S i L (Spoilers)

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: S i L (Spoilers)

Entrada Autor: Lena »

kity-weasley ha escrit:Després d'haver plorat moltissim amb el capitol 33 encara em van quedar llagrimes per el fragment on explica el significat del nom "Albus Severus Potter" :cry:
A mi em va fer pena el que li va passar a l'snape i el que li va passar al dumbledore. pero l'origen del nom, tal com ho explica el harry, més aviat em va riure :riure:

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Re: S i L (Spoilers)

Entrada Autor: Enllunada16 »

Jo sempre havia tingut una mica de recança sobre el fet si l'Snape era tan dolent com semblava,però no m'haguès imaginat mai que hauria protegit tant el Harry perquè estava enamorat de la Lily..
Al llibre,quan diu que es veu agenollat mirant la carta d'ella em va fer tanta pena..que ell penses que s'havia mort per culpa seva i que la segui estimant...
Això del petó no ho crec,sincerament.Perquè si hagues passat no creieu que ell ho hauria posat al seu record?
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Re: S i L (Spoilers)

Entrada Autor: jeanne »

Jo això del petó, que voleu que us digui, ho veig un poc improvable...com ja han dit, si hi hagues hagut un petó, ens ho haurien mostrat!Ara, aixo de que la Lily li moles l'Snape...aixo ja podria ser...Jo crec que sempre el va veure com un amic, pero que si no hagues passat tot aixo de dir-li sang de fang alomillor si que hagues passat alguna cosa!(Snape tonto >.<)

xoxanguista
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 3:25 pm
Ubicació: sant boi d llobregat-països catalans

Re: S i L (Spoilers)

Entrada Autor: xoxanguista »

jo no crec que passés d'amistat, com ja heu dit ens ho haurien fet saber... i jo l'actitud de l'snape la trobo molt cruel.. no es que protegeixi al Harry perquè es un pobre noi que no té la culpa de trobar-se on es troba, ni perqué es una criatura, sinó perqué li agradava la seva mare..
i respecte la parella Lily-Sirius,no m'agrada només per una raò, perquè sense en James en Harry no i seria!xD
obitus per subitus!!

Avatar de l’usuari
kity-weasley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dt. des. 27, 2005 7:09 pm
Nom: Ivana
Ubicació: My dark palace in Simcity

Re: S i L (Spoilers)

Entrada Autor: kity-weasley »

xoxanguista ha escrit:jo no crec que passés d'amistat, com ja heu dit ens ho haurien fet saber... i jo l'actitud de l'snape la trobo molt cruel.. no es que protegeixi al Harry perquè es un pobre noi que no té la culpa de trobar-se on es troba, ni perqué es una criatura, sinó perqué li agradava la seva mare..
No és tan cruel...

Al principi odia a en Harry per que s'assembla a en James, pero tot hi això el protegeix i al final li agafa afecte i tot, encara que no ho vulgui admetre.
ya no tengo fe, ya no tengo miedo...
_________________________________________________________________________
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?titol=469

http://www.fotolog.com/kaedes_planet


...ivana x_x

Avatar de l’usuari
nia_Sirius
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. jul. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: València

Re: S i L (Spoilers)

Entrada Autor: nia_Sirius »

Doncs a mi m'encanta la parella Severus - Lily, inclús més que James - Lily. Fins i tot li he agafat una mica de mania a James...
Allò que val és la consciència de no ser res si no s'és poble

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Re: S i L (Spoilers)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Aviam! Jo crec que la gràcia del personatge de l'Snape, és el fet que hagi vist frustada la seva "possible" relació amb la Lily i que a sobre per culpa seva l'hagin matat.

Vull dir, que un Snape amb la Lily no seria en Severus Snape!!! No seria un tio amargat, que odia el Harry per la semblança a en James, etc...

Definitivament NO, no estic a favor de la parell a Snape-Lily xD
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: S i L (Spoilers)

Entrada Autor: lanark »

Severus Davnur ha escrit:Vull dir, que un Snape amb la Lily no seria en Severus Snape!!! No seria un tio amargat, que odia el Harry per la semblança a en James, etc...
Completament d'acord! Si Snape hagués aconseguit a la Lily, no es comportaria així... Al fi i a la cap, ja hauria aconseguit a la seua xica i tot el demés li la bufaria... Per eixa raó jo no estic d'acord, com ja vaig dir en el seu moment, en que Snape i Lily alguna vegada hagueren estat junts... Si no, no estaria tan frustrat, dic jo.

Definitivament, em quede amb el James-Lily :roll:
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: S i L (Spoilers)

Entrada Autor: Lena »

Sí, realment seria una pena que l'Snape no fos el personatge que coneixem (així... lado oscuro!XD Starwars )

després del sírius, és el meu presonatge preferit :liar:

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: S i L (Spoilers)

Entrada Autor: lanark »

Lena ha escrit:Sí, realment seria una pena que l'Snape no fos el personatge que coneixem (així... lado oscuro!XD )
:riure: :riure: :riure: :riure: :riure:

Encara que ho dius amb "cachondeíllo" jo crec que sí hagués sigut una pena que l'Snape no hagués sigut així, sincerament! :wink: Home, òbviament si fóra el Harry o Neville, no em faria tanta gràcia, però hi ha que reconéixer que sense les seues putdes, els llibres de HP hagueren quedat molt sossos... Què serien sense el personatge odiós de torn? :wink:
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: S i L (Spoilers)

Entrada Autor: Lena »

lanark ha escrit:
Lena ha escrit:Sí, realment seria una pena que l'Snape no fos el personatge que coneixem (així... lado oscuro!XD )
:riure: :riure: :riure: :riure: :riure:

Encara que ho dius amb "cachondeíllo" jo crec que sí hagués sigut una pena que l'Snape no hagués sigut així, sincerament! :wink: Home, òbviament si fóra el Harry o Neville, no em faria tanta gràcia, però hi ha que reconéixer que sense les seues putdes, els llibres de HP hagueren quedat molt sossos... Què serien sense el personatge odiós de torn? :wink:
No, si jo també ho deia de veritat :mrgreen:

de debò, trobo que potser és el personatge més ben pensat... sip... segurament)

Avatar de l’usuari
kity-weasley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dt. des. 27, 2005 7:09 pm
Nom: Ivana
Ubicació: My dark palace in Simcity

Re: S i L (Spoilers)

Entrada Autor: kity-weasley »

lanark ha escrit:
Severus Davnur ha escrit:Vull dir, que un Snape amb la Lily no seria en Severus Snape!!! No seria un tio amargat, que odia el Harry per la semblança a en James, etc...
Completament d'acord! Si Snape hagués aconseguit a la Lily, no es comportaria així... Al fi i a la cap, ja hauria aconseguit a la seua xica i tot el demés li la bufaria... Per eixa raó jo no estic d'acord, com ja vaig dir en el seu moment, en que Snape i Lily alguna vegada hagueren estat junts... Si no, no estaria tan frustrat, dic jo.

Definitivament, em quede amb el James-Lily :roll:
Estic totalment d'acord, l'Snape és un personatge tant recargolat per tot el que li ha tocat viure i precisament aquesta faceta seva és la que el fa interessant.
ya no tengo fe, ya no tengo miedo...
_________________________________________________________________________
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?titol=469

http://www.fotolog.com/kaedes_planet


...ivana x_x

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Re: S i L (Spoilers)

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Home, es que si en Snape hagués aconseguit l'amor de la Lily, llavors hagués sigut un home feliç i tots els seus traumes i fantasmes del passat que l'han perseguit durant tota la seva vida no haurien existit. Si hagués tingut l'amor de la Lily per començar no s'hagués fet un Cavaller de la Mort, tampoc hauria sigut profesor a Hogwarts (o potser sí, aixó ja no ho veig tan clar) i el seu carácter seria completament diferent. Però el més important de tot es que si en Snape y la Lily s'haguessin casat, en Harry no exisistiria y llavors qui hauria derrotat a en Voldemort??

L'Snape estaba condemnat a la soledat permanent i a ser desgraciat tota la seva vida i aquí és on resideix l'encant d'aquest personatge, ja que d'altra manera hagués sigut un personatge més sense cap importància o carisma.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Bloquejat