CONCURS DE FANFICTIONS 2018: Halloween

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

CONCURS DE FANFICTIONS 2018: Halloween

Entrada Autor: Agatha Black »

Intent 264 de reviure la pàgina i fer moviment! :mrgreen:

Per proposta de diversos membres de la pàgina, obro un nou repte de fanfictions! Ja sabem que els últims no va tenir gaire tirada, però l'esperança és l'últim que es perd!

Aquesta vegada tenim un tema obert!: HALLOWEEN!

Podeu situar-la on volgueu i a l'època que volgueu, però dins de l'univers HP i relacionat amb la festa dels morts! Pot ser dins o fora de Hogwarts, amb personatges cànon o propis, això és tot d'elecció pròpia. L'únic que NO s'hi val és descriure un Halloween que hàgim vist als llibres (e.g. el Troll a las masmorres de la Pedra Filosofal o la festa del Nick-per-poc-sense-cap de la Cambra Secreta). Pel que fa a la resta, tot és permès!

Acceptarem fanfictions d'entre 5.000 i 8.000 paraules (que venen a ser d'entre 10 i 16 pàgines de Word), així que teniu prou marge per fer un one-shot o bé uns pocs capítols, com us vagi més bé!

Aquesta vegtada no cal apuntar-se al repte per avançat, només que passeu un cop l'hagueu penjat per fer-nos saber que és part del concurs. La data límit per entregar-la és el 31 d'octubre, evidentment! Després deixarem uns dies per llegir i votar.

Com sempre, farem tres premis:

1r premi --> 50 punts
2n premi --> 20 punts
3r premi --> 10 punts

Aneu dient noms quan hàgiu entregat els relats i us aniré apuntant!
Imatge

Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

Re: CONCURS DE FANFICTIONS 2018: Halloween

Entrada Autor: Mercè Granger »

(Jo entregan alguna cosa quan encara queden alguns dies de marge. Quin plot twist).

Llesta!

https://www.harrypottercat.cat/fanficti ... -show.html

Espero que us agradi! :hug:
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: CONCURS DE FANFICTIONS 2018: Halloween

Entrada Autor: hermione potter »

Bona nit a tothom!!

Tot i que sembli increïble, he aconseguit acabar alguna cosa mínimament decent i ja l'he publicat.

El títol és: Això és Halloween, amics!

Us deixo el link per aquí, tot i que no sé si es pot obrir (mai em surten bé aquestes coses, per això he escrit el títol a sobre xD)

https://www.harrypottercat.cat/fanficti ... amics.html
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: CONCURS DE FANFICTIONS 2018: Halloween

Entrada Autor: Antares_Black »

Després de batallar TANT per penjar la fic (entre la imatge, el límit de paraules per la descripció, l'estil de terror inexistent, etc.)...
Aquí la teniu!! :ballar:

Les Masmorres del castell de Hogwarts


Les Masmorres del castell de Hogwarts

Primera part: Entre la llum i la foscor
Segona part: La nit de Halloween


dues parts, el tercer capítol que apareix és un comentari.

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: CONCURS DE FANFICTIONS 2018: Halloween

Entrada Autor: Unapersona »

Hola! He de dir que m'ha costat de veritat decidir-me.

The Warlock Horror Picture Show, de la Mercè, va ser una lectura divertida i dinàmica, agafant elements de les històries de por (l'escena de la ouija, per exemple) i convertint-los en escenes còmiques. Això és Hogwarts, amics, de l'hermione potter, vaig trobar-la genial en la tria del tema (McGonagall!!) i la manera com va caracteritzar els personatges (especialment la Minnie, és clar). I Les Masmorres del castell de Hogwarts, de l'Antares, és l'única ff que realment és de por; a més de tenir un argument molt ben portat i un personatge principal fantàstic.

Així que repartiré els meus punts d'aquesta manera:
-3 punts: Les Masmorres del castell de Hogwarts
-2 punts: Això és Hogwarts, amics
-1 punts: The Warlock Horror Picture Show

Felicitats a tots tres, m'ha encantat llegir-vos! :ok
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: CONCURS DE FANFICTIONS 2018: Halloween

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola! Vinc a votar! :mrgreen:

No sé ben bé com hem de votar, però imitaré el que ha fet l’Unapersona: adjudicaré tres i dos (un no perquè no em puc votar a mi mateix) punts respectivament en ordre.


-3 punts: Això és Hogwarts, amics
-2 punts: The Warlock Horror Picture Show


He de dir que m’ha costat MOOOOOLT decidir-me. Totes dues fics són molt bones. La de la hermione potter és més aviat suau i cuidada, i la de la Mercè Granger és més d’acció i molt humorística. Mentre reia ens els primers capítols de la de la Mercè, pensava votar la seva, però el quart capítol no m’ha convençut i el caràcter de la de la hermione ha acabat per posar-se davant del darrer capítol caòtic de TWHPS. :nose

He hagut de triar perquè és una votació, però totes dues estan molt bé i m’han agradat molt! L'enhorabona a totes dues! :clap: :clap: :clap:

Com he comentat en les respectives fics, hem posat força diversitat i ho valoro.

ALERTA SPOILER (si no heu llegit les fics, espereu a fer-ho per llegir això)
La hermione ha posat una relació entre dues noies i comentaris sobre el respecte i la sensibilitat cap a certes comunitats marginades o minoritàries, concretament la vampírica (que es pot aplicar a moltes realitats del món muggle). La Mercè ha fet personatges racialitzats i de mestissatge (tant muggles —races i procedències— com elements màgics, com ara veela o magimorfisme. Hi podem incloure la vidència?), així com un comentari de l’Ava sobre una relació anterior amb una altra noia; i jo he aportat un protagonista cec i un personatge trans (no sé si us hi heu fixat, perquè diria que és massa subtil i no té rellevància en la història, perquè de moment ningú no n’ha dit res. Però hi és).

Molta sort a les meves coparticipants! Perdoneu-me si he set massa estricte amb les correccions...

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: CONCURS DE FANFICTIONS 2018: Halloween

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!!

Em semblava que en altres temps havíem decidit posar les votacions en un spoiler per si de cas...

En fi, per fi em passo a votar les històries. He anat prenent notes de cadascuna d'elles, i calculo que podré escriure els comentaris la setmana que ve com a molt tard (putus examens).

3 punts: Les Masmorres del castell de Hogwarts
2 punts: Això és Hogwarts, amics
1 punts: The Warlock Horror Picture Show

Felicitats a tots tres! M'ha agradat molt llegir les vostres històries, perquè encara que fossin de la mateixa temàtica, eren completament diferents.

Fins la propera,

Cass
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: CONCURS DE FANFICTIONS 2018: Halloween

Entrada Autor: Antares_Black »

Em semblava que en altres temps havíem decidit posar les votacions en un spoiler per si de cas...
Sí, tens tota la raó! Jo també ho volia posar dins d'un spoiler, però... Però ja fa temps que no puc veure els spoilers (ja ho vaig comentar en alguna altra banda, em sembla). Ni els antics ni els que ara fem. Així que he cregut millor posar-ho sense (mentre no s'arregli això) per si de cas no es pogués llegir...

No hi ha pressa per comentar! Que et vagin bé els exàmens! :ok

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: CONCURS DE FANFICTIONS 2018: Halloween

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola!

M'agradaria fer un comentari llarg i detallat, però malauradament avui sóc fora de casa, i he d'escriure des del mòbil...

Així que deixo els vots perquè comptin i un altre dia ja m'enrotllo més. Sí que vull dir que m'ha costat molt decidir-me... tots tres relats eren molt, molt bons.

-3 punts: Les Masmorres del castell de Hogwarts
-2 punts: Això és Hogwarts, amics
-1 punts: The Warlock Horror Picture Show

Vinga la resta que ja feu tard!
Imatge

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: CONCURS DE FANFICTIONS 2018: Halloween

Entrada Autor: hermione potter »

Hola! Sí, he aconseguit llegir les FF i per fi puc passar-me a votar (Antares, em falta un comentari a la teva, però just quan hagi acabat de votar vaig a penjar-lo :mrgreen: )

Doncs, la veritat, m'han agradat molt les dues històries que he llegit. Totalment oposades! Ha sigut un temps molt ben invertit (us ho dic de debò!). I bé, podria fer un comentari molt més llarg, però el carpesà de la uni m'està dient a crits que l'obri per acabar els deures des de fa una estoneta i crec que li hauria de fer una mica de cas...

Espero poder fer un altre concurs aviat, m'ho passo molt bé (tant participant com llegint)!

-3 punts: Les Masmorres del Castell de Hogwarts (una història horriblemenet genial, en el millor dels sentits. Ha sabut convinar diferents punts de vista que mai m'hagués imaginat que podrien donar aquest resultat: una història de por, intriga...)
-2 punts: The Warlock Horror Picture Show (com sempre, l'estil m'agrada molt, però he trobat a faltar alguns detalls, sobretot al desenllaç. Segueixo enamorada de les teves referències musicals i la idea d'aquesta acadèmia post-Hogwarts).
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: CONCURS DE FANFICTIONS 2018: Halloween

Entrada Autor: Arwen Black »

Hola!!! [wavey] Vinc a votar! (Sí, jo) M'alegro d'haver pogut llegir i comentar totes les històries participants. Era un objectiu que perseguia des de fa temps :snitch:

I sense enrotllar-me, distribueixo els punts de la següent manera: :winner:
3 punts: Les Masmorres del Castell de Hogwarts
2 punts: Això és Hogwarts, amics!
1 punt: The Warlock Horror Picture Show

M'ha passat com a l'Antares: quan llegia els primers capítols de The Warlock Horror Picture how pensava votar-la amb més punts, però cap al final per mi ha decaigut, mentre que la de l'hermione potter ha tingut un final estel·lar lligant-ho tot bé. Però la de la Mercè Granger m'ha fet riure tant que he estat dubtant una estona... Molt bé les dues! :clap:

La de l'Antares està indubtablement ben escrita i és de por. I per moltes més qualitats que tinc massa son per descriure :yawn: li atorgo els tres punts.

Això és tot. Felicitats Arwen per votar xD I gràcies per esperar-me, mira que sóc lenta :oops:
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Respon