Expecto Patronum! (concurs de dibuix)

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Expecto Patronum! (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Arwen Black »

És un ocell? És un avió? És Superman? NO! És el vostre patronus lliscant pel cel, espantant demèntors i retransmeten missatges a corre-cuita.

Ha arribat el moment que tots estàvem esperant! Un nou concurs! Aquest cop de dibuix!

Aquesta vegada comenceu a evocar els vostres records més feliços i a investigar i explorar quin patronus us sortiria (a fer tests i llegir descripcions com si no hi hagués demà, vaja), a no ser que ja el tingueu clar! O tot i que no el tingueu clar! Sempre es pot participar, la cosa és ser creatius!

Així doncs, tothom és benvingut a participar al nou concurs sobre els patronus.

Deixarem un mes més o menys, fins al 15 de febrer (just després de Sant Valentí!)

Deixo les regles del concurs a continuació, com sempre:
-No cal que aviseu sobre si participeu o no, sinó que pengeu el vostre fanart a l'apartat de Fanarts i llavors aviseu aquí, tot adjuntant l'enllaç.
-Si us heu basat molt en alguna imatge concreta, comenteu-ho.
-Es pot fer més d'un dibuix, però només es pot guanyar una vegada.
-Es pot utilitzar qualsevol tècnica de dibuix.
-Quan es tanqui el concurs hi haurà les votacions, tot indicant 1r, 2n i 3r lloc a poder ser en un spoiler
-I, com sempre, és obligatori participar si noteu símptomes d’inseguretat i penseu “bah, el meu millor no el penjo”

Amb ganes de veure'ls ja! Animeu-vos! Tinc moltes Expectoatives!
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Expecto Patronum! (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Arwen Black »

AVÍS! S'allarga fins el diumenge dia 20!
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
frubbsulce
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. feb. 24, 2021 7:34 pm
Nom: Laura

Re: Expecto Patronum! (concurs de dibuix)

Entrada Autor: frubbsulce »

Hola!
Us deixo aquí el meu dibuix: https://www.harrypottercat.cat/galeria/ ... play_media
Molts sort a tothom!!

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Expecto Patronum! (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Arwen Black »

M'han demanat que es postposi la data límit fins a final de mes (perdó per avisar amb poca antelació) Els que encara dubtàveu, teniu una altra oportunitat també ^^
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Expecto Patronum! (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Agatha Black »

Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Expecto Patronum! (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Arwen Black »

I aquí el meu!

http://www.harrypottercat.cat/galeria/d ... p?pid=3835

Pel cavall alat vaig mirar fotos diverses de cavalls, cap en específic, una mica d'aquí i d'allà. :)
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Expecto Patronum! (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Arwen Black »

Deixem dos setmanes per votar, fins el dia 14 a les 23:59!
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Expecto Patronum! (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Agatha Black »

Uf, és molt difícil, i m'ho he estat pensant molt (i menys mal que per a mi només son 2!), però aquí van els meus punts:
Spoiler:
3 punts: Arwen Black: És que és preciós. He de dir que m'agrada més el cavall alat, però m'encanta com estan sortint de la vareta, com es desfan en l'encanteri, i especialment m'agrada el Bosc Prohibit de fons, com el de la web de Pottermore. M'encanta.

2 punts: frubbsulce: Ja dic que m'ha costat decidir-me, perquè he de dir que l'esquirol esta molt ben aconseguit, és un animal difícil de dibuixar! També m'agrada la classe de fons, com si l'acabés d'aprendre a fer en una classe de DCFM... molt bona idea. I també té l'efecte aquest de brilli-brilli dels encanteris, trobo que está molt aconseguit. En aquest cas, però, el poso en segon lloc, perquè trobo que té algunes cosetes de perspectiva millorables, i els de l'Arwen destaquen més dins del dibuix.
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Expecto Patronum! (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Arwen Black »

Votacions time! Aix, ha estat molt difícil però...
Spoiler:
3 punts: a la frubbsulce, perquè trobo que t'ha sortit molt bé tot en conjunt, té com una pau d'estar en una classe i practicar-lo. M'agrada que hi hagi fons, amb detallets com sempre (les constelacions!). Tenint en compte tots els dibuixos que has penjat, aquest és dels que m'agraden més i per tant l'havia de posar en primer lloc

2 punts: a l'Agatha Black. M'ha costat perquè el teu també m'encaaaaanta (amb els ulls brillants omg), i t'ha quedat preciós el husky, i ha estat molt bona idea utilitzar la cartolina negra. Potser he pensat que si hi haguessis dedicat més temps encara l'hauries pogut anar millorant més i més (sempre pots fer-li una foto "definitiva" per si de cas no s'espatllés i després seguir-hi treballant.) Però que això no vol dir que no m'encanti! Només que potser és el que m'ha fet acabar decantant la balança.
Suuuuuper bé les dues ☆☆☆☆☆
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Expecto Patronum! (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Antares_Black »

Voto!

Tots els dibuixos estan molt bé! :clap: Així que es pot dir que he votat amb criteris més de gustos personals.
Spoiler:
3 punts: Agatha Black
És el que m'ha costat menys de triar perquè és el que més em va agradar des de bon principi. Has sabut executar la idea d'il·luminar el dibuix des de la cartolina negra i els colors pastel. Ha tingut molt bons resultats, talment com un patronus, i trobo que la llum és un factor difícil de controlar en un dibuix. Que és millorable? Potser sí, però tot ho és; jo trobo que és fantàstic. M'agrada tot el seu halo de patronus i que es vegi clarament quin animal és, que és un husky.

2 punts: Arwen Black
Pel segon lloc sí que ha costat molt de triar; són prou intercanviables amb el tercer. M'encanta la lluminositat que té enmig de la foscor. En el comentari deia que era poc original el fons perquè és com el de Pottermore. Però m'agrada molt com t'ha quedat, especialment l'aigua. Mentre que en el de frubbsulce el podem practicar amb els companys, aquest s'ha conjurat en solitud. I a mi m'agrada molt, perquè relaciono el patronus amb la intimitat.

1 punts: frubbsulce
Com he dit, el segon i el tercer lloc són prou intercanviables. Potser el que m'ha tirat enrere és la manca de perspectiva. Personalment, és una cosa que em costa molt perquè em costa distingir volums en imatges planes, però en el teu dibuix no em refereria a punts de fuga o ombres... em refereixo especialment a la perpendicularitat de les superfícies: La taula (com un terra) no es pot presentar en el mateix pla que la paret. La manca de domini de l'espai continua sent un dels teus punts flacs en la composició del dibuix, de la mateixa manera que trobo que aquest estil tan propi i els detalls són dels teus punts més forts. Esperava que els elements de la taula tinguessin algun significat més enllà de fer ambient, però potser sóc jo que sempre li vull trobar un perquè a tot. I m'agrada molt l'originalitat del fons (allunyant-se del que coneixem de Pottermore) i detallar-lo per situar-nos a la taula d'estudi d'un alumne que practica el patronus. Això ja era un punt molt positiu.
Felicitat a totes tres participants! Que guanyi el millor dibuix!

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
frubbsulce
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. feb. 24, 2021 7:34 pm
Nom: Laura

Re: Expecto Patronum! (concurs de dibuix)

Entrada Autor: frubbsulce »

Ha estat molt complicat, però ja m'he decidit!
Spoiler:
3 punts: Arwen Black T'ha quedat xulíssim! M'encanta com t'han quedat les ales del cavall, i el gat és molt mono! I el fons és molt guai, té un aire misteriós que m'encanta.
2 punts: Agatha Black També m'ha agradat molt, el husky és espectacular! Potser sí que es podria haver seguit millorant, però t'ha quedat genial.
Felicitats a les dues!

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Expecto Patronum! (concurs de dibuix)

Entrada Autor: marta_ginny »

Els meus punts!
Spoiler:
3 punts - Arwen Black: he de dir que ha anat pujant al meu rànquing a mida que me'ls mirava i reflexionava, perquè cada vegada hi veus més coses! Està molt però molt elaborat i ben acabat en general, i per això al final l'he posat primer!

2 punts - Agatha Black: és que m'agrada tot. La idea, el dibuix, l'efecte de la llum... Hauria pogut estar primer perfectament!

1 punt - frubbsulce: ai, em sap molt de greu donar-li només un punt perquè m'agraden molt els detalls, com ja he comentat... diria que m'ha faltat més sensació de volum, de tridimensionalitat (no sé si m'explico haha) però felicitats perquè el resultat general és molt bo!
Felicitats a tothooooooooooom!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Expecto Patronum! (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Cass Ross »

Ha costat molt votar: les posicions 2 i 3 les vaig intercanviant constantment. Les deixaria totes dues en segon lloc, però no puc... Així és com tinc els vots ara mateix:
Spoiler:
3 punts- Arwen Black: Si bé no és original en el sentit que és el decorat de Pottermore, la quanitat de detalls del paisatge de fons fa guanyar molts punts. Es veu un bosc encantat molt bonic. El tema de la llum també m'agrada molt com el tractes, amb els puntets de llum i la llum provinent dels patronus - i els patronus en sí, que estan molt ben definits sota aquesta llum més etèria. El detall de les mans agafant les varetes amb les que invoquen els patronus també m'agrada molt, l'estil que tenen i tal. Tbh no trobo res a criticar-te.

2 punts - frubbsulce: M'agrada el fons que has donat al dibuix, la familiaritat de que estiguin a classe, amb els apunts i tal. L'originalitat que és diferent del paisatge de Pottermore, com si diguéssim. Els detalls també m'agraden, com és el tema de les constel·lacions o la caligrafia del llibre, o l'espelma i la seva llum. M'agrada molt la llum que li has donat al patronus, i els detalls que té. L'únic que em falla és la perspectiva, la dimensionalitat del dibuix perquè sembla que sigui tot molt pla.

1 punt - Agatha Black: Et felicito pel husky que està molt ben detallat i es veu MOLT clarament quin animal és. Les orelles, la cua, m'agrada molt com t'ha quedat. L'originalitat de l'estil amb què l'has fet també és per felicitar-te perquè dóna força al tema de la llum. L'aura del voltant del husky també dóna força al dibuix. Tot i així, em falla el tema de les línies de l'encanteri d'on surt el husky: trobo que són massa marcades (que distreuen una mica del propi husky), i sobretot el tema que surt del no-res. Potser hagués millorat si hagués sorgit d'una vareta o, especialment, m'agrada si tapo la part de baix de manera que no es vegi d'on surten.
Felicitats a totes tres! ^^
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

Re: Expecto Patronum! (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Mercè Granger »

SORRY SORRY SORRY. Voto que no vull enarredir-ho més i després comento amb més detall! Sorry.
Spoiler:
  • 3 punts per Arwen Black
  • 2 punts per Agatha Black
  • 1 punts per frubbsulce
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Expecto Patronum! (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Arwen Black »

RESULTATS!

Amb 17 punts, en primer lloc, Arwen Black
Amb 12, en segon lloc, Agatha Black
Amb 10, en tercer lloc, frubbsulce

Enhorabona a tots! *se'n va a fundir-se amb la paret* (gràcies gràcies >.< ha estat renyit!)

Momtisisissimes gràcies per participar i espero que us ho hàgiu passat bé, fins al pròxim :)
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Respon