Concurs de fanfictions

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Sobre quin tems t'agradaria que anés el concurs de FF?

L'època de joventut d'Albus Dumbledore
1
10%
Quan els Rondadors anaven a Hogwarts
1
10%
La Primera Guerra Màgica
1
10%
Els primers 11 anys després de la Primera Guerra Màgica
3
30%
Els fills dels nostres herois
4
40%
 
Vots totals: 10

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Antares_Black »

Moltes gràcies, Cassie! I també per contestar tan aviat! :ok
No recordes el nom de cap pàgina d'aquestes...? Vaja...
Bé, m'ha servir d'ajuda. Ara només cal descobrir alguna pàgina així :deumeu (algun compte de cooreu funcionaria?) i barallar-m'hi xD

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

Photobucket.com seria una, si no buscant al google en trobaràs d'altres :)

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Mercè Granger »

Imgur ( http://imgur.com/ ) sempre es una aposta segura a l'hora de pujar imatges, la pots pujar sense registrar-te (jo em paso la vida penjant fotos i no tinc compte) y tarda bastant poc en carregar-se; i si vols tenir més ordenades les fotos també pots fer-te un compte. Per pujar-la pitja al bonot blau de 'Upload Images' i després a 'Browse your computes'. Es molt lógic, peró per si de cas xDD N'hi ha més, com diu la Cassie, peró t'has de registrar, així que si es només una cosa puntual, jo tiraria de imgur :___
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola! Aquesta tarda he penjat la meva fic pel repte!!

La Nit del Gran Alliberament

http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... ament.html

Tres heroïnes m'han donat un cop de mà per pujar la imatge i tot plegat. Molt agraïda! :adora

Així que ja us vull veure a tots llegir ;)

Us vaig escriure comentaris quan vau penjar els vostres relats, ara us els penjo. :ok
Respondré els comentaris que ja tinc quan pugui!! :mrgreen: Que ràpid! Mercès!

Bona nit! :sleepy:

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: marta_ginny »

Contra tot pronòstic... HE ACABAT LA MEVA FF A TEMPS! (Ball de la victòria hahaha)

Vinc a dir que m'ha passat el mateix que a la Gee, al recompte de paraules del word me'n sortien menys (9882), però al recompte de la web gairebé arribo a 12000... (11867) :boig: en fi, res, que ja he vist que no hi ha cap problema, però us ho volia comentar.

I una altra cosa és que el meu epíleg té lloc una mica més enllà dels 11 anys, just abans que comenci la Segona Guerra Màgica... passa res? Havia entès que era dins del període entre guerres i no m'havia fixat que em passava de llarg... Tot el cos de la ff és en els 11 anys, l'únic que falla és l'epíleg >.< perdó...

Ara sí, us deixo amb el link de la meva ff, Caradoc ^^

http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... radoc.html

Espero que us agradi!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Unapersona »

Ep, si el rellotge no se m'ha espatllat ja som 3 de setembre! Com serà el sistema de votacions?
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: harry_james_potter »

A partir de demà divendres 4 de setembre, just quan passi un minut de les 12 de la nit d'avui, es podrà començar a emetre els veredictes:

-Cada membre de harrypottercat.cat que hagi llegit totes les fanfictions presentades fins a data d'avui (dijous 3 de setembre de 2015) haurà de dir quina li ha agradat més (donant-li 3 punts), quina és la segona que li ha agradat més (donant-li 2 punts) i quina és la tercera (donant-li 1 punt). El termini màxim serà el 25 de setembre de 2015 a mitjanit. El 26 de setembre (Jornada de Reflexió) s'emetrà el veredicte final.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

Guai. I ho diem per aquí?
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: ginny loovegod »

Hola personetes! ^^

Primer de tot, felicitats a totes les que heu penjat la fic! De moment n'he llegit algunes i estan totes genial :clap: :clap:

Doncs jo vinc amb males notícies... Com podeu veure, no he penjat la meva fic. La veritat és que tinc la fic acabada, i la història que m'havia muntat m'agradava moltíssim però... a nivell d'escriptura és de les pitjors coses que he fet. El problema està en que aquest estiu, entre les pràctiques a l'hotel i tot el que he fet després d'arribar a casa he anat tant o més ocupada que durant el curs, i novament he hagut de resignar-me a escriure de cinc en cinc minuts mentre era al metro... cosa que com he comprovat moltes vegades, no em dona els millors resultats xD

Però la veritat és que m'havia encarinyat molt amb la meva història, i tinc la intenció de reescriure-la i penjar-la, aviam si us agrada!

Moltes felicitats a tots els que heu penjat, tinc moltes ganes de seguir llegint les vostres fics ^^

Espero que us vagi tot superbé! Us estimo i sigueu feliiiiiiiços :peto:

Erin

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Potter_granger »

Sento dir que jo tampoc he pogut acabar la meva ff. No he tingut gaire temps, a més que no trobava cap idea que m'agradés prou com per a desenvolupar-la. De moment n'he llegit algunes i són genials. Ànims a tots.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: marta_ginny »

Ei gent! Estava pensant que potser estaria no saber què ha votat la resta, abans de fer la nostra votació, no? Per no tenir més influències que els textos, que encara que no vulguem si no ho acabem de tenir clar pot ser que depenent de com estiguin les puntuacions votem una cosa o una altra! Harry_james_potter, què hi dius? Prefereixes que t'ho enviem a tu per mp? O ho fem d'alguna altra manera? Merci!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: harry_james_potter »

Crec que és millor dir-ho per aquí, perquè així podreu veure que no al resultat final no s'hi haurà fer trampes.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Unapersona »

D'acord, doncs aquí van les meves puntuacions! Les poso en un spoiler per si algú no vol veure-les abans de decidir els seus vots:
Spoiler:
Per ordre de preferència:
1.- Raiders of the Lost Ark
2.- Caradoc
3.- Dins la Foscor
però també felicitats a la que s'ha quedat fora perquè també em va agradar molt! No em va ser fàcil escollir la tercera... :ok
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: marta_ginny »

Molt bé, canvio d'opinió cada 10 minuts, o sigui que vinc i escric les meves puntuacions abans no canviï d'opinió una altra vegada hahaha
Spoiler:
(3 punts) Raiders Of The Lost Ark
(2 punts) La Nit del Gran Alliberament
(1 punt) Dins la foscor
Res doncs, felicitar tothom per posar-m'ho tan i tan difícil i molta sort en el concurs!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Agatha Black »

Ah, no expliquem per què posem els punts com els hem posat? Val, llavors ho penjo ja... és que volia explicar quins punts donava a cadascú i per què, però ja ho faré en un altre moment quan tingui més temps.
Spoiler:
1- (3p) Caradot
2- (2p) La nit del gran alliberament
3- (1p) Dins la foscor
Ha esta molt molt complicat. Més endavant us explicaré perquè m'ha costat tant! I la de l'Unoi també estava molt bé, però és que hi ha hagut gent que s'ho ha currat moltíssim.
Imatge

Respon