Notícies de la 6ª pel·lícula

Aquí podeu comentar la sisena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Més informació sobre el paper d'en Regulus a la sisena pel·lícula:
Harry Latino ha escrit:Actor de Regulus describe su escena en El Príncipe Mestizo

Después de conocerse que Regulus Black tendrá una breve aparición en la Sexta Película (a pesar de no aparecer en el libro) el actor que lo interpreta, Tom Moorcroft, ha aclarado que se trata de una escena breve junto al profesor Slughorn y será motivo de una fotografía mágica.

Según palabras del propio actor, la filmación no ocupó más de tres horas y ni siquiera estuvo presente David Yates, el director de la película. La imagen con movimiento aparecerá en una fotografía del despacho del profesor Slughorn, pero Tom Moorcroft no conoce más detalles.

Teniendo en cuenta que el único nexo común entre Regulus Black y Tom Ryddle son los horcruxes, es posible que en el recuerdo de Slughorn éste mencione que el hermano de Sirius se interesó al respecto (lo cuál, además, explicaría un asunto que se ha omitido en los libros: cómo conocía Regulus lo que eran los siniestros pedazos de alma). No obstante las fuentes oficiales no se han pronunciado al respecto, así que sólo cabe especular hasta la fecha de estreno.

Tom Moorcroft no ha firmado para la siguiente entrega, la película doble de Harry Potter y las Reliquias de la Muerte, pero reconoce que aceptaría el papel sin dudar si se lo ofreciesen. Actualmente estudia arte dramático y tiene dieciocho años.
Ho sabia! Des del primer moment en què em vaig assabentar de què en Regulus sortiria a la sisena peli, lluny d'enfurismar-se i pensar que sortiria activament a la peli com van fer molts, a mi em va semblar bé i vaig pensar de primera hora que la seva aparició seria un "cameo" dins d'una foto per explicar qui és, ja que és necessari fer-ho. Una idea molt intel·ligent la de posar-ho en una foto amb l'Slughorn per a emmendar l'error comès en oblidar-se esmentar-ho en HP5.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: lanark »

Ja estava jo a punt de posar-me a xisclar de indiganció davant l'aparició de Regulus a la pel·li (que en el sisè no pinta res) i el fet que ens lleven coses prou més importants! Però en fi, em traquil·litza saber que només apareixerà en una foto...

Ara... Després de veure l'actor que interpreta a Regulus he patit un shock... Ara que ja m'havia recuperat del "Sírius jove" de la cinquena pel·li...Vaig i veig al Regulus jove...

Per a gustos, colors, encara que he arribat a la conclusió que els de la Warner són uns tombamites (almenys per a mi :P )... Quina part de "Els Black són atractius" no entenen? En fi, que tampoc aspire a que em posen al mister univers ahí, però que segur que hi ha actors més bons per a aquestos papers. I per cert, no es pareixien Sírius i Regulus? On està eixa semblança?

En fi... El millor càsting, el de la primera peli... A partir d'ahí, llevant alguns solts...
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Visitant

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Visitant »

Venen amb comptagotes, no? :think:


demanaré aquesta llana pel meu aniversari :riure: :riure:

MERRY CHRISTMAS!!
Rowena

Avatar de l’usuari
Rowena
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dg. set. 17, 2006 6:52 pm
Rang: Gran Marmota
Ubicació: Acadèmia Spence

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Rowena »

Visitant ha escrit:Venen amb comptagotes, no? :think:


demanaré aquesta llana pel meu aniversari :riure: :riure:

MERRY CHRISTMAS!!
Rowena
Vale... era jo. :eh:
Princess in the tower, children in the fields

... i Merry Christmas! xD

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Rowena ha escrit:
Vale... era jo. :eh:
Has comentat sense iniciar la sessió del teu compte, per això surts com visitant.

Heu vist això de l'actor assassinat? O_O Han de possar la seva actuació a la peli, almenys com a homenatge! :|

Per cert ja ha acabat per complet el rodatge de la peli!
Ja podria sortir el tràiler, no? :roll:

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Lena »

Jo sí! pobre es deia Knox o algo així... (de què feia?)

tots a fer bufandes!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

La actriz de ascendencia hispana Natalia Tena (Nymphadora Tonks) ha confirmado que el funeral de Dumbledore no aparecerá en Harry Potter y el Príncipe Mestizo, escena que ella misma esperaba con ilusión por la relación de su personaje con Remus. No es lo único que ha contado.

Sin embargo, a lo largo del filme sí se apreciarán cambios de miradas entre los personajes, los cuales adelantarán la relación que (posiblemente) se confirmará en la doble película de Harry Potter y las Reliquias de la Muerte.

La actriz ha estado presente en una convención de Florida (Estados Unidos), donde ha compartido micrófonos con otros actores como Devon Murray (Seamus), Hugh Mitchell (Colin) y Danielle Tabor (Anjelina).

Preguntados por el final cinematográfico, Natalia Tena espera que Tonks luche hasta el final, a pesar de que en el libro no se presencia la escena de su muerte. Hugh Mitchell, por su parte, se mostró encantado con la noticia de que muera Colin Creevey. Preguntado por Nigel, el niño nervioso que parece haberle sucedido en las películas (pero no en los libros), Hugh no entró en polémica y dijo que le resultaba indiferente.

Devon Murray aparecerá muy poco en la Sexta Película, aunque ya ha adelantado que participará en la selección de jugadores de Quidditch para Gryffindor.


FONT: HarryLatino

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Era una escena imprescidible! Com que la treuen... :|
A veure ja sé que amb la trama principal de la saga no és relevant, però i el to sentimental que té aquest final del llibre, amb el fènix plorant, la tomba blanca, tots reunits als jardins per despedir-lo...
Que!? Tot això quee!? :| Bé paro que m'altero! XD

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Costa »

QUE DIUS!!!!!!!????????

No hi ha el funeral de Dumbledore!!????? Què estan fent amb aquesta pel·lícula per favor!!!!!!!! M'agafarà un atac al cine, ho estic veient xDDDD

Però aquesta escena... era molt bonica, era de plorera!!! Com la treuen!

Quin desastre... estic indignada! xD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Quina vergonya... aquest director cada cop em cau pitjor. S'estan carregant el sisé llibre completament: treuen els Gaunt, l'escena de l'enterro i mil coses mes que no se si anirem a viure Hp 6 o que? I a sobre a de dirigir les dues pelis que queden sobre el seté llibre... T___T

La rowling es deu haver adormit o es que com ara ja te la pasta se li refot que facin? Pq no ho entenc... A més, que algunes entrevistes jo havia llegit que s'havien gravat escenes de la cerimonia o es que ho he somniat?

Res, que em fa molta rabia axo T__T
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: marta_ginny »

Sí ja! :calla
No ens poden treure akesta escena, hi ha lo de la Tonks i el Llopin, kuan el Harry li diu a la Ginny k no poden seguir junts, el Ron i l'Hermione... :avall :boig2:
És flipant akesta justament NO!!!
A i també kuan el Harry parla amb l'Scrimgeour.
No és just!
:cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat:
Tots en contra dels k hagin fet això Starwars :explosion:
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Roger J. Potter ha escrit: I a sobre a de dirigir les dues pelis que queden sobre el seté llibre... T___T
Ostres és veritat!
Doncs capaç de canviar tot l'argument del setè, ja seria :boig: ...
Veient com canvia el final potser amb sort
Spoiler:
el·limina l'epíleg! XD

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Padfoot »

Jo també vaig llegir ahir això que no hi hauria el funeral d'en Dumbledore, però el que m'extranya és que Mugglenet, el LeakyCaudlron, Veritaserum, etc. no ho han publicat...només surt a HarryLatino. Jo encara mantinc l'esperança que no sigui veritat xD

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Lena »

Sembla que el director no vol que sembli hp... (l'escena dels Gaunt és important, ni el Dumbledore, què? desapareixerà i ja està? :? )

i la natalie tena aquesta... no parla massa? :think:

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: lord-granger »

si posen les proves per el nou porter de gry i no posen l'enterrement del dumbledore :bah :bah :avall :avall
Si el 7 llibre part del llibre trata del dumbledore.
Aixo si la 5 peli tambe s'han saltat algunes coses pero en global esta be

Avatar de l’usuari
Rowena
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dg. set. 17, 2006 6:52 pm
Rang: Gran Marmota
Ubicació: Acadèmia Spence

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Rowena »

Ostres. Fins i tot ho diuen els actors involucrats? -.-' Que descarat, no? Ja podem anar plegant. =/

No, de debò... si tenen descontents als fans? A qui faran contents?


Ah, per cert, heu vist la catifa de la (suposada) habitació del Ron? No em quadra gaire, ni estèticament ni amb l'habitació del Ron que m'imaginava.
Princess in the tower, children in the fields

... i Merry Christmas! xD

Bloquejat