Comentaris que se senten al cinema

Aquí podeu comentar les darreres estrenes cinematogràfiques o les vostres pel·lícules preferides
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Comentaris que se senten al cinema

Entrada Autor: harry_james_potter »

Un cop anava amb ma germana i mons avis al cinema a veure "Sóc llegenda" i just quan els mutants entren a la casa i hi ha tan de soroll la meva iaia comença a parlar amb el meu avi, llavors para d'haver-hi el soroll d'abans i se sent un crit de la meva iaia, que estava parlant fort. Els del nostre davant es van girar amb cara d'alarmats!

Quin riure, mare meva! :lol2:
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
hp_hedwig28
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: ds. maig 08, 2010 10:58 pm
Nom: Clàudia
Rang: jrrt
Ubicació: Barcelona, Vallès Oriental, (capital) Granollers, eso.

Re: Comentaris que se senten al cinema

Entrada Autor: hp_hedwig28 »

Jo, una vegada vaig anar a veure "Resident evil: Ultratumba". Tot i que és una peli d'acció, va haver-hi un moment en el qual un 'zombie' de quatre llengües mata o es menja o no sé el que li fa a un personatge que gairebé deixo sorda a la meva amiga que tenia al costat del crit que vaig fotre. No sé si la resta de la gent de la sala em va mirar perquè em vaig encorbar cap endavant, em vaig tapar les orelles i em vaig posar a tararejar una la primera cançó que em va passar pel cap. Quan vam sortir del cine rèiem, però quan m'havia espantat vaig trigar uns 15-20 min a atrevir-me a mirar la pantalla. Ja ho sé: no és de de por, però allò em va enganxar per sorpresa.

També, quan vaig anar a veure HP7 part 2 al principi el projector estava com desenfocat i no es veien les cares... Tots miràvem cap a la sala del projector amb cara de "Penses enfocar bé el projector o què??" i encara van trigar mitja hora llarga a fer-ho...
Imatge

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Comentaris que se senten al cinema

Entrada Autor: Potter_granger »

Jo, quan vaig anar a veure hp7 (2), tenia darrere unes noies sentimentals, i quan s'acaba la peli, les sento plorar a llàgrima viva :cry: . No se si devia ser per lo del Voldemort, que els hi agradava més el dolent, o per lo del Fred, en Llopin i la Tonks. No em vaig fotre un colló de :lol: per respecte, si no, hauria acabat per terra de riure, i estava ben brut de begudes vessades, crispetes, menjar de tota mena... :AvadaKedavra: a tots els que embruten els cines d'aquesta manera!!!!!!!!!!!!! I :imperio: per fer que no embrutin!!!!!!!!!!!!!!!
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Comentaris que se senten al cinema

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Jo ahir vaig anar a veure Tengo Ganas De Ti (un del errors mes grans de la meva vida) i hi havia tot ple de ties que ja l'havien vist mil vegades pero la tornaven a veure
Spoiler:
i quant la germana de la pija deia estic embarassada tothom "Hala! Que diu! No m'ho esperava" quan habia estat tot el dia plorant a l'habitacio i amb una prove d'embaras, despres, cuant el Mario Casas es pujava a la moto i cridava "Tengo ganas de ti" tothom plorava suspiraba, i mentre estant, m'estaba esbuxant de riure ja us podeu imaginar les mirades assesines que em varen enviar)
i despres, mentre surtia del cine, hi havia unes davant meu que havien vist la pelicula ja 5 vegades i els seus comentaris eran "Oi, que guapo es el Mario, i surt sense camiseta, l'hem de totrnar a veure la peli" o "No s'hauria d'haver quedat amb la ****$ aquella si no amb l'altre" o "no m'ho esperava que pases allo".

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Comentaris que se senten al cinema

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Ah, i per cert, a Crepusculo i Luna Nueva, tothom estava "Hala! Que guapo es l'Edward! Guapo! Sexy!" (o el Jacob, depenent de la pelicula) i a LN, quan el Jacvob puja a casa de la Bella vaig sentir un que deia "Esto lo hago yo cada mañana!"

Avatar de l’usuari
Juliet Bell
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dt. maig 04, 2010 10:26 pm

Re: Comentaris que se senten al cinema

Entrada Autor: Juliet Bell »

Jo quan vaig anar a veure la última de Harry Potter, tenia una tia al costat que quan va sortir el Voldemort que hi havia a dintre el Harry (o sigui l'horricreu) va i crida: Ostia )""$! Que puto asco de feto coño!

Vaig riure molt! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Comentaris que se senten al cinema

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Potter_granger ha escrit:Jo, quan vaig anar a veure hp7 (2), tenia darrere unes noies sentimentals, i quan s'acaba la peli, les sento plorar a llàgrima viva :cry:
No vols dir que era jo, la que tenies al darrere? (Just kidding). No, però de debò, les últimes dues pel·lícules no crec que sigui una cosa tan... estranya, passarte-les plorant, i encara menys la segona part. (Sí, jo vaig passar-mi la nit abans i la pel·lícula sencera, etc etc etc.)

Per a molts de nosaltres significava molt més que una simple pel·lícula al cinema. Era com... la fi d'una saga amb la que havíem crescut, on ens havíem refugiat quan teniem problemes, un lloc que ens feia oblidar la vida real per uns moments, i quan hi tornaves, els problemes no et semblaven tan grossos. I era (i és) això. La fi del que ha sigut la nostra infància i adolescència (ja que molts va ser com... el final d'aquesta i l'inici de l'adulta) ens va enxampar en aquella edat justa. (I no, amb això no dic que sigui adulta, però sí que hi ha hagut molts canvis). Han sigut una part important de la nostra vida, i per això és... trist que acabi tot.

Era com... si el món on havíem pogut amagar-nos i somiar l'impossible desapareixés. I es que amb el llibre no es va notar tant, perquè encara faltava estrenar-ne les pel·lícules, però un cop van sortir aquestes va ser el cop definitiu.

I entenc que si algú arriba a llegir aquesta parrafada pugui pensar: ''Quina flipada, de debò ho veia com això? Si només són llibres!''. Però van arribar a ser molt més que això. Van ser una nova manera de veure el món, de pensar i d'actuar.

I es que... qui no jutja ara la gent segons com tracten els seus inferiors i no els seus iguals? :)
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Comentaris que se senten al cinema

Entrada Autor: Potter_granger »

ginny_weasley ha escrit: Per a molts de nosaltres significava molt més que una simple pel·lícula al cinema. Era com... la fi d'una saga amb la que havíem crescut, on ens havíem refugiat quan teniem problemes, un lloc que ens feia oblidar la vida real per uns moments, i quan hi tornaves, els problemes no et semblaven tan grossos. I era (i és) això. La fi del que ha sigut la nostra infància i adolescència (ja que molts va ser com... el final d'aquesta i l'inici de l'adulta) ens va enxampar en aquella edat justa. (I no, amb això no dic que sigui adulta, però sí que hi ha hagut molts canvis). Han sigut una part important de la nostra vida, i per això és... trist que acabi tot.

Era com... si el món on havíem pogut amagar-nos i somiar l'impossible desapareixés. I es que amb el llibre no es va notar tant, perquè encara faltava estrenar-ne les pel·lícules, però un cop van sortir aquestes va ser el cop definitiu.

I entenc que si algú arriba a llegir aquesta parrafada pugui pensar: ''Quina flipada, de debò ho veia com això? Si només són llibres!''. Però van arribar a ser molt més que això. Van ser una nova manera de veure el món, de pensar i d'actuar.

I es que... qui no jutja ara la gent segons com tracten els seus inferiors i no els seus iguals? :)
Tens tota la raó, jo també ho he vist així, i amb la peli no, però amb el llibre, el sisè, la primera vegada que el vaig llegir, vaig haver de tancar-lo a l'enterrament d'en Dumbledore, i vaig plorar, gairebé mullo el llibre i torno la pàgina il·legible. :cry: I al final del setè, quasi ploro, em va anar de ben poc, sobretot per què en Fred, en Llopin i la Tonks estan entre els meus preferits, i per en Teddy, que es va quedar orfe amb un mes o menys, no? Bueno, el cas és que era molt petit.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Comentaris que se senten al cinema

Entrada Autor: Potter_granger »

I quan vaig anar fa uns dies al cinema a veure Ice Age 4, em vaig passar tota la pel·lícula rient. Sobretot amb l'àvia, que en lloc de dir "a family..." deia "a falami"!
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Respon