Harry Potter Wiki

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Harry Potter Wiki

Entrada Autor: Unapersona »

Hola a tots! Sóc nou al fòrum i no sabia on escriure, així que ho faig al calaix de sastre. :wink: Fa un parell (o més) d'anys es va crear Harry Potter Wiki, una web en format wiki (Com la Wikipedia) sobre Harry Potter. El seu funcionament és molt senzill: vols crear una pàgina sobre un personatge/objecte/lloc/...? Doncs crea'l! Així de fàcil. Fa poc m'han donat els drets d'administrador de la web i estic intentant animar a la gent a editar i crear pàgines, o almenys a llegir-les. Així que si voleu entrar i editar o crear pàgines endavant! O com a mínim que sapigueu que existeix! :celles:

Si teniu dubtes no dubteu en respondre a aquest fil o a preguntar en els mateixos fòrums de la web!
Aquí teniu el link de la web: http://ca.harrypotter.wikia.com/ i aquí el fòrum de la web: http://ca.harrypotter.wikia.com/wiki/Especial:Forum

Que consti que no és per fer spoiler, és només per intentar que els fans de Harry Potter estiguem més units! :riure: Bé, no m'allargo més que és un rotllo llegir textassos tan llargs, només afegir que m'ha agradat molt trobar-me amb aquest fòrum al google! :)
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Harry Potter Wiki

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola!

Sí, ja la conec la pàgina, la faig servir molt! No he editat ni escrit mai res, però va molt bé per consultar coses específiques, especialment quan un escriu fanfictions i no vol ficar la pota. ^^

Que bé que tinguem per aquí un administrador de la pàgina. A partir d'ara ja sabem a qui queixar-nos! XD

Doncs res, benvingut i gràcies per l'oferiment! Si mai veig alguna cosa que no encaixa o que falta, doncs ja m'animaré a editar.

Ens veiem per aquí! :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Harry Potter Wiki

Entrada Autor: hermione potter »

Holaaa!!!

Doncs jo n'havia sentit a parlar d'aquesta pàgina, algun nen o altre havia comentat alguna cosa, però no la trobava mai, així que vaig deixar-ho estar.
Això m'anirà perfecte, m'hi passaré quan pugui :mrgreen:

I benvingut a la web! Que ja se m'oblidava xD

Ens llegim!!
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Harry Potter Wiki

Entrada Autor: Agatha Black »

Agatha Black ha escrit:Hola!

Sí, ja la conec la pàgina, la faig servir molt! No he editat ni escrit mai res, però va molt bé per consultar coses específiques, especialment quan un escriu fanfictions i no vol ficar la pota. ^^
Em corregeixo: aquesta versió en català no l'havia vista mai. Conec a versió en castellà i en anglès que són molt complertes (fa molt que existeixen i hi ha molta gent que hi col·labora, suposo). Ja em passaré a xafardejar.
Imatge

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Harry Potter Wiki

Entrada Autor: Unapersona »

Hola! Gràcies pels comentaris, s'agraeix molt. Sobre el que diu Agatha Black, és normal. Els wikis en castellà sempre es veuen més que els catalans, i això em fa bastanta ràbia (A més, tenint en compte que la castallana té més de 3000 pàgines i la catalana no arriba a les 200) :cabrejat:
Però bueno, repeteixo que m'ha agradat la rebuda :wink:
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Harry Potter Wiki

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Jo, si em miro la Wiki aquesta, que la coneixia, me la miro en castellà o en cas extrem en anglès, perquè estan molt més desenvolupades que en català i jo el que necessito a vegades són petits detalls. Tot i així, en català la conec i de vegades la miro per saber com s'anomena algú o alguna cosa que amb tantes versions diferents de català, castellà o anglès no sé què és què.

No crec que faci pàgines, o editi, perquè suposaria haver-me de mirar els llibres i no sé, no tinc temps.

Fins aviat! I benvingut.

Cassie.

PSD—. Només t'has creat un usuari per això? xD Suposo que no.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Harry Potter Wiki

Entrada Autor: Unapersona »

Cassandra Ross ha escrit:PSD—. Només t'has creat un usuari per això? xD Suposo que no.
Bueno, la meva intenció es anar responent als forums... tot i que confesso que si que me la vaig crear expressament per això :wink:
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Harry Potter Wiki

Entrada Autor: marta_ginny »

Ei, no sabia que també n'hi havia en català! Jo sempre la faig servir en anglès... però que guai, hi passaré definitivament, aquestes iniciatives estan molt bé!

Jo per ara no m'afegiré a la creació d'articles nous que entre la uni i tot vaig molt de cul... haurem d'esperar a l'estiu!

Oh, i et convido a participar en aquesta web, que hi ha un ambient molt guai!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Harry Potter Wiki

Entrada Autor: Unapersona »

marta_ginny ha escrit:Oh, i et convido a participar en aquesta web, que hi ha un ambient molt guai!
Gràcies pels comentaris Marta! I ja he vist l'ambient que hi ha, primer m'he pensat que era un fòrum inactiu, però ja veig que anava ben equivocat (Tot i que veig que fa un temps estava més actiu)!
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Harry Potter Wiki

Entrada Autor: hpkarina »

Hola, hola! Sóc una desapareguda del web, però un missatge de marta m'ha fet parar-me a mirar els fórums hahaha Hola unoi i benvingut! Jo també coneixia la wikia i també la coneixia en català, tot i que, com bé diuen, és molt reduïda i sempre acabava passant-me a la versió castellana o anglesa per a trobar el que buscava. La veritat és que va molt bé aquesta wikia quan estàs escrivint ff (crec que algú ja ho ha comentat! :P ) a mi em va venir de perles per a la fanfiction de l'época dels pares de Harry perquè molta de la informació se me n'havia anat completament del cap! ^^'' És guai veure que encara hi ha gent que l'actualtiza i tal! :)
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Harry Potter Wiki

Entrada Autor: Unapersona »

Gràcies pels comentaris! Últimament entre les vacances i la reentrada a l'insti porto uns dies que no hi faig res, però aquesta setmana continuaré (espero!).
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Respon