Herois - Ritme TV3

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

jeanne ha escrit:tens rao en aixo no hi havia caigut jo!ske com k jo faig al contrari aki la IB3 tmb fan els capitols en castella pero jo preferesc veure'l ne catala!jeje
Nois!aixo ja s'acaba!nomes falta un capitol que l'emeten dema!kins nirvis XD I fins els setembre que comenci la segona!ais ais!a mi me falta per veure el 22 i el k emetran dema! no vull que s'acabi!anyorare al Peter, al Hiro i a la Claire!jops!
el 22?,per on ho mires tu?,amb angles?

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Uolaa, doncs jo per culpa de viure amb me iaia no he pogut veure-ho mai, però ara me'ls he posat a descarregar :)

Bé, una altra cosa molt més important... és que a EEUU s'esta preparant o gravant, ara no ho recordo bé, un spin-off de Herois que es dira Herois: origens (trad. personal del títol original)... no deien gaire coses més excepete que no tindria res a veure amb els que surten ara... és més una prova amb nous herois que potser més endevant es podrien inclouré a sèrie principal...

Ja us diré alguna cosa quan estigui a casa, que ara no tinc l'article al davant :P
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Si poseu spòilers, aviseu, eeeh?

Realment, m'he viciat completament a aquesta sèrie. Des del primer capítol que em té bocabadat. Tot tan pensat, tan exacte, et deixen les coses al punt... Genial. Sort que a TV3 en fan dos per setmana, que sinó em moriria! Hi ha cada capítol que acaba d'una manera...!

Ostres, m'encanta el Hiro. És genial. :lol: :lol: :lol: A més, és que té el nom adequat, ja. És un SuperHiro XD :lol: Genial, genia.
El Petrelli també em mola, que va com assimilant els poders dels altres. ^^

Una sèrie com n'hi ha poques! ^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

jeje es veritat que es com poques :wink: ja ho sabeu que a mi hem te enganxadíssima!XD
a vera per parts Cyllan, si hem baixo els capitols en angles :mrgreen: i despres els miro en catala XD i per tant ja he vist fins el 21 en poder vore el 22 i dema hem baixare el 23 i darrer :cry:
una altre cosa, jo tmb vaig llegir aixo del spin-off de heroes sobre la historia de alguns personatges el que passa que no vaig entenrdre si era sobre els de akesta temporada o la k ve pero wno la questio es que tendrem mes heroes XD perque a mes vaig llegir que la emetran durant el descans de la temporada normal per tant no faran un "paron" de heroes

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Severus Davnur ha escrit: Sempre m'ha agradat x-men (els comics, perquè de les pelis només salvo la primera!).

Aquesta sèrie promet....a EEUU ja han acabat la primera temporada i ha triomfat....i entre les autonòmiques, a Catalunya és on més espectadors ha aconseguit!

Hiro Nakamura.....BRUTAL!
Severus... tagrada x-men? esque jo sok un fanatic...
Per cert, a TV3 per quin capitol van?? esque ho vaig començar mirant a SciFI (un canal del Canal plus) i el fan en castellà i ja casi han acabat la primera temporada (23 capitols), però com que me'ls trago de nou en nou (me'ls baixo en DVD's de 9 capitols cada un) vaig pel 16, aixi que si van pel 10 o el 11 els veuré en català...

A que mola la cara del Hiro quan es concentra??

(tot aket rollu per dir aixo?)
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

exactament no si per quin numero van de capitol, pero el darrer que han fet es el de quan el Hiro viatge 6 mesos enrera, crec k es el 8...xo del numero tmp hem facis molt de cas...

Avatar de l’usuari
Mitxirrika_43
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: ds. maig 26, 2007 11:33 am
Ubicació: _Asteroide B612_
Contacta:

Entrada Autor: Mitxirrika_43 »

El dimecres passat van fer el capitols de "6 mesos abans" que és el 10!


El millor és en Syler xD està penjadissim!! :twisted:
No seriosament la millor és la noia dels cabells curts que no ser com és diu [que treballa pel pare de la Claire] :roll:

Jo vull que arribi dimecres a veure que passa amb en Peter! 8O
[sÓc friKi perQ eL mOn m'hA feT aixÍ]

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Ostres, quina gran sèrie...

La vaig descobrir la setmana passada. Personatges molt ben definits, seguint l'estel·la dels grans superherois de la Marvel tots tenen un poder que el caracteritza, però sortint de l'esfera cursi de polièster dels herois tradiconals del calçotet per sobre dels pantis, aterrant enmig de la societat. M'ha enamorat l'estètica de la sèrie, sobretot les postals que pinta el de les grenyes i que preveuen el futur...

Gran guió i mítica sèrie. Encara queda confiança en l'espècie humana.

Avatar de l’usuari
kuki
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dc. juny 20, 2007 9:07 am

Fans de l'HIRO""

Entrada Autor: kuki »

Nono.. el millor és l'Hiro amb diferènciaa!!

Com em fa riure!! :lol: amb la seva espasa de samurai.. q al final es de fusta!! jojoojo

sisi!!

Salva l'animadora.. salva el món..

aqesta frase la vaig repetir mil cops al meu pare fenma la xula.. perquè? pos.. perque sona bé no?..xD

:mrgreen:

Res més a dir!! aquest dimecres tornemi!!


____________________________________


No en tinc prou en somiar..

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Entrada Autor: Lary fricky potter »

ooooooooooohhhh
Dios!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

és la millor sèrie del món!!!! 8)
és fantàstica, m'hi va enganxar una amiga meva per allà al capítol tercer o quart i ara no paru, m'encanta i el millor de tots és en Hiro!!!!
Trobu que està molt bé i el d'avui es veurà el pare de l'animadora :clap: (que ja es va aber al capítol anterior --> l'home que vola) i wenu, que estic molt enganxada i això que no sóc molt de sèries, jo sóc més peliculera jejejejejejejejejejeje, però he hagut de fer una escepció... :heart: :mrgreen: :mrgreen:

Ei doncs uhuhuuhhuuhuhuhuh
m'encanta, que u sapigueu jijijjij :reverencia: :reverencia:

a rrevveeuurree!!!!! :wink:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
Sdaraniel
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 04, 2007 8:20 pm
Rang: Nena innocent
Ubicació: Fins ara Betlan, però ara ja BARCELONA
Contacta:

Entrada Autor: Sdaraniel »

:o Els herois!! hi estic viciadíssima!! A mi el que més m'agrada es el Peter Petrelli, és el meu preferit, per tot, perquè absorbeix els poders dels altres però també perquè es molt bona persona i se sent incomprés pel xulo del seu germà... Uff no em cau gens bé el Nathan... :mmm. La que també m'agrada molt és la Claire, pel poder pero es que es una amargada pobre noia... weno i no em puc deixar d'anomenar al simpatiquissim Hiro!! Es genial també. Bé tota la serie en sí està molt bé. Res més!!
"Un conte de fades"

Sdage65: (Ge65 i jo)
"L'esperat final" ENS DIRAN PAGESOS, ENS DIRAN CAMPEROLS, PERÒ MAI FILLS DE P... PERQUÈ NO SOM ESPANYOLS

http://semqhpc.foroespana.com/index.htm

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Doncs jo, com alguns ja saben, m'he tragat tota la sèrie en un cap de setmana xDDDD

És que feia temps que volia començar-la a veure però per tv3 no puc que aquelles hores la tele està ocupada per les altes esferes de la casa i a mi no em toca xD I me l'ha vaig descarregar de l'emule en anglès i ja feia dies que esperava tenir unes quantes hores mortes per posar-me a veure-la i fins divendres que no vaig poder començar xD

Total que ja he vist els 23 capítols i m'he quedat enganxadíssima xDDD A tv3 van pel 20 m'han dit no? Així que no explico res de l'últim capítol per no espoilejar a ningú! Només espero que a la pròxima temporada conservin la majoria de personatges que m'encanten :P

Save the cheerleader, save the world xDDD

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Entrada Autor: lord-granger »

Hey jo tambè la miro herois.
El dimecres 18 fan els episodis 21 i 22 i el dimecres 25 fan l'ultim episodi el 23.
Es una serie apasionat i que visia bastant, ara es de les millor que donen per la tele juntament amb anatomia de grey, 24 "per els seguidors fins el setembre res i perdidos "que els mamons de TVE no ser a que es dediquen.
Un dels personatges que mes m'agraden es l'aldo, ja ser que no es cap heroi pero es un dels meus preferits i tambe el pinto que de tots els herois es el que te el poder mes bestia juntament amb el hiro.

Avatar de l’usuari
weasley_yeah
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dg. abr. 15, 2007 8:41 pm

herois

Entrada Autor: weasley_yeah »

mnkanta herois pero esplikeume els 4 (2 dimecres) ultims capitols k han fet plis k tava fora de casa i mels e perdut.

wenu si algu contesta pos moltes grasies... xD

pika_234
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 7:25 pm
Nom: Albert
Rang: Heroi
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: pika_234 »

Doncs jo tambe l'he vist tota sencera i al final el peter petrelli mata el syler.
PD: És broma no he vist el final pk la segueixo per TV3 com gairebé tothom i he de dir que és molt interessant ! Us he fotut eeee durant uns segons jeje.

Respon