POLSERES VERMELLES

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: POLSERES VERMELLES

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

JoanaPotter ha escrit:VOSALTRES COM CREIEU QUE S'ACABARÀ LA 1ra TEMPORADA DE POLSERES VERMELLES??

Se sap que quan el Roc i el Benito parlen, el Benito li diu si ha provat mai de tornar-se a llençar des del trampolí-en-el-qual-es-va-quedar-en-coma. Llavors es veu al Roc llençant-se des del trampoli ( no m'ha quedat clar si era que recordava quan s'hi va llençar per 1ra vegada o si ho repeteix [ i fent cas a la ultima ''teoria'']) el roc es llença i es desperta del coma, d'aquesta manera ''la piscina del Roc'' desapareix i juntament amb ella el benito es mor.

I ARA LA VOSTRA ''TEORIA'', VOSALTRES QUE OPINEU??
Bé, està cantat que la Crsitina i el Lleó es liaran xDD jo dic la part fàcil! :mrgreen: lo que dius tu suposo que sí.
Avui últim capítol! xD Tampoc és que ho hagi estat mirant massa, tres dies o quatre, crec que ho he vist lol però avui la Cristina i el Lleó es lien i això és el que compte :ballar:
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: POLSERES VERMELLES

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

harry_james_potter ha escrit:1r de batxillerat.
Si vols que et sigui sincer, a 4t no cal estudiar massa, si cada setmana et mires els apunts (encara que només te'ls llegeixis) i els dus ben classificats, et treuràs 4t amb unes notes altíssimes. :ok

PS: Però llavors no facis com jo que a l'últim trimestre em va agafar mandra per haver "pencat" els altres trimestres. Tot i així vaig treure les meves millors notes d'ESO.
Jo també estic treient les notes més altes de la meva vida.. però no em llegeixo cada setmana els apunts, faig els deures (bueno, la majoria, si més no) que em demanen i punt.
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: POLSERES VERMELLES

Entrada Autor: JoanaPotter »

Marta Potter Weasley ha escrit:
harry_james_potter ha escrit:1r de batxillerat.
Si vols que et sigui sincer, a 4t no cal estudiar massa, si cada setmana et mires els apunts (encara que només te'ls llegeixis) i els dus ben classificats, et treuràs 4t amb unes notes altíssimes. :ok

PS: Però llavors no facis com jo que a l'últim trimestre em va agafar mandra per haver "pencat" els altres trimestres. Tot i així vaig treure les meves millors notes d'ESO.
Jo també estic treient les notes més altes de la meva vida.. però no em llegeixo cada setmana els apunts, faig els deures (bueno, la majoria, si més no) que em demanen i punt.
Ehem, ehem!!
Aquest forum el vaig obrir per parlar de POLSERES VERMELLES
NO PER PARLAR DE LES Notes escolars o 4rt d'ESO O BATXILLARAT!!

HA QUEDAT CLAR??

XD No us enfadeu!!!
___________________________________________________________________________
LLEGIU I COMENTEU...
L'hereu de Nicanor Gryffindor

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: POLSERES VERMELLES

Entrada Autor: JoanaPotter »

Bona nit! -- sí que passa, són quarts de 9 --!

Sabeu què? Pel GENER faràn un CASTING!!

Està clar que la meitat del mòn s'hi presentarà i l'altra meitat també, i vosaltres?
Algú té plans d'anar al casting? Algú en sap alguna cosa més, sobre ell?

Va, tornem a revifar el forum!!

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: POLSERES VERMELLES

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Un dubte que tenc, em podria enganxar a la segona temporada sense haver vist la primera? Soc de les que pillen un episodi de cualsevol serie a la mitad pero al dos segons ja saben de que trata (em vaig engaxar a la mitad de la segona temporada del Barco sense saber que el mon s'habia acabat, la primera peli que vaig veure de HP va ser la tercera i em vaig enterar, el mateix amb el barco em va pasar amb Aqui no hay quien viva, i ni sabia que pasava a una comunitat de veinats, etc...). M'he llegit tot el que posa a la wikipedia i tot aquest tema, em veis amb posiblitats? O fa falta que vegui els caps? Que trobau?

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: POLSERES VERMELLES

Entrada Autor: harry_james_potter »

Ho podràs entendre tot, però millor que miris la primera temporada. Està molt bé.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: POLSERES VERMELLES

Entrada Autor: JoanaPotter »

Hermione Mitchie ha escrit:Un dubte que tenc, em podria enganxar a la segona temporada sense haver vist la primera? Soc de les que pillen un episodi de cualsevol serie a la mitad pero al dos segons ja saben de que trata (em vaig engaxar a la mitad de la segona temporada del Barco sense saber que el mon s'habia acabat, la primera peli que vaig veure de HP va ser la tercera i em vaig enterar, el mateix amb el barco em va pasar amb Aqui no hay quien viva, i ni sabia que pasava a una comunitat de veinats, etc...). M'he llegit tot el que posa a la wikipedia i tot aquest tema, em veis amb posiblitats? O fa falta que vegui els caps? Que trobau?
Encara falta molt perque facin la segona temporada. Com bé et diu el Harry_james_potter, la primera temporada es molt bonica i penso que no te la pots perdre. Te la recomano!
Al final no se res de castings

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Re: POLSERES VERMELLES

Entrada Autor: LUN@ »

Doncs jo sí que sé coses del càsting! És fins al 24 de març.

Mireu, a la meva facultat han penjat cartells amb aquesta direcció per qualsevol que s'hi apuntés i aquí us la deixo: http://www.tv3.cat/polseres-vermelles/h ... eccio.html (suposo i espero que no és publicitat xD)

Sembla molt interessant, però això de "et deixaries canviar l'aspecte físic" talla una mica U.U. Algú hi enviarà les dades?
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: POLSERES VERMELLES

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Ho estic vegent per TV3 i m'encanta. Es genial i l'Ignasi es... M'encanta, ara estic esperant per veure el cinque cap, per cert, he dit que la serie m'encanta?

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: POLSERES VERMELLES

Entrada Autor: JoanaPotter »

Hola!
No sé com esteu vosaltres, però jo estic aquí comptant les hores que falten perquè la serie de Polseres Vermelles estreni la seva segona temporada. Estic bojaaa! :riure:
En aquesta segona temporada, tant els personatges com la temàtica serà més medura i ens farà plorar més. Aquí os deixo un video del Youtube amb la cançó que serà la temàtica de la segona temporada.
Petons!

http://www.youtube.com/watch?v=gYza8pfSBfc&sns=fb

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: POLSERES VERMELLES

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Episodi vist!
Spoiler:
M'ha agradat molt, tot i que m'han paraescut un poc previsible, m'encanta la Rinne (?). Em cau molt be aquest noia. I et posa els pels de gallina i et fa plorar, quan el Lleó i la Rinne es tallen els cabells. I vull mer Jordi, per deu. Nomes ha sortit al flash i punt. I quines ganetes, ja vull veure el següent episodi, te tota la pinta de estar dedicat a l'Ignasi
Tot i aixó si, trob a faltar el bon rollo i tot, ja ha passat lo mateix que amb Glee, li fiquen tot el drama que casi no tenia de cop -.-

Avatar de l’usuari
Potterfanàtica_Nº1
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 10:18 am
Nom: Maria
Rang: Potterfanàtica_Nº1

Re: POLSERES VERMELLES

Entrada Autor: Potterfanàtica_Nº1 »

harry_james_potter ha escrit:Des de que fan aquesta sèrie que ja tonc quelcom per alegrar-me els dilluns!

Per cert, algú hauria de dur els títols del grup "polseres vermelles". De moment està així:

-Líder: Lleó
-2n líder: Jordi
-Imprescindible: Roc
-Guapo: ???
-Inteligent: ???
-Noia: Cristina

Falten l'Ignasi i en Toni. L'Ignasi és anormal i en Toni té problmes mentals (no massa graus). Tot i així, la Cristina dirà el dilluns vinent (dilluns 7 de febrer) que en Jorid hauria de ser el guapo. A veure com acaba tot. Us adjunto un abançament de la sèrie:

http://www.tv3.cat/3alacarta/videos/3326430

El guapo és lignasi i el llest en Toni
Idhunita
LechuzaAuror31369 (pottermore)
I <3 HARRY POTTER

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: POLSERES VERMELLES

Entrada Autor: JoanaPotter »

Potterfanàtica, tinguen en compte que això és de fa molt de temps, de fa dos anys, a la primera temporada. Ara tot és diferent i spoiler! LA MARE DEL TANO QUAN ERA GITANO! La Cris... ai la Cris :)

ber1598
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 8:52 pm

Re: POLSERES VERMELLES

Entrada Autor: ber1598 »

Sabeu d'algun grup de Whatsapp que parli dels de Polseres Vermelles?

Respon