantils però s'adapten molt bé als llibres i les trobo molt correctes. Ara, lo de la tercera peli no té nom! On surten els partits de kidix? No resulta que gràcies a Ron guanyen la copa? La Rowling sempre li dedica una bona part dels seus llibres a la competició! En el segon, quan li regalen la nimbus2000 hi apareix a la peli també, però la saeta de foc només surt al final del tercer i sembla més aviat una xapuça del director! Res a dir amb els petits detalls com per exemple que tothom va "de carrer", no es suposa que hi són a una escola de màgia! on són les túniques? les porten el primer dia i prou? si a tota la peli duen texans!
Quina por quan arribi la 4a!
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Bloquejat