Tinc unes preguntes sobre el final

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Lovegood_Granger
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 29
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 8:57 pm

Tinc unes preguntes sobre el final

Entrada Autor: Lovegood_Granger »

Què passa amb els Dursley al final?

Quan en Neville mata la Nagini, d'on treu l'espasa de Gryffindor? :S

Quan en Harry parla amb en Dumbledore a King's Cross qui és el nen que plora?

Si el quadre de'n Dumbledore estava al despatx del director de Hogwarts, com tots els antics directors, i en Harry necessitava preguntar-li tantes coses, en lloc d'arriscar-se a anar al Ministeri o a robar a Gringotts, per què no anava directament a Hogwarts a parlar amb en Dumbledore? :S

I una sense gaire importància, quan en Harry deixa de tenir una part de l'esperit de'n Voldemort, encara pot parlar reptilià? i una cosa que no m'ha quedat gaire clara...se li ha anat la cicatriu o què?

Mentres llegia tenia més preguntes però ara se m'han anat del cap ._. ja les aniré posant.

Gràcies.
Nuez y nervio de dragón, doce pulgadas y tres quartos, inflexible

Imatge

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Re: Unes preguntes :S

Entrada Autor: li-kiow »

Què passa amb els Dursley al final? em sembla que la JKR va dir que tot tornava a la normalitat

Quan en Neville mata la Nagini, d'on treu l'espasa de Gryffindor? :S em sembla que del barret que tria

Quan en Harry parla amb en Dumbledore a King's Cross qui és el nen que plora? una part de l'ànima del voldemort em sembla...

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Re: Tinc unes preguntes sobre el final

Entrada Autor: APWBD »

Si el quadre de'n Dumbledore estava al despatx del director de Hogwarts, com tots els antics directors, i en Harry necessitava preguntar-li tantes coses, en lloc d'arriscar-se a anar al Ministeri o a robar a Gringotts, per què no anava directament a Hogwarts a parlar amb en Dumbledore? :S
Perquè Hogwarts es troba sota el domini de Voldemort, per tant és un lloc molt perillós.
I fins a quin punt es podia estar segur que l'Snape no hauria tret el quadre d'en Dumbledore.

La cicatriu la manté. El reptilià no ho sé...

Carles
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 73
Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:26 pm

Re: Unes preguntes :S

Entrada Autor: Carles »

li-kiow ha escrit: Quan en Harry parla amb en Dumbledore a King's Cross qui és el nen que plora? una part de l'ànima del voldemort em sembla...
Si Estas en lo cert! Era l'ànima... o l'horricreu que el harry potter porta dins crec.

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: Tinc unes preguntes sobre el final

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Quan en Neville mata la Nagini, d'on treu l'espasa de Gryffindor?
La treu del Barret-que-Tria
Quan en Harry parla amb en Dumbledore a King's Cross qui és el nen que plora?
El "nen" que tu dius és la part d'en Voldemort que en Harry duia a dins.
Si el quadre de'n Dumbledore estava al despatx del director de Hogwarts, com tots els antics directors, i en Harry necessitava preguntar-li tantes coses, en lloc d'arriscar-se a anar al Ministeri o a robar a Gringotts, per què no anava directament a Hogwarts a parlar amb en Dumbledore?
Suposo que si no va a l'escola tampoc va al despatx. I menys quan el nou director és l'Snape.
I una sense gaire importància, quan en Harry deixa de tenir una part de l'esperit de'n Voldemort, encara pot parlar reptilià? i una cosa que no m'ha quedat gaire clara...se li ha anat la cicatriu o què?
Està claríssim que si. La última frase diu que la cicatriu ja no li feia mal (o alguna cosa semblant)
Com que no ha quedat clar, ja ho arreglo. Si parla de la cicatriu és per que la té encara.
Roger J. Potter l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 15, 2008 6:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Pau_55
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 12:04 pm
Nom: Pau

Re: Tinc unes preguntes sobre el final

Entrada Autor: Pau_55 »

Roger J. Potter ha escrit:
Quan en Neville mata la Nagini, d'on treu l'espasa de Gryffindor?
La treu del Barret-que-Tria
Quan en Harry parla amb en Dumbledore a King's Cross qui és el nen que plora?
El "nen" que tu dius és la part d'en Voldemort que en Harry duia a dins.
Si el quadre de'n Dumbledore estava al despatx del director de Hogwarts, com tots els antics directors, i en Harry necessitava preguntar-li tantes coses, en lloc d'arriscar-se a anar al Ministeri o a robar a Gringotts, per què no anava directament a Hogwarts a parlar amb en Dumbledore?
Suposo que si no va a l'escola tampoc va al despatx. I menys quan el nou director és l'Snape.
I una sense gaire importància, quan en Harry deixa de tenir una part de l'esperit de'n Voldemort, encara pot parlar reptilià? i una cosa que no m'ha quedat gaire clara...se li ha anat la cicatriu o què?
Està claríssim que si. La última frase diu que la cicatriu ja no li feia mal (o alguna cosa semblant)
:no
La cicatriu ja no li fa mal pero la segueix tenint

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Re: Tinc unes preguntes sobre el final

Entrada Autor: APWBD »

la té perquè una cicatriu és una cicatriu. El que ja no té és la part de l'ànima de Voldemort que li va atorgar certs poders i entre ells el reptilià.

Si no recordo malament el reptilià el parlava de forma estranya, és a dir, sense ser-ne consient. O com a mínim al segon llibre. El parlarà si l'ha incorporat a la seva ànima.

Recordem que en Dumbledore també el parlava.

Avatar de l’usuari
Pau_55
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 12:04 pm
Nom: Pau

Re: Tinc unes preguntes sobre el final

Entrada Autor: Pau_55 »

APWBD ha escrit:la té perquè una cicatriu és una cicatriu. El que ja no té és la part de l'ànima de Voldemort que li va atorgar certs poders i entre ells el reptilià.

Si no recordo malament el reptilià el parlava de forma estranya, és a dir, sense ser-ne consient. O com a mínim al segon llibre. El parlarà si l'ha incorporat a la seva ànima.

Recordem que en Dumbledore també el parlava.
:no

El Dumbeldore no parla reptilia,
no o diu en cap lloc k parle reptilia ni o deixa entendre
Don ho has tret ??

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: Tinc unes preguntes sobre el final

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Pau_55 ha escrit:
APWBD ha escrit:la té perquè una cicatriu és una cicatriu. El que ja no té és la part de l'ànima de Voldemort que li va atorgar certs poders i entre ells el reptilià.

Si no recordo malament el reptilià el parlava de forma estranya, és a dir, sense ser-ne consient. O com a mínim al segon llibre. El parlarà si l'ha incorporat a la seva ànima.

Recordem que en Dumbledore també el parlava.
:no

El Dumbeldore no parla reptilia,
no o diu en cap lloc k parle reptilia ni o deixa entendre
Don ho has tret ??
Jo tampoc ho sabia

pero es veu que la Rowling des que va acabar d'escriure els llibres que li dura la borratxera d'aquella ampolla de cava que es va prendre i en una entrevista, xat o no se que va dir que si, que en Dumbledore parlava reptilià i moltes altres llengües.

Aquesta dona ens sorprendra ara amb mil histories xD
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: Tinc unes preguntes sobre el final

Entrada Autor: lanark »

Roger J. Potter ha escrit:
Jo tampoc ho sabia

pero es veu que la Rowling des que va acabar d'escriure els llibres que li dura la borratxera d'aquella ampolla de cava que es va prendre i en una entrevista, xat o no se que va dir que si, que en Dumbledore parlava reptilià i moltes altres llengües.

Aquesta dona ens sorprendra ara amb mil histories xD
Aquesta dona de cada dia em deixa més flipada, ho jure... :? Clar, com ara ja no es pot entretenir matant als personatges de la saga mentre escriu, s'inventa aquestes coses... Qualsevol dia ens diu que Dumbledore també sabia parlar "balleno", com la Dory del Buscant a Nemo...
Sincerament, algú deuria dir-li a la pobra dona que no és bo mesclar medicaments i alcohol... :mrgreen:
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Re: Tinc unes preguntes sobre el final

Entrada Autor: APWBD »

Ah... No sabia que la Rowling ho hagués dit. Però el que recordava és que durant el sisè llibre, en un dels records en què en Harry entra amb en Dumbledore, els Gaunt parlen en reptilià (ho demostren quan no els entén el foraster) i en tant l'ún com l'altre (Albus i Harry) els entenen.

Ara no recordo qui és que en la saga diu que en DUmbledore és capaç de parlar molts idiomes i com molt bé demostra al llac el sirenià també el sap.

fins ara, des que ha publicat l'últim, ha dit moltes coses i no les he llegit totes encara...

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Tinc unes preguntes sobre el final

Entrada Autor: Padfoot »

Ho va dir quan va organitzar el xat online a la web de Bloomsbury (http://www.harrypottercat.com/forums/vi ... =27&t=2226), on responia les preguntes que se li havien anat enviant uns dies abans, exactament va dir:

Delailah: How does dumbledore understand parseltongue?
J.K. Rowling: Dumbledore understood Mermish, Gobbledegook and Parseltongue. The man was brilliant.


I es va quedar tan panxa la dona xD

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Tinc unes preguntes sobre el final

Entrada Autor: Lena »

Padfoot ha escrit:Ho va dir quan va organitzar el xat online a la web de Bloomsbury (http://www.harrypottercat.com/forums/vi ... =27&t=2226), on responia les preguntes que se li havien anat enviant uns dies abans, exactament va dir:

Delailah: How does dumbledore understand parseltongue?
J.K. Rowling: Dumbledore understood Mermish, Gobbledegook and Parseltongue. The man was brilliant.


I es va quedar tan panxa la dona xD
C**lo**s la tia! això que al 7è llibre deixava veure que el nostre estimat dumbi no era tan bona persona com es creia...

La Rowling hauria d'anar a Sant Mungo un temps xdd :wink: :wink: :| :|

L'entrevistadora es diu Delailah, s'assembla a Delilah hey there delilah* :ballar:

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Re: Tinc unes preguntes sobre el final

Entrada Autor: Fawkes »

Què passa amb els Dursley al final?

No se sap, però la JK Rowling ho deixa enllestit al principi. O sigui que els protegeixen i quan tot torna a la normalitat els deixen tornar a casa, se suposa.

Quan en Neville mata la Nagini, d'on treu l'espasa de Gryffindor? :S

En Voldemort el tortura posant-li el barret que tria al cap i encenent-lo. Després hi ha confusió, se l'aconsegueix treure i d'allà treu l'espasa.

Quan en Harry parla amb en Dumbledore a King's Cross qui és el nen que plora?

El tros de l'ànima d'en Voldemort que estava dins en Harry.

Si el quadre de'n Dumbledore estava al despatx del director de Hogwarts, com tots els antics directors, i en Harry necessitava preguntar-li tantes coses, en lloc d'arriscar-se a anar al Ministeri o a robar a Gringotts, per què no anava directament a Hogwarts a parlar amb en Dumbledore? :S

No podia arriscar-se a anar a Hogwarts perquè hi havia cavallers de la mort ensenyant, l'Snape de director i molts més cavallers de la mort vigilant l'escola. Només hi va quan és estrictament necessari.

I una sense gaire importància, quan en Harry deixa de tenir una part de l'esperit de'n Voldemort, encara pot parlar reptilià? i una cosa que no m'ha quedat gaire clara...se li ha anat la cicatriu o què?

No, ja no pot parlar reptilià. Diria que la cicatriu encara la té físicament però quan està a "King's Cross" em sona que no.
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
Pau_55
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 12:04 pm
Nom: Pau

Re: Tinc unes preguntes sobre el final

Entrada Autor: Pau_55 »

APWBD ha escrit:Ah... No sabia que la Rowling ho hagués dit. Però el que recordava és que durant el sisè llibre, en un dels records en què en Harry entra amb en Dumbledore, els Gaunt parlen en reptilià (ho demostren quan no els entén el foraster) i en tant l'ún com l'altre (Albus i Harry) els entenen.

Ara no recordo qui és que en la saga diu que en DUmbledore és capaç de parlar molts idiomes i com molt bé demostra al llac el sirenià també el sap.

fins ara, des que ha publicat l'últim, ha dit moltes coses i no les he llegit totes encara...
pero l'entenen perque es el record d'una persona que l'enten, no perque en sapiguen ells
no??? :eh:
:think:

Bloquejat