Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Si.. segurament t'envia ones malignes xDD com el de tecno de l'any passat, que xuclava l'energia, hahaha, sempre a les seves classes et començava a entrar molta son. I era com l'Snape, que estava frustrat perquè feia tecno i volia fer ciències, i per això xuclava l'energia, per a utilitzar-la contra el de ciències xD (no penseu malament de mi.. això són teories de l'anna_lovegood i la clara_weasley xD, i una altra amiga). Haha, a que molen els profes del nostre cole?
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Clara_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dv. oct. 30, 2009 3:39 pm
Nom: Clara
Rang: Vaga oficial de casa meva
Ubicació: Bromes dels Bruixots Bessons

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: Clara_Weasley »

La teoría del de Tecno es la millor que s'ha inventat mai :mrgreen:
La de castellà... Buf... Jo la tinc de tutora i a l'hora de tutoría només es queixa de que ens portem malament :roll: I ens va baixar un punt a tots a les notes del primer trimestre, la molt...! :cabrejat: :bah

Avatar de l’usuari
Tooru
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 146
Membre des de: ds. març 15, 2008 1:47 pm

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: Tooru »

*
Tooru l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 17, 2011 12:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Vivim en 2 mons:
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres
.

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Tooru ha escrit: Ademés el meu professor, no parla, crida! Es pasa tota la classe explicant les coses cridant, a lo millor es pensa que estem sords.
Hahaha potser és ell el que està sord, no li heu preguntat? xdd
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Tooru
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 146
Membre des de: ds. març 15, 2008 1:47 pm

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: Tooru »

*
Tooru l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 17, 2011 12:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Vivim en 2 mons:
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres
.

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Tooru ha escrit:No, et puc asegurar que sord no esta xD. Sobretot en els examens, ahi, te el oit (s'escriu aixi?) molt fi.
Ahahah okok, llavors no s'enténxd
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Coy
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dv. juny 11, 2010 9:20 pm
Nom: Andreu
Rang: F.G. Wesley
Ubicació: Barcelona

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: Coy »

Laura*Malfoy ha escrit:Ostres tu! He descobert aquest tema i m'agrada tu, criticar els profes mai està de més :evil:
La meva professora de ciencies del mon contemporani (l'assignatura més xorra que s'han pogut inventar) és una cabrona, a part de puntuar moooolt baix ens tracta com a crios! Com si fossim tontos. Un dia arribar ja cabrajada i diu, bueno, com que us creieu nosequi per comportarvos d'aquesta manera (sort que no haviem dit res encara) us assignaré un lloc (cosa que al meu institut només fan a primer d'eso) i la tia va penjar al suro com ens haviem de seure. El cas és que ningú li va fotre cas XD i quan ho va parlar amb els altres profes que tenim li van dir que no calia canviar els llocs i es va quedar amb el planxasso :lol2: :lol: :elis :ballar:
He vist que alguns heu criticat als d'angles... no se perquè, però sempre m'han caigut fatal els d'angles... :nose

Seguiu criticaant! :)
t'oblides de la famosa classe de les fruites :riure:
No... una mandarina no es esferica... millor un kiwui :roll:

I com oblidar la mítica Maria Altisent amb el seu "No penseeis, es que además pensaais maaal"
qui no ha tingut un blog o similar
http://www.socdel93.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: harry_james_potter »

Jo tinc una profe? de català que ens fa pseudoanglès (nom inventat per mi avui a classe), ja que no en té ni idea. Parla amb accent castellà, i quan ens diu quelcom en català, també té aquest accent. Abans feia 1r de Primària a la meva antiga escola, i ho feia fatal! A més a més la molt porca porta la camisa per sota les calces, i de tant en tant se li veuen (la tia deu tenir uns 50 anys!).

La de literatura castellana em treu de polleguera. Cada dia tinc ganes de saltar-li a la jugular. Que si el que diem no és correcte del tot (Exemple: pregunta "¿Cual era el ideal del hombre según los renacentistas?" i una companya meva respon "Que los hombres eran perfectos" i la profe respon "No, perfectos no. Casi perfectos", i això va ser la cosa més light que ens ha fet d'aquestes). A més a més, cada dia que pot fa sorna i sàtira mordaç de religió. Un dia d'aquests estic per recordar-li que estem a un centre laic i que ella no s'ha d'inclinar ni a favor ni en contra de res que estigui relacionat amb la creença religiosa de les coses.

Ara que ho he escrit tot ja em sento més relaxat. Puff! :relax:
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: BelitBlack »

Pels profes, el meu institut s'emporta el premi als pitjors:
- A 1r vaig tenir un tiu k es diu MIquel piiiiiiiippp. Es profe de català i socials. I explicava com el putu cul, començava a liarse amb coses k ningú entenia (k ell debia suposar k eren de cultura general) i després als exàmens pitjor... POsava alguna pregunta d'aquelles k has d'expicar mig tema, i després detallets del llibre dels k mai mires pk son tant importants com: UN dia felip II es va trobar una mosca al plat. I per si fos poc, kuan et venia a dir alguna cosa, tu estaves tan tranquil allà mirant les musaranyes, i notaves unes mans a les espatlles, un alè putrefacte s'acostava cap a tú per la dreta; i apareixia el seu cap preguntante si ho entenies tot, o per on anaves amb els exercicis. Era fastigos, perquè mentre cuntestaves t'anava fen com un massatge... ecs!
- A 1r també vai tenir un profe k es deia Joan Ga... piiiiiiip. Era un profe d'anglès, k com de jove era ros amb els ulls blaus i (segons ell) lligava molt, encara es creia un pibon. I durant la classe ens anava picant l'ullet a les noies, i a la mava classe no hi havia cap zorra, però a la classe de fa dos anys hi havia una nena k es ficava molt d'eskote i en una posició k la veies bé mentre el profe corrgia exàmens, i miraculosament, LES NOTES PUJAVEN!!! :o
- A 2n vaig tenir una profe genial: L'Encarna Sot... piiiiippp. Era una profe de castellà subnormal a matar, a les seves classes ningú va fer mai els deures, ningú la va escoltar mai, i encara no se na enterat :nose . A més, ens feia de tutora, i quan haviem de comentar el que no ens agradava dels professors, ens vam pusar a criticarlus igual k com u fariem amb els amics després de que ens poses un 2 en un exàmen, sincerament. I la tia enlloc de renyarnus pels tacos i tot, es va posar a riure i va comensar a criticarlos també ... A més als seus exàmens la distreiem criticant al putu Antunez de merda (el cap d'estudis) i mentres reia ens aixecavem i copiavem del llibre o de l'empollon de l'altra punta de la classe.
- A 2n també vaig tenir una profe de mates k li diem )""$ PUJOL. Pk si en un exàmen posa: 3+1+1 i poses =5, ta conta la meitat pk clarrrooo, no has pusat 3+1+1=4+1=5 També et baixa mig punt si no poses el curs, i ta posa el furat per pusarlo ven amagat la cabrona; ta baixa 0.1 si no encercles el resultat; 0.1 si no poses resposta, encara que l'enunciat digui només calcula el nombre de .... sense preguntarte res; i moltes coses per l'estil. En definitiva, un exàmen de deu per una altra professora podia ser de 4 per ella.
- A 3r en tinc una k sa diu Laura valle... piiiiippp. K fa dos anys numés va aprovar a 4 persones en una passe de 30. I per si fos poc, s'ha passat tot el k hem fet de curs amenaçant d k som una classe molt dolenta i k no sap com pretenem aprubar... :bah
- A 3r en tinc un d socials k es diu Joan Bl... piiip. És molt fàcil aprobar am ell, pk enlloc de fer el 70% d'exàmen a la nota final; fa k la nota d'exàmen és la nota final més 0.5 punt d'actitud si no tens cap negatiu (sino va baixant fins a -0.5) més 0.5 de cada exàmen de mapes k fem (de moment 2 amb el k hem fet de curs) ,és 0.5 de llibreta... i anar fen, k clar, tots els 0.5 poden ser -0.5. L'unic problema es k esta com una cabra, i es pensa que tenim 3 anys: ens va explicar les plàques tectòniques (a 3r!) amb melindros i xocolata, gesticulant i tot!
- A 3r també tinc en Rafael M... piiip de català. És un professor k està bé, si ets capaç d'escoltar-lo l'entens, l'únic problema és k es paranoic amb les xuletes, i abans d'un exàmen vigila les taules, els braços, les butxaques... i també que té el mateix do que el professor Binns, comença a parlar i se't van tancan els ulls, a poc a poc, fins que estàs adormida sobre el llibre. :sleepy:
- Ah, i jo mai he fet religió, però el professor de religió del meu institut assegura k un dia li va aparèixer déu a casa seva!!

POs em sembla k el meu institut s'emporta el cupu als pitjorrs profes, pk he parlat dels meus profes més rarets, pro si us parles de tots els altres, UFFF!!

Ufff, k bé que entra criticar els profes... Ara em sentiré bé fins k algun profe dels meu ho llegeixi...

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: LUN@ »

Buuuf... jo començaria criticant per la de castellà... orgh. Va de hippie, de bona tia y després zaska! suspèn a 3/4 de la classe. M'ha posat un 6 de trimestre tot i que als examens vaig treure un 7 i un 8 perquè, clar, un dia que ERA MALALTA em va demanar un exercici i no li vaig entregar. A més, quan li vaig a reclamar la nota em salta "les notes no ho són tot, Charlotte. Pots estar contenta que no has suspès com la majoria" i se'n va. Dons com això segueixi així i em baixi la mitja i no pugui arribar a la carrera que vull juro que es menjarà els maleïts exercicis que no m'ha volgut acceptar "fora de dia". Amb tot el carinyo.
Després... el de química que s'assembla un munt al Dumbledore (barba inclosa) passa de mi com d'una caca d'aquelles de l'Arale i em considera estúpida (un cop va dir-me: "tens sort de ser maca i sortir amb el Marc perquè t'ajudi" i no, no surto amb el Marc i no, no m'ajuda). El pitjor és que quan li vaig dir que era delegada em va començar a fer la pilota i jo ¬¬' fins que em vaig adonar que el piloteig comença i acaba al voltant del claustre de profes (on va dir que era una exel·lent alumna i que aconseguia no només unes notes bones, sinó l'apreci de l'alumnat i el professorat sense cap mena d'esforç) U.U'... Pot ser més falç?? Orrgh!
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

La meva profesora de ingles es horrible! Ens trata com uns nins de 4 anys i es pensa que tenim tot l'horabaixa per fer els deures! I sempre ens amenaça a deixar-nos sense viatge d'estudis, i tot el temps diu: ''Aixo ho feis malament, jo no vos ho he ensenyat a fer aixi, va ser l'altra profesora segur'' i el curs pasat varem tenir una profesora molt bona i tots els altres cursos a aquesta.

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: JoanaPotter »

Jo tenia un sustitut quan encara anava a escola que ho feia fatal, era nou i era la primera vegada q feia de mestre i puuuuff, feiem 6é i ho haviem d'aprovar tot i ell, amb q ens ajudava?? per a mi era el tutor i ho feia fatal. tambe era el d'angles dels de 5é i no en sabia ni un borrall perq per excemple si '' I'm'' es pronuncia '' Aim'' ell ho pronunciava '' I'm ''.

Tambe criticu el puto SUSTITUT del sustitut de la sustituta del sustitut del profe de musica! Fa la clase en castalla quan en teoria ho hauria de fer en catala, i entre k la classe crida (perk esclar, com q es un sustitut hem de pasar dell i fer com si fos el pati....) i k ell parla castella i molt rapid ( com la de caste, pero claro com q ella es la cap destudis i molt simpatica .... ens u pasem de )""$ mare i aprenem) q ningu l'enten... tot i q sort q ens posa pelis... pero per a mi q sesta venjant del nostre mal comportament i sabeu kina ens a posat?? el pianista!! magafara algu a mitja clase, tot i q em sembla q dema acabem la peli....

i ja esta.... tot son els sustituts perk son els k u fan pitjorª!!

adeu!ª

Avatar de l’usuari
hp_hedwig28
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: ds. maig 08, 2010 10:58 pm
Nom: Clàudia
Rang: jrrt
Ubicació: Barcelona, Vallès Oriental, (capital) Granollers, eso.

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: hp_hedwig28 »

Jo ara tinc una substituta que està substituïnt a la meva tutora. Ens fa les classes de català, de mates d'ampliació, de naturals i d'AEAR (activitats d'estudi alternatives a la religió). de natus, la deixo i també la deixo a AEAR. per català i mates prefereixo la senyu del principi. :adora . també ens han canviat la substituta 2 vegades (que jo recordi mai he tingut una substituta) i la tutora que tenim ara és la de informàtica :deumeu 8O :think:
quasi tota la classe vol que torni la senyu :pray:
a aear ens ha posat 2 pelis ja i només la tenim del principi de gener (planta 4ª i el viaje de carol) :clap:
Imatge

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: JoanaPotter »

hp_hedwing28... has vist planta 4rta?
de k va?

Avatar de l’usuari
hp_hedwig28
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: ds. maig 08, 2010 10:58 pm
Nom: Clàudia
Rang: jrrt
Ubicació: Barcelona, Vallès Oriental, (capital) Granollers, eso.

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: hp_hedwig28 »

JoanaPotter ha escrit:hp_hedwing28... has vist planta 4rta?
de k va?
no recordo si eren 3 o 4 nois que tenen un càncer que s'origina al peu dret i els hi han d'amputar la cama dreta fins al genoll. llavors ve el Jorge (aquest no té càncer) per una operació.
és semblant a la sèrie de tv3 'polseres vermelles'. (o això m'han dit :nose )
Imatge

Respon