Bola de drac

Aquí podeu comentar les vostres sèries d'anime i els vostres mangues preferits.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Bola de drac

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Hola! he pensat que estaria bé obrir un tema per parlar d'una sèrie tan mítica com aquesta i que gairebé tothom mirava.
Podríem comentar quins són els vostres personatges preferits, quines parts us agraden i quines no, si algú té algun dubte sobre la sèrie... No ho sé tot el que tingui relació amb Bola de drac. :wink:

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Uaaaah, a mi m'encantava el songoku amb el seu nuvolet volador. Jo de petita també volia tindre un. La serie quan la veia (7 anys o aixi) era una mica violenta, pero me la tenia que tragar els migdies per el meu germà, XDD.) També m'agradava el vieju, amb la closca i la noia que tenia doble personalitat. I buf...recordo un munt de coses.
Recordo que la cara del drac era bastant lletja no? XDD pubret
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Waaaaaaaaaa no em feu això que em motiveu i em flipo sola! Com podeu obrir aquest tema! xD
A mi m'encantava! (llum, foc, destrucció! xD) ja començo... i m'agradava molt el Krilin (com s'escriu? bé, sonava així... o sigui que ja m'enteneu) no sé, em feia gràcia^^
M'enrecordo un dia pujada en un coixí sobre el llit amb la posició de quan comença la sèrie i el goku vola sobre el núvol... xDDD Era petita, no em mireu així, que n'hi ha que canalitzaven l'energia o no sé què per... bé, que us ho expliqui qui sigui :P
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

Jo,sóc de la primera generació Bola de Drac.La vaig començar a veure,l'any 90,cuan la van fer per primera vegada al TV3.Llavors,tenia 11 anyets,i era sense dubte la meua serie favorita en cuan a animació.
Hi tinc molts bons records.Em vaig fer la col.lecció de cromos,i em vaig comprar la primera edició que és va fer de la versió original,que és un manga japonés.
Després ,amb la Bola de Drac Z,li vaig perdre el gust,perque em semblava repetitiu (en Goku és moria cada dos per tres 8O ) i avorrit,i amb la Bola de Drac GT,ja no us ho dic,quin avorriment!
Però de la primera serie,en tinc un especial i molt grat record.
El meu personatge preferit era Satanás Cor Petit (Piccolo ,en l'original),però cuan és fa bo ,eh?.
I el més odiat,estic entre diverssos personatges,Goku ,Son Goten,o Son Gohan.Serán els protagonistes,però em possaven dels nervis.

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

UUUUUUAAAAA!!!!! Que feu obrin un tema així!!!! Em feu emocionar i tot!!! Quins records... eren genials aquells dibuixos!!!! Els meus personatges preferits el Son Gotten ( em feia riure molt!!!) i el Veggeta! (valizon com ell sol!!! xDD) un dels moments que més m'agrada és la lluita amb el Cel·lula! La cançó que posen quan el Son Gohan fa exclatar tota la seva ràbia és una passada!!!!( un ocell se'n va volant...)
Tenint en compte que jo era molt petita i volia volar... quan vaig veure el capítol en que el Son Gohan ensenya a volar al Son Ghoten i a la Bidel lo d canalitzar l'energia i tot allò... jo vaig ser tan ruc en intentar-ho... tota la tarda allà intentant fer sortir l'energia... era petita... :oops: :oops: :oops:
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Ueeeeee!! Bola de draaaaaaac :mrgreen: :mrgreen:

Jo estic amb la Getta, com podeu obrir un tema així!!! Que ja sabeu que m'emociono i ara us començaré a posar videos i fotos i no acabarem mai xD :lol: :lol:

Jo també sóc de la primera generació de Bola de drac com la Cyllan, llavors devia tenir 6 o 7 anys jo i cada dia allà davant la tele a mirar-m'ho 8) La meva mare deia que jo era massa petita per aquestes coses però vaig fer que el meu pare s'hi enganxés i ens ho miravem tots dos :P

La primera part de la saga quan en Goku era petit era la millor de totes sens dubte, hi havia lluites evidentment però també hi havia un munt d'humor (amb el follet tortuga sobretot :lol: :lol:) Després quan va ser gran les batalles ja duraven massa i va perdre una mica la gràcia, tot i que jo m'ho vaig seguir mirant fins al final de GT com una autèntica fan :P

Cada dos per tres anava canviant de personatge preferint jo així que ho tinc difícil per triar :lol: Van ser-ho en Krilin, la Bulma, en Goku, la Lanx, el follet Tortuga, buuuuf casi tots xD I de més cap al final m'agradava molt en Trancs vingut del futur, no sé em feia pena que hagués viscut una història tan trista :(

I com era d'esperar, doncs us poso uns quants videos :P No n'he trobat gaire de bola de drac (sense la Z) al youtube per tan n'he pujat un jo del combat d'en Goku amb el ninja Murasaki que sempre que me'l mirava em feia uns farts de riure (després del 18 no se quin ve xD xD) :lol: :lol: :lol: I l'altre si que estava al youtube i és del moment que diu la Costa, en Son Gohan transformant-se per primera vegada en super guerrer nivell 2 (un ocell se'n va volaaaaant :P)




Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Doncs jo estic fent la col·lecció de la nova edició en còmic i tot! I això que ja tenia la vella!

Són moltíssims els records que desperta aquesta sèrie. També la vaig viure de primera generació. Brutal. Em vaig baixar la banda sonora DE TOTA LA SÈRIE i tot! És una passada posar-la de tant en tant; sempre hi ha algun tema que et sona!

:-)

PC: Una altra sèrie mítica és la de CONAN, EL NEN DEL FUTUR! Últimament he sentit a dir que l'editaran en DVD sense el català, i des d'aleshores que m'estic baixant els 27 capítols de la sèrie en català a l'Emule! Apa. Que n'aprenguin!
Aralforn l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 04, 2006 8:40 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Meri t'estimo!!!!! :lol: :lol: Gran moment si senyor... m'he emocionat i tot... (ets l'esperança de tots nosaltres, confiem en tu... Son Gohaaaan...)
L'escena del Goku amb el ninja ja no la recordava però només veure-la ja m'he recordat (si i despres del vint el cvint-i-u i després el vint-i-dos... veus com si que en se? :lol: :lol:
Buscaré alguns videos... a ver si en trobo algun més i els posaré, m'has motivat Meri! xDD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Meriiii! T'estimem!!! :lol: :lol: :lol:
Aquest primer tros he rigut molt, li diu: conta fins a trenta. Bueno, si et fa ilusió... xDDD I entra al lavabo (no aquí no hi és... xD)
Buaaah aquest segon vídeo! :cry: Se m'ha posat la pell de gallina, ja me'n recordo! A mi és que aquesta cançó bufff i allà: ha aconseguit en Son Gohan treure la seva ràbia? Aixxx :oops: (quina flipada que estic feta... xD)

P.D: sé que si jo perdo, vosaltres també perdeu... :P
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Gràcies, gràcies, jo també us estimo 8) 8) :lol: :lol:

Res, ahir a la nit m'avorria i vaig penjar al youtube un altre tros de bola de drac que em va fer molta gràcia: en Goku a la gran ciutat buscant la Bulma perquè li repari el radar del drac :P

No se si ha quedat massa bé perquè vaig haver de tallar algun tros del mig perquè era massa llarg per penjar-lo però bueno, algo es veu :wink:


Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Bola de drac :cry: m'encantava aquesta serie (ara si la veies no n'estic segur si m'agradaria o no, espero que si) tot i que apenes la vaig veure :( a ma mare no li agradava (massa violència) i no la vaig poder veure fins a 6è de primèria :oops: la primera part estava bé, però no és la meva preferida (els capítols on surt l'Arale sobraven) no com la Z aquella m'encantava. La GT només la vaig veure un parell de cops, i els 2 em vaig perdre la saga del super A-17. A mi em va encantar el fina lde GT llàstima que ho destrossèssin en el 3xl.net amb l'especial d'acomiadament, o més ben dit, benvinguda Arale.

Padfoot, el video d'en Son Gohan no m'enrecordava, la cançó és molt maca però no m'enrecordava de res :oops:

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Bola de Drac és mític!!!

Jo també era un criajo quan ho vaig començar a veure (no sé si abans o després del Flai...). El que és veritat és que els dibuixos han marcat una generació amb personatges de fantasia, entre els que destacaria l'assexuat Cor Petit (em molava més el pare a mí), el sagnant Mestre Mutenroshi, el mite eròtic de la canalla de primers dels noranta, la Bulma, i els dolents més simpàtics i ridículs del món, entre els que destacaria en Tao Pai Pai!! Sí, aquell que es banyava amb (oli? te? vi? cervesa? no recordo) bullent i tenia certes posicions característiques com la de sota, amb els braços en creu i una cama en flamenc. Genial!!!

_o_
_|
_P

La millor va ser la primera època, a mesura que el Goku es tenyia la pelambrera de groc ja començava anar a menys la cosa.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Jo em sembla que ho mirava quasi des de que van començar... recordo mirar-ho amb 2 anys o així...el meu personatge preferit era en Son Gohan(però sobretot quan és petit, abans que vagi a l'institut) i de la sèrie m'agradava el bola de drac Z fins a la mort de'n Cèl·Lula. A partir d'en boo menys. També m'agradava molt el boal de drac normal.
Gràcies meri per posar els vídeos!! així he pogut recordar vells temps.. ^^. M'ha encantat el d'en Goku a la ciutat, aquí queda present la seva inocència i desconeixença cap a tot el món civilitzat que donava tants moments divertits a la sèrie. Quina gràcia quan va preguntant a tothom si sap on viu la BUlma :lol: com si qualsevol ciutadà ho hagués de saber :lol: ai el nostre Goku...
Quina emoció el vídeo d'en SOn GOhan amb la cançó i tot... fa posar els pèls de gallina. És un dels moments de la sèrie que més m'agraden ^^ gràcies per posar-lo!

Avatar de l’usuari
variscita
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dt. ago. 22, 2006 6:02 pm
Ubicació: Barcelona (Catalunya)

Entrada Autor: variscita »

Bola de Drac!!!! Mare meva, jo també ho veia. No ho havia dit mai, però amb l'escena del Son Gohan vaig plorar de valent.
El meu personatge preferit ja l'han dit per aquí, era el Cor Petit.
Fins hi tot em vaig fer la col·lecció que hi havia de targetes!!
Amb els videos que heu posat m'he enrecordat de moltes coses. Ostres i el monstre Boo que mai l'acababen de matar?! XD i el patètic pare de la Videl?! i el Vegeta i les seves obsessions?! Una sèrie mítica.

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Ui aquí fa molt que ningú diu res... bueno pos ja dic jo algo perquè he trobat un video... que és dels primers on surt el Vegetta que és "más malo que malo" un tros de quan el seu company matar al Satanàs Cor Pertit :cry:



O us enrecordeu de quan el Goku es mor i arriba on el Kaito?Abans de que arribin el Vegetta i l'altre? (Kaito es deia?)xD



I de moment ja esta perquè no he trobat res més. A part mentre buscava he vist que hi ha alguns montatges agafant trossos de capítols i esta molt bé, però també com de capítols inedits o pel·ícules perquè no sé d'on sortien i alguna escena em sonava de veure-la però no sé de que... bueno res més!
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Respon