Els Desterrats!

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Els Desterrats!

Entrada Autor: marta_ginny »

Ei, gent!

Sí, sí, ho esteu llegint bé, vuelvo a las andadas! No sé si quedarà ningú dels que em llegien (a part de la Marta xD) rondant per aquí, però sóc l'escriptora de Julie Potter, una ff amb una qualitat pèssima i que no us recomano. Després de molt de temps a la fosca, vinc per oferir-vos-en la tercera part, completament diferent: amb un estil renovat, menys personatges, alguns de nous... i alguns de no tan nous.

La situació és aquesta: el dia del seu aniversari, la Julie (bessona del Harry) rep una carta anunciant-li que ella i uns 75 alumnes més de 1r a 4t de Hogwarts seran traslladats a l'Ala Nord del castell, amb dormitoris i la majoria de classes a part. El motiu oficial: hi ha massa alumnes a Hogwarts i necessiten separar la gent. És el motiu real? O hi ha alguna cosa darrere?

Aquí ho teniu, doncs. La veritat és que em fa molta il·lusió i espero que us agradi.
Petons i llegiu molt! :)
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Els Desterrats!

Entrada Autor: JoanaPotter »

Hola,
si mai tinc temps procuraré llegir la teva fanfic, però no et facis males il.lus perquè hi ha molt poca gent per aqui.
Em pensava que la teva segona fanfic (J.P. I LA RECERCA DE LES BESSONES) estava innacabada...
Bé, quan comencis a veure si s'enten una mica més i la veritat és que hi havien masses personatges :)

Peetons,

JoanaPotter

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Els Desterrats!

Entrada Autor: marta_ginny »

Està inacabada, però és que era inacabable xd Fa massa temps que ho vaig escriure, i ja he dit que és horrible xd Així que començarem de 0 amb menys personatges que allò era un lio xD
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Els Desterrats!

Entrada Autor: JoanaPotter »

Ah, o sigui, tornarà a ser la primera fanfic que vas fer amb menys personatges?
Jo també estic fent una cosa per l'estil amb la de l'Hereu de Nicanor Gryffindor
(tot i que no la penjaré, em sembla, almenys ho faré per tenir...
la conciencia tranquil.la xD).

Petons,


JoanaPotter

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Els Desterrats!

Entrada Autor: marta_ginny »

No, a veure, conservo alguns (pocs xD) dels personatges i anem al tercer curs, però es podrà llegir sense haver llegit els altres, perquè és completament diferent.
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Els Desterrats!

Entrada Autor: Arwen Black »

Sembla interessant! :D

Quan la pengis, quan tingui temps lliure la llegiré ^^ (a més, hi han altres que també vull llegir però en aquests moments m'he de fastidiar i esperar-me :( )

No he llegit la de Julie Potter :| , així que començaré de zero amb aquesta :wink:
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Els Desterrats!

Entrada Autor: hpkarina »

Bé, ací tens una llegidora fidel! Ho promet! Molts ànims! I m'alegre molt que comences altra vegada a escriure, m'agradava molt la teua ff! :D

un petó!
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Els Desterrats!

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

No fa falta llegirse les altres, no? Esper no liar-me si no m'he llegit les primeres, que jo em lii molt. Em vaig llegir el primer i el segon capitol de la Julie Potter i em va agradar. Pareix molt interesant, a veure quin es el motiu secret (jo soc molt malpensada)!
Petos i abraçades, Mercè
PD: Com que no puc comentar a lo de les fics (coses de la meva merda ordinador), ja t'anire posant els comentaris aqui si no hi ha cap inconvenient.

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Els Desterrats!

Entrada Autor: marta_ginny »

No cal, no cal! Em falten 500 paraules del primer capítol, a veure si aquest cap de setmana el puc acabar i el penjo! Em fa moltíssima il·lusió, la veritat x) Espero que us agradi! I sí, comenta per aquí si vols :) Sempre s'agraeix x)
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Els Desterrats!

Entrada Autor: marta_ginny »

PRIMER CAPÍTOL PENJAT! :D:D:D
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Els Desterrats!

Entrada Autor: marta_ginny »

El capítol es veia tot seguir, però ja ho he arreglat :) Llegiu llegiu! x)
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Els Desterrats!

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Bon principi! Esper que la Julie no estigui sola. que estigui l' Alex!!!! I et mereixes un premi, no m'he liat! I jo normalment em li amb les histories (amb la histories, amb les series i pelis no, coses meves). Pero tu continua i no em facis cas, ara em vaig a apuntar a la meva agenda la data del nou capitol de la Julie.
PD: Quin curs fa la Julie?
Mercè

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Els Desterrats!

Entrada Autor: marta_ginny »

Ueeee! M'alegro que t'hagi agradat x) Si haguessis llegit les altres ff ja hauries vist que tenia una tendència irrefrenable a crear personatges, així que tranquil·la, que algun dels molts que vaig crear i que van liar a tothom anirà amb ella :P M'alegro també que no t'hagi liat, estic intentant anar a poc a poc perquè em vaig acabar liant jo i tot, amb les altres xD
Ja es veuria al pròxim, però està a punt de començar 3r (és la germana bessona del Harry i al principi inflen la tieta Marge). L'Àlex està a punt de començar 4t.
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Els Desterrats!

Entrada Autor: marta_ginny »

Segon capítol penjat! Han modificat lo dels comentaris, Hermione Mitchie, crec que ara podràs comentar :) A veure si et deixa!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

xudit_95
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 10:39 pm

Re: Els Desterrats!

Entrada Autor: xudit_95 »

m'ha encantat marta!!!! jaja, per fi he pogut llegir-me el primer capitol, i ha valgut la pensa xD, en serio, contiunua escribint que jo ho anire llegint poc a poc ee,
Jo tampoc he llegit l'anterior Julie Potter, però crec que aquest promet molt ;)

Respon