Descarregeu-vos el Firefox! ja!

Tothom a qui li agradi aquest tema pot deixar els seus comentaris i opinions aquí, i si teniu algun dubte pregunteu i potser algú us podrà ajudar!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Getta91 ha escrit:Mmmm una cosa...
al Msn, quan apreto per mirar algun space o mirar el correu, se'm continua obrint amb l'explorer... algú sap com ho puc fer per a què s'obri amb el Firefox? És que els spaces també em van més ràpids des d'aquí!^^
Merci! :mrgreen:

P.D: Neus, per favor.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Has de declarar el Firefox com a navegador per defecte.
Vas a Eines->Opcions i principal cliques el botó "comprova ara!" i li dius que si, i l'explorer no molestarà mai més.

PD: Jo he he provat i no funciona, veig que els de microsoft s'han passat de llestos com sempre i ja no deixen canviar el navegador per defecte del MSN

Imatge

Avatar de l’usuari
Moni.Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 3:40 pm
Ubicació: Piera(Un poble perdut entre les muntanyes XD)

Entrada Autor: Moni.Granger »

Jomast escrigué.
Has de declarar el Firefox com a navegador per defecte.
Vas a Eines->Opcions i principal cliques el botó "comprova ara!" i li dius que si, i l'explorer no molestarà mai més.
Jo fa temps que ho vai estar intentant i al final vai desistir, com tu has dit no funciona. Msn i explorer son de microsoft així q van agafadets de la maneta :

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

A harrypottercat:
Imatge
Anem bé! Hem pujat!
Però no és suficient! Abandoneu l'explorer, que la versió 7 us pot petar l'ordinador!
:mrgreen:

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Jomast ha escrit:A harrypottercat:
Imatge
Anem bé! Hem pujat!
Però no és suficient! Abandoneu l'explorer, que la versió 7 us pot petar l'ordinador!
:mrgreen:

Petar, l'ordinador?

Uoooo digue'm, digue'm com pot ser això?

Bé...jo he de descarregar-me'l com més aviat millor, estoy en ello.
Enllunada l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 23, 2007 3:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Jo ja vaig postejar fa uns mesos, pero com veig que en la gràfica encara estem molt per sota del P*T* explorer, doncs torno a reivindicar-me!

FIREFOX JA!!!!...de veritat, va molt millor, més ràpid, més intuitiu, més fàcil, NO ÉS DE MICROSOFT!!!... :twisted:

Va, canvieu, ja vureu com és molt millor!

P.D: MSN+explorer van lligadets, és imposible evitar-ho...

Som-hi, tots cap al canvi!!! :mrgreen:
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Enllunada ha escrit:
Petar, l'ordinador?

Uoooo digue'm, digue'm com pot ser això? Jajajaj, fi de la paranoia.

Bé...jo he de descarregar-me'l com més aviat millor, estoy en ello.
Doncs he tractat casos que el finestres (windows) s'ha tornat completament boig, i després d'hores d'estirar-se els cabells i consultar a la bola màgica, vam veure que era el IE 7 dels pebrots! (es patètic que puguin passar coses així) en fi xD

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Imatge
Evolució de la ultima setmana!!!
El firefox ja arriba al 30%!!!!!!!!!!!!!!! :boohoo: :ballar: :ballar: Bo o dolent? :handshake: :handshake: :airborne: :airborne: :pastanaga :pastanaga
Visca visca! continueu descarregant el firefox si no ho heu fet encara! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

Ep va molt bé! M'he baixat el diccionari català. Una cosa, si ara m'instal·lo el de castellà com m'ho faré per posar un i altres segons em convingui?
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Tu, en castellà? XD
hahaha, és conya :lol:

Doncs amb el botó esquerra pots seleccionar la llengua que desitgis. Jo el tinc en català, castellà i anglès ^^ ole ole (no hi ha en sindarin? v.V)
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
harry94
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dl. març 12, 2007 8:59 pm

Entrada Autor: harry94 »

Jo ja fa temps que me'l vaig baixar a n'es Firefox, i sa veritat és que me va de perles...
Entre es diccionari, ses pestanyes, que li puc posar s'aspecte que vulgui i molts d'altres complements estic encantada... :mrgreen:
Es meu arc iris...
Sóc una tia ^^

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Jomast ha escrit:
Getta91 ha escrit:Mmmm una cosa...
al Msn, quan apreto per mirar algun space o mirar el correu, se'm continua obrint amb l'explorer... algú sap com ho puc fer per a què s'obri amb el Firefox? És que els spaces també em van més ràpids des d'aquí!^^
Merci! :mrgreen:

P.D: Neus, per favor.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Has de declarar el Firefox com a navegador per defecte.
Vas a Eines->Opcions i principal cliques el botó "comprova ara!" i li dius que si, i l'explorer no molestarà mai més.

PD: Jo he he provat i no funciona, veig que els de microsoft s'han passat de llestos com sempre i ja no deixen canviar el navegador per defecte del MSN

Imatge
Doncs jo sí que he trobat com fer-ho!!! :ballar: :pastanaga :ban: :banana :winner:

[publicitat gratuïta]

Només has d'anar a http://www.stuffplug.com/ i descarregar-te el programeta. Per defecte no ve en castellà, ni en català (tot i que a la pàgina inicial digui que sí... ú_ù), però al fòrum podreu trobar la traducció al castellà.

Una vegada descarregat i instal·lat, us apareixerà un botonet nou al MSN. Aneu a opcions i activeu l'opció "Open all URLs in your default browser", i punt.

Aquest programa, a més, us permetrà "robar" els avatars i icones dels vostres contactes, així com canviar el vostre nick per mostrar:

Si el vostre Nick és, per exemple:
Pepito Grillo/Capità Mosey/ Home, sweet home.../Harry Potter and the Deathly hallows! Que bèstia! I com enganxa!
(és el meu d'ara xD), podreu mantenir el vostre nick, però a les converses podreu posar un nom més curt, per exemple, Marc. D'aquesta manera, podreu posar el que olgueu al vostre nick, però a les converses sortirà tot molt més curt.

I si feu servir el MSN 8.5 o Plus!, podreu fer moltes més coses!

[/publicitat gratuïta]

Respon