El Detectiu Conan

Aquí podeu comentar les vostres sèries d'anime i els vostres mangues preferits.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Sí, jo també vaig mirar ahir la revista aquesta i vaig anar directe a veure Conan... I, al migdia, no deien res de Conan (sols Kochikame i One Piece). :roll:

Acabo de mirar la graella i, en tots els dies, ens surt al migdia i a la tarda... Però atenció O.O El dia 8 i 9 posa, tant al migdia com a la tarda, només per TDT!!! O.O I, a més, el l'inici de la Golden Apple, el del restaurant xinèèès!!! O.O O.O :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Entrada Autor: Mikey Potter »

HpConan ha escrit:Sí, jo també vaig mirar ahir la revista aquesta i vaig anar directe a veure Conan... I, al migdia, no deien res de Conan (sols Kochikame i One Piece). :roll:

Acabo de mirar la graella i, en tots els dies, ens surt al migdia i a la tarda... Però atenció O.O El dia 8 i 9 posa, tant al migdia com a la tarda, només per TDT!!! O.O I, a més, el l'inici de la Golden Apple, el del restaurant xinèèès!!! O.O O.O :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
I cal afegir els dies de basquet (que ni han uns 20 per any), els del parlament i un munt de coses més. ho faran (el D. Conan) pel Tdt
I els que no tenim TDT que!

Per lo menos em gravare uns quants, per lo menys ha tornat despres de mesos i mesos d'esperar-lo

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Què fort!! V.V

Vau veure ahir Conan? Què passa amb la Haibara?? Que se'n va? No! ¬¬
Càson els talls!
Qui no tingui el manga es pensarà que se'n va, quan en realitat es queda a l'estació buscant la ràdio del Mitsuhiko! :o
Increïble! Segueixen els talls del final dels capítols (i les portes que s'obrien a la meitat del capítol, i la Pista del Pròxim Conan... ¬¬).

Haurem de fer una Rotten ja!
Ens l'hem de currar i, si fa falta, anar directament a fer rotllo manifestació als estudis de TVC!
:evil: :evil: :evil:
Que s'estan passant. Primer, amb capítols només per TDT quan facin bàsket i això; després, ens enganyen amb la graella (perquè, de Conan al migdia per l'analògic, res de res ¬¬); i, finalment, no han ni mirat d'arreglar això dels talls!
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Grrrrrrr!!! :o
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Entrada Autor: Mikey Potter »

lo de la Haibara no m'ho esperava, suposo que en els proxims tornara, no se

A-Ko
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 9:22 pm

Entrada Autor: A-Ko »

HpConan ha escrit:Què fort!! V.V

Vau veure ahir Conan? Què passa amb la Haibara?? Que se'n va? No! ¬¬
Càson els talls!
Qui no tingui el manga es pensarà que se'n va, quan en realitat es queda a l'estació buscant la ràdio del Mitsuhiko! :o
Increïble! Segueixen els talls del final dels capítols (i les portes que s'obrien a la meitat del capítol, i la Pista del Pròxim Conan... ¬¬).

Haurem de fer una Rotten ja!
Ens l'hem de currar i, si fa falta, anar directament a fer rotllo manifestació als estudis de TVC!
:evil: :evil: :evil:
Que s'estan passant. Primer, amb capítols només per TDT quan facin bàsket i això; després, ens enganyen amb la graella (perquè, de Conan al migdia per l'analògic, res de res ¬¬); i, finalment, no han ni mirat d'arreglar això dels talls!
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Grrrrrrr!!! :o
Si! jo no ho sabia aixo que ho tallaven, m'ho van explicar fa poc! ho trobo vergonyos! com la santa mania de tallar els credits de les pel.licules! sort que amb les series encara no ho han pres per costum! pero es penos! No se que es un Rotten ( digue-me tonta...) pero m'hi apunto!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Òndia A-Ko!!! Usted por aquí! ^^

Tu no seguies els manga, oi? Llavors no pots relacionar això de la Rotten. Ara t'ho explico:
En un dels finals tallats de la sèrie (V.V), es veia una misteriosa imatge de la Jodie (la profe aquella d'anglès nova, rossa, tal) parlant per telèfon... I dient "Aquest cas... l'anomenarem... Rotten Apple... La poma podrida...". :twisted: Tot molt misteriós ^^
En honor o record a aquest tall TAN i TAN important (com els talls del també misteriós Shuichi, del capítol de la bomba al bus, dient en una gravadora Aquest cop no he pogut trobar l'objectiu... ), es va decidir de posar, a tots els moviments de queixa pel Conan, "Rotten Apple".
:wink:

Mikey Potter ha escrit:lo de la Haibara no m'ho esperava, suposo que en els proxims tornara, no se
Clar que tornarà. Ja he dit al post anterior que l'únic que feia la Haibara era buscar la ràdio del Mitsuhiko, que l'havia perdut... I per això estava preocupada (però, interiorment, també pel paral·lelisme entre el Higo [misteriosament semblant a Figo] perquè tots deien que era un 'jaquetero' [i la Haibara, de fet, ho ha estat] i com el tractava tothom...).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

A-Ko
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 9:22 pm

Entrada Autor: A-Ko »

Pos si Conan, jo per aqui!

Vaale, ara m'entero. No jo no llegeixo el manga, gracies per la infomacio! De fet em fa molta rabia pq jo em pensava que era habitual aixo de deixar les coses penjades, ho trobava força extran per aixo!

Aleshores que? una passada de mails un dia en concret?

A-Ko

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

ARA EL TORNEN A FER. :lol: QUE BE NO (per mi no tant , jo i una amiga meva ja haviem escrit un final, (on era a haibara la que sortia amb el conan , i no la pamfila de la ran :mrgreen: )) .A mi m' agrada molt , sobretot lu complicat que son els assasinats. Per cert a mi ja em va be aixo que fagin el basquet(encara que no suporto el basket) :animadora :cavall per que normalmen el fan els dijous i jo soc a piano :boohoo: i tinc la mateixa informació que la resta de la gent(que no te tdt):pc: .
Espero que la haibara hi sigui sempre, :airborne: es un personatge que esta molt be
Samanta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 07, 2007 1:23 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Samanta ha escrit:Per cert a mi ja m' grada aixo que fagin el basquet(encara que no suporto el basket) :animadora :cavall per que normalmen el fan els dijous i jo soc a piano :boohoo: aixi no em salto cap capítol :pc: .
No és que la (no) gràcia és que, encara que facin bàsquet, el capítol el donen per emès i se'ls salten.
És a dir, si el que tocaria seria emetre 1A, 2B, 3C, 4D... Si el dia 3, per exemple, fan bàsquet o parlament, doncs llavors quedaria: 1A, 2B, 3bàsquet, 4D... El C ens el perdem si no tenim TDT ¬¬
I, per arrissar el rínxol, segueixen havent-hi els talls del final del capítol, moltes vegades transcendentals.
:evil: :evil: :evil: :evil:


A-Ko, estem pensant què, com i quan ho farem... Però el més segur és això que dius: mails i mails... I com que TV3 ara també proporciona un telèfon d'atenció a l'espectador... :twisted:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

Molt ben explicat(TOT AIXO DE 1A 1B...). Bo o dolent? .Perdo si no m' havia explicat be (que no m' havia explicat be, perque tenia al costat el meu germa( :evil: 8anys acabats de complir, ja us ho podeu imaginar :evil: ) )
volia dir que :aixi no em perdo cap capítol que l' altre gent no s' hagi perdut, i tinc la mateixa informació .

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

LU DES E-MAILS:
(JA SE QUE MO ES COSA MEVA PERO ...)
(ja fa temps d' aixo devia ser al 2003)Jo vaig enviar 27 correus perque tornessin a fer una serie, i una amiga meva 16 . I NO VA FUNCIONAR :crits:

Tot i que ara potser han canviat perque la meva tieta en va enviar 1:operque tornessin a fer ventdelpla(a mi no m' agrada) i li van fer cas :boig: Cafè(suposo que en devia enviar molta gent de correus :reading: )

Impresionant no????? :imslow:

-----------SAMANTA-----------------------------------------------------------------

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

No, es diferent, perque Ventdelplà ja se sabia que tornaria, i els mails que es poguéssin enviar no "calien". Pero aquí sí, perque és una forma de protesta que ja van (jo també en vaig enviar =P) fer amb els de Planeta (l'editorial on publiquen els còmic, per demanar més qualitat, que no canviéssin els diàlegs, etc.) i almenys van contestar ^^'

Aix, no tan guai com vaig dir a l'últim missatge: als migdies no el fan (almenys pel normal) i ara mateix feien bàsquet pel canal analògic i per TDT el Conan, que suposem que no tornaran a repetir :( T.T...

Quan ho feu, m'apunto a la Rotten :twisted: ...

Pd: ara amb el nom de Rotten m'he enrecordat que l'any passat a tecno habiem de fer un tetra brick, del que fos, i jo vaig fer-ne un de suc de poma, i de nom li vaig posar Rotten Apple, en relació amb el cas :mrgreen: xDDD!! (Però em sembla que el profe no va pillar el significat xD)

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ja. Als migdies no ho fan... V.V Només veig cargols submarins (per veure això, em poso Friends :P ).
Efectivament, aquests dos primers capítols de la Golden Apple, el dejàvu (de fet , no és un dejà-vu, sinó un flashback :S) de la Ran, ens els perdem :evil:

Jo vaig haver de fer un envàs, i li vaig posar Thormenta :lol: :lol: :lol: Què trist.
Mola més Rotten Apple o Golden Apple, sí, sí ^^

Rotten Apple jaaa... V.V
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

SIII, jo com sempre al meu món, no vaig veure fins ahir que ho tornaven a fer.
No he entes gaire aixó dels talls, però si fa que perdem el fil de la historia i que no quedi bé, m'apunto aixó del Rotten.

On hem d'enviar els mails i que he de demanar?¿¿?
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

Sobre el que ha dit la charlotte evans de els dialegs de planeta de agostini.(es un rumor...) PERO :diuen que els hi surten malament per que agafen traductors i agafen 8) el que els hi cobra mes barato, l' agafen :o !, i com que normalment e que els hi cobra els hi cobra poquisim no s' hi esforça massa...surten malament els dialegs :reading:

Aixo de pasar-ho nomes per TDT ho fan nomes per que ens la comprem(falten 3 anys perque es deixi de mirarla tel normal i es fagi tot amb TDT ¿no? :evil: , potse hi ha una altra rao darre :tanca de tot aixo... :alien: ) o tambe ho fan per molestar una mica i donar-nos pressa??

Per cert ja se que canviu de tema :mrgreen: pero perque la informacio de la web de la rowling nomes surtia a la englesa Cafè ???Que ha despatxat el traductor :avall, i n' ha hagut de contrectar un atre ???si algu ho sap que ho digui que jo vull saber per que ens hem hagut d' esperar 3 dies a saber tot allo del Chals Dickens surt avui dia 9 en castella i ho va escriure el dia 6:evil: :cry:

Respon