Desrecomancions de llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

hermi_girl ha escrit:Hola a tots!!!

Dons jo os desrecomano aquests llibres:


- Viatge al pais dels Lacets (Imagineu si és aburrit que mai l'he acabat de llegir)

Visca el Heavy!!!
Ohh!! Aquest llibre el vam llegir a 2n o 3r de primaria al meu cole i va ser espantós! El llibre més aborrit que he llegit a la meva vida... llegia la frase de cada capítol i ja volia acabar-lo... És el llibre que més m'ha traumat... encara el tinc... no sé com no l'he tirat al foc ¬¬

I desrecomano "la volta al món en 80 dies" de Jules Verne. Quina manera d'escriure més aborridaaaa, mare mevaa!!
Recordo que el vaig llegir per un concurs del cole i que vaig teir la mala, malíssima sort de que el profe d'iformàtica em fes l'ecarregada del concurs... Cosa que implicaba buscar un milió de detalls impossibles de recorda si no llegies absolutamet atent a cada detall T_T
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
Sdaraniel
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 04, 2007 8:20 pm
Rang: Nena innocent
Ubicació: Fins ara Betlan, però ara ja BARCELONA
Contacta:

Entrada Autor: Sdaraniel »

Se m'acaba d'acudir una atra desrecomanació: 1oo años de soledad GABRIEL GARCIA MARQUEZ. Es fa molt pesat, hi ha un munt de personatges et fots un lio i no t'enteres de qui es qui.
"Un conte de fades"

Sdage65: (Ge65 i jo)
"L'esperat final" ENS DIRAN PAGESOS, ENS DIRAN CAMPEROLS, PERÒ MAI FILLS DE P... PERQUÈ NO SOM ESPANYOLS

http://semqhpc.foroespana.com/index.htm

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Doncs a mi em va agradar ><
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Jo el vaig trobar genial. U_U

Avatar de l’usuari
Incanus
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dt. juny 26, 2007 8:18 pm
Ubicació: Davant l'ordinador

Entrada Autor: Incanus »

Doncs jo no recomano el famós [size=18]Oliver Twist [/size]de Charles Dickens s'enrotlla un munt amb les descripcions. Ja se que te molt renom però jo no recordo cap altre llibre que hagi deixat a mitges ( part del Silmarílion tot i que m'agrada molt el senyor dels anells i sino mireu el nick) i es que m'agrada molt llegir.
No es pot discutir amb tots els beneits del món.És més fàcil deixar que se'n surtin, i després enganyar-los quan estan distrets.

Avatar de l’usuari
hogwarts5
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 33
Membre des de: dc. jul. 04, 2007 12:40 pm
Ubicació: Hogwarts
Contacta:

Entrada Autor: hogwarts5 »

Doncs jo un altre llibre que no recomano és l'Alfred Kropp està molt copiat de la història del rei Artús , parla d'una espasa... Com l'espasa Excalibur i tot aquest rollo... Però en el segle XXI.Vaja a mi no em va agradar.

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Entrada Autor: F.G. wesley »

no recomanu gens gens gensgens (etc) ni mica aquest llibre

mitja nit per a charlie bon es un plagi com una catedral
de veritat no he lllegit res pitjor a part del portal dels elfs
es clar
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Jo no recomano per a res del mon Veinte mil leguas de viaje submarino. La trama està bé, més o menys, però es fa pesadíssim. Robinson Crusoe em va agradar molt, però el vaig trobar massa cristià i rascista. Tampoc us recomano llegir la 3ª de Molly Moon.

Apa!

[*]
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: BelitBlack »

Jo he començat un piló de llibres dolents, pero cap tan HORRORÓS (amb majúscules) com La Tesis de Nancy.
Ens el van fer llegir l'any passat a classe i ni la profe va ser capaç de llegir-se'l! Era impassable! I sento no posar que no vull ofendre, per si algú li ha agradat, pero és que és impossible que alglú se l'hagi llegit fins al final sense morir-se.

Avatar de l’usuari
Hermilunny
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: ds. oct. 23, 2010 2:53 pm
Ubicació: Hogwarts

Re: Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: Hermilunny »

charlotte evans ha escrit: · El mecanoscrit del 2n origen: Ja se ke a molta gent li ha encantat, ke es un gran titol, si mes no una gran obra de la literatura (vaja, ke el fan llegir a les escoles :P ), pero es que em va costar molt d'acabar. Perque nomes hi ha dos personatges, perque tota l'estona fan el mateix, perque van d'un lloc a un altre sense fer gaire cosa i perke al final quedes ... (en punts suspensius)
Ara m'estan fent llegir aquest llibre a català i jo estic d'acord amb tu: és molt avorrit i a mi m'està constant molt de llegir-lo. Us el desrecomano, per a mi no val la pena llegir-lo :no .
hermi_girl ha escrit: I desrecomano "la volta al món en 80 dies" de Jules Verne. Quina manera d'escriure més aborridaaaa, mare mevaa!!
Jo havia vist moltes pel·lícules de La Volta al món en vuitanta dies i feia molt de temps que el volia llegir perquè em semblava una història molt interessant. I llavors un dia el vaig trobar a la biblioteca i em vaig posar molt contenta de poder llegir-lo per fi :). L'he acabat molt ràpid i no em va decepcionar el llibre. És clar que algunes parts es fan pesades però al final em va agradar molt, el recomano. :reverencia:
Serà famós, serà un mite. No m'estranyaria gens que el dia d'avui es conegués en el futur com el dia de Harry Potter. S'escriuran llibres sencers sobre el Harry. Tots els nens del nostre món sabran qui és!

Avatar de l’usuari
Hermilunny
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: ds. oct. 23, 2010 2:53 pm
Ubicació: Hogwarts

Re:

Entrada Autor: Hermilunny »

Finalpotter ha escrit: Hi ha un llibre, que he tingut el eldesplaer d'haver de llegir-me, titulat Don QUijote. Aquest llibre (que segur que l'acabareu llegint) no us el recomano. Provoca mal de cap i qüestionar-se el perquè del seu nom dins de la literatura. Per mi una gran :shithappens:
Jo vaig llegir una versió adaptada de Don Quijote i el vaig trobar un llibre molt divertit. Però no crec que pugués llegir el llibre sencer original perquè està escrit en castellà antic i deu ser molt pesat.
Serà famós, serà un mite. No m'estranyaria gens que el dia d'avui es conegués en el futur com el dia de Harry Potter. S'escriuran llibres sencers sobre el Harry. Tots els nens del nostre món sabran qui és!

Avatar de l’usuari
Hermilunny
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: ds. oct. 23, 2010 2:53 pm
Ubicació: Hogwarts

Re:

Entrada Autor: Hermilunny »

Cyllan ha escrit:
-Memories d'Idhún: Igual que Eragon,però a més ,cuan m'el llegia,algunes escenes i situacions(com la del menage a trois del protes) ,de fet ,en general tota la trama,semblaven tretes d'un anime ,o un manga,i no se..es nota una mica massa.
Jo també desrecomano Memòries d'Idhun. Vaig llegir el primer per sapiguer com era, però no vaig aconseguir acabar el segon i no vull ni veure el tercer. És pitjor que Crepuscle. No em va agradar gens ni mica.
Serà famós, serà un mite. No m'estranyaria gens que el dia d'avui es conegués en el futur com el dia de Harry Potter. S'escriuran llibres sencers sobre el Harry. Tots els nens del nostre món sabran qui és!

Avatar de l’usuari
Hermilunny
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: ds. oct. 23, 2010 2:53 pm
Ubicació: Hogwarts

Re:

Entrada Autor: Hermilunny »

Apropinquet ha escrit:
Fawkes ha escrit:Tots els llibres que fan llegir a l'escola. Cap ni un m'ha agradat. No és un tòpic, és veritat. Només fan llegir llibres dolents.
dons a mi a 5e de primaria em van fe llegir harry potter i la pedra filosofal!!!! mireu si en tenen de bon gust!!! :wink: llastima que no haguem llegit els altres també... ens podriem haver estalviat Jingo Jango (o algu axi), la musica del viento i el Relato de un naufrago... :twisted: :twisted:
apa siau :mrgreen:
Quina enveja, a mi mai em van fer llegir ni veure cap pel·lícula de Harry Potter a l'escola. Sembla que els meus profes i el meus companys tinguin tírria a Harry Potter! :cabrejat:
Serà famós, serà un mite. No m'estranyaria gens que el dia d'avui es conegués en el futur com el dia de Harry Potter. S'escriuran llibres sencers sobre el Harry. Tots els nens del nostre món sabran qui és!

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: JoanaPotter »

jo desrecomano EL HOBBIT, de JRRTolkien... jo trobo que el Senyor dels Anells està mooooolt be... pero el Hobbit?? Oblidat i fet pols a dalt de tot de l'armari!!!

Oriohol
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dl. juny 07, 2010 2:10 pm
Nom: Oriol
Rang: Tolkiendil

Re: Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: Oriohol »

JoanaPotter ha escrit:jo desrecomano EL HOBBIT, de JRRTolkien... jo trobo que el Senyor dels Anells està mooooolt be... pero el Hobbit?? Oblidat i fet pols a dalt de tot de l'armari!!!
Doncs jo crec que com a llibre per nens és perfecte i que pot agradar perfectament a no tan nens... és qüestió de gustos. Fins i tot hi ha qui el prefereix abans que el Senyor dels Anells...(que no és el meu cas)
Per què no t'agrada?
Imatge

Respon