Consells d'altres llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Solysg, si t'agrada Noah Gordon, diuen que El último judío és el millor d'ell. Jo li l'he comprat a ma mare :)

Sdaraniel, si t'agrada la novel·la adolescent, et puc recomanar molts llibres :) Ho dic perquè m'he llegit Verano en Vaqueros i a mi també m'agrada eixe estil més lleugeret. És més per passar el rato, no et marca per a tota la vida però està molt bé. Et recomane: Yoyo (Las brujas no besan i El amor te vuelve rubia), Nou diari del Jove Maniàtic, Lara: Quin nom!, Menjaré Bollycaos per tu, Cartes d'una jove enamorada [al principi és un poc pesat però després es posa interessant], i un que m'encantà que es deia Te odio, Alison Ashley, ¿porqué serás tan perfecta? i ja te'n diré més quan em vinguen al cap...

Finalment vull recomanar Nannerl, la hermana de Mozart. És sublim, té de tot, i en especial és ideal per la gent que siga o haja sigut músic. Boníssim, de veritat.

També El Síndrome de Mozart, que ja vaig parlar d'ell fa temps, i com més el lig més m'agrada... Tracta d'una xica que son pare és neuròleg i li fa conéixer un xic amb l'anomenat Síndrome de Williams que té un talent especial per la música. Molt bonic ^^
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

"Verano en Vaqueros" amb català també existeix i es diu "L'estiu dels texans blaus" . També me l'he llegit i es molt bo. Es lleugera però al final vaig plorar com una madalena pk em trobava en una situació similar. La pel·lícula es diu "Uno para todas" i només hi és en castellà.Està molt ben feta però com sempre el llibre es molt millor.

També m'he llegit "Nou diari d'un jove maniàtic" i està molt bé tot i que a mi em va costar d'enganxar algunes paraules! :roll:
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Collons....haurè de pendre nota, perquè de tots els que heu dit em sonen ven poquets. (potser no coincidem en el tipus de llibre :? )

A mi em van encantar La pell freda i Pandora al Congo (aquest últim molt més bo) d'Albert Sánchez Piñol....escriptor català.

P.D: L'història interminable és el meu favorit, però potser més perquè va marcar la meva infantesa que no perque sigui molt bo.

AURYN 8)
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Judith*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:46 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Judith* »

A mi em van agradar molt:

Caperucita en Manhattan, de Carmen Martín Gaite (diria)
La ciudad de las Bestias, d'Isabel Allende

i també, evidentment, Harry Potter, i ara m'estic llegint Memories d'Idhun, que també està molt bé. N'hi ha molts altres que també estàn bé, però ara no me'n recordo pas de tots..
єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
BAD
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dl. des. 12, 2005 8:40 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: BAD »

La ciudad sin tiempo de Enrique Moriel.
El caballero de la armadura oxidada de Robert Fisher. (Aquest ens el fan llegir a filosofía i està molt bé si tens ganes de pensar. Es llegeix amb una tarde. )
Entrevista con el vampiro de Anne Rice.
Ara mateix no me'n recordo de cap més però ja n'aniré posant... :)

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

Severus Davnur ha escrit:.

P.D: L'història interminable és el meu favorit, però potser més perquè va marcar la meva infantesa que no perque sigui molt bo.

AURYN 8)
D'això res, es MOLT bò.

Judith* jo també recomane La ciudad de las bestias.
_Laura Gallego
Las hijas de Tara
Memòries d'Idhún
Cròniques de la torre
Finismundi
La hija de la noche
La leyenda del rey errante
_Glòria Llobet
Que t'angoixa,Núria?
I ara què ,Núria?
_
Xarlie i la fàbrica de xocolata.
El síndrome de Mozart.
KADINGIRR!! ^^
El círculo del Crepúsculo ,(es una trilogía)
El círculo de fuego , quan de cercle xD.
El código Da Vinci.
Diario en un campo de barro
El cazador de estrellas.

M'en deixe moltíssims...
Us els recomane TOTS!

Avatar de l’usuari
BAD
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dl. des. 12, 2005 8:40 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: BAD »

The Melancholy Death of Oyster Boy del Tim Burton. Molt de l'estil de Burton, és un llibre de poesíes i contes.

Avatar de l’usuari
LunaLovegood92
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dt. abr. 25, 2006 9:16 pm
Nom: Marina
Rang: Happycargoleraa(8)
Ubicació: Amagada a Hospitalet entre delinqüents assassins xD
Contacta:

Entrada Autor: LunaLovegood92 »

Tot just m'he acabat "El diari blau de la Carlota·". Icreïble. Com el lila i el vermell. Us el recomano :mrgreen:

També tots els de Jordi Sierra i Fabra, especialment "A l'Altra banda del mirall" i "El temps de l'oblit"


:)
Si et vols acargolar
i en un no res ser un anormal
vine a l'Hospitalet
i ho aconseguiràs en un momentet
=D

http://www.fotolog.com/Lunn_2
http://www.fotolog.com/ballem

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Entrada Autor: F.G. wesley »

la autobiografia del Nelson Mandela
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

hp_luna_hp
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dv. nov. 09, 2007 11:30 am

Entrada Autor: hp_luna_hp »

Jo e sentit, q dintre d poc surt un llibre nou d fantasia, m sembla qs deia "el fin de una era"
L critica sembla bona, diuen qs original i q te un argument q enganxa l lector des de les primeres pagines!!!
Nuse si menteru dalguna cosa més ja us u dire, jo seguramen mel cumprare pq fa bona pinta!!!
Admes, la historia cumença aki a barcelona i rodalies, fins q sen van a un altre mon o algu axi!!
B, cm veieu no stik massa informada xo quan descubreixi alguna cosa més sobre aket llibre ja us u dire, i si vosaltres sabeu alguna cosa digueumu, q vull sabe alguna cosa mes!!!XD
Wenu q vagi b!!
Sxran am entusisme HP n catala!!!!
Ciaoo
---No deixis q la desaprovació de ningu dicti ls teus actes---

Carme85
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dv. nov. 09, 2007 12:25 pm

El fin de una Era

Entrada Autor: Carme85 »

Wola a tots!!!!

Jo tb he sentit a parlar. L'autora es una tal Aida de las Heras. s el seu 1r llibre pro la critik la dxat xls nuvols. Encara no ia 1 data establerta x la publicacio, pro diuen q segurament sigui pels vols de Nadal.

Sort q venen el reis pq ja m'he d comprar HP i akest!!!!

El llibre es en castella pro val la pena. He pogut llegir un parell d capitols i la veritat s q pinta molt b. Es veritat hp-luna-hp q axo q ds dl 1r capitol t'enganxa.

Ja anire dient lo q sapiga, pq x lo q he sentit serà un nou boom en els llibres de fantasia.

10

Avatar de l’usuari
Kryden
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dv. set. 29, 2006 4:15 pm
Ubicació: ves a sabee...

Entrada Autor: Kryden »

He vist que algú ha recomanat el llibre de 'el cavallerde l'armadura oxidada'. El rerecomano.
I també 'El guardian entre el centeno', que també es la ostia...
I m'acabo de llegir Tòquio Blues, i sens dubte també queda recomanat, amb prioritat.
'Per a una veu sola', de susanna tamaro són varies històries, molt impactants...
vamos a lo típico...

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Entrada Autor: F.G. wesley »

recomano el noi del pijama en ratlles tracta de la segona guerra mundial vista desde un nen de nou anys. no puc dir res mes perque seria avançar el llibre i no es plan :)
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

tinta
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dg. oct. 23, 2005 5:27 pm

Entrada Autor: tinta »

hola, llegint per aqui he vist que parlaveu de la serie la materia obscura ( llums del nord, la daga, el llargavistes d'ambre ) estan molt be i amb aixo de que ara fan la pelicula doncs els han tornat a publicar aixi que si els voleu llegir ara els podeu trobara les llibreries que feia temps k no hi havia manera de trobarlos
a mi personalment man agradat mes aquest tres llibres k no harry potter pero es kuestio de gustos hoy??

arew i bona nit

Avatar de l’usuari
Sdaraniel
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 04, 2007 8:20 pm
Rang: Nena innocent
Ubicació: Fins ara Betlan, però ara ja BARCELONA
Contacta:

Entrada Autor: Sdaraniel »

Ei hola! Bé no sé si us havia recomanat els llibres de Pep Coll, és genial, és un autor que a mi m'agrada molt. M'he llegit:
"Què farem, què direm?" Tracta sobre una noia que en una visita al museu del seu poble descubreix el canut dels Minairons, uns ésser fantàstics diminuts que fan tot allò que tu els hi manis, això sí amb restriccions... Us el recomano
"L'abominable crim a l'alsina graells" És un mosso d'esquadra que descubreix el cadàver d'un polític important mentre viatja de Barcelona a Lleida en un autobús de la companyia Alsina Graells, està molt bé, el llibre és la investigació sobre qui és l'assassí
"La bruixa del Pla de Beret" És la història d'una bruixa del Pallars Sobirà que es troba amb altres bruixes al Pla de Beret, a la Vall d'Aran.
"Viatge per les valls on es pon el sol" La història d'un noi que viatja per diferents valls del pirineu, està molt ben escrit i les descripcions són fantàstiques. És una mica trist.

També us volia recomanar "El Comte Arnau" de Joan Maragall. Un clàssic de la literatura catalana, és un poema dividit en tres parts, està molt bé, us el recomano.

Us volia preguntar. la triologia aquesta que va de vampirs... (L'últim llibre és Eclipse, no me'n recordo dels altres) algú l'ha llegit? És que he llegit que està tenint molt d'èxit i me l'han recomenat però mai va malament saber si algú de vosaltres l'ha llegit i l'hi ha agradat.
"Un conte de fades"

Sdage65: (Ge65 i jo)
"L'esperat final" ENS DIRAN PAGESOS, ENS DIRAN CAMPEROLS, PERÒ MAI FILLS DE P... PERQUÈ NO SOM ESPANYOLS

http://semqhpc.foroespana.com/index.htm

Respon