L'Arbre genealògic : estan relacionats?

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
rodlel14
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 30, 2008 7:09 pm
Nom: Enric
Rang: Admin del rol Hogwarts Express
Ubicació: Somewhere
Contacta:

L'Arbre genealògic : estan relacionats?

Entrada Autor: rodlel14 »

He pensat que podríem posar aquí les idees que se'ns acudeixen sobre les relacions familiars. Per exemple, vaig trobar un arbre genealògic de la família Black, en què sembla sortir un tal Potter: pot ser que la família Potter i la Black?
També apareix la família Weasley, tot i que als llibres ja es menciona que en Sírius i la Molly tenien relació familiar. Quan et mires coses així és quan comencen a sorgir dubtes...
I segur que molta gent deu haver vist un arbre genealògic manuscrit per la Rowling, on surten els fills d'en Bill i la Fleur, d'en Percy, d'en George... I també els fills de la Luna.
Bé, us el deixo adjuntat (el dels Black)... Podríem anar-ho comentant a mida que veiem les coses.
Arbre genealògic Black.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

pika_234
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 7:25 pm
Nom: Albert
Rang: Heroi
Ubicació: Catalunya

Re: L'Arbre genealògic : estan relacionats?

Entrada Autor: pika_234 »

M'estic fent la pixa un lio.... :atontat :boig2:

Avatar de l’usuari
Pau_55
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 12:04 pm
Nom: Pau

Re: L'Arbre genealògic : estan relacionats?

Entrada Autor: Pau_55 »

pika_234 ha escrit:M'estic fent la pixa un lio.... :atontat :boig2:
jo tambe y aixo que intento simplificar-ho tot :mrgreen:

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Re: L'Arbre genealògic : estan relacionats?

Entrada Autor: lord-granger »

En la familia black ser un llufa devia ser la desondre mes alta, això es el que li va pasar al Nº3 Marius black

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Re: L'Arbre genealògic : estan relacionats?

Entrada Autor: Getta91 »

Bé, no és tan estrany que hi hagi un Potter... no sé si us n'heu adonat, però també hi un Longbottom. En el cinquè llibre, quan en Sirius explica que és parent llunyà de la Molly, ja s'explica que queden molt poques famílies de mags de sang pura, de manera que totes estan emparentades d'alguna manera o altra. És molt possible que els Potter també fossin família llunyana dels Black, però mira... jo, almenys, no considero família a segons qui de la meva (vull dir que dic família als més propers, enteneu?). I, tot i així, Potter deu ser un cognom molt comú... al cinquè llibre apareix un tal Mark Evans, un nen del barri dels Dursley, i no crec que tingui res a veure amb la Lily :wink:
SEMPRE ACLEE!

lurdees
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 20
Membre des de: dl. maig 12, 2008 5:33 pm
Nom: luurdes

Re: L'Arbre genealògic : estan relacionats?

Entrada Autor: lurdees »

ara, CROUCH, de que em sona? és que fa bastant rato que ho penso i no se qui es.
si tingues el llibre aqui, ho miraria però esqueè estic a casa d'una amiga i no el té.
si algú sap algo...

Visitant

Re: L'Arbre genealògic : estan relacionats?

Entrada Autor: Visitant »

Bartemius Crouch és l'equivalent castellà i anglès del nostre estimat Barty Mauch...

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Re: L'Arbre genealògic : estan relacionats?

Entrada Autor: roni »

Si, indiscutiblement si, no llegiu els llibres? Totes les famímies màgiques solen estar relacionades, molt pocs mags no estarien dins de la mateixa família.

A veure, sobre els Potters de l'arbre geneològic, per les dates, com que només tenen un fill, aquest fill podria ser en James, per tant, en Charlus i la Dorea són els avis d'en Harry.

Els Longbottom, podrien estar relacionats, segurament si, ja que, al tenir avantpassats mags, es junten.


No sé si m'explico gaire, perè vinc a dir que, amb tants anys, i tants fills que fa tenir la JKR, és força normal que totes les famílies de mags estiguin relacionades. Tots els mags s'han anat relacionant, i molts es barregen amb altres famílies, però suposo que tots provenen d'una mateixa i, és possible que aquesta sigui la família black, la família més pura de totes i de la qual podríen derivar moltes famílies de mags.

Si us fixeu, en aquest arbre també surten els Weasley (per la part de septimus Weasley, que deu ser família de'n Ron, gairebé segur, i també surten els Tonks, (més aviat la seva mare, la Andròmeda, casada amb Ted Tonks, i que tenen per filla la Ninfadora, així que, segons la meva opinió, tots els arbres estàn relacionats.^^
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

lurdees
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 20
Membre des de: dl. maig 12, 2008 5:33 pm
Nom: luurdes

Re: L'Arbre genealògic : estan relacionats?

Entrada Autor: lurdees »

roni ha escrit: A veure, sobre els Potters de l'arbre geneològic, per les dates, com que només tenen un fill, aquest fill podria ser en James, per tant, en Charlus i la Dorea són els avis d'en Harry.
Aviam, llavors segons aixo, en James no té cap germa. Però crec recordar que en el primer llibre, quan el Harry esta amb el mirall de Gised, diu:
Va veure més ulls verds com els seus, més nassos com el seu fins i tot un vellet que tenia els mateixos genolls sortits...
vaig llegir en algun lloc que el nas li ve del pare aixi quee...
també diu que hi havia més de 10 persones. haviam vaig a fer alguns calculs

10-2(pares del James)-2(pares de la Lily)= 6
aquestes sis persones poden ser, o germans dels pares de la Lily i en James, o germans dells mateixo. llavors, tampoc crec recordar en cap moment que digui la família da la Lily fos tan numeros així que crec jo, per força a de tenir algun germa el James

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Re: L'Arbre genealògic : estan relacionats?

Entrada Autor: roni »

lurdees ha escrit: vaig llegir en algun lloc que el nas li ve del pare aixi quee...
també diu que hi havia més de 10 persones. haviam vaig a fer alguns calculs

10-2(pares del James)-2(pares de la Lily)= 6
aquestes sis persones poden ser, o germans dels pares de la Lily i en James, o germans dells mateixo. llavors, tampoc crec recordar en cap moment que digui la família da la Lily fos tan numeros així que crec jo, per força a de tenir algun germa el James
En cap moment veig que digui que el nas sigui dels germans del seu pare, és més, en el llibre mai s'esmenta cap de germà (ni tan sols la JKR ho ha dit mai.

Bé, és una cosa que no sabrem mai, però pel que he vist no sóc pas l'únic que ho creu així, mira aquí

[

Bé, també has de pensar que la JKR no ho tenia tot previst, hi han aules que canvien de lloc, ella matexa va dir que no podia recordar-ho tot i que hi havien detalls que se li havien escapat, com pot ser el fet de que exagerés en dir quants familiars (en cap moment diu parens propers).

Per cert, una cosa que se m'acaba d'acudir. El mirall et mostra ALLÒ QUE MÉS DESITGES, és a dir, no sol ser la VERITAT! xD Així que, d'una cosa vista en un mirall (i més el de Gised), no val a dir que sigui certa. A més a més, en aquell temps, en Harry havia conegut en Ron, un mag amb molts parents i en Harry ho envejava, per això veia molta gent al seu voltant.

Bé, és una opinió però crec que no està mal fonamentada. (Sincerament crec que la meva té més fonaments que el que diu un mirall que no diu la veritat xD)

Bon rotllo eh?
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Moni.Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 3:40 pm
Ubicació: Piera(Un poble perdut entre les muntanyes XD)

Re: L'Arbre genealògic : estan relacionats?

Entrada Autor: Moni.Granger »

roni ha escrit:
A veure, sobre els Potters de l'arbre geneològic, per les dates, com que només tenen un fill, aquest fill podria ser en James, per tant, en Charlus i la Dorea són els avis d'en Harry.
Jo més aviat crec que en Charlus i la Dorea són els besavis. Més que res per la dades en que va viure la Dorea (1920-1977).
Pq si en James fos fill d'ella, hauria d'haver nascut cap el 1945 i per posar data intermitja. Que segur que podria seria més aviat, que en aquells temps es tenien aviat els fills. I per tan en Harry hauria d'haver nascut abans dels 70. Però en Harry va néixer al 80, no? i en james més aviat al 60?.

Menuda tonteria he posat, però no se, podria ser així. xD
Visca l'ACLEE!


Imatge

Avatar de l’usuari
rodlel14
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 30, 2008 7:09 pm
Nom: Enric
Rang: Admin del rol Hogwarts Express
Ubicació: Somewhere
Contacta:

Re: L'Arbre genealògic : estan relacionats?

Entrada Autor: rodlel14 »

lurdees ha escrit: 10-2(pares del James)-2(pares de la Lily)= 6
aquestes sis persones poden ser, o germans dels pares de la Lily i en James, o germans dells mateixo. llavors, tampoc crec recordar en cap moment que digui la família da la Lily fos tan numeros així que crec jo, per força a de tenir algun germa el James
Però en James no pot tenir cap germà. Ja es diu que la Lily tenia més germans a part de la Petúnia (em sembla), però no vol dir que hagin sobreviscut. En canvi, si en James tingués algun germà es mencionaria, i a més, segurament, si es mencionés voldria dir que estaria viu i no l'haurien deixat amb els Dursley, sinó amb el germà.
I si aneu a algunes webs, que tot i que no acaben de ser del tot certes perquè la gent hi escriu el que li sembla, com la wikipedia, hi veureu que posant James Potter sur que els seus pares es deien Dorea i Charlus (diria). Massa coincidències?

I qui no diu que hi pot haver besavis per part den Charlus Potter, o de la mateixa Dorea Black? Pot ser que, com que en el mirall s'hi reflecteix gent morta, s'hi reflecteixi gent que ja feia molts i molts anys que s'havia mort, com els besavis d'en Harry. Vull dir, per què ens hem de restringir a parlar de les tres últimes generacions?

A més segons en Roni, el mirall no diu la veritat:
1a- Un mirall (normal i corrent) sempre reflexa la veritat . Una altra cosa és que els nostres ulls ho interpretin bé!
2a- En Harry no desitja tenir una família. Coneix a en Ron, i veu que té molta família, però no desitja tenir una família, sinó que desitja conèixer la "seva família"!
rodlel14 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 19, 2008 12:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
rodlel14
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 30, 2008 7:09 pm
Nom: Enric
Rang: Admin del rol Hogwarts Express
Ubicació: Somewhere
Contacta:

Re: L'Arbre genealògic : estan relacionats?

Entrada Autor: rodlel14 »

Moni.Granger ha escrit:
roni ha escrit:
A veure, sobre els Potters de l'arbre geneològic, per les dates, com que només tenen un fill, aquest fill podria ser en James, per tant, en Charlus i la Dorea són els avis d'en Harry.
Jo més aviat crec que en Charlus i la Dorea són els besavis. Més que res per la dades en que va viure la Dorea (1920-1977).
Pq si en James fos fill d'ella, hauria d'haver nascut cap el 1945 i per posar data intermitja. Que segur que podria seria més aviat, que en aquells temps es tenien aviat els fills. I per tan en Harry hauria d'haver nascut abans dels 70. Però en Harry va néixer al 80, no? i en james més aviat al 60?.

Menuda tonteria he posat, però no se, podria ser així. xD
Pot ser, Moni.Granger, però no crec que en la època que explica que van néixer la Dorea i en Charlus es visquessin tants anys com ara. De fet ja es veu que va viure 57 anys. Però Tampoc crec que tinguessin en James amb vint-i -cinc anys! Quan jo vaig néixer el meu pare tenia 35 anys, i no 25.
I si us fixeu en els Pares d'en Sírius, no eren gaire més joves que en Charlus i la Dorea Potter. (5 anys més joves!!) Això vol dir que ja podem gairebé certificar que els pares d'en James eren en Charlus Potter i la Dorea Black!!!!! Visca, ja sabem alguna cosa del cert!!( gairebé :riure: )

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: L'Arbre genealògic : estan relacionats?

Entrada Autor: Roger J. Potter »

rodlel14 ha escrit:
Moni.Granger ha escrit:
roni ha escrit:
A veure, sobre els Potters de l'arbre geneològic, per les dates, com que només tenen un fill, aquest fill podria ser en James, per tant, en Charlus i la Dorea són els avis d'en Harry.
Jo més aviat crec que en Charlus i la Dorea són els besavis. Més que res per la dades en que va viure la Dorea (1920-1977).
Pq si en James fos fill d'ella, hauria d'haver nascut cap el 1945 i per posar data intermitja. Que segur que podria seria més aviat, que en aquells temps es tenien aviat els fills. I per tan en Harry hauria d'haver nascut abans dels 70. Però en Harry va néixer al 80, no? i en james més aviat al 60?.

Menuda tonteria he posat, però no se, podria ser així. xD
Pot ser, Moni.Granger, però no crec que en la època que explica que van néixer la Dorea i en Charlus es visquessin tants anys com ara. De fet ja es veu que va viure 57 anys. Però Tampoc crec que tinguessin en James amb vint-i -cinc anys! Quan jo vaig néixer el meu pare tenia 35 anys, i no 25.
I si us fixeu en els Pares d'en Sírius, no eren gaire més joves que en Charlus i la Dorea Potter. (5 anys més joves!!) Això vol dir que ja podem gairebé certificar que els pares d'en James eren en Charlus Potter i la Dorea Black!!!!! Visca, ja sabem alguna cosa del cert!!( gairebé :riure: )
Doncs jo estic més d'acord amb el que diu la Mònica... que el teu pare et tingues amb 35 anys no vol dir que sigui el normal xD Ara potser és més comú però tot i axi s'acostumen a tenir fills abans dels 30... pero ara no cal fer-ne un debat d'això xD

Tornant al tema...el fet que es portin 5 anys amb els pares del Sirius tampoc té res a veure ja que poter simplement que els pares del Sirius fossin més prematurs a l'hora de tenir fills o simplement que en Charlus Potter si estigui emparentat amb els Potter com es obvi però que no sigui ni pare ni avi d'en James, que sols sigui un tiet...

Per altra banda he vist que es comentava que si en James tenia germans... això està clar que no. A veure, al mirall diu que es veu amb més familiars però no et diu pas que siguin germans del James ni de la Lily, no et diu pas quin tipus de relacio familiar hi ha. A més, com diu en Roni, no té pq ser la realitat ja que a més penseu que en Harry no coneix a la seva família i per tant no pot recrear-la ni en la seva imaginació ni desig, només veu allò que més anhela que és tenir una família (no se si m'he explicat gaire bé xD)

Bé, fins aqui el meu comunicat. Fins la propera!
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Re: L'Arbre genealògic : estan relacionats?

Entrada Autor: roni »

Moni.Granger ha escrit: Jo més aviat crec que en Charlus i la Dorea són els besavis. Més que res per la dades en que va viure la Dorea (1920-1977).
Pq si en James fos fill d'ella, hauria d'haver nascut cap el 1945 i per posar data intermitja. Que segur que podria seria més aviat, que en aquells temps es tenien aviat els fills. I per tan en Harry hauria d'haver nascut abans dels 70. Però en Harry va néixer al 80, no? i en james més aviat al 60?.

Menuda tonteria he posat, però no se, podria ser així. xD
Oh, doncs podria ser, és més, té més sentit que no pas que fóssin els seus pares. A més, no crec que els pares ni els avis d'en harry triguéssin massa a tenir fills (Tal com fa criar la Rowling, és més aviat improbable xD).

Ara que, és una mica pu$ada, ja que es salta una generació, no sabriem, per tant, qui són els avis. :P Però pot ser perfectament el que dius xD

rodlel14 ha escrit: A més segons en Roni, el mirall no diu la veritat:
1a- Un mirall (normal i corrent) sempre reflexa la veritat . Una altra cosa és que els nostres ulls ho interpretin bé!
2a- En Harry no desitja tenir una família. Coneix a en Ron, i veu que té molta família, però no desitja tenir una família, sinó que desitja conèixer la "seva família"!
Dues coses:

1- Edita els missatges
2- TOISHHH!!! Calia realment rectificar que vol conèixer? ''' Ho trobo una mica absurd, però bé ''' Si vol conèixer-la, se suposa que és per què anhela tenir-ne una ¬¬'
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Bloquejat