Emma Watson

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Rowena
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dg. set. 17, 2006 6:52 pm
Rang: Gran Marmota
Ubicació: Acadèmia Spence

Re: Emma Watson

Entrada Autor: Rowena »

Suposo que part de la mala imatge que tenim de l'Emma Watson ve dels guionistes i dels contractes, com ja heu dit, però és veritat que a vegades sembla que s'ho cregui massa...
Però suposo que ser famós des de tan jove afecta, i sempre és millor tenir els fums pujats que acabar drogant-te per allà com fan molts joves famosos...

Argh, no m'havia fixat en això de les celles... ¬¬' ara serà l'única cosa en la que em fixaré!


MERRY CHRISTMAS!!
Rowena
Princess in the tower, children in the fields

... i Merry Christmas! xD

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Emma Watson

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Rowena ha escrit: Argh, no m'havia fixat en això de les celles... ¬¬' ara serà l'única cosa en la que em fixaré!
Síí, a mí em passarà el mateix! xDDD

Tampoc m'havia fixat mai, i ara després de veure el vídeo cada cop que vegi les pelis em fixaré tota l'estona en les celles "onejants" de la Watson! :lol:

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Re: Emma Watson

Entrada Autor: clara_cat »

Osti!!!! m'acabeu de traumar ara no li podré para de mirar a les pelis i serà horrible pk llavors no podré fer una crítica constructiva de la peli en general!! Obsessióóóóóóóóóóóóóoooooooo :boig2: :boig2: :boig2: :boig2: :boig2: :boig2:

PD: haurien de fer akest ninotet :boig2: amb celles!!! com akest :roll: i :no , :wink: , :| , :( quin dirieu que es més emma ??...
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

ishii
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 8:42 pm

Re: Emma Watson

Entrada Autor: ishii »

Doncs jo opino que això de les celles fa que mostri molta més expressió i emfasi a les escenes... Crec que l'Emma li dona una patada al cul a en Dan perquè el tio no té expressions facials es un parres!! A mi m'agrada l'Emma com actua, crec que es mes bona actora que en dan i en rup...
ishii

Avatar de l’usuari
Rowena
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dg. set. 17, 2006 6:52 pm
Rang: Gran Marmota
Ubicació: Acadèmia Spence

Re: Emma Watson

Entrada Autor: Rowena »

Doncs, sincerament, jo crec que el Dan ha millorat moltíssim com a actor... En canvi, crec que l'Emma ha empitjorat. No dic que no sigui una bona actriu, eh? Però en les últimes pel·lícules me la crec menys... ._.' Potser són parres meves, no ho sé...

Això sí, en Rupert m'ha encantat sempre xD


MERRY CHRISTMAS!!
Rowena
Princess in the tower, children in the fields

... i Merry Christmas! xD

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: Emma Watson

Entrada Autor: lanark »

Sobre el tema de l'Emma Watson... Personalment crec que no és massa bona actriu perquè sobreactua massa. Només hi ha que veure els gestos (onejades de celles incloses, :wink: ), que són massa exagerats per a una pel·li. Potser, si hagués actuat als anys seixanta en una pel·li del Charlton Heston no cantaria tant, però hui per hui, que el cine s'ha naturalitzat molt més... No sé. Massa exagerada la xica.
D'altra banda, opine que ha anat a pitjor en les pel·lis si compares amb l'Hermione dels llibres. A les dues primeres la veia molt més ficada en el personatge, però tal i com ha anat avançant el temps, pareix que està més preocupada per eixir mona a les pel·lis i fer honor al seu distintiu de "xica Chanel" que d'altra cosa... Ara, que d'açò la culpa també la tenen els guionistes, que de cada vegada estan creant una Hermione més superficial...
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

ishii
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 8:42 pm

Re: Emma Watson

Entrada Autor: ishii »

Doncs veient els comentaris de la gent com que tots volem el millor per tothom desitjem i resem cada nit perquè la Emma que veiem a les tres següents pel·licules (Sobretot les dos últimes, perquè es veu que aquesta última serà encara més pija) ens dongui una afable sorpresa i s'ho curri i ens deixi tots sorpresos. Endavant Emma!!! :D
ishii

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Re: Emma Watson

Entrada Autor: Enllunada16 »

Lets see that again jajajajaja me partit!
que bo aquest video,i és que és cert,no para de fer expressions molt rares amb la cara,i això no té res a veure amb el guio eh..
No ho se,potser tot el que tinc són prejudicis,però no m'agrada aquesta noia xD
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Emma Watson

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

bueno, si k kambia una mica... po a la peli, representa k va creixent, i, mb 15 anys, no pot anar mb els cabells despentinats, com kuan els tenia kuan era + peke, i, en el tema dels estudis, ella continua sen empollona, però compren k els amics son importants...
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Re: Emma Watson

Entrada Autor: BeTu »

En aquest fòrum se li té molta mania a l'Emma :lol:

A mi em cau bé, encara que no actuï massa bé, però he vist una foto bastant comprometedora, a lo Britney Spears, i... li he perdut el respecte per dir-ho d'alguna manera xD No sé si sabeu a què em refereixo, és de quan va complir 18 anys, però ja és més Golallop ¬¬
Imatge

Sakura87
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dg. des. 28, 2008 2:09 am

Re: Emma Watson

Entrada Autor: Sakura87 »

A mi l'Emma sempre m'ha agradat en el seu paper de Hermione Granger i el seu estil a l'hora de vestir.
Ella no té la culpa que els guionistes siguin uns patates.
Per exemple, l'Hermione hauria de tenir els cabells com a la primera i els té sempre que sembli que acaba de sortir de la perruqueria.
El que em va matar i enterrar va ser a la 4ª película, quan en el ball, s'asseu amb en Harry i en Ron i comença a dir coses d'en Victor Krum amb cara i somriure d'enamorada... jo al.lucinava!

Això si, no m'agrada gaire com s'està comportant últimament l'Emma, que si una foto on se li veuen les calçes, que si no l'importaria posar nua (a que be això¿? Si algun dia ho ha de fer, es fa, però no entenc pq ho ha de dir...).
Nosé, espero que no es converteixi en una noia tonta com les tantes que n'hi hà a Hollywood.
Imatge

Bloquejat