Cada quant temps...

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Viktor Krum
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dc. març 23, 2005 9:50 pm
Ubicació: Tarragona

Cada quant temps...

Entrada Autor: Viktor Krum »

Cada quant temps llegiu un llibre de Harry Potter??¿? Jo cada 10 llibres que llegeixo torno a llegir un parell del Harry, jeje. No se si us passa que cada cop que amb els col·legues parlem del Harry m'entren unes ganes imperioses de sortir corrent a agafar el llibre i posar-me a llegir.
Aaaah! Quan al cel apareixen dos Neptuns, Harry, tenim un signe clar que ha nascut un mosquit amb ulleres...

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

bé, sí... Potser un cop a l'any. Vull dir, una temporada a l'any (perquè no me'ls llegeixo tots en un dia ^^).

Però tampoc és res sagrat. Si un any no el llegeixo... no em moriré. Tinc mooooooooooooolts llibres per llegir, encara; i no només llegiré Hp.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Si! A mi em passa el mateix!!!!
Mel's llegeixo sempre que no em manen cap altre per llegir, quan m'avorreixo.... cada pocs mesos...
I ja que estem amb un tema semblant.... Vosaltres cuantes vegades us heu llegit cadascun dels llibres?? Jo m'ho apunto i tot a la primera pàgina de cada llibre, el nombre de vegades que me l'he llegit! D'això se'n diu friky.... :roll:
El 1er => 8 vegades
El 2on => 11 vegades
El 3r => 14 vegades
El 4rt => 15 vegades
El 5è => 4 vegades
I vosaltres?? :wink:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No tants com tu, jo.
Mare meva.

Però... "Mel's llegeixo sempre que no em manen cap altre per llegir". Te'ls han de manar llegir? Sinó no ho fas?
Doncs si és així... No sé per què et llegeixes els Harry Potter. Perquè és la 'moda'?. Quina burrada...

S'ha d elelgir de tot, i no perquè t'ho manin.


No sé si pretenies dir això, però és el que he entès. :?

PD: Ahir va fer 4 anys que vaig obrir per primer cop un llibre d'Hp per llegir-lo!!! (va ser la cambra secreta)!!!!!!!!!!!!!!
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Viktor Krum
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dc. març 23, 2005 9:50 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Viktor Krum »

si k tens memoria hpconan... o t'ho vas apuntar? jo no se els cops que m'he llegit els llibres d'en Harry, però l'únic que se és que sempre els he llegit per voluntat pròpia i no perquè m'ho manés algú. Heus aquí la grandesa d'aquests llibres.
Aaaah! Quan al cel apareixen dos Neptuns, Harry, tenim un signe clar que ha nascut un mosquit amb ulleres...

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Fa cosa d'un o dos mesos vaig anar a la biblioteca on vaig agafar el llibre i, junt amb la bibliotecària, vam estar revistant el meu historial de prèstecs. Ho vaig veure i m'ho he apuntat al calendari. L'usuari (que mai parla ni es connecta) d'aquest fòrum nakikochan estava present. ^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Hei, HPConan, que estàs dient tot això sense saber-ho!!
És clar que llegeixo més llibres per voluntat, a mi m'encatnta llegir!!!!!!!
El que passa és que, a més de llegir els llibre dels temes que jo vull, llegeixo a la vegada els d'HP quan em venen ganes de rellegir-lo!!!
Però a la vegada llegeixo d'altres, tmb!!!!
Jo em referia a que quan em manen llegir uns llibres específics a l'institut, no llegeixo ni els d'HP ni els que m'agraden, perquè llegeixo abans aquests, encara que no m'agradin (perquè els que em manen no solen agradar-me).
Ho entens, ara??

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

No sé quantes vegades he rellegit els llibres :reading: , però es que no ho trobo gaire important... A vegades agafo el llibre i llegeixo capítols, fragments... així per atzar. El més important és que segueixen vius, no estan allà morts a l'estanteria.

Noelia P

Entrada Autor: Noelia P »

Doncs jo només me llegit tots els llibres de Harry Potter una vegada cadascún i ben contenta que estic. Tampoc crec que per llegir-me més vegades un llibre en sàpiga més.

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Com a mínim (encara que no és una obliigació ni molt menys), s'han de llegir dos cops, hi ha molts detalls que no li dónes importància durant la primera llegida i després... 'tot lliga'. Amb la segona llegida ho acabes de perfilar més. Saber més o menys per llegir-los més vegades? Mmmm a veure, potser ho llegeixes 100 mil vegades i no entens res...

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Lady ha escrit:Com a mínim (encara que no és una obliigació ni molt menys), s'han de llegir dos cops, hi ha molts detalls que no li dónes importància durant la primera llegida i després... 'tot lliga'. Amb la segona llegida ho acabes de perfilar més. Saber més o menys per llegir-los més vegades? Mmmm a veure, potser ho llegeixes 100 mil vegades i no entens res...
Jo estic molt d'acord amb això, eh!
Que els hagui llegit més vegades no vol dir que sigui més fan, ni que ho hagui entenut millor, encara que els he entés millor.
Crec que t'els has de llegir dos o tres vegades per entendrel's bé del tot, o que no se t'escapin els detalls.
Jo les tinc contats, perquè ho faig amb tots els llibres, cada vegada que mel's llegeixo, ho apunto, potser per vosaltres és una vajanada, però a mi m'agrada! :wink:
Per cert, HPConan, jo quan vaig començar a llegir els llibres d'HP, no estaven de moda encara, ni havien fet pelis ni res!!

Avatar de l’usuari
Viktor Krum
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dc. març 23, 2005 9:50 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Viktor Krum »

ben dit luna! x cert, kin es el llibre k t'has llegit més cops de harry potter? i dls altres llibres? (només x curiositat)
Aaaah! Quan al cel apareixen dos Neptuns, Harry, tenim un signe clar que ha nascut un mosquit amb ulleres...

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

LunaBlack_Lovegood ha escrit: El 1er => 8 vegades
El 2on => 11 vegades
El 3r => 14 vegades
El 4rt => 15 vegades
El 5è => 4 vegades
Ho vaig dir més amunt, però no ho hauràs llegit....
Bé, el que més Harry Potter i el calze de foc, perquè potser és el que més m'ha agradat, i el que menys, a banda de l'orde del fènix, que el tinc fa molt menys (un any, més o menys), el primer, perquè el trobo massa infantil...

XoXang2
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. feb. 06, 2005 4:49 pm
Ubicació: CATalunya centre

Entrada Autor: XoXang2 »

jo noxe les vegades k me'ls he llegit pero potser no tantes kom la luna.
tot i aixi mes o menys, no m'hi allunyo gaire. Però el kk faig ssovint és agafar tots els llibres del Hp me'ls poso sobre el llit, m'assento i amb els ulls tanncats n'agafo un i tmb amb els ulls tankats l'obro x una pg. kualsevol i kontan aixo hi ha trossos k me'ls puk haver llegit moltissimes vegades.
A mi tmb m'enkanta llegir i tot aixo ho faig kuan en tink ganes, kuan no tink res afer o a vegades tink koses afer, masses i ho faig per desconnektar, xo jo sempre estik llegint un llibre es un dels meus hobbies.

Hpconann

Entrada Autor: Hpconann »

Ho seno. És per això que abans havia dit que si no volies dir això que ho sentia.

No ho havia entès bé.

^^

Tot i així, potser li serveix a ala´gu, això que he deit abans- :P

I jo, d ellibres relelgits, n'he rellegit pocs, eh? No sóc amant de rellegir, sinó de llegir més i més.
Els únics llibres que m'he rellegit han estat perquè m'han encantat i són:

LA GUERRA DELS XICLETS, de Jordi Folck (no sé quants cops)

HARRY POTTERs, ja sabeu de qui XD (4 o 5 cops cadascun, potser)

UN HAIKU PER A L'ALÍCIA, de Francesc Miralles (2 o 3 cops)

EL PRÍNCEP DE LA BOIRA, d eCarlos Ruiz Zafón (uns 3 cops)

MARINA, de Carlos Ruiz Zafón (4 cops, com a mínim)


PD:sóc l'HpConan, que no m'he registrat.^^

Bloquejat