Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Re: Re:

Entrada Autor: roni »

*Luna Lovegood* ha escrit:
massa_hpifriends.com ha escrit:Arrrggg!!!! JO els odio!!!! a tots!!! bé, al Lladruc potser no tant!!! ecss!!!!!! els hi tinc fòbia!!! em recorden als cabrons aquells d'Hanbol, fent mal a la gent nom,és perque existeixen, fent-los fer el ridícul sempre, baixant'ls-hi els calçotets i encantant a la gent. i també odie a Cuapelada, només per quedar-se allà mirant com si talvolta fora agradable i simpàtic per a qui ho fan...

Massa>>> :idea:

Uhmm... mira, si t'has llegit el 7è llibre, sabràs que va començar l'Snape, i a mes, en Llopin mateix diu que l'Snape els hi intentava fer maleficis a l'esquena. :enfadat
A veure, com coi vols que el pobre massa s'hagi llegit el setè si el missatge el va publicar el dg. 18 juny, 2006 21:10!!!

Llegeix una mica abans de quan són els temes i no ressusitis els que estàn ja tan morts! Sinó ens obligaràs a esborrar els teus missatges i a tancar els temes vells...
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
vespral 2008
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dl. des. 24, 2007 5:52 pm
Nom: Sara
Rang: A.Cullen^^
Ubicació: 6ª Planta,Sala de la Necessitat

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: vespral 2008 »

i tant que feien un bon grup! nomes sobrava en ben que ho va espatllar tot, pero si ell no hagues estat, nohi hauria historia :nose
per cert jo no se a on envio aixo pq es la primera vegada que entro als forums vale ?
tinc por :(

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

aix els meus herois!! (treient en Ben)

po si eren entrameliats, no passa res!! tothom ha fet trapellaries algun cop, no??

tota colla ben unida és aixi!!


aix k macus els 3!!
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Berny Potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: ds. set. 13, 2008 8:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Berny Potter »

Una curiositat. Fixeu-vos que tots al final han mort per culpa d'en Voldemort.

En James amb l'obitus per subitum.

En Sirius la Bel·latrix (pero era seguidora d'en Voldemort) també amb l'obitus per subitum.

En Llopin el Dolohov que també es un cavaller de la mort amb l'obitus per subium.

En Cuapelada s'escanya perque en Harry vol fugir d'en Voldemort.

La Lily amb l'obitus per subitum.

L'Snape el mata la Nagini, la serp d'en Voldemort.

Totes aquestes morts son per culpa d'en Voldemort. O sigui Voldemort, t'has carregat una generacio d'alumnes de Gryffindor, casi.

lizzzy
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 11:54 pm
Ubicació: Granollers

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: lizzzy »

Hola a tothom!! és la primera vegada que entro en aquest tema del fòrum i la veritat és que tampoc acostumo ha entrar molt al fòrum jaja, però ja que el tema m'interessa i estic de vacances aprofitaré!! :D primer de tot dir que a mi els rondadors m'encanten!!! (exceptuan en Ben, jeje com tothom a dit ja :P). els que més m'agraden són en Sírius i en James! i sí que és veritat que eren creguts i feien moltes bromes pesades i tot això, però igualment no puc evitar que m'encantin :D a més, sent guapos, llestos, bons jugadors, trapelles i no sé... moltes més caraterístiques jaja és impossible que no t'agradin! :P

també estic d'acord amb la LunaBlack_Lovegood i penso que estaria molt bé saber més coses sobre aquests personatges (sobre tota aquesta generació), de fet jo entro bastant a aquesta web, però pràcticament sempre és per llegir-me els ff i és pq m'encanten!! n'hi ha molts que parlen dels rondadors!!! i m'encanta llegir-me-les per imaginar-me més coses d'ells jeje enacara que això l'autora no ho hagi escrit :P

bé, espero que la gent continui parlant d'aquest tema i intentaré tornar a entrar tan aviat com pugui!

ptons!

Monika!

martaboldu
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dc. jul. 08, 2009 4:33 pm
Nom: Marta

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: martaboldu »

a mi em queien molt bé. Tenien els seus defectes sí, però eren bona gent. Almenys sempre van tenir clar el que pensaven (sempre van estar al costat dels bons) i trobo que la seva amistat era de debò.

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Realment penso que són mult xuletes. Em fan una mica de ràbia, i vale que l'Snape també és idiota, però és que es passen molt amb ell amb tota aquella història del nasdemocs i el levicorpus i to allò.
El Harry s'assembla molt més a la seva mare, de caràcter, i té sentiments, no com el seu pare, que semblava que no en tingués. El rondador que em cau més bé és el Lopin, perquè realment és la millor persona i és més humil.
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: anna_lovegood »

la veritat es que els adoro(menys el Cuapelada) :mrgreen:
aixo si, es pasaven un poc amb el Snape... pero suposo que la Lily va fer cambiar el James...si no no s'haurien casat mai!
i a part el James va salvar el Snape...o siguit que tampoc devien ser "dolents" ho feien per pasar el rato, suposo(tot i aixi no ho trobo bé)
bueno, aquesta es la meva opinió :wink:

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Agatha Black »

A veure, ells eren genials i és clar que ren bons. Amb qui eren cruels? Amb l'Snape? Home, és clar que eren cruels amb l'Snape! Qui no seria cruel amb l'Snape?

I no estic parlant d'un Snape que s'ha passat al cantó del Dumbledore. No, no, estic parlant d'un Snape més jove i d'Slytherin racista i que creia en tota la porqueria de la puresa de sang. L'Snape no era un bon noi, es mereixia tot el que li van fer i més. A algú li fa pena que probablement es portessin igual de malament amb la Bellatrix, per exemple? Eh que no? Doncs per aquell llavors, l'Snape era com la Bellatrix.

Més mal que li haurien hagut de fer. El James va fer un acte molt noble en salvar-lo, però tampoc no crec que el Sirius anés errat quan va intentar carregar-se'l. A ningú no li hagués fet pena si s'hagués carregat la Bellatrix.

Només cal observar-los quan surten. On van els rondadors? A l'Orde del Fènix. I l'Snape? Amb els Cavallers de la Mort. I com li agraeix al James que li salés la vida? Fent que el matin, sí senyor.

Per mi, tan de bo que el Sirius i el Remus se l'haguessin carregat quan tenia 15 anys.

I a més a més sempre anava amb els cabells bruts. XD
Imatge

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Ets molt dolenta, Gee. L'Snape no els hi va fer res perquè li fessin bulling. Comprenc que ets la fan number one del clan james-sírius, però sigues raonable.

I si l'Snape tenia problemes, no calia que el molestessin! Simplement sentir pena per un pobre nen que és així!

:roll:

no et molesta el comentari, oi?

;)


Maria
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Agatha Black »

No, és clar que no em molesta, però sí que m'enfurisma que la gent defensi l'Snape! XD

Això que m'estàs dient és com si em diguessis... "El Hitler era un noi amb problemes, no hagués estat bé que li haguéssin fet bullying". Hagués estat condenadament bé que li haguessin fet bullying!

Sincerament, trobo que tothom li té una compassió i una admiració a l'Snape que no es mereix. L'Snape no és una bona persona. L'Snape seguiria estant amb Lord Voldemort si aquest no hagués matat la Lily, teni-ho present. Només es canvia de bàndol per venjança, no per principis ni per moralitat, per venjança.

L'Snape només es mereix el meu despreci, no em fa cap pena, hi havia més nens que tenien problemes (per exemple el Sirius ab la seva família) però cada un és lliure per triar si vol ser un racista cavaller de la mort o no. I amb la seva elecció, l'Snape ja demostra com és. Era dolent, i què vols que et digui, em tranquil·litza saber que sempre hi ha algú allà per fer-los la vida impossible a aquesta gent. Pot ser cruel, però és el que penso.

(de bon rotllo, eh? XD Ja sé que sono molt borde, però si hi ha alguna cosa que em tregui de polleguera són els naxis i l'Snape XD)
Imatge

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Haha, ok, tranquil·la. Val més que no ho discutim, que acabarà malament!
Cadascú pensa el que pensa i ja està, ok?


;)

Maria

pd: què són els naxis?
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: ullal »

a tot el que ha dit l'Agatha (amb qui estic parcialment dacord, dacord en el fons, discrepo en la forma.) s'hi ha d'afegir que la Lily li feia més cas a l'Snape que a en James. i aixo si que és intolerable. no és que justifiqui la reacció del trio (per mi en cuapelada estava alla per casualitat. traidor fastigos i llepaculs imbécil) però tampoc trobo tant greu la seva actitud.

en cuapelada si que es mereixia bulling!
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Ningú es mereix bulling!
El que es mereixen és la presó, però mai mal causat per altres persones!
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Agatha Black »

Ah no? Doncs hi ha quetre personatges a qui m'agradaria fer-los mal de veritat, i en persona.

Per culpa de l'Snape el James va morir. L'Snape no es mereix anar a la presó, l'Snape el que es mereixeria seria quedar-se a soles amb el James amb una habitació i que el James fes el que vulgués amb ell. Igual que el Hitler es mereixeria quedar-se a soles en una habitació amb un grup de jueus armats només amb pals i pedres. Ja sé que tot ho relaciono amb Hitler (XD), però no puc evitar comparar la idiologia de la sang pura amb la nazi.

Heu vist Malditos Bastardos? Allò és el que hauria hagut de passar i no pas donar-li a l'Adolfet la oportunitat de suicidar-se.

L'Snape no era un "ai, pobret, que li fan bullying". No, no, que se joda. El problema no és el que faci o ha deixat de fer als rondadors, el problema és la seva manera de ser, que com diu el James "fer-me no m'ha fet res, és més aviat el fet d'existir". 10 punts pel James ^^

I, ei, aquestes converses tan passionals i aferrissades són guais! No vulgueu canviar de tema pel simple fet que la gent es posa a la defensiva, les millors argumentacions són aquelles en les que els seus participants estan convençuts del que diuen i els bull la sang quan ho fan. Som prou grandets com per no barallar-nos, això està clar, però defensar l'ètica personal amb convicció és genial! A mi, al menys, m'agrada molt. M'encanta quan la gent diu coses amb les no hi estic d'acord! ^^
Imatge

Bloquejat