Desrecomancions de llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Bah, Fortalesa Diital no és gaire bona, però Àngels i Dimonis és molt millor que el Codi da Vinci!!!!!

El Quijote vaig intentar començar-lo, però el vaig deixar a la primera pàgina... :twisted: :twisted:

També hi ha Imprimatur, de Monaldi & Sorti, el primer volum d'una sèrie de 7 llibres que tracta de l'edat mitjana, intrigues de la cort i l'Església, etc... Tot i així, encara hi han trossos entretinguts... Però allò d'una melodia que cura de la pesta bubònica no s'ho creu ni Déu...

I La Cuarta Alianza, de Gonzalo Giner... Aquest sí que és un meeeeeee... De debò, no cal que us el llegiu. Si no ho feu, no hi perdeu res.

Per cert, la Dragonlance, lo millor són les Cròniques, i com a molt els Preludis. Prou.

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

Jo com la Charlotte evans desrecomano totalment el "mecanoscrit del segon origen" Una noia em va dir que me'l llegís i me'l va prestar, per no quedar malament me'l vaig llegir i puah, tot l'estona el mateix i a sobre al final dius et quedes pensant "però que és això?" vaja, un fàstiguet de llibre pel meu gust.
"Silmarillion", una pesadilla, me'l van regalar i no... no me'l he acabat mai i diria que l'he comensat dos o tres cops, però pot amb mi... :roll:
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Desrecomano totalment El manuscrit de les bèsties, de Jordi Folck ¬¬
Tant que em va meravellar amb el seu La guerra dels xiclets... En aquest ¬¬ Mare meva, quina decpeció. La història s'aguanta amb pinces. :cry: :cry:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Hermione
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 69
Membre des de: ds. abr. 17, 2004 7:00 am
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Hermione »

Ualaaa!!! Jo m'enrecordo que quan feia sisè de primaria vam llegir el llibre de la guerra dels xiclets! La veritat és que no m'en recordo de que anava però si que em va agradar molt!

Els llibres que jo desrecomano són:

- Relato de un Náufrago: un llibre de Gabriel García Marquéz que se'm va fer llarguíssim! El llegíem a classe i m'adormia, haviem de llegir algun capítol a casa i m'adormia amb el llibre... horriple! No recomano aquest llibre a ningú! Tracta de un home que neufrega i està no sé quants dies en un bot ell tot sol i t'esplica el que fa. Un dels pitjors llibres que he llegit mai.

- Rimas y Leyendas: un llibre de Béquer, també obligat per l'escola. El descriuria com el de el relato de un naufrago però és que aquest no té ni argument...xD Molt avorrit de veritat!!

Bueno un altre dia, quan se'm acudeixi algun altre llibre ja el posaré. Ara me'n vaig que està jugant el Barça (estem perdent ú.ù)!

Anna :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Pel que fa a Relato de un Náufrago estic 100% d'acord amb tu. Un desitjava que el salvessin ja perquè s'acabés el llibre.

Però pel que fa a Rimas y Leyendas tinc el record que no estava del tot malament, no era res de l'altre món, però tampoc era horrible. Bé és la meva opinió.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Eis, doncs jo em vaig llegir Relato de un náufrago i recordo que em va moalr bastant :S

La Guerra dels Xiclets és sublim. :lol:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Doncs a mi Rimas y Leyendas (muenu, més concretament Leyendas, que van ser les que vam llegir a classe) sí que em van agradar ^^
Doncs jo desrecomano un llibre que es diu Jonathan Strange i el senyor Norrel, o algo per l'estil. És terriblement avorrit! Parla de la màgia i els erudits d'anglaterra que l'estudien en un món, on ja no queden mags de veritat (més o menys:P)
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

Tots els llibres que fan llegir a l'escola. Cap ni un m'ha agradat. No és un tòpic, és veritat. Només fan llegir llibres dolents.
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Fawkes ha escrit:Tots els llibres que fan llegir a l'escola. Cap ni un m'ha agradat. No és un tòpic, és veritat. Només fan llegir llibres dolents.
Estic un noranta-i-pico per cent d'acord amb tu. El que em passa es que en el cole em van fer llegir No demanis llobaro fora de temporada de l'Andreu Martín i en Jaume Ribera, que està tant bé que a casa tinc tota la col·lecció del protagonista d'aquest llibre (en Flanagan) i els que em falten els he llegit via biblioteca. I hi ha algun llibre més que m'ha agradat com Terra BAixa que ja l'han desrecomant.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Doncs al col·le només m'han fet llegir dos llibres "mig-avorrits": Els llops de la lluna roja i El poeta i altres contes.
Els altres m'han agradat molt. És més, gràcies al col·le vaig descobrir Zafón ^^

No sé, serà que els seminaris de català i castellà del meu instit tenen més bon gust :P
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Finalpotter ha escrit: Estic un noranta-i-pico per cent d'acord amb tu. El que em passa es que en el cole em van fer llegir No demanis llobaro fora de temporada de l'Andreu Martín i en Jaume Ribera, que està tant bé que a casa tinc tota la col·lecció del protagonista d'aquest llibre (en Flanagan) i els que em falten els he llegit via biblioteca.
M'encanten els llibres d'en Flanagan! :P Per mala sort, no ens en van fer llegir cap a l'escola :( La veritat és que hauria estat molt bé, perquè són molt divertits i distrets ^^
A algú li van fer llegir Sin noticias de Gurb? És boníssim! :lol:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
lluisa
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:11 pm
Ubicació: Freixinet

Entrada Autor: lluisa »

A mi també m'agraden molt els llibres del Flanagan!! Tinc tota la col·lecció, i ara he començat amb la que fan semblant a aquesta, però amb un detectiu gran. Estan molt bé, de veritat.
Bé, de desrecomanacions no ho sé...
Em vaig començar a llegir El senyor dels anells... i no vaig passar del primer capítol :? , però clar, com que no m'he l'he llegit tot no el puc desrecomanar.
I no sé, a mi en general m'agraden tots els llibres. N'hi ha que es fan pesats, sí, però llavors et llegeixes les descripcions i tot això en diagonal i et quedes només amb l'argument, que sol estar bé... Això em va passar amb La barraca, que me'l van fer llegir a l'insti.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

A mi dels que m'han fet lelgir a l'escola n'hi ha de tot... n'hi ha que els he trobat avorridíssims i crec que ja els he mencionat en un altre missatge, bàsicament grans obres de la literatura castellana.
Però la majoria que m'han fet llegir eren distrets tanmateix no n'hi ha cap que l'hagi trobat extraordinari. Els millors potser alguns del Sierra i Fabra i el mecanoscrit del segon orígen que veig que té opinions molt variades. Terra Baixa també em va agradar força però com que ja havia vist l'obra de teatre dos cops no tenia gaire emoció...
N'hi ha alguns que estaven bé però hi havia massa descripció com ultimas tardes con Teresa o el retrat de Dorian Gray.
La metamorfosi de Kakfa no em va agradar gaire, massa estrany potser.
El que em va agradar molt va ser un capítol de l'Eneida i un de les metamorfosis d'Ovidi que ens van fer llegir. :)

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

lluisa ha escrit:A mi també m'agraden molt els llibres del Flanagan!! Tinc tota la col·lecció, i ara he començat amb la que fan semblant a aquesta, però amb un detectiu gran. Estan molt bé, de veritat.l
Aquests nous llibres (els del detectiu gran) com es diuen? Em sabries dir el nom de l'últim llibre d'en Flanagan? Es que ara no estic segur de quin és, l'últim uqe m'he llegit d'ell és aquell en el qual el seu "idol" li encomana un cas ben remunerat.
lluisa ha escrit:Em vaig començar a llegir El senyor dels anells... i no vaig passar del primer capíto
Jo ho reconec mai recomanaré aquesta obra. La trama està molt bé i els personatges també, però se'm fa molt pesat de llegir :oops: però en fi...

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Finalpotter ha escrit:
lluisa ha escrit:Em vaig començar a llegir El senyor dels anells... i no vaig passar del primer capíto
Jo ho reconec mai recomanaré aquesta obra. La trama està molt bé i els personatges també, però se'm fa molt pesat de llegir :oops: però en fi...
Reconec que al principi s'em va fer una mica pesat fins que arriben a Rivendel més o menys però després ja està, si que hi havia trossos una mica massa descriptius però els passava ràpid i ja està. Tot i que crec que algunes coses em van costar d'entendre ja que ja fa temps que els vaig llegir un dia d'aquests els hauré de rellegir.

Respon