Qui t'estimes més?

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Qui t'estimes més?

Entrada Autor: Antares_Black »

La dinàmica del joc és molt senzilla. :ok

Només es tracta de proposar un parell de personatges i triar-ne un segons l'odiïs menys o l'estimis més. Qui t'estimes més? Qui prefereixes?

Qualsevol que postegi haurà de decidir-se per un dels dos personatges de cada parella que hagi anat sortint (i explicant per què) i afegir una parella nova.

Les parelles de personatges s'aniran acumulant i cada cop caldrà respondre més coses. :boig2:
Com ho veieu? :mrgreen:

Comencem. QUI T'ESTIMES MÉS...? Qui odies menys? Amb qui passaries una tarda?
I els personatges proposats són:

Dolors Umbridge .......VS........ Rita Skeeter

Imatge
Spoiler:
D'acord. Qui t'estimes més o qui odies menys xD Tria el mal menor. :atontat
Vinga, mulleu-vos! :riure:

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Qui t'estimes més?

Entrada Autor: hermione potter »

Antares_Black ha escrit:La dinàmica del joc és molt senzilla. :ok

Només es tracta de proposar un parell de personatges i triar-ne un segons l'odiïs menys o l'estimis més. Qui t'estimes més? Qui prefereixes?

Qualsevol que postegi haurà de decidir-se per un dels dos personatges de cada parella que hagi anat sortint (i explicant per què) i afegir una parella nova.

Les parelles de personatges s'aniran acumulant i cada cop caldrà respondre més coses. :boig2:
Com ho veieu? :mrgreen:

Comencem. QUI T'ESTIMES MÉS...? Qui odies menys? Amb qui passaries una tarda?
I els personatges proposats són:

Dolors Umbridge .......VS........ Rita Skeeter

Imatge
Spoiler:
D'acord. Qui t'estimes més o qui odies menys xD Tria el mal menor. :atontat
Vinga, mulleu-vos! :riure:

Antares
M'encanta la idea :ok , la trobo que està ben buscada hahaha :riure: :riure: :riure:
Les meves respostes són:
-Odio menys a la Rita Skeeter.
-Passaria una tarda amb...la Dolors Umbridge només pel fet de riure'm d'ella :boig2: 8)
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Qui t'estimes més?

Entrada Autor: Antares_Black »

M'encanta la idea :ok , la trobo que està ben buscada hahaha :riure: :riure: :riure:
Bé!! :ballar: Doncs a veure si té un èxit general!
Spoiler:
que no quedi abandonat com el de l'Enric Terrissaire... :cry:
Les meves respostes són:
De fet, és tot una sola pregunta. En teoria només en pots triar un (per això dic que us heu de mullar :celles: ). Però m'ha fet molta gràcia el que has dit de l'Umbridge!! :lol2:

Ei! Ara et toca proposar una nova parella també!!! :mrgreen: (El següent haurà de parlar de les dues parelles proposades fins aleshores).

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Qui t'estimes més?

Entrada Autor: hermione potter »

doncsla meva parella és...

Lucius Malfoy vs. Severus Snape
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Qui t'estimes més?

Entrada Autor: Antares_Black »

Ui! Això es posa interessant! :celles:

Primera parella: Trio la Rita Slkeeter!
L'Umbridge em fa al·lèrgia! >.< I és que la pobra Skeeter només fa la seva feina... MENTIDA!! I, de pobra, res! En realitat, em reca haver d'escollir la Rita Skeeter, però és que triar l'Umbridge és molt pitjor! :no

Ja ho sabem que no ens podem refiar de la premsa en molts casos, però si no ens podem refiar dels nostres professors, ja em diràs tu!! No m'agraden «els seus mètodes mediavals» (tal com diu la professora McGonagall), però menys m'agrada veure un gripau com ella passejant-se pel castell amb aquell barnús rosa vomitiu...

Segona parella: Aquí sí que no dubto. Severus Snape!!!
No veig que calguin més explicacions :boig2:

Tercera parella que proposo :riure: :

Minerva McGonagall VS Albus Dumbledore

Imatge

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Qui t'estimes més?

Entrada Autor: Arwen Black »

Quines parelles més bones! M'agrada la proposta ^^

Primera parella: Rita Skeeter
Millor que la Umbridge perquè... bé, l'Antares ho ha explicat millor que jo ho faria:
L'Umbridge em fa al·lèrgia! >.< I és que la pobra Skeeter només fa la seva feina... MENTIDA!! I, de pobra, res! En realitat, em reca haver d'escollir la Rita Skeeter, però és que triar l'Umbridge és molt pitjor! :no
Segona parella: Snape
Millor que el Lucius perquè el Lucius em cau malament i l'Snape no. Sí, trobo que va actuar malament unint-se al club del Voldemort, i el comportament amb el Harry a classe MALAMENT, però es canvia de bàndol per amor a la Lily. I a més conèixer algunes coses dolentes del seu passat em fa agafar-l'hi com... estima. A més sabia un munt de màgia. I els fums del Lucius per venir de família rica em fan tancar els punys ben fort i desitjar tenir-lo davant sense vareta. xD

Tercera parella: Dumbledore
La McGonagall m'agrada. Que fos estricta a classe no m'agrada, però no me l'estimo menys només per això. El Dumbledore era molt inteligent i va fer grans coses durant la seva vida, descobrir els usos de la sang de drac (si no recordo malament), la pedra filosofal, entre altres, i m'agrada més la seva manera d'ensenyar (quan li explica al Harry lo dels horricreus i tenen les seves converses sobre anar cap a la mort amb el cap alt o arrastrat, etc.) També m'encanta saber detalls de la seva vida d'adolescent: sobre les relíquies, sobre el Grindelwald... En canvi el passat de la MMcGonagall no m'interessa tant...

Parella que proposo: Luna Lovegood o Ginny Weasley
Apa, a veure què dieu ^^
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Qui t'estimes més?

Entrada Autor: Potter_granger »

Primera parella: la veritat és que odio menys la Rita Skeeter. Ella és mesquina, sí, però és que la Umbridge és realment malvada. Per això, per una vegada triaré aquesta periodista tan dolenta que és per davant d'un altre personatge.

Segona parella: òbviament, l'Snape. És un personatge fantàsticament currat i, a més, la història que té amb la Lily i que canviï de bàndol tan sols per ella és súper romàntic i bonic. Encara que, com a punt en contra, hi ha el seu comportament amb el Harry... el fill de la dona que estima. Però també de l'home que odia.

Tercera parella: jo triaria en Dumbledore. És súper intel·ligent, a més de que sap reconèixer els seus errors i en moltes ocasions els seus comentaris fan riure. També m'ha encantat la seva història, que s'expliqui com s'ha "forjat" l'home que coneix en Harry a partir de les seves experiències.

Quarta parella: Luna! Luna! Luna! M'encanta com és de franca i directa, diu les coses sense donar voltes. A més, el seu puntet de bogeria m'encanta. Però, definitivament, el que més m'agrada d'ella és que fa costat al Harry en tot moment, a pesar de que ningú el cregui a part d'una petita minoria.

I la meva parella és... Fred Weasley o George Weasley? Bé, potser he sigut una mica cruel, en fer-vos triar entre els dos bessons.

Una coseta: arribarà un punt en què hi haurà massa parelles com per fer-les totes. Per què no ho fem no sé, de les deu últimes o una cosa així? Ho dic perquè si no, quan n'hi hagi quinze o vint resultarà una mica pesat contestar a totes i al final ningú respondrà al tema.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Qui t'estimes més?

Entrada Autor: Antares_Black »

La primera i la segona ja les he fetes :mrgreen:

Tercera parella: Jo trio la McGonagall!

Sí, ja sé que en Dumbledores és un savi, que té frases cèlebres, grans gestes i ha estat el mentor d'en Harry durant tots aquests anys, fins i tot després de mort.
Però m'ha decebut al llarg de la història. Quan ets petit, l'imagines molt gran i admirable. A mesura que et fas gran (i al llarg dels llibres) veus que manega els fils de tot. Tot el que fa ho té la mar de calculat. I perdoneu que ho digui, però també és un xic manipulador.
Això sí, m'hagués agradat veure una història d'amor més explícita. Tothom em deia que no hi tocava, fins que la Rowling ho va confirmar. AlbusxGellert!!!
Sí, la McGonagall. És una bruixa extraordinària, capaç de dominar màgia no verbal i molt poderosa. L'única que ha conjurat un patronus triple, i amb un encanteri no verbal. És summament intel·ligent, però el seu cor de coratge la fa Gryffindor. L'admiro molt. També l'afecte que li té a en Harry i la noble i amistat que té amb en Dumbledore.

Quarta parella: Luna! No m'ho penso. A mi no m'heu creat conflicte. Originalitat!
És cert que la Ginny és perseverant en el seu enamorament, però mai no m'hi he sentit identificada...

Cinquena parella: En Fred. No us puc dir per què...

I proposo una sisena parella: Xo Xang i Pansy Parkinson

Per cert, referent al que deia Potter_granger:
Una coseta: arribarà un punt en què hi haurà massa parelles com per fer-les totes. Per què no ho fem no sé, de les deu últimes o una cosa així? Ho dic perquè si no, quan n'hi hagi quinze o vint resultarà una mica pesat contestar a totes i al final ningú respondrà al tema.
Crec que no té perquè passar. Les parelles que ja s'hagin respost no cal tornar-hi. No som tants com per contestar taaaantes parelles alhora :ok

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Qui t'estimes més?

Entrada Autor: Agatha Black »

Primera parella: La Rita. Vale, és una zorra i l'odio, però quan s'ha de triar entre ella i l'Umbridge... almenys la Rita no tortura! Com era allò...? Sticks and stones might break my bones but talk don't bother me. Doncs això.

Segona parella: En malfoy decididament. Almenys ell té estil, és elegant i es dutxa. L'Snape em fa un fàstic ja d'entrada, deu fer una pudor, el Nas-de-mocs! Bé, en realitat és el personatge que menys m'agrada de tota la saga, i em reventa que la gent el consideri un heroi, perquè només estava del costat dels bons pels motius equivocats. Va fer una bona acció i se li van perdonar totes les maldats. Aquest home, senyores i senyors, hauria de ser a Azkaban, en comptes d'un altre que jo sé i que em recolzaria aquí! XD

Tercera parella: McGonagall definitivament. No només em cau bé, sinó que és dels meus personatges preferits. És la millor professora de Hogwarts, i ho dic comptant el Dumbledore, el Llopin, el Hagrid i tothom que vulgueu. És bona professora, estricta, imparcial (això és important, perquè la majoria dels professors de Hogwarts no ho són) i a sobre és molt bona persona, membre de l'Orde del Fènix, i una persona lleial que confia en el Harry finsi tot quan ell no confia en ella, i fa tot el possible per ajudar-lo. L'admiro profundament.

Quarta parella: Aquí està difícil! La Luna em cau molt bé, però és que a la Ginny l'adoro des del llibre 2, que mona que era al principi, adorable, i després als llibres posterios demostra ser una noia molt valenta i intel·ligent... m'agrada molt, i és una bona heroïna per acabar amb el Harry. Mil amors per a la Luna, també, per això, m'encanten els personatges rarets. Però triaré la Ginny, aquest cop.

Cinquena parella: El Fred. Ell era més graciós que el George, tot i que de vegades d'una manera una mica més cruel. I no es mereixia morir :(

Sisena parella: La Xo, per Merlí! No em cau bé la noia, però que em matin abans de triar un Slytherin! I a més la Parkinson, que és odiosa amb ganes. La Xo només és mig estúpida, però l'altra és mala persona.

Ara jo?

Setena parella:

Sirius Black o Remus Llopin

(A mi poseu-me 5 Sirius, per favor!^^)
Imatge

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Qui t'estimes més?

Entrada Autor: hermione potter »

Ostres, feia dies que volia respondre i no havia pogut :boig2: les meves respostes:
Lucius vs. Severus: Lucius. Ho sento, però es que a mi no em cau gaire bé l'Snape, i a més podria dir-li unes quantes coses que haig de dir-li al senyor Malfoy!
McGonagall vs. Dumbledore: Estimo molt a la McGonagall, però amb qui m'agradaria poder passar una atrda i conversar amb ell seria amb en Dumbledore, m'agradaria que m'expliqués coses, encara que siguin de les més simples :mrgreen:
Luna vs. Ginny: La Ginny, és valenta, té molta esperança i m'encanta. La Luna també m'agrada, però la meva germana petita és com ella de caràcter i amb una ja n'hi ha prou hahaha :riure:
Fred vs. George: En aquesta tinc els meus dubtes, em cauen molt bé els dos, però crec que em decantaré per en Fred, no sé perquè.
Xo vs. Pansy: Per què? Quina pregeunta més cruel, les dues em cauen com el cul, no les suporto, les tiraria a les les dues per un barranc. A odiar menys doncs posaré a la Xo, perquè només és tonta per deixar en Harry i fer-lo posar gelós, cosa que la Pansy és dolenta amb ganes.
Sírius vs. Remus: Sírius! En Remus és molt bon professor i bon estudiant en els seus temps, però trobo que amb tot allò de la Tonks... Em va començar a no agradar gaire. En canvi en Sírius sempre ha estat valent i mai s'ha deixat.
La meva pròxima parella és...
Bel·atrix Lestrange VS. Narcisa Malfoy :celles:
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Qui t'estimes més?

Entrada Autor: marta_ginny »

Ei, com mola! Tinc uns quants dilemes importants, però ho intentarem!

Parella 1: RITA SKEETER! Sempre he pensat que un dels grans assoliments de la Rowling com a escriptora és l'Umbridge, perquè és un personatge que és completament impossible tenir-li ni mica de simpatia. Hi ha gent que els agrada Voldemort, gent que els agrada qualsevol personatge, però no conec ningú que li agradi l'Umbridge. Perquè és odiosa. Ergo, me'n vaig amb la Skeeter, que tot i tenir-li mania sempre m'ha semblat un personatge molt graciós.

Parella 2: Severus Snape. No sóc de les fans incondicionals de l'Snape, però el seu personatge té molta més profunditat i complexitat que el Lucius. I mantenir el paper d'agent doble durant tant de temps amb tot el que ha arribat a patir...

Parella 3: DILEMA MUNDIAL. Adoro el Dumbledore. És un gran director i una gran persona. Arribes a conèixer-lo molt, i si ja t'agrada abans de saber què l'ha fet convertir-se en la persona que és al final li tens encara més estima. Però és que la McGo és una de les meves debilitats. I havent estat a Pottermore, també conec la seva vida, i això la va posar entre els meus personatges preferits de tota la saga després de molts anys havent-la tingut ja en un pedestal. És un dels millors personatges de la Rowling i, en això estic completament d'acord amb l'Agatha Black, la millor professora de Hogwarts. Així que McGonagall, però amb tot el meu dolor per no poder triar el Dumbledore.

Parella 4: Tinc molt de carinyo a la Ginny i és un personatge que m'ha marcat molt, però la Luna és el meu personatge preferit. Tot i que em sap molt de greu deixar la Ginny enrere, tinc claríssim que em quedo amb la Luna.

Parella 5: Trencaré la resposta general i em quedaré amb en George. Des del principi, la Rowling ha donat més protagonisme a en Fred, així que sempre he tingut preferència per en George, perquè sentia que no se li donava la importància que es mereixia. En Fred sempre ha anat primer (fins i tot en escenes que no esperàvem llegir), i això m'ha fet tenir una simpatia especial cap a en George.

Parella 6: Xo, clarament. La Xo només és pava. La Parkinson és mala persona.

Parella 7: WHY WOULD YOU DO THIS TO ME? Amb tot el dolor del meu cor hauré de deixar el Sirius amb el Dumbledore i la Ginny i quedar-me amb el Remus. Perquè em sembla un personatge molt interessant i que sempre intenta pensar en els altres, que no es mou per egoisme, que busca la manera d'ajudar. I perquè sempre ha estat un dels personatges per qui tinc més estima.

Parella 8: Buf. Complicat. Sóc incapaç d'odiar la Bellatrix perquè està pirada, i tot i que fa un munt de coses horribles, crec que és un personatge que fa que la saga sigui molt completa. La Narcissa... evidentment, almenys té sentiments. I dóna senyals de ser humana, cosa que no fa la Bellatrix. Com a personatge tinc claríssim que la Bellatrix, però "qui odio menys"... suposo que hauria d'anar cap a la Narcissa, però no ho veig gens gens clar.

Proposo que trieu entre el Hagrid i la Molly Weasley! Perquè són dos personatges que sempre s'han cuidat d'en Harry sense demanar res a canvi.
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Qui t'estimes més?

Entrada Autor: Agatha Black »

Ok!

Setena parella: Crec que tothom ho sap, però trio de totes totes el SIrius. No només perquè sigui el meu personatge preferit ever, sinó perqupe el Remus no m'agrada tant com abans. Sé que el Remus agrada molt a la gent, però a mi em va fallar molt al setè llibre quan intenta abandonar a la seva dona embarassada per anar-se d'aventures amb el Harry. Hola? Algú li va perdonar aquell intent? Menys mal que el Harry va tenir dos dits de front i el va posar al seu lloc!

Vuitena parella: La Narcissa. Al seu favor es pot dir que al menys crec que és una bona mare, que fa tot el possible per salvar el seu fill. No té la moral adequada, però s'ha de tenir en compte el tipus de gent amb qui ha viscut rodejada. Crec que s'ha deixat influir molt per la seva família i la gent del seu voltant. Potser si hagués nascut en una altra família, les coses haguéssin estat diferents per a ella, perquè demostra preocupació, compassió i sentiments humans. La Bellatrix, en canvia és genuïnament dolenta. Posis on la posis, sempre serà dolenta. I va matar el Sirius.

Novena parella: Que fàcil, Molly Waesley. No perquè m'agradi moltíssim (que em cau bé i tal, però no és ni de lluny un dels meus personatges preferits), sinó perquè a diferència de la resta de la humanitat el Hagrid no m'agrada. Sé que s'estima el Harry, i que és un personatge bo i lleial, però en realitat no dóna mes que problemes. Normalment la lia. La lia molt. Vàries vegades fa que la gent (el Harry especialment) gairebé la palmi, i se la passa demanant favors descabellats i ficant al Harry, el Ron i l'Hermione en problemes. És bon guardabosc, però Merlí sap que no és un bon professor, i que conserva la plaça perquè al Dumbledore li fa llàstima.

Desena parella: Neville vs Dobby (ara us he fotut! XD)
Imatge

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Qui t'estimes més?

Entrada Autor: Antares_Black »

Prepareu-vos perquè us he escrit la bíblia!! xD Sorry

Les primeres cinc parelles, ha les vaig respondre:
1a Rita Skeeter
2a Severus Snape
3a Mineva McGonagall
4a Luna Lovegood
5a Fred Wesaley

Anem per la resta:

6a Jo mateixa m'he fet entrar en conflicte... Ja sé que la majoria no heu trigat gens a decidir-vos. No ens sol agradar, la Xo. La trobem estúpida (i mira que és Ravenclaw!). Però la triem com a mal menor, només per no triar la Pansy... :yawn:
Què us passa amb la Pansy i amb la Xo?? :eh: Dieu que la Pansy és dolenta (i no ho nego pas), però jo crec que el que més és és estúpida i poc calculadora. No hi veu més enllà del nas. No sap actuar amb visió. Tria allò que li surt en aquell moment sense pensar en les conseqüències. Jo crec que ximple la descriu millor que dolenta, encara que també n'és.
La Xo només és pava
hahahaa Sí! Bona! :lol2:

Volia triar la Pansy només per triar diferent, però no val la pena. Val més triar una pava (que espero que això s'arregli amb l'edat) que no pas una ximpleta de per vida! A més, a la Xo se li va recriminar el paper de traïdora injustament durant una temporada (era el Varitaserum!), o sia que és just que li llevem el castic, no?
Per tant, sí, trio la Xo.



7a L'Agatha Black ho té molt clar, oi? xD
Setena parella: Crec que tothom ho sap, però trio de totes totes el SIrius.
hahaha Sí, ho sabem xD
però a mi em va fallar molt al setè llibre quan intenta abandonar a la seva dona embarassada per anar-se d'aventures amb el Harry. Hola? Algú li va perdonar aquell intent?
Algú em podria recordar aquest passatge?

Amb la ignorància de no recordar-me'n (potser si m'ho recordeu canvio d'idea, no se sap mai, però de primeres no ho crec...), trio en Remus, i que consti que no és pas per portar la contrària.
En Sírius és molt bo amb les frases filosòfiques i reflexives. La de «has de saber que els que ens estimen no ens abandonen mai» l'honora. Com a amic, com a persona, com a bruixot, com a savi... Em recorda a la de la llum d'en Dumbledore. Són d'aquelles frases que ens han d'acompanyar en «els moments més foscos» i que donen fe i esperança. Tanmateix, en Sírius no sempre està a l'altura del que ensenyen les seves frases... I si no hi caieu, penseu en com tracta en Kreatcher. No li cau gens bé, de fet el detesta, i el tracta molt malament: amb menyspreu i superioritat.
A més, en Sírius és el rei de l'assetjament! L'Snape pot ser tot el que vulgueu, però cap nen no es mereix que el maltractin ni que l'assetgin. I en James i en Sírius n'hi van fer de molt grosses. Encara que a en James li tinc tírria... Tot allò dels punts clars i els punts foscos d'una persona... No ho sé; per boca d'en Sírius, no m'empasso que ell en tingués cap de clar vers l'Snape i en Kreatcher...
En algun lloc, vaig llegir un exemple de la seva malícia en l'assetjament de l'Snape, fins i tot d'adults. A la Gorja dels Xiscles, en Sírius li diu que se'n vagi a «fer potingues amb el joc de química», sabent que a ell odia o l'"incomoda" molt la seva part de muggle del seu mestissatge. Això no és físicament cruel, però indica que no ha madurat gaire des que anaven a l'escola. Jo crec que hi ha alguna cosa de malaltís en ell mateix que el fa ser així amb algú, a qui li té botada sense motiu. Tot això no diu gens de la bondat d'una persona...
Ho sento; no em pesa prou la simpatia i l'estimació que sent per en Harry, ni la valuosa fidelitat que manté pels seus amics, davant de tot això altre...
En Remus, en canvi, em va agradar des del primer moment que va aparèixer al llibre. Em sentia com una protectora frustrada davant del seu aspecte desfet i estropellat. Frustrada, perquè semblava que no li calia protecció. Portàvem dos anys amb professors de pacotilla per l'assignatura de Defensa. Per fi, un professor decent, amb els coneixements necessaris i la simpatia justa, ocupava la plaça. Com a persona, et colpeix en el moment que et diu que havia reconegut en Harry de seguida, pels seus pares. T'inspirava imaginar-te'l a l'escola amb els pares d'en Harry.
No té manies i demanava la poció a en Severus. Segurament, en Sírius s'hauria complicat la vida amb el que fos abans de demanar-li res. (I no és pas un punt a favor de l'Snape, perquè ell ho ha perquè toca, desconec si té cap intenció d'ajudar-lo).
Des del meu punt de vista, s'estima en Harry com a Harry, no pas com a fill de. En Sírius el comença a concebre com una rèplica del seu pare i això no és així. En Remus, en canvi, tot i que se'l comença a estimar en part per ser el fill dels seus amics, el felicita si es capaç d'igualar els seus pares i l'adverteix del seu sacrifici, crec que que té molt clar que són persones diferents. I això a en Sírius li costa. Potser tot això es deu en part als anys a Azkaban per part d'en Sírius... no ho sé.
També fa el que crec que ha de fer pel seu fill i es mostra agraït quan toca.
Sí, en definitiva, trio en Remus.

Agatha Black, estic disposada a llegir el que, tinc la impressió, tens ganes de discutir-me :mrgreen:



8a Renoi, quina parella! Em pensava que m'havies tocat quan ho he vist per primer cop, però prest ja ho he vist clar. Trio la Narcisa!
D'acord que la Bellatrix és fidel a Voldemort i actua en conseqüència. Ella té les seves idees i prou. Però jo he anat desenvolupant una antipatia per ella al llarg dels seus actes. Ella pot tenir les idees que vulgui (només faltaria! Encara que jo no les comparteixi en absolut, que consti), però ella no es mou per ideals, sinó que es mou per plaer. Li agrada fer mal. No ho fa perquè sia "necessari". Ho fa per passar-s'ho bé. Gaudeix sent cruel i es troba al lloc on, fenomenal per a ella, ho pot fer.
D'acord que va amb en Voldemort que els vestigis del seu enamorament s'han transformat en follia i obsessions no satisfetes, però també li aporta plaer poder fer el que fa.
Malgrat el seu desgast per Azkaban, és astuta, no ho negaré pas! Però no li agafaré simpatia només per això. És una peça clau en la trama. Només per això ja me la quedo.
Tanmateix, NO LI PERDONARÉ MAI QUE TORTURÉS LA HERMIONE!
Escullo la Narcisa sense cap recança. Tots li valorem les seves accions com a mare. Va protegir tant el seu fill com en Harry. D'acord que de primeres ho va fer per en Draco, però un cop en Harry li diu el que ella li demana (si en Draco és viu) quan són al bosc, ella el podria haver delatat i rematar-lo. Però no ho va fer. Se sentia en deute amb en Harry. I no pas en el sentit de sentir-se lligada a res, sinó perquè, independentment que tingui les idees que tingui i defensi el que defensi, no és una persona cruel, no pas en el sentit més cru de la paraula, com n'és la Bellatrix (tot i que ho podríem atribuir a la seva bogeria). Jo crec que ella, cregui el que cregui, es mou per amor, no pas per crueltat ni per plaer.
I, encara que soni menys important i una opinió purament personal, la Narcisa em va cridar l'atenció al llibre d'una manera diferent que la Bellatrix. Probablement, et sents atret per la Bellatrix pel seu caràcter forassenyat i per la seva manera de ser tan deixada anar, tan esbojarrada. En canvi, a mi la Narcisa em va cridar l'atenció per la seva elegància. És una dona bonica (sí, tret de la merda a sota el nas que se suposa que fa la sensació que té xD) i sap fer el seu paper. Ella no té la Marca Negra al braç, però segueix el que creu que és correcte i el que creu que és útil per protegir els seus. Tinc la confiança que, durant i un cop acabada la guerra, hagi après alguna cosa.


9a Ostres, Hagrid vs Molly Weasley! Anem forts, eh! Sí, suposo que m'he de mullar...
Molly Weasley!
En Hagrid és un bonàs. Però és el servent d'en Dumbledore (em temo que avui deixaré en Dumbledore un xic verd...). En Dumbledore l'utilitza. En Hagrid l'adora i en Dumbledore ho sap i per això sap que li pot confiar totes les missions que vulgui. Se n'aprofita molt, pobre. És un bocamoll, sí, però no crec que això a en Dumbledore el preocupi gaire... Hi confia, és clar. Però qui no confiaria en en Hagrid! Em sap greu per ell, però em sembla que és una mica ximple, encara que és un bon home.
És bona persona, fidel, generós i un gran amic, però la intel·ligència no és el seu fort...
La Molly Weasley és una marassa i una gran bruixa. Protegeix els seus com una autèntica lleona i s'estima l'Arthur més del que aquest podria desitjar. És indubtablement Gryffindor i demano mil aplaudiment per ella per pujar una família tan gran!
Si cal una bona esbroncada, ella no té manies! M'encanta. O sia que Molly, definitivament!


10a I tant que ens has fotut! Ara sí que m'has tocat i enfonsat!
S'ha de valorar la bona fer, oi? Em reca, em reca, però m'he de mullar... Triar entre la bona intenció, però amb resultats inesperats (que poden arribar a ser lamentables) i l'evolució de la valentia i la noblesa d'un noi temorenc.
Em fa molta gràcia la passió pels mitjors i la roba en general d'en Dobby. Es cuida de la Winky i prova de totes totes salvar en Harry Potter sempre. És fidel, no se li pot negar. Però té un problema molt gros: que les coses no sempre li surten com voldria... Això tots ho sabem. Valoro les seves intensions, per descomptat, però... Per la seves desafortunades actuacions; tanquen en Harry amb barrots a la finestra, quasi no pot anar a Hogwarts i de què que una bala se'ns el carrega!!!
Això sí, tots sabem què va passar amb la sanguinària daga de la Bellatrix... Un gran Lumos tots! /* En Dobby, finalment, fa aconseguir salvar els seus amics. Tot i que era un xic pesadet i ximplet (no m'ho negareu) ens l'estimem molt. L'Elf Lliure.
Tanmateix, permeteu-me que em decanti per en Neville. Sí, el nostre amic fidel i noble Vilanoa Culgròs :lol2:.
No cal que justifiqui la meva tria, o sí? Malgrat la seva aparença de poca cosa, en Neville és valent des del principi. La inseguretat és el que el manté a ratlla els primers temps. Però crec que és un personatge que ens ensenya moltes coses. A no refiar-nos de les aparences i a tenir fe en nosaltres mateixos. No cal dir que és una peça clau en el desenllaç. En Dobby també, però d'una altra manera...
A més, és un personatge molt profund i crec que no es pot entendre en totalitat si ens oblidem de la seva família: amb qui viu, per què, quins sentiments experimenta quan pensa en la Bellatrix, les seves visites a Sant Mungo i els seu guardar-ho tot en secret. També m'agrada molt la seva relació amb la professora Coliflor i la seva passió per les plantes.


Per cert, marta_ginny, voldria discutir-te una cosa:
DILEMA MUNDIAL. Adoro el Dumbledore. És un gran director i una gran persona
8O
Què!! Com dius!!? Una gran persona!!??? Què passa? T'has quedat encallada en la idea d'un Dumbledore adorable, admirable, exemple i guia??!!! :mmm
Bé, en pots tenir la idea que vulguis eeeh , però permetem que discrepi enèrgicament.

Al principi, és la idea que tots en tenim, d'en Dumbledore, però crec que més endavant ens adonem que, de bona persona, no en té res... És un manipulador; sempre manega els fils al seu antull. Ho té tot calculat des del principi, i no li importa si ha de fer servir (literalment) algú per aconseguir-ho o que algú en surti malparat, si tot surt segons els seus plans.
No negaré pas, per descomptat, que és un gran savi, un gran bruixot i un gran científic. En aquest camp, sí que l'admiro sobremanera i em fascina. I només per això ja voldria anar a prendre el te amb ell cada dia :adora . Tot el que em pot explicar...! Segur que deu tenir una de les converses més interessants del món i val la pena escoltar-lo! I també estic molt d'acord amb el que expressa en les seves frases, que, sens dubte, passaran a la història. Però una cosa no treu l'altra.

Per començar, l'ambició el perd. Què? No queda gaire bé, oi, que una Slytherin descrigui un Gryffindor com a summament ambiciós i, a més, tingui raó?! Doncs és precisament així. Tal com ho llegeixes. I, per si fos poc, també és força insensible.
Recordeu el primer llibre? Quan Voldemort ha assassinat els Potter, la professora McGonagall plora la pèrdua, en comptes d'alegrar-se deliberadament de la caiguda de Voldemort. Malgrat que sia una bona notícia que en Voldemort hagi estat vençut, per ella pesa molt més la mort dels Potter. En canvi, en Dumbledore celebra la derrota a costa de la seva mort, mostrant-se força indiferent. :enfadat
Quan en Harry es deixa la Capa que fa Invisible a la Torre d'Astronomia quan en Charlie ha vingut a endur-se en Norbert a Romania, en Dumbledore deixa la capa al seu llit amb una nota que diu que la necessitarà. I per què la de menester, senyors meus? Per anar a la trapa i a Gised, que prèviament en Dumbledore l'ha col·locat en el lloc precís a les Proves...

En el sisè llibre, el fa servir de nou per captar l'Horaci Llagot i fer que li agafi confiança; tot per aconseguir reconstruir el record dels horricreus. I sí, sí, molt ajudar l'Snape, però ell només s'aprofita del fet que ell sentia el que sentia per la Lily i que es veu obligat a amagar-se dels Seguidors de Voldemort per haver-los traït :no . I tot el que va passar amb la seva germana i en Gellert? Tot pels Dons de la Mort. Ja veus! Calia? De debò? I, per si fos poc, a l'últim llibre té la barra de dir-li a en Harry que no esperava menys noblesa i saviesa d'ell (que hipòcrita) quan li diu que no vol la Vareta de Saüc i que la tornarà al seu lloc. Au, vinga! :no
A mi no em direu que això no és manegar-lo tot! Encara haurem de felicitar la Rita Skeeter pel seu llibre de Vida i Mentides d'Albus Dumbledore! Ui, perdoneu... Això ha sonat quasi a blasfèmiaPotter... :roll:
La professora McGonagall i el professor Snape, respectivament, van descriure-ho molt bé. «Fer servir en Potter d'esquer?! En Harry és un noi; no un tros de carn!», feia la McGonagall quan en Dumbledore volia seguir-los el joc (i em dol dir que ho suggereix l'Snape, si no ho recordo malament) fent participar en Harry al Torneig. «Ja ho teníeu tot planejat... L'heu estat cridant com un porc per a l'escorxador...», feia l'Snape quan ell li explicava que en Harry havia de morir en el moment precís... I en Dumbledore no ho negava!!! :cabrejat:


...Potser m'he passat un xic, posant-lo verd (sorry)... Tot i que no pretenc que canviïs de parer de sobte, a veure si us faig reflexionar una micona sobre aquesta idealització de Dumbledore...

I ara, l'onzena parella: Petúnia vs Vernon Dursley

Perdoneu-me un altre cop per escriure taaaant! :nose

Antares

PD:
Però és que la McGo és una de les meves debilitats
Ja ho pots ben dir!
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Qui t'estimes més?

Entrada Autor: Agatha Black »

Hohohohoho Okay!


(Agatha Black s'arromanga les manigues i comença a teclejar!)

Comencem. En primer, lloc, tothom té assumit que el Sirius i James són un bullies, i que l'Snape és, pobret, pobret, un nen assatjat. Però això no és així, ho sento. Això molta gent ho pensa pel record del cinquè llibre. Clarament, dóna aquesta sensació, però fins i tot el Harry es planteja just de després de veure el record que potser l'Snape es mereix que li facin algunes )""$, que potser el James i el Sirius només són uns altres Fred i George que simplement es dediquen a fer algunes bromes a gent que, a l'hora de la veritat, s'ho mereix pel seu comportament. En aquell mateix record ja veiem que l'Snape no és precisament una persona agradable. Al mateix record insulta la Lily, la persona que va a defensar-lo, la persona que estima, i li diu una cosa molt molt heavy. I quan ho fa, el James defensa la Lily. Castiga l'Snape i li ordena que es disculpi pel que ha dit. Jo, en aquest moment, no veig el James com un bullie. Veig la Lily com la víctima, l'Snape com l'assatjador, i el James com un defensor, prepotent i cregut, sí, però que està disposat a repartir llenya no perquè es fiqui amb ell, sinó per defensar a terceres persones.

No sé si és al tercer o al quart llibre, crec que al quart, que el Sirius explica que a l'escola, l'Snape sempre anava amb una colla d'amiguets que es van fer tots Cavallers de la Mort. De debò us penseu que aquesta colla de malparits eren els nens bons assatjats pels endiablats rondadors? Venga yaaaaaa! Això qui s'ho empassa? L'Snape i la seva colla SEGUR que eren un cabronassos a l'escola. De fet hi ha una memòria de l'Snape al setè llibre en què està parlant amb la Lily i ella li diu alguna cosa així com... "No m'agrada gens la gent amb qui vas. Teniu molta mania als fills de muggles... mira què li van fer l'altre dia a la Mary McDonald..." No sé què li devien fer a la Mary McDonald, però tan de bo el Sirius i el James haguessin estat allà per parar-los una mica els peus als molt desgraciats.

Però la cosa és que tenim molts altres records de l'Snape, al setè llibre. Vull parlar del moment en què el Sirius, el James, la Lily i l'Snape es van conèixer per primera vegada, al compratiment del Hogwarts express. Tots s'estan presentant i comencen a parlar de la Tria, i el James salta tot entusiasmat dient que ell vol anar a Gryffindor, com el seu pare. En aquell moment, l'Snape se'n fot del James dient "Si prefereixes el múscul i la força bruta a la intel·ligència...". I aleshores el Sirius es cabreja i li deixa anar "I tu, que no tens ni una cosa ni l'altra, on aniras?". De nou, és l'Snape el primer que es posa borde i ataca verbalment, pensant que està per sobre dels altres. La cosa és que el James i el Sirius no són dels que es deixen trepitjar i s'hi tornen.

El que vull dir amb tot això és que no és que que els Rondadors fossin el dimoni vestit de Gryffindor que ataca els pobres i indefensos alumnes d'Slytherin, modèlics i assenyats. No és així. L'Snape era el primer assatjador. Ho era. No dic en cap moment que el James i el Sirius no fossin arrogants i tocacollons, evidentment que sí, eren els nois guapets i populars, nois adolescents, sí, una mica bastant gilipolles, però no eren males persones. L'Snape ho era. L'Snape es va fer Cavaller de la Mort amb 18 anys i el Sirius i el James es van fer de l'Orde del Fènix. De veritat que no hi ha gaire més a dir. Tant de bo, tant de bo, hi hagués més gent als institus com el James i el Sirius, que defenguessin als altres de manera desiteressada, i plantessin cara als bullies d'avui en dia. Ricatxons i sang pura. Ells també ho eren, de ricatxons i de sang pura, però mentre uns anaven plens de prejucis burlar-se i menyspreant als que no ho eren, el James i el Sirius es preocupaven de trobar la manera de fer que el seu company home-llop es trobés integrat en el grup. I no tinc més a dir en aquest sentit.

Ok, ja crec que he defensat el James i el Sirius en els seus anys adolescents, ara vaig pel que s'ha dit sobre el Sirius d'adult.
En algun lloc, vaig llegir un exemple de la seva malícia en l'assetjament de l'Snape, fins i tot d'adults. A la Gorja dels Xiscles, en Sírius li diu que se'n vagi a «fer potingues amb el joc de química», sabent que a ell odia o l'"incomoda" molt la seva part de muggle del seu mestissatge.
Sincerament, crec que amb això del "joc de química" el Sirius es refereix a Pocions d'una manera una mica despectiva, com si fos un nen jugant amb probetes, però no pas al mestissatge de l'Snape. El Sirius mai no es ficaria amb ningú per ser muggle, no li fan res als muggles, al contrari que la seva família, i al contrari que al mateix Snape. I si l'Snape se sent insultat és problema seu i culpa seva, no fotem.
En Sírius és molt bo amb les frases filosòfiques i reflexives. La de «has de saber que els que ens estimen no ens abandonen mai» l'honora. Com a amic, com a persona, com a bruixot, com a savi... Em recorda a la de la llum d'en Dumbledore. Són d'aquelles frases que ens han d'acompanyar en «els moments més foscos» i que donen fe i esperança.
És veritat que el Sirius té moltes frases bones, tant als llibres com a les pel·lícules, però jo no crec que em referís mai a ell com a un "savi". No el veig gens com el Dumby, per exemple. Tot el contrari, és una persona molt passional, no? Bastant irreflexiu, de fet, s'aboca a les seves accions sense pensar en les conseqüències. El harry li escriu una carta dient que ha tingut un somni, i als 15 dies ja el tens amagat a Hgsmeade alimentant-se de rates per ser a la vosa seu. Se n'assabenta que el Harry se'n va a la conselleria, i li falten cames per anar a ajudar-lo, tot i que li costa la vida.

Crec que les seves frases memorables surten més del seu cor, que no del seu pensament. No les reflexiona, és només que les sent així. És una opinió, suposo que tembé hi ha arguments per sonsiderar-lo un savi, però jo no ho crec.
Tanmateix, en Sírius no sempre està a l'altura del que ensenyen les seves frases... I si no hi caieu, penseu en com tracta en Kreatcher. No li cau gens bé, de fet el detesta, i el tracta molt malament: amb menyspreu i superioritat.
Okay, una vegada vaig sentir la Rowling dient una cosa semblant, i em vaig molestar una mica amb ella XD. És evident que coneix els seus personatges millor que ningú, però de veritat, de veritat, que no crec que el Sirius fos cruel amb el Kreacher perquè fos un servent. Era cruel amb ell perquè el Kreacher al cinquè llibre és un fill de )""$! Es dedicava insultar els invitats que tenia a casa seva, insultava els Weasley, insultava l'Hermione i l'insultava a ell. De nou, el Sirius es cabreja amb aquesta falta de respecte que té el Kracher, i el tracta com tractaria a qualsevol mag o bruixa que digués aquestes coses! I, per mi, això l'honra! Però què no està assumint que el Kreacher és una coseta indefensa sense personalitat que només repeteix el que deia la seva mare, sinó que actua com si el Kreacher fos una persona amb les seves pròpies conviccions, i loi cau malament per això. L'està tractant com tractari un igual. El que passa és que en aquest cas el Kreacher resulta ser un elf bastant merdeta, no? No és com el Dobby, que té personalitat i conviccions i planta cara quan cal, no, és un elf al que li han fet com un rentat de cervell a cals Black. El Kreacher resulta que no és bo ni és dolent, és un elf sense personalitat.

Crec que el Sirius s'hagués portat meravellosament amb el Dobby, per exemple! No tracta malament el Kreacher per ser un servent, el tracta malament perquè té la sensació que de veritat és gilipolles! El tracta en com a un igual, com a un igual que li cau malament! És com... no sé, és com la gent que creu que... no sé, que els discapacitats tots són bon i adorables. No, se'ls ha de tractar com a qualsevol persona. QUè passa, que perquè algú vagi amb una cadira de rodes no pot ser un cabró insofrible?

El Sirius tracta a tothom com a un igual seu. Tant als bruixots, com als muggles, com als descastats, com als elfs domèstics, com als homes llop, com als hipogrifs. Menys al Harry, potser, que el té com en un pedestal. Dont' touch my godson, you piece of scum! XD

I respecte al fet que no ha madurat. És absolutament cert que no ha madurat. Com ha de madurar, si no ha viscut? El Sirius és un personatge que es queda atrapat als vint anys. Amb vint anys el tanquen a presó i no viu res, no té cap experiència més fins que s'escapa. Viu dels seus records, el seus malsons i les seves experiència viscudes, però no pot aprendre més, no ha pogut madurar. No és com el Remus, que quan va sortir de Hogwarts es va haver d'enfrontar a molts cops que li va donar la vida. No, el Sirius va sortir de Hogwats, va batallar una guerra, li van matar l'amic i el van fotre a presó. Evidentment que no ha madurat, perquè no ha pogut fer res. I quan surt de presó, va el Dumbledore i el tanca en una casa que només li porta mals records, i és com ser a Azkaban de nou. El Sirius és un personatge molt i molt desgraciat. Ha viscut vint anys, i li queda aquesta personalitat dels vint anys. No pot fer-hi res, i no és culpa seva.

Crec que ja està, ja m'he tret del pap tot el que havia de dir. Estic disposada a continuar argumentant i a defensar el Sirius amb sang suor i llàgrimes!

Algú em podria recordar aquest passatge?

Amb la ignorància de no recordar-me'n (potser si m'ho recordeu canvio d'idea, no se sap mai, però de primeres no ho crec...)
Sip. Al sete llibre, quan el Harry, el Ron i l'Hermione són a Grimmauld Place un dia els va a visitar el Remus, que els explica que la Tonks està embarassada i s'ofereix a unir-se a ells en la cerca dels horricreus. El Harry s'enfada molt amb ell, li crida, el fa fora, li diu que torni amb la seva dona i el seu fill i que deixi de jugar a ser el Sirius. Al final diu que els pares només haurien d'abandonar els seus fills si no tenen més remei. Potser ja et sona? Jo em vaig enfadar tant com el Harry, en aquella escena.

Tot i que he de dir, en defensa del Llopin, que finalment veu que el Harry tenia raó i li dóna les gràcies per no haver-lo deixat acompanyar-lo. Així que el remus no és mala persona, només li va agafar por i li feia falta una bufetada! XD


I ara segueixo el joc!

Novena parella, la meva: Trio al Neville descaradament, també. En Dobby mola i me l'estimo, sobretot perquè acaba donant la vida pels seus amics, però és que en Neville és tan, tan guai que crec que l'escolliria per sobre de qualsevol personatge. Possibles excepcions del Sirius i la McGonagall. Eh, i m'ho pensaria. En Neville és meravellós, i sobretot al setè llibre, que se m'infla el pit d'orgull cada vegada que surt. Fins i tot el Harry pensa que és genial, i quan es pensa que morirà, li cedeix el loc al Neville! És el seu escollit per acabar amb el Voldemort si ell no hi és! El Neville és l'únic a banda del Harry, el Ron, l'Hermione i el Dumbledore que es carrega un horricreu. En Neville mola tant que no hi ha paraules per expressar-ho! Hahahahaha. Sé que no ho diu la Rowling en cap moment, però crec que en realitat tots sabem que el Neville serà el successor de la McGonagall com a director de Hogwarts. M'encanta. Per mi, seria Conseller d'Afers Màgics i tot!

Desea parella: Trio la Petúnia. Crec que es deixa portar massa pel Vernon, que de vegades li falta personalitat. Sé que tenia enveja de la seva germana i que era una mica egoïsta, però crec que en gran part l'odi que té pels Potter li ve més pel Vernon que no pas per ella... És una sensació, no ho sé. Però oi que sembla que sempre sigui el Vernon, el qui està en contra de tot i tot ho desaprova, i que ella nomes fa el que se li mana? Hmmm...

I proposta nova...

Onzena parella: Bill o Charlie?
Imatge

Respon