Notícies de la 6ª pel·lícula

Aquí podeu comentar la sisena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
vareta_magica
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:27 pm

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: vareta_magica »

He trobat al youtube els trailers de la nova peli en anglès i castellà:
Veure aquí:

Harry Potter 6 Half-Blood Prince trailer (exelent)

Harry Potter 6 (Trailer Principe Mestizo)

Què us ha semblat?
Harry Potter forever!

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Pretty Ginny »

¡¡¡MARE MEVA!!!

No m'ho puc creure!!! No m'ha agafat de sorpresa que en Yates segueixi fins al final, però si que finalment facin la setena en dues parts. Sé que es vènia anunciant des de fa un temps, però jo no m'ho acabava de creure (o és que simplement no m'ho volia creure).

No és que la idea em desplagui, ja que en dividir-la no s'haurà de retallar cap part del llibre, però és que crec que aquesta decisió s'ha pres pensant més en els diners que en una altra cosa...I a sobre ara els fans tindrem que espera més temps per poder veure-la i l'última peli s'emportarà deu anys amb la primera. El que si m'ha agradat és que l'estrena d'ambdues parts serà de forma semblant a Pirates del Carib o Matrix 2 i 3, que es van emportar sis mesos de diferència.

Però ara que la dividiran no tenen excuses per fer una mala adaptació, eh? Si bé considero que dividir HP7 podria haver sigut innecesari si haguessin decidit fer una peli de 3 hores com El Senyor dels Anells...I en quant a la decisió de que en Yates segueixi com a director fins al final, em sembla genial. Yates li ha agafat molt d'afecte a la saga (cosa que cap director que ha passat per HP habia fet) i estic gairebé segura de que farà un bon treball.

PD: Vareta_Magica, lamento dirte que els vídeos que has deixat no són els veritables trailers d'HP6. El teaser trailer d'HP6 encara no ha sortit, així que no existeixen fragments de la peli.
Pretty Ginny l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 14, 2008 10:29 am, en total s’ha editat 3 vegades.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Roger J. Potter »

vareta_magica ha escrit:He trobat al youtube els trailers de la nova peli en anglès i castellà:
Veure aquí:

Harry Potter 6 Half-Blood Prince trailer (exelent)

Harry Potter 6 (Trailer Principe Mestizo)

Què us ha semblat?
No se si t'has mirat els videos però són més falsos que una moneda de 3 euros xD Les imatges son totes de les pelis anteriors xD Dubto que a hores d'ara triguen el trailer :P
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
vareta_magica
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:27 pm

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: vareta_magica »

Molt bé molt bé! Si és així, per què permeten publicar aquesta mena de videos per enganyar a la gent? no hauria el youtube de prohibir-los?

Bé no voldria que la sang arribés al riu això ho deixo per el demetors... :riure: , demano disculpes si és cert que no son els trailers oficials.... som humans i els humans sobint en equivoquem! :)

Pot ser mirant de nou el trailer en castellà, si que sembla sospitós, però la versió en anglès em sembla molt més creíble i podria colar perfectament com a trailer oficial! :)
Harry Potter forever!

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Roger J. Potter »

vareta_magica ha escrit:Molt bé molt bé! Si és així, per què permeten publicar aquesta mena de videos per enganyar a la gent? no hauria el youtube de prohibir-los?

Bé no voldria que la sang arribés al riu això ho deixo per el demetors... :riure: , demano disculpes si és cert que no son els trailers oficials.... som humans i els humans sobint en equivoquem! :)

Pot ser mirant de nou el trailer en castellà, si que sembla sospitós, però la versió en anglès em sembla molt més creíble i podria colar perfectament com a trailer oficial! :)
A veure que jo no he dit ambmala intenció, però no colarien mai com a veritables trailers... començant per que les lletres que apareixen estan fetes de forma molt cutre. Qualsevol que es baixi el tipus per internet ho pot fer. Segon i molt més important encara... no diu en cap moment ni el títol de la pel·lícula tal i com estem acostumats a veure-ho... allo que surt amb les lletres ben maques i volant pel cel etc etc etc

A més, com ja he dit, les imatges són tots de pelis anteriors. Quina gràcia té anunciar una peli sense posar cap imatge de la pel·lícula que anuncies?
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: lord-granger »

Segur que no es el trailer oficial pero jo crec que en aquest trailer hi han parts de la 6 peli barejades amb parts d'altres pelis.

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Costa »

vareta_magica ha escrit:He trobat al youtube els trailers de la nova peli en anglès i castellà:
Veure aquí:

Harry Potter 6 Half-Blood Prince trailer (exelent)

Harry Potter 6 (Trailer Principe Mestizo)

Què us ha semblat?
Els trailers són fets per fans, perquè si llegeixes al costat on posa informació, t'ho diu, a part, que són amb trossos de les pel·lícules anteriors i normalment els de la Warner no es maten a fer muntatges d'aquest pels trailers (que si en saps deu ser un moment... però en fi) sinó que ja fiquen imatges de la pel·lícula nova i tan contents.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Padfoot »

Aquest video si que és de la peli autèntica, tot i que no es veu massa cosa xD


Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: jeanne »

No gaire cosa no es veu XD pero menys es res ^^

i vareta_magica me sap greu dir-t'ho pero si , son mooolt falsos...el segon tot son imatges de les altres pelis i el primer si que pot ser que contengui imatges de la 6ena...pero jo crec que mes que res son imatges de les altres molt ben montades que pareix una nova.Pero de totes maneres, no ho trobo tan estrany que et confonguessis perque posa clarament que es un "trailer" XD
Jo crec que fins a l'estiu no en veurem cap d'oficial...i cap a finals els començarem a veure als cinemes...=)

pol33
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 1:28 pm
Ubicació: La Selva del Camp

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: pol33 »

També crec que la pel·lícula no començarà fins més tard... A veure com quedarà, perquè hi ha trossos que són molt importants i espero que no passi com la cinquena que es van deixar el de la profesia!
Si per doblar en català, busquen algu...! xD :ballar: 8)
pOL

Visitant

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Visitant »

la pel·licula sortirà aproximada ment a finals de novembre/principis de desembre del 2008!
:? :deumeu
queda moolt!! però ens esperarem...

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Roger J. Potter »

A TLC he trobat una notícia que diuen que potser que ja tinguem data d'estrena per al teaser trailer. Serà el 16 de maig amb la pel·lícula The prince Caspian (de les Cròniques de Nàrnia)
Report: Teaser Trailer for Harry Potter and Half-Blood Prince Due May 16

TLC has gotten a new report today regarding a possible release date of the first teaser trailer for Harry Potter and the Half-Blood Prince. While there have been many various rumors out there, we have a credible report saying the first HBP teaser will air in movie theaters before the second Narnia movie, Prince Caspian when it opens on May 16. Again while we believe this to be credible, please keep this in the rumor category for now until we can get confirmation from Warner Brothers.

On a related note, thanks to the many of you (including our friends at Snitchseeker.com) who emailed to say that “Harry Potter and the Goblet of Fire” will be making it’s American network television debut on ABC Saturday April 26 at 8pm (ET). There are also rumors swirling regarding this too, claiming ABC may show new footage of Half-Blood Prince during the film. While this is very much unconfirmed, it is possible they will be airing some of the sneak peek excerpts of HBP as seen already on the OotP DVD, however at this point, we simply do not know what, if any, new preview will be aired. We are working to find out more about this,and will update with more when we can!
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Rowena
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dg. set. 17, 2006 6:52 pm
Rang: Gran Marmota
Ubicació: Acadèmia Spence

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Rowena »

Uoh! Espero que sigui veritat, amb la il·lusió que em fa veure la peli aquesta, si m'hi posen el teaser serà... :mrgreen: Aquí també el posarien, no?

El que em sorprèn és que posin el trailer abans de tenir més fotos... normalment va al revés, no? :think: Tot i que si el passen al maig... En fin.

MERRY CHRISTMAS!!
Rowena
Princess in the tower, children in the fields

... i Merry Christmas! xD

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Doncs mentre esperem al 16 de Maig pel teaser tràiler (perquè no trigarà hores de l'estrena a que el puguem veure a Youtube), han sortit dos nous actors...

Un per fer de vampir Sanguini (Charlie Bennison), que de fet quasi no surt, però el més incomprenssible és que segons l'agència d'actors, Toom Moorcroft farà de Regulus Black a la sisena pel·lícula...Sense parlar de RES de la setena (per si de cas), només dir que no ho entenc perquè al sisè no surt! O_O
Jo pensava que era un rumor però sembla que és veritat...No ho entenc, no sé com ho ficaran...Però bé, com sempre haurem d'esperar...
Igualment que no passi com amb la que feia de Lily jove, que tants dubtes de quina era i al final ni va sortir a la pel·lícula...XD

Bé, els actors són aquests:

REGULUS BLACK, Toom Moorcroft

Imatge

VAMPIR SANGUINI, Charlie Bennison

Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Padfoot »

És cert que no surt en cap escena que passi durant l'any que té lloc el sisè llibre, però si us hi pareu a pensar, al sisè en Regulus s'anomena un munt de cops, per això quan va apareixer la nota d'en RAB tots vam pensar en ell xD Segurament faran que algun d'aquests moments en que s'anomena es transformi en un flashback o algo així xD

I no dic més per no posar spoilers xD

Bloquejat