House: medical doctor

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
särä
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 12:08 am
Ubicació: a casa meva amb el plasta del meu germanet xD

Entrada Autor: särä »

UEEEEEE Ahir, ja van estrenar la tercera temporada a la fox!!! jajaja se li ha curat el mal de cama!! (joj) :mrgreen: Gregory Hause...sembla que encara et queda munició per donar-nos guerra oi? I QUE SEGUEIXI AIXI!!! ^^ :mrgreen: :mrgreen:
...ѕαязττα...

Avatar de l’usuari
Moni.Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 3:40 pm
Ubicació: Piera(Un poble perdut entre les muntanyes XD)

Entrada Autor: Moni.Granger »

Per fi ja tenim el nostre estimat doctor borde entre nosaltres XD.
Pels que no tenim fox, també s'ha estrenat la tercera temporada al canal Cuatro, l'únic q només fan un capitol nou T_T a la setmana, mentre ala fox en fan dos de nous. No hi ha dret :cry: . Pero per sort avui ja he vist que estan els dos primers pel la mula :mrgreen: aixi q a veure si puc veure el capitol dos aviat.
Impresionant veure en House corrent 13 kilometres i sense el basto, ens donara molta guerra ara que pot fugir corrent :lol:

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Sbre els dos capitols nomes ho han fet el dia 9 per que cuatro tambe els posava el mateix dia i a mes quinze minuts abans i la gent deixaria de pensar que ha pagat 30 euros per algo( tot i aixi ja he vist el segon capitol!!!!! i el primer dos pics (m'encanta que la Fox repeitexi els capiols mil vegades ...))
Imatge

Avatar de l’usuari
Cosí den Solysg
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 32
Membre des de: dl. oct. 23, 2006 7:57 pm
Nom: Josep
Rang: . . .?
Ubicació: Manacor
Contacta:

Entrada Autor: Cosí den Solysg »

He trobat un vídeo
http://www.youtube.com/watch?v=6YbRyGjX-_M[/youtube]

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Treater contra House

Tot per culpa de "oblidar-se" un termometre colocat on ja sabeu . ha aparegut el nou enemic de la serie. ( A House no li van gaire bne els enemics(segons jo))

La primera ronda ( T vs H) era mes un " Qui es mes cabron?",
la segona ... T vol venjar-se d'en H .. registra a en House i a en Wilson

plantetjant el primer dubte "en Wilson el vol defensar?"
i la primera opinio
Trater capu..o House ho es mes

la tercera en Wilson diu no i li retira tots els fons i li lleva la possibilitat de ser metge tot i aixi seguix defensant en House i en treater ataca als altres ( Cameron , Foreman i Chase ) i aquests defensen en House.


SPOILER per als que veuen cuatro
Amb les paraules "creo que voy a necesitar 30 monedas de plata" apareix el delator de House
Que cabron en ____________ com pot haver passat aixo?

L'explicacio es Simple. House no era House (ja fos per culpa de treater ja fos per culpa de les bicodines ) no resol el caqs i fer (psicologicament) a Cuddy.. Però era necesari aixo ...? ... I sobretot com acabara el lio...
Imatge

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

... Ningu vol comentar el debat?...(Yupii ho fare tot sol ... m'inventare les meves propies paranoies amb mi mateix ...)

En Wilson ,ha confesat que faranHouse i Theater?..

Spoiler fins dimarts 13 pels que veuen cuatro.

A) Ningu creu que en Treater es un CPLLU?
B) Ningu creu que House es imbecil per ficar tant la pota?(PER cert pubisso.... ) Tres dies i sabrem que li passa a House( EL cas Treater s'esta allargant massa? )
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Aquest tema està molt mort però bé... demà comença la nova temporada de House a Estats Units :mrgreen:

La cosa està molt interessant...qui serà el pròxim trio? xD

Aquí teniu un dels anuncis de la nova temporada:

http://youtube.com/watch?v=n8EfNllqS_A[/youtube]

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Pels que us agradi House però no domineu l'anglès per seguir els capítols al ritme d'EEUU, el dia 25 d'octubre Cuatro emetrà el primer capitol de la quarta temporada, tot just un mes després d'emetrès a EEUU :mrgreen:

http://blog.cuatro.com/series/2007/10/h ... esa-a.html

Avatar de l’usuari
HP_yandrak
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 29
Membre des de: dv. oct. 05, 2007 8:57 pm
Nom: Pablo
Ubicació: Alagaësia

Entrada Autor: HP_yandrak »

si, pero subtitulatT.T ja es oea de ke surti la kuarta tempuradaaaaa

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No el van emetre subtitulat, el van emetre en castellà tal qual.
El que passa que, no sé per què, el doblatge no em va acabar de fer el pes. Algunes frases estaven com descoordinades... Bé, no ho sé, deurien ser paranoies meves (tot i que alguns del fòrum de eldoblaje.com també van notar alguna cosa estranya). Misteris de la vida.


Bé, però em sembla fatal que facin aquesta première i que ens deixin amb el moc (bé, "ens"... Jo el veig a ritme americà [oh, que xulo, osea XD], i el moc no em penja tant [dish XD], però em refereixo als "pobres fans d'aquí") i no segueixin emetent els capítols... ¬¬
En fi.

I ja podrien tornar-lo a emetre dimarts, que dijous fan Polònia i el discurs de Maragall i el principi del capítol no són compatibles ¬¬
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

Jo també el segueixo a ritme americà subtitulat al castellà...
Per cert, els de Cuatro tenen uns nassos, d'emetre el primer capítol i després no emetre'n cap... em sembla que emetran els capítols nous per el gener...

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Tota la rao! No poden fer un capitol i deixar-nos tirats!!! (bueno, poder si que poden perque ja ho han fet :lol: )

jo també prefereixo que facin house dimarts, perqué tinc el meteix problema que el Marc.............o el final de polonia o el principi de house............i el Maragall tira massa :P

P.D: Jo no la segueixo a ritme d'EEUU, ja en miro d'altres subtitulades (herois, pushing daisis, i haviat lost) i no tinc temps per totes xD. LLástima que amb la vaga de guionistes si que tindré temps T_T
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No sé jo si això de la vaga de guionistes és tan heavy com ho pinten, però bé... :roll:

No sé si ho sabeu, però al Hugh Laurie (l'actor que interpreta House) li han diagnosticat (que també és ironia XD XD XD) depressió. :S
Va estar tan xungo que va arribar a abandonar el rodatge uns dies (d'això em vaig assabentar quan unes de la meva classe estaven llegint la Superpop [revista molt fidedigna, sí senyor [vegi's el tema de l'Emma i el Rupert XD] em van dir que el Hugh havia abandonat la sèrie... I jo.. sí, home O.O Després em vaig in formar més... ^^' Uns dies abans havia vist en un periòdic que duia una senyora al tren [XD Jo llegint de la veïna xD] que li havien diagnosticat depressió V.V).

Aquí teniu dos articles de diari que ho diuen: ElPaís, LaVozDeGalicia.


(i mira que el capítol de la setmana passada va estar súperdivertit XD XD Ho va fer genial xD)
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

SPÒILERS DE LA QUARTA TEMPORADA
Spoiler:
... Ehem... Bé, ja hem acabat aquesta tanda ^^' Ara a esperar fins al gener...

Però a veure... >.< A qui ha acomiadat???!!! XD XD XD
Pel que sembla, als dos nois i a la 13, però encara no ho saben... NO? :lol: Quina cosa més estranya XD M'he quedat flipant.

I em fa gràcia... Normalment per aquestes dates feien capítols de House sobre el Nadal... Doncs apa, què més nadalenc que un drogadicte que està fastiguejat de la vida. Ole ole :lol: :lol: :lol:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

SPOILERS CAPíTOL 9!!!




Spoiler:
Arghhh! Jo tampoc ho he acabat d'entendre!! No sé qui és queda i qui piraaa xDD


El que jo he entès: primer despedeix a les dues noies i es queda en Kutner i en Taub, i llavors la Cuddy li diu que no, que agafi una noia, i li proposa la 13... en House riu i la Cuddy es gira i diu Ho tenies planejat des del principi nooo? O sigui que no despedeix la 13?? I quin dels dos nois marxa enlloc seu? :?

PD: Marc, vols dir que no en queda com a mínim un altre abans del break fins al gener? Si vas a la web de House posa time left until next episode 5 days...

PD2: Ara que m'hi fixo a la web de la Fox de House, cada setmana s'anava actualitzant a qui despedia dels 10 que van començar el "joc" i ara mateix els únics que es conserven són en Kutner, en Taub i la 13, l'Amber ja surt com a Rejected per tan vol dir que està actualitzat al capítol d'ahir i per tan que al final es queda amb els tres i la única que pilla és la Cutthroat Bitch xD

Respon