Consells d'altres llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Circe
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:17 pm
Ubicació: Buscant ubicació...

Entrada Autor: Circe »

Hola!
Bé, segurament haureu sentit parlar del llibre L'Ombra del Vent, oi? Doncs, aquest no me l'he llegit, però altres del mateix autor (Carlos Ruíz Zafón) si, i us he de dir que m'han agradat molt. Us recomano doncs El Príncipe de la Niebla i El Palacio de lla Medianoche. No sé si existeixen en català, però igualment, prefereixo llegir-me'ls en la llengua original en què han estat escrits.
Això si, digueu-me pava, però fa dues nits seguides que em llegeixo el segon llibre durant una hora o més, i després m'he d'estar una altra bona hora amb el llum encès del cangueli que m'agafa abans de poder dormir. :roll:

Bé, gent, ja ens veurem!

Laura*

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Jo m'estic llegint L'Atles furtiu, sobre l'Atles que van fer Cresques d'Abraham i Jafudà de Cresques. M'està agradant molt, i encara vaig per la meitat...

A la Viquipèdia en anglès podeu trobar "Catalan Atlas" (o algu així) amb fotos de l'Atles.

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Bé, jo dilluns em vaig acabar (^^) los Pilares de la Tierra (només una setmaneta vaig tardar eeeh ^^ :lol: )
He de dir que m'ha agradat, tot i que definitivament, costa una mica que t'anganxi.

Spoiler si no us heu llegit el llibre ^^

Doncs la veritat em va saber molt greu que es morís en Tom... Encara que tenia moltes ganes que matéssin a l'Alfred :twisted: i la veritat, estava esperant amb candaletes que pengessin en William Hamleigh :twisted: (lel volia mort mort i penjat :twisted: :twisted: :twisted: ) (tot i que ho suposava per la maledicció del principi :P )

Bé, ja m'he desfogat ^^

APA SIAAUU

Laia
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Ara m'estic l'esglesia del mar (La catedral del mar versio castellana) I es molt bo (estic per el princippi pero s'havia de dir que era molt bo

No se si ja he recomenats els tres llibres dels cole(el metge chaman i la Doctora Cole) que ha escrit Noah Gordon , pero son molt bons

algu coneix noveles historiques d'aquest tipus?
Imatge

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Jo ja m'he llegit L'Esglèsia del MAr i estàmolt xulo i com a semblant de tema hi ha la novela famosa Los Pilares de la Tierra que va del mateix rollo que l'atre, el q jo no he pogut llegir-lo, em vaig veure incapaç... o he de tornar a intentar.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

L'església del mar es veuqueestà molt bé... Ara se l'està llegint mon pare, quan acabi aviam si li confisco :P

Els llibres d'en Gordon sobre la família Cole estan molt bé (tot i que em falta l'últim llibre...)

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

em vaig acabar eragon ahir!!! hoo, lo millor, us leu de llegir...be molta gent de la web mo ha recomanat.. i es lo millor!! eips una passada...i segur que eragon sta molt bo!!XD

roger j.potter: eis que tnim un nou bibliotecari..avere... eh..que no me oblidat de tu roger...pos ja esta: roger i jo som els bibliotecaris de la web!!!apa tots contentsAUTOCUIDAUVOS!
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

Jo Eragon ho vaig començar a llegir i... no em va fer ganes... alomillor es aborrit al principi i despres es posa interesant no?

Bueno jo em vaig llegir Septimus que també està molt be

mEMORIESpOTTER :sol
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
Circe
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:17 pm
Ubicació: Buscant ubicació...

Entrada Autor: Circe »

Wnu... A mi Eragon em va agradar des del principi... Però la veritat és que quan comença la trama ja és més interessant. Si tens paciència, t'agradarà. I si no... Doncs no te'l llegeixis. El món està replet de llibres, i si aquest no és dels que t'agrada, en trobaràs mil d'altres que si que ho seràn...

Bé, com si no ho sabéssis... Dic coses innecessàries. Em sap greu... :?

dwss
Circe, la diosa que tiene voz humana pero se alimenta de terribles pensamientos, la diosa de los bellos rizos.

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

jo em vaig llegir Eragon i Eldest i em van agradar molt des del començament. el vaig trobar molt interessant i ja sé que es raro però el llibre potser no em va enganxar molt però em va encantar, :P

recomano, com molta gent, memòries d'idhun. no se com però em van enganxar moltíssim, tant la primera part com la segona. d'aquí a poc surt la tercera i ha veure quan podré llegir-me'l.

també recomano molt cor i sang de tinta de la cornelia funke que em van encantar i espero que publiqui la tercera part aviat!

pel que fa a la resta de llibres... la trologia del vent en flames està molt bé (almenys la primera i la segona part, que són les que m'he llegit, tot i que només està publicada amb català la primera part, no em pregunteu perquè però és un rotllo, si ho hagués sabut m'hagués llegit tota la triologia en un mateix idioma).

respecte lo de la matèria obscura (es deia així, no?), jo fa 2 anys (diria) em vaig llegir llums del nord i tot i que no em va enganxar gens doncs al final em va agradar (no em recordo gaire del llibre) i llavors em vaig comprar la segona part, la daga, i em sembla que no me la vaig acabar de llegir perquè tampoc em va enganxar gens.
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Entrada Autor: ginny_winky »

gina ha escrit:

recomano, com molta gent, memòries d'idhun. no se com però em van enganxar moltíssim, tant la primera part com la segona. d'aquí a poc surt la tercera i ha veure quan podré llegir-me'l.

també recomano molt cor i sang de tinta de la cornelia funke que em van encantar i espero que publiqui la tercera part aviat!


respecte lo de la matèria obscura (es deia així, no?), jo fa 2 anys (diria) em vaig llegir llums del nord i tot i que no em va enganxar gens doncs al final em va agradar (no em recordo gaire del llibre) i llavors em vaig comprar la segona part, la daga, i em sembla que no me la vaig acabar de llegir perquè tampoc em va enganxar gens.


coincideixo amb tu en tot això!!!
1- Memòries d'Idhun em va encantar i li recomano a tothom!
2- Cor de tinta i sang de tinta son d'aquells llibres que enganxen molt i no els pota deixar a mitges.
3- Em vaig llegir llums del nord i ni em va agradar ni em va enganxar, el vaig trobar...."soso", tampoc no vaig entendre res! xD

I recomano qualsevol llibre de Sherlok Holmes, son una passada! (sobretot els que estan escrits per l'Artur Conan Doyle).


a llegir!!
:D

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

ginny_winky ha escrit: I recomano qualsevol llibre de Sherlok Holmes, son una passada! (sobretot els que estan escrits per l'Artur Conan Doyle).
nomes una cosa...hi ha llibres del Sherlock Holmes k no tiguin escrits per Sir Arthur Conan Doyle¿??¿XDDD si es axis, vaia copiada XD
en fin, jo com sempre recomanare la DragonLance ^^ Visca Raistlin!!!! :) pues eso, llegiuvos las Cronicas de la DragonLance. el primer llibre es diu "El retorno de los Dragones". m'els he llegit en castella...jeje, es k no soporto k em canvin els noms del personatge,...= k fan amb Harry Potter...i crec k en castella la traduccio ta millor, com a minim de aketa saga, la DragonLance^^
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Entrada Autor: ginny_winky »

Raistlin ha escrit:
ginny_winky ha escrit: I recomano qualsevol llibre de Sherlok Holmes, son una passada! (sobretot els que estan escrits per l'Artur Conan Doyle).
nomes una cosa...hi ha llibres del Sherlock Holmes k no tiguin escrits per Sir Arthur Conan Doyle¿??¿XDDD si es axis, vaia copiada XD

si,n'hi ha molts, ho fan per fer-li un homenatge, però em fa una rabia!!
:D

moflings
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 11:48 pm
Ubicació: al sofa k si esta de coña

Entrada Autor: moflings »

llibres que son una passada pero el autor es molt cruel al final

-mecanoscit del segon origen( em va donar un trauma que mai olvidare)
-tot et sera pres (mai mes em torno a llegir un llibre d'equell autor per amortiguar les dañs morals)

llibres que man agradat moooooooooooolt:

-gripow
-memories d'idun (els 3)
-el mon subterrani
-el palau de mitjanit
-la pedra de la llegenda

i per nens mes pekes ( de10, 11) LLEGIUBOS MOLLY MOON!!!!!!!!! MEL VAIG LLEGIS DE PEKE I EM VA ENCANTAR ELS 3

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

"El tren de mitjanit"? De què va aquest llibre? És que m'ha fet gràcia el títol perquè Sau té una cançó que es diu així i és preciosa.

Respon