Memòries d'Idhun

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon

Quin personatge t'ha agradat més?

Victoria
5
9%
Jack
26
46%
Kirstash
16
29%
Alsan
4
7%
Shail
3
5%
Allegra
2
4%
Gerde
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 56

Avatar de l’usuari
Potterfanàtica_Nº1
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 10:18 am
Nom: Maria
Rang: Potterfanàtica_Nº1

Re:

Entrada Autor: Potterfanàtica_Nº1 »

Getta91 ha escrit:Correcte. És Idhun! xD
I si, estan fantàstics aquests llibres, després de Harry Potter, els meus preferits! Els únics que han aconseguit enganxar-me tant com la saga de la Rowling! He omplert les quatre línies? wnu... fen espai...xd parida. dws!
Hola a tothom jo crec el mateix que tu: són els meus llibres preferits després d'HP el problema que ara me llegit els jocs de la fam i mhan passat a la tercera posició i per els ki no an llegin mdi us u recmano i el kirtash per a mi es el milllor
Idhunita
LechuzaAuror31369 (pottermore)
I <3 HARRY POTTER

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Memòries d'Idhun

Entrada Autor: Potter_granger »

A mi m'encanta la Victoria, el dilema que té amb en Jack i en Kirtash... I en Kirtash és el meu segon preferit, en la saga! El que pateix pel seu amor, i sobretot, quan decideix trair l'Ashran. I no m'esperava que fos un shek!
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Memòries d'Idhun

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola a tothom!

També m'agrada molt Memòries d'Idhun (encara que sóc més de CT :mrgreen: ).
De tots els personatges, no és curiós que en Jack vagi en primera posició, i que el Kirtash el segueixi (i en tercer lloc la Victòria). En Jack és l'amic imaginari d'infantesa de l'autora, per això és tan perfecte. El Kirtash és l'antítesi d'en Jack (l'un és fred i misteriós; i l'altre és molt càlid i amistós), tot i que comparteixen molts trets comuns.

Els que els agrada el Kirtash els atreu el seu halo secretívol. I els que trien en Jack, prefereixen el seu cercle protector. Crec que els que els agrada la Victòria es troben en la indecisió dels dos anteriors.

Tanmateix, a mi m'agrada molt en Shail (que és el que he votat, és clar :riure: ) perquè, d'entre d'altres coses, és com un germà gran per a la Victòria, una figura paterna jove. Ella viu només amb l'Allegra i acostuma a anar sola, i trobo que la base de la Resistència és el més important que té a la vida (juntament amb la Dana, la seva gata, és clar). S'estimen moltíssim!
Spoiler:
Quan en Shail mor, és el moment més trist (o un dels més tristos) que he suportat en la trilogia... Però quan retorna, no hi cabia de goig! :clap:
En Shail és el més intel·ligent, un mag poderós i lleial com pocs. I molt valent! :think:
A quina residència el posaríeu? És difícil, perquè ho té tot :riure:

Suposo que tots li tenim ràbia a la Grede. I l'Allegra... en fi, que tot ho fa per sota mà :mrgreen:
I, l'Alsan (el nom del qual sempre he pensat que és massa semblant al d'Aslan)... és molt idhunià.

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Memòries d'Idhun

Entrada Autor: Potter_granger »

Bé, he canviat d'opinió, pel que fa a personatge... és la Kimara! És que m'encanta, tan simpàtica... I també m'encanta la Kestra, vaig patir molt, amb allò del drac.

Per cert, he trobat un joc de rol de Memòries d'Ihdun, la web és www.rolmemoriasdeidhun.com/forum
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Hermiginny_harryron
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dv. ago. 21, 2015 5:31 pm
Rang: G.N.O.M i M.A.G

Re: Memòries d'Idhun

Entrada Autor: Hermiginny_harryron »

Doncs a mi, el personatge que més m'agrada es l'Allegra. Mdi m'agrada fins i tot mes k harry potter. Per qui no ho hagi llegit, us ho recomano molt.

Avatar de l’usuari
HarryHermione Potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dg. ago. 09, 2015 5:47 pm

Re: Memòries d'Idhun

Entrada Autor: HarryHermione Potter »

Des de que vaig començar a llegir MDI, el meu personatge preferit ha estat sempre el Jack. Però també m' agraden molt la Victòria i el Christian (o Kirtash).
Els de la meva classe em consideren una antiquada perquè m'agrada molt llegir, però ells s'ho perden. Si no volen viatjar a Idhun, ells mateixos.
Perquè a mi sempre m'encantarà Memòries d'Idhun!!!!!!

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Memòries d'Idhun

Entrada Autor: Potter_granger »

El meu preferit és en Kirtash. La veritat és que MdI m'agrada molt, és una gran saga. Però Cròniques de la Torre també està molt bé!
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Respon