Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Un altre video, (aquest cop amb bona qualitat xD) amb algunes escenes que ja sortien al que vaig posar ahir primer i algunes altres de noves!


Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Aquesta nit.... Heroes's back! :mrgreen:

Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: HpConan »

No sé si veure-ho, la veritat XD XD XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: HpConan »

SPÒILERS

Que es dediquin al pòker, els guionistes XD XD
Tota la paranoia del viatge en el temps... Horrible. No és lògic poder canviar el passat. Ja ens van demostrar que, quan vols canviar el passat, en realitat estàs fent el que ja va passar. El Takezo Kensei era una mescla del Hiro i el Takezo, i la història es va explicar a partir d'ells. Per tant, estaríem en el mateix cas. No es pot canviar el passat, és il·lògic. A més a més, si l'Ando i la germana aquesta haguessin estat parella des d'un principi, potser l'Ando no hauria estat en aquella bar o restaurant el primer capítol de la sèrie, hauria estat amb la seva xicota, i llavors tota la història hauria anat diferent...
Vaja, que no té sentit cap de les dues maneres: per lògica , no es pot canviar el passat. I, si es pogués canviar, pel sol fet de canviar un sol instant, el futur hauria canviat dràsticament; per tant en el nostre present no estaríem igual, i el canvi no hauria estat només "sí, estem enamorats des de sempre" i prou...

Bah...



La història de la Claire.... ¿? Hola? És palla o tindrà algun sentit? A mi la noia emo nova em fa molt mala espina, i jo crec que va empènyer l'altra noia (però va rebotar contra la paret que hi ha just davant, i per això ha caigut en la posició justa com si s'hagués suïcidat). Massa Conans he mirat jo xD XD XD XD Mai no és un suïcidi XD XD XD Com aparegui un fil de pescar, els faig un monument XD

Emm... I la clau? Des de quan la tenia, allà, el Danko? Vols dir que és gaire saludable empassar-se una clauassa com aquesta? XD XD I si se l'havia empassat feia poc, per què? Sabia que moriria? Si no se l'havia empassat feia poc, ja hauria patit una infecció, un esgarrinxada a l'estómac o a l'esòfag, o l'hauria expulsada... xD XD XD

El poder de la noia top-less no el tinc gaire clar. Què pot veure? I per què va amb consonància amb el poder de paio aquest? Vull dir, sense la tinta de l'un, ella no els podria imprimir a l'esquena. I, si l'únic poder que té ella és veure alguna cosa o endevinar coses d'alguna manera, per què se li hauria d'imprimir amb la tinta de l'altre? I per què a l'esquena? xD XD



La Nicky-Tracy té un contracte massa llarg O.o
XD

PD: Al final l'he vist, com es pot deduir... Però vaja... Bff... Se m'ha fet llarguíssim ¬¬
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Doncs a mi també se'm va fer bastant llarg, però clar em de tenir en compte que eren dos capítols i no un, i acostumats als 40 minuts de sempre hi havia molta diferència. Això si, si només ens haguessin passat el primer tros em sembla que ens haguéssim quedat tots Ja està? No ha passat res més? Perquè total, després d’ajuntar-ne dos tampoc és que passin moltes coses...

Estic d’acord amb tu amb tot el tema Hiro-Ando, no poden fer veure que no ha canviat res més només el fet de que ara estan junts i prou. Tota la primera temporada, amb l’Ando i en Hiro voltant per estats units, l’Ando amb la Jessica i l’ipod (xDDD) no tindria gaire sentit que hagués passat exactament igual.

I respecte al Samuel i la noia dels tatuatges no sé si es ben bé com tu dius. El Samuel al principi del capítol es veu com enterra el seu germà tirant tota la pila de terra amb les mans... com si tingués algun poder relacionat amb la terra, o moure coses. Potser el tema de la tinta va lligat només amb la noia, i qualsevol altra persona que li enxufés la tinta també serviria. Suposo que això si que ens ho explicaran més endavant.

Tema Claire, si, crec que la noia emo és sospitosa, molt sospitosa. I la Claire segueix en la seva línia de tonteria personificada... a qui se li acut tirar-se per una finestra ? xD I sa mare ja s’ha buscat un novio nou? Pobre Noah... a veure si s’acabarà liant amb la Tracy xD

Oooh, i en Pitar? Que no n’has dit res d’ell Marc! xD Sap portar molt millor el poder d’en Mohinder que no en Tontohinder! xDD Però ara se suposa que se li ha quedat el poder de la velocitat del dels ganivets no? O anirà a buscar en Mohinder i li tornarà a agafar? Jo tinc ganes que arribi el dia que descobreixi que en Nathan és mort i en Sylar no... a veure què fa! Vull que la lii!! xDD

Apa, i ara la promo del pròxim!




PD: L’actriu que fa de Niki/Tracy està enxufadíssima i no ens la treurem de sobre mai! Si algun dia decideixen matar la Tracy encara els hi queda l’altra germana per poder seguir tenint fixada l’actriu xD

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: HpConan »

No he comentat el Pitar perquè és que no entenc què ha passat amb ell. Vull dir, del final de la 3a només recordo el rotllo del Sylar/Nathan, i perquè han fet memòria en aquest capítol. Però ja no recordo què va passar amb el Mohinder i el Peter. Vull dir, crec que es va escapar el líquid aquell que atorgava poders... Però no recordo què té, ara, el Peter. Torna a tenir tots els poders que tenia? Ha recuperat la capacitat de mimetitzar els poders? O torna a només poder agafar els poders d'un en un, eliminant l'anterior?

És que no ho recordo XD XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Marc vas una mica perdut eh! xD

Tot allò del líquid que es va escapar i tal, és d'abans del rollo Nathan/Sylar, és del final del volum 3! Després va venir tot el volum 4 i tot el rollo del Danko and Co. En Peter durant tot el volum 4 el tenim que només pot anar d'un en un. Comença aquesta temporada amb el d'en Mohinder, i ara ha canviat amb el dels ganivets.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: HpConan »

És que a sorbe em faig un embolic amb els volums i les temporades. Ara estem en temporada 4, volum 5, oi? XD XD

Pff... Sí que vaig perdut. Bàsicament, perquè Perduts està infinitament molt millor que Herois XD XD XD XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

M'he mirat el capítol, perquè m'havien dit que la sèrie havia millorat una mica.

En global d'aquests dos episodis s'ha de reconèixer que ha millorat.
Sembla que la temporada té un objectiu i una planificació, perquè quedi clar podríem comparar-ho amb la companya assassinada de la claire, tenia una previsió a 50 anys vista de la seva vida i la claire no sap ni que farà el minut següent. En aquesta sèrie exactament durant la tercera i quarta volum eren estil "claire", anaven fent sense saber que feien després, i després no encaixava res i tot eren collonades.

Per fi tenim una mica d'intriga:
[*]qui són els del parc d'atraccions i que volen?
[*]què volen d'en hiro?
[*]de que serveix la brúixola?
[*]Per què la amiga de la claire és estúpida?
[*]Per què la claire sempre va del rollo "vull una vida normal" i a la primera que pot es tira per la finestra?, li dona gust? no deia que no sentia res?...
[*]Com aconseguirà en matt superar en Sylar?
[*]En Sylar s'ha dividit en dos? Amb el maligne i el bo? tipu monstre bu de bola de drac?
[*]Perquè en noah s'en va tant tranquil en la brúixola, sense cap mena de protecció, quan feia un instant que l'havien volgut matar?.

Son algunes de les inquietants respostes que no deixen dormir.

Sobre el que dieu del canviar el passat, teniu tota la raó, però potser els firarires s'han encarregat que el fet que l'Ando estigui amb la germana no canviï gaire el passat, així aconsegueixen que en hiro pensi que no passa res per canviar el passat i faci el que ells volen.

Per cert, esperem que no, si torna a sortir en Mohinder investigant com fer que perdin els poders, serà per anar a fotre-ls una ganivetada a l'estomac a cada un.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Tercre capítol ja i en Mohinder encara no ha sortit!! No pot ser que l'hagin fet desaparèixer així com així!!

Ja tenim nou dolent oficial que va matant gent porai, només perquè no el deixen entrar a veure un garatge :roll: Superarà a en Sylar o és quedarà amb les ganes? En Sylar a la que recuperi el cos segur que no es quedarà quiet i tornarà a l'acció. I en Samuel aquest què vol exactament d'en Peter? I tot el tema de la tinta no ho entenc encara, què té a veure la tinta amb la terra? I la brúixola que li enxufa a en Peter al braç? Se li quedarà per sempre allà donant voltes o fa algo més?

Claire & Gretchen: Em segueix fent mala espina la noia aquesta, i a més ara la Claire li ha explicat tot, tot i tot...

Matt & Sylar: Per un moment m'havia cregut que en Sylar estava ajudant en Matt realment a resoldre el cas... però res, al final en Sylar tan bo com sempre xD Però espero que no ho allarguin més i ho solucionin ràpid perquè sino començaran a rallar bastant aquest parell.

Ah, mola el poder de la sorda, però no li trobo cap utilitat xDD I li veig futur amb en Peter!! :celles: :celles:

Next week:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

Weno, comencem per la noia sorda, a mi m'ha fet gràcia XD. És un poder que no havia imaginat, en canvi, la resta: el de super força, rapidesa, volar, curar-se, eren "Previsibles". Per fi tenim nous poders interessants.

Sobre el tiu xungo de la brúixola, té pinta que és dolent, però no sé que coi vol. ressuscitar el seu germà?
El que vol és el misteri més gran.

Sobre lo d'en matt, la veritat és que si que comença a cansar, aquest capítol, encara s'ha aguantat ,lo del segrest ha esta ben pensatPerò a veure que passa ara, sigui com sigui potser que s'hagi tornat esquizofrènic, i en Sylar no estigui realment dins seu...

I la Claire... no acabarà pas bé ... sigui com sigui sempre estem igual amb aquesta noia....

Continuarem a l'aguait.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

No sé si serà perquè l'he vist a trossos perquè he hagut d'anar parant a fer altres coses, però m'ha semblat un capítol que no passava res xD

Tema Tracy: Res, intent de recuperar la seva vida d'abans però gràcies als consells d'en Noah, segueix igual que a l'últim capítol.

Hiro: Tot el rollo del fotocopiador de culs per res, només que li ha dit a la Kimiko que s'ha de morir (que ja m'agradaria saber d'on ho ha tret) i ha tornat a desaparèixer :roll:

Claire & Noah: Ara resulta que la Claire és la que ha de donar consells al seu pare :roll: En Noah ja trigava també a posar-se en marxa... i ara els del Carnaval el tenen fixat! xD

Nathan: Calia tot aquest rollo de la noia matant-se a la piscina i tal? Tindrà alguna importancia més endavant o només era una escusa per matar en Nathan d'alguna manera? La part positiva és que en Sylar a tornat! :mrgreen:

A veure si el pròxim s'anima una mica més!



Per cert, d'aquestes promos que vaig posant cada setmana, hi ha coses que no acaben sortint al capítol que tocaria, avui les repassava, i la promo que vaig posar que corresponia al 3r capítol (el 2n si comptem el primer com a doble) hi havia imatges del d'avui i d'altres que encara no han sortit a cap (en Hiro dient Peter Petrelli?) :celles:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

Puajajja :lol2: fotocopiador de culs.... :boig: :riure:

Hola sylar!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Sylar's (almost) back! xDDDD

Hiro no et moriiiiiiiiiis :cry: :cry:

Hurrah pel poder dels colorins!! xD

Claire & Gretchen foraaa foraaaa!

Nova noia invisible: Olee oleee! Més merders!!

And next week:




PD: Si, tenia pressa avui xD

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

olaa! no he llegit els altres coments perquè encara no he arribat al final, però només dir que mola mooolt! i que ara mateix estic per quan la Claire i el que respira sota l'aigua s'estan escapant i es molen, però jo vull que torni amb el que vola, aquell era el millor!! i per quan el Peter i el Mat estan a l'edifici del Nathan Petrelly i el Peter s'ha pirat i han agafat el Mat però ara faran un pacte perquè ha agafat la gravació de com els maltractaven. De aquí poc podré comentar amb vosaltres!!
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Respon