Desrecomancions de llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
tuchi
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dj. juny 19, 2008 11:56 pm

Re: Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: tuchi »

doncs jo desrecomano els llibres dentrevista amb el vampiro i lestat el vampiro potser hi ha gent ke els i agrada pero a mi no , ja em va costar acabarme el primer i el segon el vaig deixar a mitges
i = el vuit horrible, una mica lios ...

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: JoanaPotter »

Jo desrecomano els de Verne si no són una bona adaptacio!
El Jules Verne descriu masses coses i usa massa paraules, i si a tu tagrada l'accio aixó no es gents interesant!!



I el HOBBIT-> mesperava q fos una altra cosa, el començament em va agradar, pero uns quants punts
- el tinc en castella
- surt el ... com es diu?? el de 'Mi tesoroooo'... q no magrada gens

Avatar de l’usuari
hp_hedwig28
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: ds. maig 08, 2010 10:58 pm
Nom: Clàudia
Rang: jrrt
Ubicació: Barcelona, Vallès Oriental, (capital) Granollers, eso.

Re: Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: hp_hedwig28 »

JoanaPotter ha escrit:I el HOBBIT-> mesperava q fos una altra cosa, el començament em va agradar, pero uns quants punts
- el tinc en castella
- surt el ... com es diu?? el de 'Mi tesoroooo'... q no magrada gens
Jo l'he llegit i em va agradar molt, no el desrecomanaria!!!

El de 'mi tesoroooooo' és el Gollum.
Imatge

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Jo desrecoman... La saga Crepusculo!
Ho sent per els super fans, pero jo ho vaig trobar un super rollazo, que no te res d'agument, que le pelicules son una pressa de pel, que nomes estan si la protagonista es converteix en vampira o no, que no tener histories secundaries, que han fet quatre llibres per allargar, que t'aburreixes com un ostra,... etc. Em puc pasar tot el dia criticant els llibres, no mel's he llegit sences (per sort) nomes he fullejat el primer i el segon i el tercer i el quart nomes he llegit unes quantes pagines. I nomes hi ha una historia (i nomes una romantica)! Te mes romanticisme Harry Potter!
I les pelicules li estan llevant fans a Harry Potter, i els efectes especial son els pijors del cine, i els actors no es pareixern gaire!

Avatar de l’usuari
hp_hedwig28
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: ds. maig 08, 2010 10:58 pm
Nom: Clàudia
Rang: jrrt
Ubicació: Barcelona, Vallès Oriental, (capital) Granollers, eso.

Re: Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: hp_hedwig28 »

Hermione Mitchie ha escrit:Jo desrecoman... La saga Crepusculo!
Ho sent per els super fans, pero jo ho vaig trobar un super rollazo, que no te res d'agument, que le pelicules son una pressa de pel, que nomes estan si la protagonista es converteix en vampira o no, que no tener histories secundaries, que han fet quatre llibres per allargar, que t'aburreixes com un ostra,... etc. Em puc pasar tot el dia criticant els llibres, no mel's he llegit sences (per sort) nomes he fullejat el primer i el segon i el tercer i el quart nomes he llegit unes quantes pagines. I nomes hi ha una historia (i nomes una romantica)! Te mes romanticisme Harry Potter!
I les pelicules li estan llevant fans a Harry Potter, i els efectes especial son els pijors del cine, i els actors no es pareixern gaire!
jo m'he llegit el primer (més que re per cortesia) i el segon esta acumulant pols desde el juny o així... :)
Imatge

Avatar de l’usuari
Luna Weasley
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. juny 28, 2008 12:08 pm
Nom: Alexandra

Re:

Entrada Autor: Luna Weasley »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:Oooh!! Això és molt útil!!
Jo no recomanaria...:

- Ocell de foc : No vaig poder acabar-lo...Vaig estar-me un munt de temps, vaig esfoçar-me molt...Però és taaaan avorrit...No el recomano gens...

Ui, ara no se m'acut cap més...Però en tinc, eh? A veure si més tard se m'acudeixen... :roll:


Aaaargh! És horrible! Jo el vaig tenir com a lectura oblicatòria a català fa uns anys i em vaig moriiiiir... Desrecomanat 100%, igual que Relato de un náufrago, de Gabriel García Marquez... horrorós.
I també desrecomano els del Jules Verne. TOTS! ABSOLUTAMENT TOTS!

A mi el hobbit em va agradar, però encara m'he de llegir el senyor dels anells... Així que no puc comparar.
Per què us preocupeu per l'IN-NO-MI-NABLE?
Pel que us haurieu de preocupar es pel JA-NO-TINC-CACA
L'astringència d'urgència que fa sensació a tot el pais!


Llegiu:

LES 4 RONDADORES

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Jo recomano moltíssim mil sols esplèndits! és una d'aquelles novel·les que quan acabes és una "waaa, tot el que m'han dit amb només aquest llibre" i acabes amb una eufòria però alhora et fa molta pena haver-lo acabat i a més enganxa molt i tant et fa plorar i patir com et fa riure i et fa tant feliç i.. bueno, et fa sentir de tot :) també he de dir que és bastant dur... bueno, que no conec ningú que no li hagi agradat, si que alguns diuen que és un tema fàcil (masclisme, situació extrema de l'afganistan.... i és veritat, però alhora és molt històric i he après molt amb el llibre) però a tothom li ha encantat!
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

uui això són desrecomanacions de llibres... doncs "el sí de las niñas" és la cosa més aborrida que he llegit mai xDD :yawn: si teniu la opció, no us ho llegiiiiiiuuu! jo me l'havia de llegir pel cole i crec que no me'l vaig acabar.. xD era una tortura! :atontat
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: Agatha Black »

Gràcies a Déu! És la primera vegada que trobo tanta gent a qui no li va garadar Mecanoscrit del segon origen! Pensava que era jo, la rara! Uf. Vale, vale, m'heu deixat molt tranquil·la... Don Quijote tampoc m'agrada... pot estar molt ben escrit, que reconec que sí, però hòstia... a cada capítol passa el mateix! Massa surrealista la cosa...Algú ho havia de dir.

Tampoc no m'agrada Crepuscle... trobo que comença de manera interessant, però l'últim llibre és indignant. Em vaig cabrejar molt, o sigui que deixem-ho córrer perquè m'encenc amb el tema. I Memòries d'Idhun me'l va deixar la meva millor amiga. I el primer em va agradar. Al segon em vaig tornar a idignar i vaig parar de llegir. Potser si estic d'humor l'agafo de nou, però me'l llegiré amb mirada de repovació, que consti. XD.

La majoria dels de l'escola tampoc no m'agraden, tot i que de tant en tant te'n trobaves algun de guai, com Nirvana o Bajarse al moro, que són genials.

Alícia al País de les Meravelles és un llibre que, més que dolent, és inadequat: un nen petit és incapaç d'entendre'l, però a un adult se li fa pesat perquè la narració és massa infatil.
Imatge

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: JoanaPotter »

Agatha Black ha escrit:Gràcies a Déu! És la primera vegada que trobo tanta gent a qui no li va garadar Mecanoscrit del segon origen! Pensava que era jo, la rara! Uf. Vale, vale, m'heu deixat molt tranquil·la...
A mi em va agradar força, però es podia haver acabat d'una altra manera, no? :bah

Us heu llegit la triologia Cole? (El metge, Xaman i Dra. Cole)

A mi, Xaman em va encantar, però Dra Cole és el pitjor! NO EM VA AGRADAR GENS.

Per tant recomano la triologia menys l'últim. :mrgreen:

Joana

joni_huguet
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 6:29 pm

Re: Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: joni_huguet »

Doncs jo desrecomano:

La Bojeria, ho sento pel Narcis Olles pero es la merda mes gran que me arribat a plantejar llegir.
Mirall trencat i La plaça del diamant: La plaça del diamant encara es passable pero mirall trencat l'odio a mort
Nada: lctura obligatoria almenys l'any passat a 2on de batxillerat, amb el nom de la novela t'ho diu tot (ya ni m'enrecordo que era)
La saga del senyor dels anells (potser es que amb 12 anyets no deberia d'haverme-la llegit) pero s'em van fer molt feixuga
JoNi

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: harry_james_potter »

"Nada" de Carmen Laforet (obligatòria a Batxillerat des de fa molts anys i no sembla pas que ho volguin canviar).
"Laura a la ciutat dels Sants" de Miquel Llor(?) (el mateix que l'altre. Són dues novel·les molt semblants).
"Cinco horas con Mario" de Miguel Delibes (un monòleg interior d'una castellana de ment tancada i de la dreta franquista de mitjans del segle passat).

Em sembla que ja està.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: harry_james_potter »

Jo m'he llegit tota la saga Crepúscle i sí, són un nyap de "romaticisme" pueril que embafa i no deixa respirar. Les pelis les miraré per massoquista, ja que mai se'm posen bé (quan veig que la peli no avança ni enrere m'agafen ganes d'aparetre a la pel·lícula i començar a matar els actors.
I sí, és cert això que està prenent fans de HP i no només això! Quan era al cine esperant que comencés HP7 Part 2 van fer un anunci de, pareu atenció, A TRENC D'ALBA PART 1!!! Els molt gossos s'ho han copiat de Harry Potter!!!!!!!!!!!
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: Arwen Black »

No sé si s'ho van copiar, però suposo que la necessitat els va venir de la crisi, així que ara tothom es sumarà a la causa xD Mirant-ho per la part bona, però, a mi m'ha agradat que ho fessin amb Harry Potter perquè d'aquesta manera han enraderit una mica el final, així que als fans de crepuscle també els deu encantar. Els que només hi van per veure els actors i els fastidia la segona part, doncs mira, que paguin, és el que té xD

A mi "Nada", de Carmen Laforet, em va agradar! (: Mirall trencat sí que el vaig odiar una bona estona, però no el considero dels pitjors, ja que reconec que està ben escrit. Crec que costa de llegir. (vale, el segueixo odiant ._.)

Hi ha un llibre que sí que desrecomanaria, me'l vaig llegir a primària i era lo més PLASTA que mai m'havien posat davant dels nassos. Pensava que era interessant, quan el vaig escollir, perquè el títol era "Ulisses", i recordo que anava d'un bebé que l'abandonaven en un portal i després es feia gran i tenia una habitació on sempre anava i li agradaven els vaixells, crec... El que passa és que no recordo l'autor del llibre, si algun dia ho busco ja tornaré aquí per acabarlo de desrecomanar com cal ;)
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: Potter_granger »

Doncs jo no desrecomano del tot relato de un náufrago, no va ser un rotllo total, que diguem, però tampoc em va encantar. També Oliver Twist em va agradar, però està millor la reduida, ja que la original, encara que té unes 300 pagines, em va costar unes sis setmanes de llegir, i això que els llibres així de gruixuts, una setmana com a molt. A més, té una lletra que seria la arial 8 de l'ordinador, així que m'havia d'apropar molt a la pagina per llegir-ho.

També em va agradar força La ratonera, de Agatha Christie, segons m'han dit, els d'aquesta autora estan molt bé. Em va agradar força Estudio en escarlata, de Arthur Conan Doyle (prota Watson i Sherlock Holmes), encara que l'argument és rebuscat i el recomano als que entenguin bé els arguments més complicats i rebuscats, amb molts detalls.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Respon