Dibuixos de la Rowling

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Dibuixos de la Rowling

Entrada Autor: HpConan »

(Primer de tot vull dir que poso aquest tema aquí per no tocar el de "Llibres2 o "General", que és on considero que pertocaria, pels problemes tècnics que hi ha hagut. Quan s'arregli tot ja el mouré).



Bé, fa res ha aparegut un dibuix de la Rowling que se subhastarà per caritat, junt amb un nou manuscrit seu.
A més, en un tema de la Secció Restringida del setè (si hi voleu entrar: atenció, spòilers!) es parlava sobre el fet que la Rowling sabés dibuixar, i que va ser ella qui va realitzar les il·lustracions de Bèsties fantàstiques i on trobar-les i El quidditch de totes les èpoques.


En aquest tema proposo, doncs, fer un recull dels dibuixos de la Nostra Senyora Rowling per aporpar-nos més (és la millor manera, crec) a com s'imagina la mateixa autora els seus personatges.



El nou dibuix de la Rowling, on hi surten el Hagrid, el Fawkes, l'Snape, el Dumbledore, la McGonagall, el Ron, l'Hermione, el Harry, el Dobby, el Malifet i el Barret que Tria:

Imatge



L'Snape:

Imatge


El Hagrid, el Dumbledore, la McGonagall i el Bebè Potter, corresponent al primer capítol del primer llibre:

Imatge


El Harry a la llar dels Durlsey, en un dibuix d'una edició especial de la pedra:

Imatge


El Barret que Tria:

Imatge


El Neville, el Ron, el Harry, l'Hermione i el Gary (el primitiu Seamus XD) en el capítol de El duel de mitjanit de la pedra

Imatge


El Nick-de-poc-sense-cap:

Imatge


El Peeves, l'esperit entremaliat:

Imatge


Dibuix de pàgines de llibres de dracs que consulta el Hagrid al primer llibre:

Imatge


Més dibuixos del Barret que Tria (i d'altres apunts de la Rowling):

Imatge



Aquí teniu algunes imatges més o menys spòiler. Les poso aquí perquè són dibuixos de la Rowling, i tampoc són spòilers pròpiament dits. Però les poso en format link per si no us hi atreviu: dibuix1, dibuix2 i dibuix3.




Si aneu trobant més dibuixos de la Rowling (ja sigui de Bèsties..., El quidditch... o d'algun altre lloc), poseu-les! :wink:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
judith_black
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: ds. nov. 17, 2007 5:57 pm
Ubicació: ViC*
Contacta:

Entrada Autor: judith_black »

Jo trobo que aquesta dona sap fer moltes coses.
Escriu i dibuixa de meravella!

M'agraden molt els dibuixos aquests, ja els havia vist abans
però. Trobo que una mica si que s'assemblen als actors i actrius que
interpreten aquests personatges tan fantàstics. :mrgreen:
Ara que ja s'ha acabat la saga només em queda somiar que hagués passat si tot hagués continuat o llegirme fanfictions però mai seran tan bons com el propi llibre.
________________________________

Llegeix el meu FanFiction!! =)
es diu: Que passaria si...
There was a clatter as the basilisk fangs cascaded out of Hermione's arms. Running at Ron, she flung them around his neck and kissed him full on the mouth.
_______________________________________

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Doncs jo no havia vist mai aquests dibuixos fets per la Rowling!!! I la veritat és que m'ha semblat molt curiós veure dibuixos dels personatges de HP segons el punt de vista de la autora...Així que diguem que a través d'aquests dibuixos podem fer-nos una idea de com veu ella els seus personatges al seu cap...No estan gens malament, la majoria s'assembla bastant a com els descriu, si bé ara entenc perquè Rowling recalca tant que l'Snape és molt lleig...Pequé realment ho és!! Em sembla formidable que subasti els seus dibuixos per a causes benèfiques!!!
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Més que "s'assemblen força a com els descriu", és que són exactament com els descriu. :lol: :lol: :lol: :lol:
A mi m'encanta el nas tort del Dumbledore. XD És genial. :lol: :lol: :lol:

L'Snape canvia una mica d'un dibuix a un altre, però sempre té aquest aire vampiresc genial ^^ El que passa que un és més estilitzat i l'altre té més cara mico XD
Les dents de ratolí de l'Hermione són genials, i crec que amb el Dobby s'ha pesat un pèl :P
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

La veritat es que tots estàn molt bé,i el fet que la Rowling en subhasti ho trobo perfecte.El Hagrid m'ha encantat,l'he trobat yal i com jo el tenia al cap (abans de veure les pel·licules,perquè des de llavors tinc molts dels "meus" personatges iguals...). Jo n'havia vista alguns,guanyant-los a la web de la Rowling,però em faltaven uns quants :wink:
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Oh, estan molt bé!! La veritat és que dibuixa molt bé, jo que era una desconfiada!! :P

El Dobby m'ha agradat molt...
I el Duddley (al retrat de la llar de foc) i les dents de l'Hermione m'han fet molta gràcia! XD
Però la veritat és que el Nick-de-poc-sense-cap és el que més m'ha agradat, està genial! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
africa_dama_lunnaris
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 59
Membre des de: dg. feb. 25, 2007 8:44 am
Nom: Àfrica
Rang: Gat cavallesc
Ubicació: parlan x msn/llegint llibres/menjan cereals i miran la tele/am els amics
Contacta:

Re: Dibuixos de la Rowling

Entrada Autor: africa_dama_lunnaris »

Osti si l'Snape sembla un vampir! :o I el Dumbledore amb el nas tort... xD
A la pobra Hermione no la pinten tan lletja al llibre! En els dibuixos té dents de conill, pobrissona... i el Hagrid... l'ha clavat, la Joanne! És clavat el Robbie Coltrane! I al llibre també me'l vaig imaginar així...

no, si ara la joanne es fotrà a fer còmics de hp xD us imagineu? Però crec que ja existeixen còmics de Harry Potter, i si no, m'estranya molt :|
La lladre de llibres

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Re: Dibuixos de la Rowling

Entrada Autor: Marc Riera »

africa_dama_lunnaris ha escrit:i el Hagrid... l'ha clavat, la Joanne! És clavat el Robbie Coltrane! I al llibre també me'l vaig imaginar així...
Diguem que van ser els productors de la peli que el van clavar, no la Rowling...

Avatar de l’usuari
Rowena
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dg. set. 17, 2006 6:52 pm
Rang: Gran Marmota
Ubicació: Acadèmia Spence

Re: Dibuixos de la Rowling

Entrada Autor: Rowena »

La Rowling és genial... Tant et dibuixa com t'escriu! >.< Un dia d'aquests treurà un CD xD

L'Snape és simplement... XD El que més m'ha matat són les dents de l'Hermione, vale que insistia en que eren llargues, però... Pobreta!! :mrgreen:

Realment, el Hagrid de la Rowling és igual al de la pel·li... o.O El que no s'assembla gaire al de la pel·li és el Nick (però en John Cleese és molt John Cleese, és clar), però la veritat és que no me l'imaginava com l'ha dibuixat la Rowling...

MERRY CHRISTMAS!!
Rowena

PS: De gran vull ser com la Jota Ka... T.T
Princess in the tower, children in the fields

... i Merry Christmas! xD

Visitant

Re: Dibuixos de la Rowling

Entrada Autor: Visitant »

jajaj!! que bo!
l'Snape te barba! jo me l'imaginava sense pel però bueno...
pel que es veu a la peli ho han encertat bastant, segons com s'ho imaginava la Rowling. Menys les dents de l'hermione...

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Dibuixos de la Rowling

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

dibuixa moool b!!!

kina passsada de dibuixos! i son com els descriu... kina passada
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Bloquejat