Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: hermione potter »

Pensava que ja s'hauria passat gent per aquí, però veig que no xD
Doncs bé, aquí deixo els punts
http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... h-eri.html
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Agatha Black »

Ui, és veritat, no me'n recordava:

http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... h-eri.html

(hi ha dos comentaris però un només és una explicació del nom de la profe, així que conta com 1)
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Punts comptats, Agatha i Hermione!

Anuncio que la casa de Gryffindor ha passat dels cent punts! I Ravenclaw en té cent.

I bé, aquí els meus comentaris:

http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... h-eri.html

http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=4142

Fins aviat!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Agatha Black »

Imatge

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: hermione potter »

Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Cass Ross »

Quaranta punts més per Gryffindor! Felicitats per participar tant, Agatha i Hermione!

Cases de Ravenclaw, Huffepluff i Sytherin (sobretot), voleu demostrar d'una vegada que esteu vives? xD

Fins aviat!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Unapersona »

VISCA RAVENCLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I aqui va el meu super-comentari de la crida d'Avalon! Tots a cridar i a "avalontar" :D http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3929
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Agatha Black »

Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Cass Ross »

10 punts per cada residència, Unoi i Agatha!

Go, go Ravenclaw
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Arwen Black »

Jo tinc una pregunta, els comentaris per a contar punts han de ser fets a fanfics recents o valen si llegim fics més antigues i també les comentem?

A veure, que busco els meus comentaris des de l'1 d'abril (era des d'aleshores, no?)
-http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... an-ii.html
-http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... e-pii.html
-http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... h-eri.html

Doncs anem una mica curts a Slytherin... Antares, t'invoco! XD És broma, hauré de llegir més i punt :)
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Felicitats, Arwen. Acabes d'estrenar la casa d'Slytherin amb 30 punts :D
Jo tinc una pregunta, els comentaris per a contar punts han de ser fets a fanfics recents o valen si llegim fics més antigues i també les comentem?
També compta, de fet és el que alguns de nosaltres estem fent :) Compta comentar qualsevol capítol —excepte aquells que ja havies comentat amb un comentari elaborat—, a partir de l'1 d'abril... O sigui, que sí.

Fins aviat!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Cass Ross »

Deu punts per Ravenclaw pel meu comentari per la Gee.

http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... -fish.html

Fins aviat!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola! :ballar:

Bé, no sé si el recompte de la puntuació es fa per aquí.
El cas és que he comentat abans de registrar-me a la copa... :deumeu
Els punts són automàtics, però les moderadores els podem canviar manualment, així podrem modificar els punts donats a les fanfictions comunitàries i assignar-los a la persona que hagi escrit el capítol.
O sia que per si de cas ho deixo per aquí:

http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=4158

Comentaris a fics noves.

Em tornareu a veure per aquí :ok

:clap: VISCA SLYTHERIN!! :imperio: (sobretot Slytherclaw)

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola, Antares!

No hi fa res que t'hagis registrat després de fer el comentari. De fet, el comptador afegeix automàticament tots els punts de totes les activitats que hagis fet des del dia 1 d'abril (la copa és trimestral així que agrupa gen-feb-mar / abr-mai-jun / jul-ago-set / oct-nov-des).

Si tot va bé ja has de tenir els 10 punts del comentari posats, però ho pots consultar, a l'apartat nou de "COPA", si vols! ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Arwen Black »

HOLA, COMPROVACIÓ PUNTS CORRECTES (he mirat Gry i Sly, que van en cap)

He vist que ja no em surt allò per canviar o enviar propostes del que s’ha de canviar de punts tot i ser moderadora (no ho vaig arribar a fer servir), així que vinc aquí a dir que se m’han de sumar +20 punts i restar-me'n -10 pel que he revisat (aquests -10 són d’avui mateix i ja compto que d'aquí unes hores ho haurien restat, però els +20 falten de fa temps XD), l’explicació està més avall, aquesta part concretament a l'spoiler d'slytherin. Això era la conclusió, tot lo següent és una crònica del que he revisat. Per si a algú li serveix per resoldre algun dubte de pas, ja que ho he escrit :roll:

(No és que no me’n fiés, però tenia ganes de dedicar-me a comprovar alguns punts abans que es tanqui la copa, ja que aquesta és la primera, i m'he dedicat a fer-ho avui més a fons que si ho havia fet alguna altra vegada)

1)La suma de punts de la llista llarga amb el resultat final que posa a dalt a cada usuari com a total: he comprovat els de l’Agatha, anar sumant (res personal, és el primer que sortia :) ) i m’ha donat exacte, així que dono per suposat que la resta de sumes automàtiques dels altres usuaris estan totes bé, per una part perquè sinó m’hi passaré molt temps, i per l’altra perquè ho considero inútil ja que la suma la fa l’ordinador automàticament així que no falla, amb una comprovació per mi n’hi ha prou ^_^ Igualment cadascú és lliure si també en té ganes de revisar.

2)Com que es van contar els punts de tothom fets des del 01/04, ja que la copa és trimestral, però va ser més tard (el dia 18/05, diria) que vam poder començar a modificar els punts a mà de la ff comuna, que és l’únic que no es pot fer automàticament, he escrit per ordre el que anava veient, per si algú se’n vol assegurar com jo doncs aquí sota ho deixo descrit a l’spoiler, la conclusió és que:
------- a Gryffindor tot està correcte!
Spoiler:
__
He repassat tot però només m’ha calgut escriure els lios de la FF comuna ja que com estava previst la resta ja es soluciona automàticament, si no m’he equivocat, que no ho crec, però tothom pot revisar.
1---dia 17/4 l’Agatha té +20 que se li hauran de restar perquè és un capi ff comuna que no és seu
2---se li han de sumar els +10 del coment a aquest capi ff comuna que al considerar seva no se li han sumat
3---dia 24/4 té +20 que se li hauran de restar perquè és un capi ff comuna que no és seu
4---se li han de sumar els +10 del coment a aquest capi ff comuna que al considerar seva no se li han sumat
5---dia 18/5 se li resten -20 per No capi FF comunitària
6---dia 18/5 se li sumen +10 per Comentari FF comunitària
fins aquí falten de resoldre els guions 3 i 4, ja que el 1 i 2 s’han anulat amb el 5 i el 6
7---dia 21/5 es resol tot lo del capi de la ginny loovegod a la ff comuna, tot ok
fins aquí segueixen faltant 3 i 4 ja que 7 s’ha resolt
8---dia 23/5 es resten -20 i es sumen +10 per un capítol i comentari a FF comuna
ara s’han resolt els punts 3 i 4 i estem al dia
9--- dia 26 i 27 es resol el ritual de l’Agatha (:P): +20capi -20capi +10coment
Tot OK!
__
------- a Slytherin falta un +20 per error de descompte i un -10 per comentari a capítol d’ff comuna propi:
Spoiler:
__
1---dia 17/4 +10 a l’Arwen que s’hauran de restar perquè és a un capi seu
2---dia 18/5 +20 correcte pel capi de la Noa de la ff comuna, PERÒ -30 D’ON SURTEN? SOL SE N’HAVIEN DE RESTAR -10 (com diu al punt 1). És cert que al capítol croniques-de-hogwarts/12-paranoica-qui-jo-noa vaig fer 3 comentaris, però sol se’n va sumar un +10, seguint una ordre de l’ordinador que si s’escriu més d’un comentari al mateix capítol només se’n conta un (oi que ho va posar el Jomast? no he vist cap error de sumatori a cap persona per comentar el mateix capítol més d'una vegada)
Total que aquí falta un +20 a l’Arwen que se li han tret (hum) (xD no passa res, jo mateixa no ho he vist fins avui) (ho podeu comprovar tot el que dic ja que vaig escrivint els dies)
3---dia 29/6 només destaco que a la llarga llista de l’Antares de comentaris a la ff comunitària no se li han de restar ja que no ha comentat els que va escriure ella
4---dia 30/6 Arwen ha fet dos comentaris resposta a UN MATEIX capítol seu d’FF comunitària de fa temps (“4-penjant d’un fil-Jack”) que ha comentat l’Antares el dia 29/6, això a l’Arwen li ha sumat +10 (cosa que comprova que més d’un comentari al mateix capítol sol conta una vegada) i s’han de restar.
Total que del punt 4 es sap que s’han de restar -10 de l’Arwen
__
-------- a Hufflepuff i Ravenclaw si algú ho vol comprovar que ho faci, jo he tardat molt amb els dos de sobre, he fet aquests perquè ara mateix són els que encapçalen els punts per a la copa interresidències... HE TARDAT MOLT VALE, NO EM PEGUEU QUE NO HE DORMIT XDDD
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Respon