Enquesta: el personatge mes odiat

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Quin es el personatge mes odiat

L’enquesta ha acabat el dv. set. 02, 2005 12:26 am

Lord Voldemort
3
8%
Snape
6
16%
Gilbert Decors
2
5%
Ben Babbaw
6
16%
Karkarof
0
No hi ha cap vot
Rita Skeater
4
11%
Umbridge
11
29%
Draco Malfoy
1
3%
Cornelius Fudge
1
3%
Altres (digueu qui)
4
11%
 
Vots totals: 38

Avatar de l’usuari
El llegat
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 41
Membre des de: dl. abr. 10, 2006 7:38 pm

Entrada Autor: El llegat »

Tot i que veig que no e estat a temps de votar perque ara que he volgut votar ja s'havia acabat el termini però buenu suposos que hagues votat a la Umbridge com a la majoria tot i que l'Snape també l'odio bastant tot i que a vegades em cau be però la que es mereix el vot per part meva es la Umbridge, ja que es una mica ....
Imatge

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

El Harry no hi és com a opció? XD

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Re: Enquesta: el personatge mes odiat

Entrada Autor: aurea »

Gilbert Decors... uno pot ser mal o cruel o tot el que vulgueu... pero el que realment em mata son els pallasos... ^_^
Avall Gildert Decors<---
AURAA!!

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Per a mi, la Rita Skeeter i la Umbridge.
Oh!! Quin horror!! La Skeeter és una xafardera i sempre ha de tocar els pebrots, i la Umbridge és una aixafaguitarres de ''caca''(per no dir una altre cosa...)!!!!! Sí, són les que més odio.
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

Per mi l umbridge, la rita i l' snape.OHHH em treuen de pollaguera.
Po sk sempre en els llibres i an personatges aixi en els llibres.


^^
[..::lAiA::..]

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

wa l'snape i tota la conselleria sencera menys l'Arthur Weasley k es massa bona persona, xo la umbridge i en fudge so hiper capullos, i al sise l'Scrimegour pinta ser igual dinteresat!
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Ely.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dj. oct. 27, 2005 8:24 pm
Ubicació: algun lloc de per alla

Entrada Autor: Ely. »

UMBRIDGE odiosaaaaaa!!! es mereix la mort! (u sentu es k em treu de polleguera!!!!) la rita skeeterenkara k tame dona rabia al kostat de l a umbridge semblaquasi bona i tot!! enkara que es una cotilla pesada! pero la umbridge es mool mala person!
ñe! apa dwwwwww
La mare acabava de treure el mocador.
-Ron tens alguna cosa al nas
-Mare ! Prou !!!
-aha ! ¿El petit roneió té alguna cosa al nassarró ? va dir un dels bessons.

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Bé, odiar el que es diu odiar no odio a molts personatges, sinó que alguns em cauen malament i amb alguns dolents simpatitzo "peligrosament" però odio les accions que cometen perquè són malignes...Intentaré dir qui són els que em cauen malament i a qui odio realment:

- Umbridge: Odio a aquesta dona amb totes les meves forces!!! Umbridge és una persona tremendament falsa que amaga el seu veritable rostre darrere dels seus vestits i complements roses...No la soporto.
- Percy Weasley: Aquest personatge mai m'ha caigut bé. En Percy no sembla ser membre de la seva família perque és massa estúpid i ambiciós.
- Ben Babaw: Pot exisistir una persona més miserable que en Ben Babaw?? És un personatge despreciable i les seves accions van provocar desgràcies.
- Lucius Malfoy: Aquest home em cau molt malament!! És racista i a sobre no serveix per ser Cavaller de la Mort...Realment decepcionant.
- Bellatrix Lestrange: Encara que és una dolenta carismàtica, és realment malvada, mesquina i lúnatica i mai podré perdonar que matés a un dels meus personatges favorits.
- Cornelius Fudge: Com va poder arrivar a ser tan extremista?? Al principi m'era indiferent, però vaig quedar flipant quan vaig descubrir la seva "cara oculta" a HP5...
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Pretty Ginny ha escrit:- Lucius Malfoy: Aquest home em cau molt malament!! És racista i a sobre no serveix per ser Cavaller de la Mort...Realment decepcionant.
Per què et sembla que no serveix per Cavaller de la Mort? El setè no me l'he llegit però pel que ha fet fins ara no és millor ni pitjor que la resta de Cavallers de la Mort. Té les mateixes creences que ells i en el quart llibre es pot veure que en Voldemort el tenia molt ben considerat.

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Finalpotter ha escrit:
Pretty Ginny ha escrit:- Lucius Malfoy: Aquest home em cau molt malament!! És racista i a sobre no serveix per ser Cavaller de la Mort...Realment decepcionant.
Per què et sembla que no serveix per Cavaller de la Mort? El setè no me l'he llegit però pel que ha fet fins ara no és millor ni pitjor que la resta de Cavallers de la Mort. Té les mateixes creences que ells i en el quart llibre es pot veure que en Voldemort el tenia molt ben considerat.
El considero decepcionant com a Cavaller de la Mort perquè no se li dona bé la seva feina com a tal. En Snape i la Bellatrix són millors Cavallers de la Mort que ell, inclòs en Cuapelada!!! El primer error que va cometre va ser negar la seva fidelitat a en Voldemort per salvar el cul quan aquest va caure per primera vagada. I sí que es veritat que al quart llibre en Lucius va aconseguir convéncer a en Voldemort de que li era fidel, però a partir del cinqué i sisé llibre en Lucius decau moltísim...

En el cinqué falla en el pla de recuperar la procefia i acaba a la presò (a la peli fins i tot trenca la procefia), mentre que en el sisè la seva dona i fill s'encarreguen de que en Voldemort els hi agafi més mania...Això sense comptar el cabreig que en Voldemort agafa quan s'assebenta que per culpa d'en Lucius l'horrocrux del diari d'en Tom Rodle está destruit
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Sdaraniel
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 04, 2007 8:20 pm
Rang: Nena innocent
Ubicació: Fins ara Betlan, però ara ja BARCELONA
Contacta:

Entrada Autor: Sdaraniel »

Doncs jo si pugués votar no sé si votaria a la Umbridge o al Ben Babaw, és qeu son asquerosos... Ella per creguda, per pensar-se que te dret a fer el que vulgui, per fer que el Dumbledore marxi aix...
La rata per cobard, per traidor!!

EDITO, EDITO!! Hem deixava la Bellatrix!! Ay... Aquesta sí que la odio, més que la rata traidora... Mata al Sirius!! Jo me l'hagués carregat en aquell instant.
Sdaraniel l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 26, 2007 12:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.
"Un conte de fades"

Sdage65: (Ge65 i jo)
"L'esperat final" ENS DIRAN PAGESOS, ENS DIRAN CAMPEROLS, PERÒ MAI FILLS DE P... PERQUÈ NO SOM ESPANYOLS

http://semqhpc.foroespana.com/index.htm

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

Pretty Ginny ha escrit:

- Cornelius Fudge: Com va poder arrivar a ser tan extremista?? Al principi m'era indiferent, però vaig quedar flipant quan vaig descubrir la seva "cara oculta" a HP5...
Jo també pensava això, Pretty Ginny, però em vaig tornar allegir els llibres i de fet sempre ha actuat de la manera que li convenia per tal de no "fudgir" del poder. Ja al primer llibre, el Hagrid el critica titllant-lo d'"incompetent com n'hi ha pocs". Després, al segon llibre, no mostra prou determinació per evitar la destitució d'en Dumbledore ni l'enviament d'en Hagrid a Azkaban. Al tercer llibre es creu la història "oficial" de l'Snape i no mou ni un dit per intentar descobrir la veritat. I finalment, al quart llibre reacciona molt malament contra en Dumbledore quan aquest li explica que Voldemort ha ressucitat.
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
HP_yandrak
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 29
Membre des de: dv. oct. 05, 2007 8:57 pm
Nom: Pablo
Ubicació: Alagaësia

Re: Enquesta: el personatge mes odiat

Entrada Autor: HP_yandrak »

La umbridge!! Em cau tant malament perque deixen a pobre harry i als bessons wesley sense jugar al Quditch, que és el pitjor que els hi podien haver fet T__T I també per els càstigs fisics com la plo,a aquella asquerosa :bah També em cau malament el snape per matar al nostre apreciat director de l'escola de magia Hogwarts
"En harry va allargar la mà, vaposar-li bé les ulleres de muntura de mitja sobre el nas aguilenc i li va eixugar amb la màniga un regalim de sang que li vaixaba de la boca"

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Enquesta: el personatge mes odiat

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

HP_yandrak ha escrit:La umbridge!! Em cau tant malament perque deixen a pobre harry i als bessons wesley sense jugar al Quditch, que és el pitjor que els hi podien haver fet T__T I també per els càstigs fisics com la plo,a aquella asquerosa :bah També em cau malament el snape per matar al nostre apreciat director de l'escola de magia Hogwarts
HP_yandrak, han fet avui un tema molt més actualitzat, posso el link:

http://www.harrypottercat.com/forums/vi ... =12&t=2356

I per cert tanco aquest llavors... :roll:

Bloquejat