ERROR MONUMENTAL, CREC JO

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Potser no és el Dumbledore qui petrifica al Harry... ajajjjj XD

Si el Harry es queda durant uns segons com un estaquirot es pel que acaba de veure.. apa problema solucionat! ¬¬

Avatar de l’usuari
hermyllem
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dv. març 17, 2006 8:17 pm
Ubicació: Despatx d'en Dumbledore o conselleria d'afers magics

Entrada Autor: hermyllem »

En Dumbledore li fa un petrificus totalus al harry xk no es posi pel mig i acabin morint els dos i despres un cop en dumbledore s'ha mort l'encateri deixa de fer efecte no???¿¿¿¿

si teniu altres opinions k algu me les expliki

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Jo crec, es el k vaig suposar: EL Dumbledore li fa el petrificus totalus i kuan el fa, en Harry en es pot moure, pero despres diu, k kuanel Dubmlredore havia mort, ell no es movia, perque estava cagadet, potser, no se'n va adonar, pero l'efecte ja s'havia acabat el efecte de l'encanteri i en Harry com k no s'havia intentat moure xk stava acollonit, no se'n va adonar.. es el k jo he supossat... ( no se s algu ho haia dit ja...)
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Si jo també penso igual, el Dumbledore fa l'encanteri poc avans de morir i després de l'obitus per subitum l'efecte de l'encanteri s'esvaeix. El Harry no es mou perquè no es creu el que ha vist i perquè té por. Al llibre ho posa a la pàgina 583 al principi del capítol "la fugida del príncep" de l'edició en català d'empúries.

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

no us capfiqueu tant ho diu clarament al llibre qur quant una persona mor l'encanteri es desfa
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

sonatavarius escrigue:
Però he llegit en més d'un lloc, respostes de la rowling on diu que no es pot fer cap encanteri sense vareta, CAP!!!!
Llavors jo e trovat un altre error:
a pedra quan en harry s'enfronta amb en quirrell el narrador fica:

Llavors en Quirrell aixecà la ma per fer un malefici mortal.

Aixo si que es un error si aixo que dius sonatavarius es cert! :o
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

L veritat s k no s pot fe cap ncanteeri sense vareta po pot se k l morir n Dumbledore a n Harry li pasi lefecte o tmb k lSnape o algu l salvi o lu k sigui po tan com un super error...
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Oblideu que al primer llibre, quan el Dumbledore pilla el Harry al mirall de Gised, diu:

"Jo no necessito vareta per fer-me invisible"

Hi deu haber una mena de branca màgica, on es poden conjurar encanteris non-spell sense vareta, que requereix un altissim poder i nivell màgic, com el d'en Dumbledore...

Chau

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Encara no entenc massa els motius que podria tenir en Dumbledore per petrificar en Harry. Potser perquè s'ensuma perill i el vol protegir? Però molt arriscat, no? El nano podria perdre la capa i quedar exposat als enemics molt fàcilment! I a més el propi Dumbledore queda exposat per culpa de no tenir en Harry per defensar-lo... (Val que és molt mitològic el fet que el mestre se sacrifiqui pel seu deixeble, però en aquest cas ho trobo un pèl forçat i ilògic.)

A mi em sembla entendre, per cert, que en Dumbi fa l'encanteri mil·lèssimes de segon abans que li facin l'Expulsiarmus.

Per cert, un altre possible error (potser ja s'ha comentat en un altre fil, que els estic revisant tots ara):

Jo tenia entès que era impossible que en una noia entrés a un vestuari dels nois, i viceversa, a la torre de Gryffindor... Aleshores... ¡¿Per què l'Hermione i en Ron estan junts amb en Harry a l'habitació dels nois quan ell els dóna el mitjó amb el Felix Felicus i el mapa de Magatotis?! Com ha pogut entrar-hi, l'Hermi? O sóc jo que ho tinc mal entès?

8O
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

En alguna banda es diu (em sembla que ho explica l'Hermione quan en Ron intenta entrar a la cambra de les noies i no pot) que els nois no tenen permesa l'entrada a la de les noies, però les noies si que poden entrar a les habitacions dels nois. :wink:

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Re: ERROR MONUMENTAL, CREC JO

Entrada Autor: Granger_sellés »

sonatavarius ha escrit:
2) respostes de la rowling on diu que no es pot fer cap encanteri sense vareta, CAP!!!! Això voldria dir que si el dumbledore ha perdut la vareta, que la perdut, no podria estar petrificant al Harry
en Dumblie és el magés poderos del món. Per ell, fer un sortilegi NO VERBAL deu ser com tocar-se la barba :lol:

si e spot fer invisible sense vareta ni cap cosa, per això ell deu estar més que rexupat :wink:
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Home tampoc no tenen uns lassers per veure si hi entra una noia o no a l'habitació...jo crec que els mags tenen altres coses a fer que entrar al dormitori que no els hi toca no? Però si han de parlar o el que sigui l'hermione sempra va al dormitori dels nois.
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Ja ho he trobat, és el capítol 17 del cinquè llibre :P
-No creí que nos estuviera permitido entrar en el dormitorio de las chicas-dijo Harry, ayudando a Ron a levantarse e intentando no reírse.
Dos chicas de cuarto descendieron zumbando alegremente por el tobogán de piedra.
-Oh, ¿quién trató de llegar arriba?-soltaron una risita saltando sobre sus pies y mirando sin disimulo a Harry y a Ron.

-Yo-contestó Ron, quien permanecía inmóvil bastante desaliñado- imaginé que pasaría esto.¡No es justo!-agregó dirigiéndose a Harry, mientras las chicas se encaminaban hacia el agujero del retrato , todavía riendo frenéticamente-.Hermione tiene permitido entrar en nuestro dormitorio, ¿por qué a nosotros no nos dejan.....?

-Bien, es una regla anticuada-explicó Hermione, quien se acababa deslizar limpiamente hasta una alfombra frente a ellos y se estaba levantando-.Al menos eso dice en Hogwarts: Una Historia, que los fundadores pensaban que los chicos eran menos confiables que las chicas. En todo caso, ¿por qué estaban tratando de entrar allí?

Avatar de l’usuari
Tooru
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 146
Membre des de: ds. març 15, 2008 1:47 pm

Re: ERROR MONUMENTAL, CREC JO

Entrada Autor: Tooru »

Jo he trovat un altre, quan harry es capita del equip i fa les proves, diuen q desde els de primer curs fins als de sete estan ansiosos o algo aixi. Pero els de primer tenen prohibit jugar a quiditch.
Vivim en 2 mons:
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres
.

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Re: ERROR MONUMENTAL, CREC JO

Entrada Autor: F.G. wesley »

em penso que en el sete l'olivanders diu que es pot canalitzar la magia a traves de qualsevol objecte
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

Bloquejat