Opinions/ crítiques/ comentaris d'HP5 (perill d'spoilers!)

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Re: Opinions/ crítiques/ comentaris d'HP5 (perill d'spoilers!)

Entrada Autor: Tanit »

Em sap greu, però jo considero que les dos primeres són les pitjors, de carrer!!
Són absolutament infantils, molt del pal factoria Disney... i els actors encara estàn molt verds, cosa comprensible per altre banda perquè són molt jovenets...
És a partir de la tercera de l'Alfonso Cuarón (s'escriu així?) que la saga cinematogràfica comença a ser més adulta, més fosca i més ben elaborada pels actors joves. (Un detallet; hi ha una escena de la tercera peli que em posa la pell de gallina, quan el Harry dóna una volta amb el Bécbrau per sobre l'escola i pel llac, amb la banda sonora de fons....INCREÏBLE!!!)
La quarta també em va agradar, però la que s'emporta la palma és la cinquena. La més adulta i plena de sentiments que he vist fins ara! Trobo bastant ben cohesionada la història. Sé que es deixen molt tros de la història de la profecia i l'explicació del Dumbledore i això em va tocar molt la moral...però el que han decidit d'incloure està ben fet. El Daniel Radcliffe està millor que mai, molt adolescent, molt confús i dónen molta importància a la dualitat Harry/Voldemort és a dir el bé/mal...Dan brillant amb la mort del Sirius i amb la possessió i els flashbacks...em va impressionar força, no m'esperava que ho fes tan bé.
Per altre banda apareix molt Gary Oldman (Sirius) i això sempre dóna un nivell, ho fa de conya! La banda sonora a més, és immillorable!

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Opinions/ crítiques/ comentaris d'HP5 (perill d'spoilers!)

Entrada Autor: Lena »

U.U jo penso el revés que tu, Tanit :mrgreen:

Penso que les dues primeres són les més emocionant (i no les trobo infantils)

La tercera també m'agrada (coincidim el algo!!! :ballar: )

I les dues últimes, especialment la quarta, no em van agradar gens.



El que no m'agrada de la cinquena és la tema "harry adolescent en crisi" i òbviament, la mort del sirius

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Opinions/ crítiques/ comentaris d'HP5 (perill d'spoilers!)

Entrada Autor: Costa »

Lena ha escrit:El que no m'agrada de la cinquena és la tema "harry adolescent en crisi" i òbviament, la mort del sirius
És que el cinquè llibre reflexa aquesta inquietud d'en Harry adolescent :roll: per tant, és de suposar que a la pel·lícula sortiria reflexat. xD

De la mort del Sirius no se'n pot parlar... però si mires la peli amb menys qualitat plores! xDD Perquè l'arc no es veu tan cutre i la mort sembla més com jo me l'havia imaginat XD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Opinions/ crítiques/ comentaris d'HP5 (perill d'spoilers!)

Entrada Autor: Lena »

Costa ha escrit:
Lena ha escrit:El que no m'agrada de la cinquena és la tema "harry adolescent en crisi" i òbviament, la mort del sirius
És que el cinquè llibre reflexa aquesta inquietud d'en Harry adolescent :roll: per tant, és de suposar que a la pel·lícula sortiria reflexat. xD

Ja, però és que al llibre tampoc m'agrada :mrgreen:

trobo que humanitza molt el mon de hp, que es tant... superior :boig2:

i no m'agrada que resulti que son persones tirant a "normals" :oops:

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Re: Opinions/ crítiques/ comentaris d'HP5 (perill d'spoilers!)

Entrada Autor: Tanit »

No ho sé, potser hi té algo a veure la diferència d'edat... Diguem que no formo part de la mitjana d'edat del fórum.. :riure: I els meus amics i amigues d'edats similars a la meva, també pensen com jo. Les dos primeres el van avorrir força (sobretot la primera!!) i les consideraven excessivament infantils, i amb el temps, sobretot amb l'arribada de la tercera pel·lícula van cedir als encants de Harry Potter.... :ballar: Tot i que opinions....les que vulguis!

Jo penso completament el contrari que tú. El fet que Harry Potter tingui aquesta dualitat tan perfecte entre món real i món màgic és un dels seus maxims encants. I el fet que els seus personatges siguin de carn i ossos, i arribin a l'adolescència, s'enfadin, s'enamorin, s'equivoquin, s'espantin, pateixin, es diverteixin...etc. És el punt que realment fa conectar amb els personatges, per bé o per mal. Jo al cinqué llibre vaig sentir una empatia absoluta amb el Harry, no sé perquè, però l'entenia, podia notar la seva ràbia, les seves raons...I en canvi hi ha gent que considera que en aquest llibre li comença a caure malament. Jo al revés. Ja m'agradava el seu personatge però amb el cinqué llibre, i a mesura que va creixent i fent-se gran, encara m'agrada més, el comprenc més.

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Opinions/ crítiques/ comentaris d'HP5 (perill d'spoilers!)

Entrada Autor: Lena »

U_U potser sí que té a veure amb l'edat xddd


aleshores, quan em passi l'adolescència (jiji) ja et diré si he canviat d'opinió respecte això. Es que a mi el harry ja no és el pesonatge que m'agrada més. i els seus problemes m'importen un pitu :mrgreen:

pol33
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 1:28 pm
Ubicació: La Selva del Camp

Re: Opinions/ crítiques/ comentaris d'HP5 (perill d'spoilers!)

Entrada Autor: pol33 »

Crec que és de les millors pel·lícules de Harry Potter. De fet, em va encantar!
Comparant-la com deieu amb les dues primeres, la conquena és potser la que m'ha agradat més. Crec que és perquè cada vegada està més elaborada i els actors cada vegada ho fan millor.

Per cert, em podeu dir on puc trobar la pel·lícula en format DVD amb català? Ho he preguntat a un munt de llocs i només la tenen en castellà, és una gran vergonya, no creieu? Si us plau, sabeu alguna botiga?

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Re: Opinions/ crítiques/ comentaris d'HP5 (perill d'spoilers!)

Entrada Autor: roni »

Oh, jo la tinc en DVD original i surt en català...

Quan entres dins del menú, a part de posar espanyol i aquestes coses, si mentre mires la pel·lícula prems el botó "Audio", et surtirà en anglès i, si segueixes provant, et surtirà en català... Almenys a mi m'ha passat... I és la pel·lícula normal de tota la vida que diguem... Així que, si la tens en "castellà", és molt possible que també et surti en català... (Tot i que no t'ho puc assegurar, perquè també tinc la primera en castellà i aquella si que no la puc doblar al català... [Serà perquè la vaig comprar fora de Catalunya? xDD])

Bé, espero que et serveixi.
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

pol33
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 1:28 pm
Ubicació: La Selva del Camp

Re: Opinions/ crítiques/ comentaris d'HP5 (perill d'spoilers!)

Entrada Autor: pol33 »

Bé gràcies roni.
De fet, encara no la tinc, me la vull comprar, això sí. Espero que això em funcioni :riure:
El de dalt, que hi posa visitant sóc jo (per si no ho torna a posar: /pol33), que nosé perquè no m'ha sortit el nom!
Gràcies altre cop! Per cert, on te la vas comprar? 8)

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Re: Opinions/ crítiques/ comentaris d'HP5 (perill d'spoilers!)

Entrada Autor: Tanit »

Sense ànims de resultar empipadora...però aviam, evidentment, entenc que el Harry pugui no ser el personatge que t'agradi més. És més, com he comprovat pel fòrum, hi ha molta gent que no el suporta i ho respecto. La gràcia de tot això és que hi ha opinions de tots colors.

Però em permetràs que digui que de fet, el nucli de la trama de Harry Potter, és precisament, i perdó per la redundància, el HARRY POTTER. I que si els problemes del Harry t'importen un pitu, la veritat, llavors la trama de la saga....vaja que bàsicament, són els problemes del Harry els que conformen la història no??

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Opinions/ crítiques/ comentaris d'HP5 (perill d'spoilers!)

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Tanit ha escrit: (Un detallet; hi ha una escena de la tercera peli que em posa la pell de gallina, quan el Harry dóna una volta amb el Bécbrau per sobre l'escola i pel llac, amb la banda sonora de fons....INCREÏBLE!!!)
Ho sento és que ho he llegit i no m'he pogut estar...
És que em passa exactament el mateix amb aquesta escenaaa!! :mrgreen:
Quan en Harry sobrevola el llac, i alça les mans i crida...I amb la BSO....Uff....Aquesta escena m'encanta! xD


I sobre la cinquena pel·lícula he de dir que una vegada ha passat el temps després de l'estrena, i la veig més tard quan surt en DVD, m'agrada més...Suposo que perquè a l'estrena, sempre m'espero més del que serà, i això que ja sé que són només una adaptació i que per a res seran com el llibre, i quan la veig en DVD m'agrada més... No sé, em passa això... :wink:

Per cert crec que tots els DVD's tenen l'opció de l'àudio en català, el meu també... Crec que la que no tenia opció en català era la quarta, no? :?

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Re: Opinions/ crítiques/ comentaris d'HP5 (perill d'spoilers!)

Entrada Autor: Tanit »

Ei!! Que bé! Pensava que era un friki, bé de fet.... :riure: potser un pèl si que ho sóc...

És l'escena més aconseguida de la peli eh...!! Dóna com...una sensació....de...LLIBERTAT...
I el crit que fa ell...i la música...i el verd i el castell i el llac...uff...és que tot plegat dóna un resultat!!
Alfonso Cuarón et mereixes aquest ninotet :adora No tothom aconsegueix fer escenes que transmetin alguna cosa... :clap:

:wink:

Bloquejat