Germans Weasley

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Quin dels germans Weasley us agrada més?

Bill
9
5%
Charlie
6
3%
Percy
1
1%
Fred
9
5%
George
8
4%
Bessons junts
95
52%
Ron
28
15%
Ginny
26
14%
 
Vots totals: 182

Avatar de l’usuari
annmapo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 9:11 pm
Ubicació: a casa meva!
Contacta:

Entrada Autor: annmapo »

home, els bessons no es poden separa! son un pack!

Els gnom sels van treure entre els dos, p q son dues mitats! La tenda tambe la porten els dos, estan tan compenetrats que es impensables pensar amb ells per separat!
--> a l'estiu tota cuca viu <-- http://s4.gladiatus.es/game/c.php?uid=22704
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
planashrh
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dj. maig 31, 2007 4:32 pm

Entrada Autor: planashrh »

El Ron és el millor!!!

a mi és el personatge que més m'agrada de Harry potter(en segon lloc els bessons)

però és que el Ron m'agrada tan però tan...

és el MILLOR!!
Mentres somiem entram en un món que ningú coneix...deixem que es sumerguesqui dins els oceans més profuns i que voli per sobre dels núvols més alts...

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

A mi el Charlie


no sé per què, però als altres els trobo defectes:

Ron: massa reboscat
Ginny: Aquesta trobo que primer la posseeix el voldemort i després comença a sortr amb tot déu XD
Percy: És tonto i traïdor
Bill: Aquesta també em cau bé... Però la Fleur...
Germans Weasley: A, mira, aquests sí que em cauen bé
I podria haver votat el Fred o el George... sobretot el Fred


Llàstima que el Charlie sigui baixet, si fos alt i guapo m'agradaria molt més

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Entrada Autor: Tanit »

M'agrada molt el Ron, està clar!!
És un dels que més coneixem, per començar m'agrada pq. és el millor amic del Harry, i a més a més el trobo el típic noi manasses però encantador.... És graciós, sarcàstic, fidel als seus amics i bastant desastre. Amb el temps, la seva personalitat s'ha anat fent més atractiva, pq. a part dels seus punt febles veiem que per sobre de tot és una d'aquelles persones de les que es diu que son "un tros de pa"!

La Ginny i els bessons també són fantàstics...però si havia d'escollir, està clar que el Ron.

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Entrada Autor: F.G. wesley »

crec que ja se sap a qui votaria no?¿

si! al percy xDDDXDDDDDDD no era conya, als bessons pq aquesta forma d prendres la vida que tenen aquesta manera de sudar de tot lu que els altres diuen exemple: segon llibre
- deixeu pas a l'hereu de slitherin xD i sobretot pel JA-NO-TINC-CA-CA
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Entrada Autor: ginny_winky »

Des del primer llibre el meu Weasley preferit és en Fred.
El Ron també m'encanta, però trobo que els bessons tenen molta "personalitat", i entre el Fred i en George, m'agrada més el nom Fred xD

No en serio és molt majo el noi.

petons!
:D

HPmania
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 30
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 7:12 pm

Entrada Autor: HPmania »

Horcrux ha escrit:Els millors els bessons junts, despres la Giny, i despres en Ron.

raons: Els bessons són la ostia, i a + a + son molt llestos.
La Giny es l'unica noia dls germans ha de ser dur.
En Ron, m'encanta a la primera kuant diu "why spiders? why he couldn't say butterflyes!!! :( :( :(

:lol: :lol: :riure: :riure:
Si, si. Aquest tros em va fer riure moltíssim. Una altra escena divertida és al 5è llibre, al Ron el nomenem delegat(o prefecto), i la seva mare diu:
Molt bé Ron, com els teus germans! Llavors el George o el Fred diu:
I nosaltres qui som, els veïns de la casa de aquí al davant? O una cosa semblant.

A mi m'agraden els bessons, el Ron i la Ginny... Són boníssims!

Avatar de l’usuari
jan'lap_laila
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dl. maig 28, 2007 9:08 pm
Ubicació: parRaLandIa

Entrada Autor: jan'lap_laila »

donss io prexereixo al Ron
aquesta manera que te de fer ls coses desastre, ironic, divertit. no se m'agrada molt aquest personatgee

pero en segon lloc hi ha la Giny i els bessons
la Giny perque, com ja eu dit, ha de ser difisil ser l'unica noia en 7 germans
i els bessons dons pr la manera de fer i de mirarse ls vida des d'una altra prespectiva. nose perque, pero m'agrada mes el George que el Fred
quIerOoo poDeR piNtarMe Alas Y voLar...

____

http://www.fotolog.com/anna13_laia4

Avatar de l’usuari
HP_yandrak
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 29
Membre des de: dv. oct. 05, 2007 8:57 pm
Nom: Pablo
Ubicació: Alagaësia

Re: germans weasley

Entrada Autor: HP_yandrak »

Home aixó no es preguntaaa els bessons i de carrer. Que fariem sense les seves trapeleries?? :think:
"En harry va allargar la mà, vaposar-li bé les ulleres de muntura de mitja sobre el nas aguilenc i li va eixugar amb la màniga un regalim de sang que li vaixaba de la boca"

Visitant

Re: germans weasley

Entrada Autor: Visitant »

Els dos bessons sense cap mena de dubte. Això que es prenguin la vida tan alegrement i sense por de fer el ridícul o del que els pugui passar, es una cosa que sempre he admirat.
El Ron també està bé pero sempre s' està barallant amb l' Hermione i algun cop amb el Harry i això no acaba d' agradar.
Bessons els millors!!!

Fènix_CAT92
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dc. ago. 22, 2007 4:17 pm
Ubicació: Perduda en el meu món!

Re: germans weasley

Entrada Autor: Fènix_CAT92 »

Els bessons sense dubtar-ho ni un moment, són molt divertits i fan les tonteries i les bromes sense importar-ls'hi gairé el que els hi passi, i tampoc es preocupen gaire dels estudis, ja que només fan el mínim per aprovar (com m' agradaria poder-ho fer a mi això xD)!!! El que més m' agrada és com la lien a la ciquena peli i marxen sense ni acabar els estudis a la botiga de bromes (una altra genial idea)

Avatar de l’usuari
Karla_Potter
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dg. feb. 24, 2008 7:31 pm
Nom: Karla
Rang: Bruixa ^^

Re: germans weasley

Entrada Autor: Karla_Potter »

A mi m'encanten els bessons son els millors jejeje, tenen cada cosa, al principi quan està la Molly dien, Fred, George, va, aneu, i en Fred salta i diu, com pots dir-te la nostra mare, si jo sóc en George, i després va i diu era broma!!! jo sóc en Fred :wink: això, quan m'ho vaig llegir per primera vegada, que tenia 11 anys em pixava de riure i ma germana va vindre des de la seva habitació i es va preguntar que que em passava XDDDDDDDDD
Imatge
Qui ens estima no ens abandona mai, sempre els podem trobar al nostre cor -Sirius Black-

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: germans weasley

Entrada Autor: lanark »

Com molt original no sóc, he votat als bessons junts. M'encanten aquestos dos, sobre tot pel seu sentit de l'humor i les trapelleries que fan a tota hora. Però són trastades que fan gràcia, sense massa malícia. Jo diria que el seu moment estelar, com ja han dit abans, és el seu comiat de Hogwarts i d'Umbridge al cinquè llibre. A això li anomene jo eixir per la porta gran!
Encara que si ho force un poquet, encara m'agrada més Fred que George. No sé perquè però sempre m'he fet una mica més de gràcia. Malgrat això, sense el George, el Fred no seria res del que ha sigut en els llibres, per això els he votat als dos junts.
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
ruffi
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 27, 2008 4:08 pm

Re: germans weasley

Entrada Autor: ruffi »

Jo crec que els millors son els bessons junts perque un de sol no fa res en canvi els 2 fan entremaliadures
Imatge
Imatge
Imatge

pol33
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 1:28 pm
Ubicació: La Selva del Camp

Re: germans weasley

Entrada Autor: pol33 »

La Ginny és la Weasley que més m'ha agradat. La pinten com una noia simpàtica, alegre, guapa, llesta, valenta... Té moltes coses bones...! Altres com el Ron el pinten poruc, el Percy dolent...

Els bessons però, també són grans personatges per les bromes i tonteries que fan... però...
pOL

Bloquejat