Fanfiction comunitària de rol

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: marta_ginny »

Ostres, Erin, mola moltíssim! M'agrada molt aquesta idea d'escenes concretes que se'ns acudeixin! I la del somni ha sigut molt divertida, amb l'Edwin-gos i l'Edwin-noi hahahaha Més, més, en volem més!

Per cert, noies, estic una mica perduda amb el capítol del Billy i aprofito per preguntar-vos exctament qui va al Bosc Prohibit! De moment tinc el l'Agatha, la Chris, l'Erin, el Joe, el David, el Drake, la Noa i el Billy (m'he acabar de decidir amb la Maire). Qui més s'hi apuntaa? ^^
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Doncs jo diria que seran aquests 8 (o 9 si hi va la Maire) perquè als altres no els veig. Mira, els 3 d'sly no estan convidats, l'Ethel i l'Edwin tampoc (i no hi anirien ni qui hi estiguessin, crec) i a l'Eric no crec que l'avisessin les Grys, perquè és monitor i no de tanta confiança com l'Erin.

Ara, si vols et pots inventar algun secundari més, de Hufflepuff, per exemple, i que vagi amb el Billy, o potser algun dels dos nois de Gryffindor que encara no han sortit mai? XD

De totes maneres, jo crec que amb 8 o 9 personatges ja tindràs feina, ja! XD
Imatge

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: marta_ginny »

Estic fent una mica d'esquema i crec que mencionaré tres personatges nous, els estic donant una mica de personalitat, per ara! Probablement portaré una Hufflepuff i un Gryffindor de més. (Sóc una mica masoca, I know xDD)

I m'havia deixat el Nicholson! Això són... 11-12. Bueeeeeeeeeeeeno, ja m'arreglaré xDD
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Em sembla molt bé això dels personatges. I ja veig que m'hauré d'inventar algun amic per l'Eric perquè no ha sortit amb ningú de moment. U.u

Venia per un altre tema. Els aniversaris dels personatges. Suposo que almenys els seus amics sí que els felicitaran, no? Podria ser interessant que ho sapiguessim perquè com que fem els capítols respectant el calendari... Doncs que si algú li toca escriure el dia d'aniversari del Beffa del seu personatge, pues que se'l vegi preparant el regal i tal. No sé, és algo que se m'acaba d'acudir.

Ah, i última cosa: si algú fa la selecció de Slytherin, l'Eric hi serà "per observar quin tipus de jugadors selecciona el Layton". Ja sabeu.

Fins aviat!!
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Arwen Black »

. (Se m'ha enviat dos vegades el missatge i no sé com borrar aquest ._.)

Aprofito per dir, que m'ho havia deixat, que hermione_potter no et preocupis per no enviar-me foto d'actors dels teus personatges, els meus tampoc en tenen, si no pensava ni que n'hi haguessin gaires, tu tranquil·la! ^^
Arwen Black l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 22, 2015 11:45 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Arwen Black »

1) M'agrada mooooooolt el que has escrit, ginny_loovegod, he rigut molt! hahaha
També m'agrada la idea d'aquests mini-extres, si em ve inspiració algun dia de segur que si no hi escau a la fic ho poso per aquí! :mrgreen:

2) :think: Sobre els personatges crec que no en falta cap, a no ser que l'Eric o l'Edwin volguessin venir.

3)
Ah, i última cosa: si algú fa la selecció de Slytherin, l'Eric hi serà "per observar quin tipus de jugadors selecciona el Layton". Ja sabeu.
OK

4)
Ja he triat el nom de la professora Hook: Aurelia Hook.

Explico per què li queda bé: Aurelia és un nom llatí (com molts de HP) i és derivat de "aurum" que vol dir "or". Això mola per dos costats:

1- Com a professora de pocions (i alquimista, probablement), em sembla guai que tigui un nom de la taula d'elements i, a més a més, de l'or, que és el que buscaven els alquimistes.

2- El cognom Hook és pel capità Hook, el pirata de Peter Pan. Què és el que més estimen els pirates per damunt de tot? L'or! Gairebé tant com els alquimistes!
M'ENCANTA!
PS: no m'estiumeu :cry:
Perquè? D:
Ara vaig a comentar el capítol de la Circe, que no he tingut temps :? Si em deixa Sant Internet, que m'està donant problemes ¬.¬
Mil gràcies per recopilar les fitxes m'han anat molt bé per acabar les meves!!!

5)
Veueu en Drake jugant a quidditch!? Jo sí! :riure:


El camp de Quidditch es cremarà xD Seria boníssim!!
Apa! Com me'l pinteu! Que és un noi d'acció, però és mereixedorament Ravenclaw! Potser és un xic deixat, però és molt intel·ligent! :celles:
Jo el veia batedor, però veig que les places són plenes. Potser porter? O caçador? De què el veieu més?
A mi m'és igual que la Noa sigui batedora o una altra cosa. Pots posar el Drake batedor, i faig a la Noa portera Què et sembla? :mrgreen:

6) Les meves fitxes (que m'han costat tant d'esforç. Vaig començar quan la Cassandra ho va demanar, de debò u.u"):

JACK
- Joe Connors: Li molesta bastant la seva actitud de guaperes. No s'hi fa.
- Agatha Black: Li sembla inmadura i intrigant. El primer, perquè està cremat de rebre tantes bromes QUE PLANEJA EL SEU CERVELL. El segon, perquè sembla mentida aquest comportament, ja que viure fora de casa és algo que sembla que t'hauria de fer més adult...
- Erin River: la veu amable i bona noia... i és tan petiteta, el saber que ve d'un orfenat li fa venir instint de protegir-la. Mai hi ha creuat gaires paraules.
- Ethel Earl: la tracta com a amiga, tot i que realment no la considera ni amiga ni enemiga, va amb ella perquè vol passar els cursos sense mal rotllos. Ha de portar la seva màscara anti-mare-muggle davant d'ella.
- Eric Earl: bona relació, han coincidit a la biblioteca. Si hagués acceptat anar a Hufflepuff ara dormiria a la mateixa habitació que ell i a vegades pensa en com seria la situació de diferent.
- Christine Connors: Una altra de les bromes... Li agrada la seva facilitat per volar i memòria visual, ell no té cap de les dues coses.
- Maire Brown: No sap gaire d'ella. No vol sentir la dependència de confiar en ningú i en canvi ha d'intentar que ella li guardi un secret. Si la coneixés li cauria bé.
- Billy Swift: estressant, al ser sempre tant desastre... però no ho fa exprés, pobre, així que té paciència.
- Edwin McGregor: Sap que és el més inteligent de classe, i li agradaria conèixer els seus invents, però no hi ha parlat gaire.
- Noa Simpson: És simpàtica, tot i que no entèn per què parla amb tothom.
- David Gallgher: Aquell de sisè de Gryffindor que crida l'atenció amb el rock i els actes revolucionaris. No hi ha parlat mai. És amic del Kennie... li agradaria saber com és la seva relació, algun dia li hauria de preguntar.
- Circe Black: Amiga. Intenta no sentir-la així, per l'ideal de sang pura que ella té, però amb el temps l'ha arribat a apreciar, perquè és bona amb "els seus" (tot i que ell es senti un infiltrat i no mereixedor de la seva confiança).
- Angela Darling: Relació formal entre professora-alumne. S'esforça amb les seves classes com en totes. Sap que la Circe i la Natalie tenen algo en contra seva però no sap què.
- Mutatio Papilio: Molt bona professora, està pel que ha d'estar: l'assignatura.
- Natalie Bellamy: Són amics mentre porti la màscara anti-mare-muggle. És molt guapa. Està bona, vale. Però ell se suposa que té nòvia, i a més no vol una relació superficial. Es preocupa per ella com a amic.


NOA
- Joe Connors: Ah sí, de sisè. És la canya! Molt atractiu. No se li ha escapat que les vegades que hi ha parlat hi havia tot de noies pendents pel voltant.
- Agatha Black: L'admira pel seu passat i com ha arribat on és ara.
- Erin River: És molt amable. La respecta molt. Li ve tristesa si es relaciona amb ella i les seves millors amigues perquè sempre les veu com un trio perfecte on no podrien deixar entrar ningú més. Suposo que li ve tristesa perquè li agradaria tindre una relació tan propera amb algú com la que hi ha entre elles (l'únic que s'hi apropa és el seu cosí que viu molt lluny). Fins ara només ha estat a l'habitació amb l'Ethel.
- Ethel Earl: Companyes d'habitació. No colabora gaire amb les converses que intenta entablar, per aquest motiu, la conversa no dura si l'Ethel no vol (i normalment és seca amb ella, en canvi amb les Slys s'hi fa més, és perquè és de sang barrejada?). No passarà a parlar-li menys perquè ara tingui una companya que s'hi porti més bé (la Maire), seria com deixar algú de banda, nonono.
- Eric Earl: parlen de tant en tant (i atenció: l'escolta!) Li cau bé.
- Christine Connors: Simpàtica, una de les components del trio model ideal de best friends forever.
- Maire Brown: Amiga. Es sent molt feliç de que hagi vingut. Li agrada ajudar-la amb tot el que pot (els companys, a ubicar-se a Hogwarts...)
- Billy Swift: No és per ser dolenta, li cau molt bé, però la tranquilitza no ser la pitjor de classe, ja que ell és un perill ambulant a punt de destrossar coses. (Ella és inteligent, per això és a Ravenclaw, però la seva atenció es desvia, no aguanta concentrada gaires hores seguides.)
- Edwin McGregor: Company de residència, li cau molt bé, tot i que sent que la seva ment no deu ser prou estimulant per a ell. Però no es deixa intimidar! Tenen bastanta confiança al parlar. Ell li crida l'atenció sovint amb que ha d'estar més centrada.
- Jack Moore: És reservat. Hi parla de tant en tant com amb la resta.
- David Gallgher: Sí! Un que crida l'atenció i se l'ha vist en mig de merders anarquistes. El veu amb ulls simpàtics, tot i que no hi ha parlat massa.
- Circe Black: No són ni de lluny amigues, però va a parlar amb ella de tant en tant.
- Angela Darling: Li encanta, sap transmetre l'interès per la matèria però alhora que tot no sembli tan seriós com amb la proferssora Papilio.
- Mutatio Papilio: Li fa una mica de por quan no sap la resposta correcta. No és que tingui mal geni per ensenyar, però la seva presència imposa.
- Natelie Bellamy: És la que lliga tant. S'ha d'armar de valor per parlar amb ella, es creu que està per sobre de la plebe, com la Circe. Però vaia pares haurà tingut per ser així.

7) Strike/Darling si passa, també penso que ha de ser només des del punt de vista de l'Angela.
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

A veure, coses:

Ja he actualitzat les fitxes de relacions, només faltes les de l'Edwin, la Nina i la professora Papilio.

Estic fent una mica d'esquema i crec que mencionaré tres personatges nous, els estic donant una mica de personalitat, per ara! Probablement portaré una Hufflepuff i un Gryffindor de més. (Sóc una mica masoca, I know xDD)
Mola! Està bé tenir més Hufflepuffs, que n'anem una mica curts! ^^ Quines ganes de veure com queda, això!

Els aniversaris dels personatges. Suposo que almenys els seus amics sí que els felicitaran, no? Podria ser interessant que ho sapiguessim perquè com que fem els capítols respectant el calendari... Doncs que si algú li toca escriure el dia d'aniversari del Beffa del seu personatge, pues que se'l vegi preparant el regal i tal. No sé, és algo que se m'acaba d'acudir.
Em sembla la mar de bé! Us sembla bé si fem una llista de tots els cumples? Els posarem en una llista al post de Cròniques de Hogwarts per ordre de curs (de setembre a agost, per tenir clar l'ordreen què aniran fent anys). Aneu afegint els vostres quan decidiu quan voleu que facin anys!

(Recordeu que els que siguin de setembre a desembre són els més grans, no els més petits; que el sistema a UK talla els cursos l'1 de setembre, no l'1 de gener com aquí!)

- 25 novembre: Agatha
- 23 abril: Circe

Ja he triat el nom de la professora Hook: Aurelia Hook.

Explico per què li queda bé: Aurelia és un nom llatí (com molts de HP) i és derivat de "aurum" que vol dir "or". Això mola per dos costats:

1- Com a professora de pocions (i alquimista, probablement), em sembla guai que tigui un nom de la taula d'elements i, a més a més, de l'or, que és el que buscaven els alquimistes.

2- El cognom Hook és pel capità Hook, el pirata de Peter Pan. Què és el que més estimen els pirates per damunt de tot? L'or! Gairebé tant com els alquimistes!
M'ENCANTA!
Merci! ^^

A mi m'és igual que la Noa sigui batedora o una altra cosa. Pots posar el Drake batedor, i faig a la Noa portera Què et sembla?
Ja em direu i ho afegirem!
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Ethel: 14 de setembre.
Eric: 16 d'agost.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: marta_ginny »

Maire: 15 d'agost
Billy: 29 de febrer (sí, 29 de febrer. Deal with it xDDD)

He fet una mica d'esquema de la gent del curs. Crec que la Circe va dir que eren 20 comptant la Maire, de manera que la cosa quedaria així:

GRYFFINDOR
Noies: Agatha, Cris, Erin
Nois: Max, ?

RAVENCLAW
Noies: Ethel, Maire, Noa
Nois: Edwin, Drake

HUFFLEPUFF
Noies: Zoe, ?
Nois: Billy, Eric, Caleb

SLYTHERIN
Noies: Circe, Nina, Hilary
Nois: Jack, Mike


La Zoe, el Caleb i el Max els he afegit jo, sortiran al capítol del Billy! Els dos llocs que queden (noia Hufflepuff i noi Gryffindor) us els deixo per vosaltres! ^^
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hey.

Em pensava que a totes les residències hi hauria 3 noies i 2 nois. Mola que a Hufflepluff hagi canviat. Tinc ganes de conèixer el Caleb.

Fins aviat.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Hahahahahahahaha, m'encanta això del 29 de febrer! Actualitzo:
- 14 setembre: Ethel
- 25 novembre: Agatha
- 29 febrer: Billy
- 23 abril: Circe
- 15 agost: Maire
- 16 agost: Eric
M'acabo d'adonar que ara mateix estem fent el 12 de setembre... en no-res és el cumple de l'Ethel! No sé si donarà temps que li toqui a ella... bé, com que són "amics" amb el Jack potser se'n pot fer menció!

Tinc ganes de conèixer els tres nous! Max, Zoe i Caleb. Quina currada, Marta! ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: ginny loovegod »

Wooo que guay! ^^ I quanta gent de l'agost! haha, millor, ja em pensava que l'Erin seria la més petita de totes...

Erin: 12 d'agost

Angela: 3 de Juny (Li anava a posar el 23 d'abril, pero m'he adonat de que ja estava agafat, i per sobre del meu cadàver comparteix aniversari amb la Circe! hahahahaha)

Tinc ganes de llegir el teu capítol marta! Aviam què fan aquests personatges nous! :D

Erin ^^

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: hermione potter »

Que ràpid va això ostres hahaha
Dons aquí estan els dels meus personatges:
Chris: 27 de febrer.
Joe: 14 de febrer.
Si, ja sé que els dos són del febrer, però em feia il·lusió que el Joe fes els anys per Sant Valentí i a més, com que només es porten un any era difícil triar xD
Marta jo també tinc moltes ganes de llegir el capiiii!!!!!!
Petons!!!
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Agatha Black ha escrit:M'acabo d'adonar que ara mateix estem fent el 12 de setembre... en no-res és el cumple de l'Ethel! No sé si donarà temps que li toqui a ella... bé, com que són "amics" amb el Jack potser se'n pot fer menció!
Encara falta molt, per al Jack. Pensava fer-hi menció en el capítol de l'Eric, però si no no passa res. A més, l'Ethel és bastant solitària, no crec que molta gent sàpiga o recordi quant fa anys. Igualment, com que (recordeu les fitxes! Em sembla que en algun lloc en vaig fer menció, i si no don't worry; error meu) alguns es pensen que són bessons... Podeu jugar aquesta carta, si voleu.

Cassie.

PSD—. Arrant de la proximitat de l'aniversari de l'Ethel ho volia deixar clar.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Arwen Black »

- 6 gener: Noa
- 5 maig: Jack

El Billy el 29 de febrer, m'agrada! jajaja!

Uff tres personatges nous? Qué guai :D
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Respon