Us n'heu adonat que ja només queden dos llibres?!

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Us n'heu adonat que ja només queden dos llibres?!

Entrada Autor: moony »

Jo esq no podre anar a comprar el sise en angles aqest estiu sense pensar q la proxima vegada q hi vagi serà lúltima....
Que farem sense HP??? :(
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Tenim dues opcions:
1. ens els llegim fins a saber recitarlos
2. continuem endavant buscant altres llibres k ens puguin agradar.
Jo trio la segona opcio, x cert us recomano Artemis Fowl k esta molt b i ja porta 4 llibres.

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Jo tampok m puk imaginar sense la ilusio d saber rumors, noticies... dls altres llibres. Sinó, smpre podem fer com diu Finalpotter, llegir-nos-los tantes vegades q ns l sapiguem d memoria! :)
PD: finalpotter, jo no+ sé d tres llibres d'artemis fowl, m pots dir l nom dl 4rt, si us plau¿? :D
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Illuminati el quart llibre dArtemis Foxl es diu en castella "La venganza del opal".Que et semblen els llibres? a mi magraden molt xo no tant com HP.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

La nostra existència ja no tindrà sentiiiit....
Ooooooooh!!!!


XD

no. Seguirem llegint altres llibres, que no passa res. XP
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

angelina2

Entrada Autor: angelina2 »

d totes maneres tmb s deia k l JK Rowling, podria cntinuar fnt llibres dl k passes dspres d Hogwarts. us o imagineu ¿? sria gnial. xro kuan skabi tot.... nu o vull ni pnsar .... :( :(

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Encara que ens agradi molt HP, d'aquest tema n'hi han molts, de llibres!!(de fantasia i magia).
Per cert, m'agradaria comprar Artemis Fowl, em podeu dir de què tracta, més o menys??
Jo us recomano -en castellà, xq no se si en català esta editat- El Amuleto de Smarkanda, la primera part de la futura trilogia Bartimeo. M'encanta el sarcasme d'en Bartimeo! :wink:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:Per cert, m'agradaria comprar Artemis Fowl, em podeu dir de què tracta, més o menys?? :wink:
Para atencio LunaBlack_Lovegood tracta dun noi k duna familia k pertany-o havia pertanyut- a la mafia. Ja fa uns anys k el seu pare va desapareixer a prop de Russia i ara aprofitant k la seva mare esta malalta pretene recuperar els milions k la seva familia va perdre juntament amb el seu pare. El seu pla consisteix amb lho següent : amb la ajuda de Mayordomo ( ho sento xo mels he llegit en castella),el seu guardespatlles, segrestar a un esser magic , que viuen sota terra x no tenir k conviure amb humans, i demanar un rescat en forma dor. Aixo si, no simagina lo perillosos k poden ser i les armes i tecnologia k tenen.
No texplico res dimportant xq ho puguis descobrir xl teu compte.

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

jo mentres quan akabi el 7è ens ho deixi tot aclarat... no tindre problemes x superar cap mena de trauma....

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ara que hi penso, a mi encara em queda el Detectiu Conan... Que encara falta molt, moltíssim per a acabar.... I no tindré trauma 'finalitzador'. :wink:


Òbciament, hi ha la tira de llibres més.
Podeu lelgir els de Zafón, que són boníssims.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Pero no fa falta que us alarmeu tan, a part de q hi ha milions de llibres per llegir i coses per seguir, penseu que encara queda HP per estona. No nomes xq aquesta dona tarda 2 anys per llibre, tirant curt, i per tan el últim en catala segurament surti cap a l'any 2008 com a molt aviat, sinò perque tambe queden les pelis que van a any i mig.
Calculem que el fenix surtira mes o menys a l'estiu del 2007, la peli sobre l'ultim llibre surtiria, pensant que ha d'estar escrit, sobre l'any 2009 i no creec q sigui aixi xq seria massa just, aixi que no us preocupeu que tindrem HP per estona. :P

A més vosaltres creieu que la Rowling seguira escribint despres de HP? seria bo que ho fes no?
Podria fer més llibres, al cap i a la fi es el seu ofici, encara que estigui forrada, potser encara amb mes rao, perqe si fracasa, que no ho fara xq la seva firma jo dona diners, no es morira de fam. Potser podria seguir fent llibres relacionats amb el mon de HP, tipo tolkien, o no fer estils totalment diferents. M'agradaria veure com escriu altres coses! ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

jo crec que si seguís escrivint ja no seria el mateix. la j k rowlig és la de harry potter. m seria estranyq ue escrivis altres coses .........

lo dels llibres si que es preocupant pero semrpe els podrem tornar a llegir oi ????'''

:wink:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Gràcies per l'explicació finalpotter!! :P :P
Semblen interesants, em compraré el primer llibre, i a veure com rutlla la cosa, així ja tinc llibres q llegir a l'estiu, per quan no stigui a la platja, a internet o escoltant música o amb els amics...q a l'estiu sempre hi ha temps per tot!! :wink:

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

jo crec, que tot i que s'acabi, podrem seguir llegnit-los (i sense espera); però hi han molts més llibres per llegir, si algu no sap què llegir em proposo voluntària per recomenar llibres (m'encanta la lectura)

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

No si a mi tb magrada molt llegir i se q hp no es el millor llibre del mon xo esq ara me acostumat a estar esperant noticies seves any rere any i emj sembla q trobare a faltar aquesta emocio, no se, el hi he agafat molt de carinyu a tots plegats.....
A més q passar amb webs com aquesta, per exemple?

no ho se... tot plegat em deprimeix una mica :cry:

aixo si, prefereixo q els acabi amb dignitat q no q els vulgui allargar mes del compte 8)
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Bloquejat